روايات

رواية الإمبراطور القاسي الفصل السابع 7 بقلم يمنى محمد

رواية الإمبراطور القاسي الفصل السابع 7 بقلم يمنى محمد

رواية الإمبراطور القاسي البارت السابع

رواية الإمبراطور القاسي الجزء السابع

رواية الإمبراطور القاسي الحلقة السابعة

تبقى دخله جماعيه والكل ينبسط 😋😋وهو يتلذذ بالضرب الا على جسمها
#الإمبراطور القاسي
#بمني محمد
البارت 7
أسر يشد فريده من يدها وبحدفهل على السرير ويقولها متتحركيش من هنا لحد مااجي
فريده.. ارحمني ونبي يااسر
أسر.. بضحكه.
الرحمه في السرير قله بالراجل. بس فيه نعيم في السرير وجهنم في الأرض
فريده.. أنا والله مليش ذنب
أسر.. هاخد شور وارجعلك
. دخل أسر ياخد شور ويستحلف لفريده

 

 

على صوت صرخه فريده
أسر… اخرسي
فريده.. أنا خايفه من الضلمه
التيار الكهربائي انقطع
أسر. يتقيد الشموع يام تجي هنا
فريده. لا عقيد الشموع انا
أسر.. بضحكه هي كذه كده ملهاش لازمه
بدأت تتحرك فريده بحرص فهي تخاف جدا من الضلمه ووصلت الشموع تقيدها وهي لبسه البيبي دول
قدات الشموع
ومحستش غير بيد تتلف حوالين واسطها وتجذبها لها بشده
بدا أسر في وضع شفايفه على رقبه فريده ويشم شعرها
بس الوضع دا
مستمرش كتير لان التيار الكهربائي عاد بسرعه
بعدت فريده عن أسر مسرعه خايفه
ولفت وشها ليه
فهو كان عاري الصدر بارز العضلات قمحي البشره
ولافف بشكير حوالين وسطه
اول مافريده شافته كده خافت اكتر
بدأت تتوجع للخلف حتى اتصدمت في الجدار وأسر قرب عليها خالص مبتسم
وضع يده على شعرها بهدوء وقال بهدوء متصنع
أيه رايك فيا انا ولا رامي

 

 

فريده. بعدم اهتمام لسواله
انت عايز مني ايه انت اجوزتني عند في رامي سبتي بقا
بس محستش غير بقلم نزل على وشها
فريده. بصرخه اه اه من الألم
أسر.. مسكها من دراعها بشده وقال
تاني بتغلطي وتنطقي اسم راجل تاني في اوضه نومي شكل لسانك هيوحشك
فريده.. بدموع كفايه بقا
أسر بعصبيه مجنونه اخرسي ياروح امك عايزه ايه تروح لحبيب القلب مش مكفايكي انا ولا ايه
انطقي انا ولا هو.
فريده بدمع وعدم رد
أسر.. السرير هو إلا هيقولك دلوقتي انا ولا هو
فريده. بصريخ والله مالمسني ولا جاي جانبي خالص
أسر. وهو يحذفها على السرير هنشوف دلوقتي
وشد رباط قماش من على السرير وقرب على الشمع وفضل يقرب الرباط من الشمع
الرباط امتزج بحراره الشمع
كل دا وفريده مش عارفه هو بيعمل ايه ثم بدا أسر في طفي الشمع بايده وبصوابعه
وفريده هتموت من ااخوف اكتر واكتر
قرب عليها ووضع يده في رقبتها والتهم شفايفها بعنف لدرجه انه حس بطعم الدم في بوقه
وفريده دموعها نازله علي خدها
كان بيبوسها بطريقه سافله جدا
ثم وضع الرباط القماش على عينها حجب الروايه عنها خالص
فريده.. بدموع.. ارجوك يا أسر
أسر.. لا يسمع ولا يبالي فبدا بالتهامها وقرب من ودنها وقال
ايدك لو اتحركت هكسرها فاهمه
فريده تهز دماغها
وبدأ أسر في ممارسه رجلته عليها بعنف شديد وهي تصرخ وتبكي لكن لا أحد يستجري ينقذها من يده
#الإمبراطور القاسي.

 

 

#يمني محمد
في شركه رامي
كان رامي عامل زي المجنون بسبب فريده
وفضل يكسر في المكتب ويشرب ويقول انا اولى بيها منه دي حبيبتي انا ازي ياخدها بكل سهوله كده
انا مش هسيبك يااسر لو وصلت لموتك
على دخول احد من رجلته
رامي. بلهفه.. عملت ايه
الرجل.. عبدالله بيه محدش الحجز على طياره الليله بتاعت أسر بيه هو مراته
رامي. . بعصبيه متقولش مراته
الراجل انا اسف ياباشا قصدي فريده هانم
رامي…يعني مفيش سفر. امال الشغاله قالتلي هسافر بليل ليه
كوثر الشغاله الا هناك ادها فلوس وقالها تخلي بالك من فريده وتقوليلي كل إلا بيحصل
….
سكت شويه ثم قال انزل جهزالي الرجاله بسلاحهم. عندنا مصلحه لما انت افوق واجهز
وفعلا جهزت الرجاله وقال
هستني هنا جنب الفيلا بتاعت أسر يشوف ايه الابيحصل
….
أسر قام من فوق فريده وهي تبكي وتصرخ من الألم
أسر بضحكه… الصراحه كنت شاكك تكون سليمه بس ظني خاب وطلعتي سليمه
فريده سبني بقا امشي خدت الا انت عايزه سبني بقا
أسر. انا لسه شبعت منك قومي قدام ٢٠ دقايق اظبطي نفسك وتغير هدومك علشان هنمشي من هنا
فريده.. أنا مش عايز اروح معاك مكان
أسر.. خلاص مترحيش نكمل احتا كونا بنعمل ايه وهو يقرب عليها
فريده. لا خلاص حاضر
أسر.. أنا نازل تحت وسيبلك الحمام دا وهاخد شور انا تحت اطلع الاقيك جاهزه علشان نمشي
ونزل فعلا أسر يكلم عبدالله خاله فتره بسيطه

 

 

سمع صوت عالي فوق
وهبد وخبط قفل مع خاله وطلع على فوق جري
فتح الباب لاقي فريده في حضن رامي 🙄🙄🙄
ورجاله رامي في الاوضه ومحوطبنه بالسلاح
رامي شد الزناد وقاله تتشاهد على روحك
وكل دا وفريده في حضنه قدام أسر
✋✋✋✋والجديد شديد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الإمبراطور القاسي)

اترك رد