روايات

رواية اوقعتني في حبها بشده الفصل الثالث 3 بقلم دنيا فادي

رواية اوقعتني في حبها بشده الفصل الثالث 3 بقلم دنيا فادي

رواية اوقعتني في حبها بشده البارت الثالث

رواية اوقعتني في حبها بشده الجزء الثالث

اوقعتني في حبها بشده
اوقعتني في حبها بشده

رواية اوقعتني في حبها بشده الحلقة الثالثة

ريتال بتسيبو وتمشي
زياد بيمسك ايدها ويشيدها لي بخبث : الي بيدخل المكان ده مبيخرجش منو زي ما كان يقطه
ويقرب منها خطوه بخطوه
ريتال بتحاول تبعد عنو
ريتال بزعيق وصراخ وتزق فيه : ابعد ياا يح*يو*ان يا زبا*له انا مش زيهم
زياد بضحك : اومال انتي هنا لي
ريتال : وانت مالك !!
ولسه هتمشي
زياد يشيدها من ايديها بقوه ويخرج من المكان وهي معاه
ريتال : اوعاا ايديكك دي انت اتجننت ،، انا مش منهم قولتلككك انت اييي مبتفهمشش
زياد : غلطي كتير ها
ويزقها يدخلها عربيتو بالعافيه والقوه
ريتال بخوف وتترجاه : ارجوك سيبني اناا مششش كدده وتشغلو بكلامها و تحاول تخرج من العربيه
زياد بيمسكها ببرود : رايحه فين يا حلوه قولتلك عجبتيني
وفجاء زياد يترمي علي الارض
زياد بألم : اي الي انت عملتو ده
عمرو يقومو من الارض ولسه هيضربو
زياد بتسرع : خلاص خلاص معرفش انها تخصك

 

 

عمرو بيزقو علي العربيه
زياد بيركب العربيه ويمشي من المكان
عمرو : غريبه اي الي يجيب واحده زيك للمكان ده
ريتال بإبتسامه بارده : شكرا لمساعدتك
وتدخل تجيب اختها وتخرج من المكان ده
_________________________________________
فاتن : محمود خد مروان دخلو ينام في اوضتو يا ابني
محمود : ماشي يا ماما
ميار : خليك انت هدخلو انا
فاتن : اقنعت اخوك
محمود : ب اي!!!
فاتن : ب قمر
محمود : يا ماما ما تسيبيه براحتو مش عشان انا اتجوزت ميار يبقا عمرو يتجوز اختها
فاتن : براحتو!! قمر هي راحتو هي الي هبقا مرتاحه ومطمنه لما تكون معاه
محمود : انتي هتبقي مرتاحه بس هو لا
فاتن : ما انت اتجوزت ميار واهو مرتاح
محمود : بجد!! مرتاح ،، احنا من ساعه ما اتجوزنا وكل يوم بنتخانق عشان مش فاهمين بعض ولا انا ولا هي كنا بنحب بعض بس لازم اتقبل انها مراتي دلوقتى وام ابني
فاتن : قمر بتحبو وهتحببو فيها
محمود : لييي كل قرارتنا انتي الي بتختاريها دي حياتناا احنا مش حياتك انتي لييي بتعملي كدده

 

 

فاتن : عشان عارفه مصلحتكو فين ومع مين
محمود بيفقد اعصابو ويخرج يقعد في الجنينه
_:.
عمرو : اي ده اي الي مقعدك لحد دلوقتي
فاتن : كنت فين يا عمرو
عمرو : كنت مع فارس
فاتن : ومبتردش لي علي تيلفوناتك
عمرو : مسمعتشهوش ياماما ،، انا تعبان وعايز ارتاح يبقا نتكلم بكرا
ويطلع اوضتو
__________________________________________
شمس : ريتال ،، ريتاااالل
ريتال بخضه : اييي
شمس وتديها كوبايه الشاي : مالك سرحانه كده لي
ريتال : مفيش ،، اتبسطي!!
شمس : يعني ،، يلاهوي علي البنات وعلي لبسهم مقولكيشش يخربيت جمالهم شبه عرايس الباربي يبت
ريتال بضحك : باربي!!
شمس : واحلي
ريتال : والله ما في احلي منك
شمس : والله انتي كدابه
ريتال : حصل
________________________________________

 

 

10:00AM الصبح
ريتال : براحه يابنتي براحه ده ورد
شمس : براحه اكتر من كده
شمس بغمزه : هانت كلها سنه وتتخرجي من طب ونرتاح من الشغلانه دي
ريتال بضحك : مش بالسهوله دي زي ما انتي فاهمه
ريتال وتشم الورد بحب : وبعدين الورد ده هو الي معيشني اصلا
شمس : ياستي ماشي احنا قولنا حاج..
وبيقاطعهم دخول حد
ريتال : اسكتي بقا في زيبون مسمعش صو..
ريتال بصدمه : انت ايي الي جاااابك هناااا

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اوقعتني في حبها بشده)

اترك رد

error: Content is protected !!