روايات

رواية عفاريت مليكه الفصل الثامن 8 بقلم عازفة

رواية عفاريت مليكه الفصل الثامن 2 بقلم عازفة

رواية عفاريت مليكه البارت الثامن

رواية عفاريت مليكه الجزء الثامن

عفاريت مليكه
عفاريت مليكه

رواية عفاريت مليكه الحلقة الثامنة

 

هاله نزلت واسراء دخلت المطبخ
بعد شويه مليكه بتفتح الباب ولسه بتبص لقيت اسراء بتجيبها من شعرها
اسراء وهي بتجرها علي الارض:بقي يابت الجزمه بتسلميني تسليم أهالي طب راعي الشبسي والببسي حتي
مليكه:طب بس اهدي انا هفهمك
اسراء:فهمني اهو هديت
مليكه بصتلها من فوق لتحت ماتسيبي شعري الاول هفهمك وانا متشعلقه كدا اللللاه
اسراء وهي بترميم شعرها من أيدها :وادي زفت شعرك اهو
مليكه بانفعال مصطنع:لا مسمحلكيش اللي شعري تغلطي في امي ماشي تغلطي في في احمد اللي ختشبي اعديهالك انما شعري لحد هنا واستوب ياعم الحج
اسراء فتحت بوقها من الصدمه:انتي بقولي ايه
مليكه :فراخ بانيه
اسراء مسكت الشبشب وحدفتها بيها:الش رخيص
مليكه بضحكه رقصات: ولي تزعلي ياعمري بكره يغلي والطلب يبقي عليا كدا هيههههههي
اسراء:رقاصه عطلاق رقاصه وجايه من شارع الهرم
مليكه وهي مستخبيها وري الحيط:تحبي احجزلك معايه يا اختشي
اسراء:كدا طب والله لنا قايله لي هاله اصبري عليا
مليكه بجري :لا لا خلاص اني اسف ياحسن 🥺
اسراء وهي مادلها أيدها:بوسي
مليكه بانفعال :ده عند الحجه عرفها
اسراء:انا غلطانه ياله بقي انا هقوم انضف لوحدي لم تيجي الحجه تعرف بنتها خاطبها اخويا من وراها
مليكه مسكتها من البنطلون:لا ونبي اللي دي هتشعلقني فيها
اسراء:يبقي تسمعي كلامي
مليكه بصتلها بغيط:اخلصي
اسراء:قومي اعليلي اكل
مليكه بضحكه شريره: عيوني 😈
اسراء:بت انا مش مطمنالك
مليكه بنفس الضحكه :عيب عليك هروقك
اسراء بعد ما مليكه مشيت:استر يا رب انا مش مطمنالك يا مليكه الكلب انتي
مليكه بعد مخلصت :سوسو حبيبتي الاكل
اسراء بخوف: سوسو استر يارب 🥲 كل مره بتقولي سوسو بتحصل مصيبه
مليكه بعيون قطط :متخافيش قولت مش واثقه في ولي اي
اسراء بطيبه:لا طبعاا انتي اختي بثق فيكي اكتر من نفسي
مليكه:ياله دوقي وقولي رايك
اسراءاكلت اول معلقه وقامت تصوت
اسراء: عااااااااااااااااا يامليكه الكلب شطه يامفتريه هاتي مايه مايه بسرعه
مليكه بجري :حاضر ثواني
مليكه جابت الميه وأسراء شربت ورجعت المايه في وش مليكه
اسراء:يععع انتي جايبه المايه من فين
مليكه ببراءه: من التلاجه
اسراء:وماله طعها عامل كدا
مليكه بنفس البراءه: افيش انا حطيت حبه ملح صغننين
اسراء وهي بتجري وراها بالعصايه :شطه وملح يامليكه الاتنين اومال لو مكنتش صحبتك
مليكه دخلت الأوضه وقفلت:ماهو انتي لو اجوزتي اخوكي هبطل واللهي🥺🚶
اسراء:علي جستي والله ميحصل
مليكه:هجوزك الاكس يابت
اسراء بتركيز:وانتي تعرفيه من فين
مليكه بضحك:مالك قالي
اسراء:يابن الجزمه يامالك يافتان
مالك جي فجاه وادهي علي قفاها:بتشتمني يااسراء
اسراء برعب:انت جيت أمتي ياعم انت كمان
مالك:اغلطي كمان:وانا هعلق ومحدش هيخلصك مني
اسراء:لا لا خلاص سكت اهو😐🥺
مالك دخل لي مليكه
مالك:مليكه بقولك ايه
مليكه:في اي يا مالك جاي فجاه يعني
مالك:مليكه الملك طالب يشوف ضروري
مليكه بخوف:الملك عاوز ايه
مالك:انا مش هينفع اقول حاجه انا مش هقدر غير ابلغك بالأوامر
مليكه:خلاص هو هيجي ده امتي
مالك:هو مش هيجي
مليكه بتوتر وخوف:ازاي يعني مش هيجي اومال هيقابلني ازاي
مالك :احنا هنروح ليها
مليكه بصوت عالي:نعم اروح لمين انت اتجنينت يا مالك
اسراء من براها في اي يابت مالك
مليكه:اركني انتي علي جنب ياحجه دلوقتي
اسراء:انا غلطانه ياكش تولعي🚶🙂
مالك :اهدي انتي لو مرحتش هيخلصو عليكي وانا مش هقدر احميكي اكتر من كدا
مليكه:يعني ايه
مالك:هنروح بسرعه وهنرجع متخافيش انا هبقي معاكي
مليكه :لا كدا جنان رسمي وقامت فتحت الباب
مليكه : أسراء انتي ياحيوانه
اسراء:عاوز ايه
مليكه :تعالي بسرعه ياكلب البحر
اسراء:مش جايه عطلاق ماجايه
مليكه:الحقي بس حصلت بلوي
اسراء بجري:في اي حصل اي قولي قوليلي
مليكه بزعيق:اهدددددددددي
اسراء: خلاص اهو🙂قولي
مليكه:مالك ياستي
اسراء بصت لي مالك:مالك بي البت ياعم مالك لا بقلك ايه اللي البست فرند بتاعتشي هعلقك ومحدش هيلحقك مني
مالك بصلها بصها مرعبها :قد كلامك
اسراء بدموع:لا خلاص انا اصلا عيله وبرجع في كلامي🥺🚶
مالك. :خلاص احكمي انتي
اسراء: قول وانا هحكم بي العدل نيهااااااا
مالك بعصبيه:اخرسي
اسراء:خلاص😐
مالك :اسمعي الملك طالب مليكه
اسراء بصدمه:نعم طالبه لي اي هيجوزها ياحوستي السوده هتجوزي جن يامليكه يالهوي ياني ياما مكنش يومك ياصحبتشي😭
مليكه:كااات هايل يافنانه برافو ياله هنعيد تاني
اسراء:لا فرهدت خليها لبكره
مالك بزعيق:اخرسو انتو اي اولع في نفسي وارتاح منكم
مليكه:تقولش كدا ياملوكه دانت حبيبي
مالك: مليكه انتي هتروحي للملك دلوقتي
مليكه بخوف:لا
مالك :مش بمزاجك يلا
مليكه :طب اسراء تيجي معايا
اسراء:نعم ياختي وانا مالي انتي بتلزقيني في اي حاجه
مليكه:يرضيكي اروح لوحدي طب افرض موت
اسراء:اه يرضيني وبعدين مالك هيجيبك لو موتي هصوت عليكي متخافيش🙂🚶
مليكه:ندله من يومك
اسراء: تربيتك
مالك:خلاص ياله بينا وأسراء من غير كلام هتيجي معاها
مالك.أخدههم ونزلو عالم الجن
اسراء ومليكه بخوف :ايه ده يابت يا اسراء
اسراء:مش عارفه انا خايفه يلا بينا نمشي🥺
مليكه:استني بس لسه بتبص ورهاااااا راحت مصوتها عاااااااااااااااا
يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عفاريت مليكه)

اترك رد

error: Content is protected !!