روايات

رواية طفلة الآرام الفصل الخامس عشر 15 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام الفصل الخامس عشر 15 بقلم غنوة حبيب

رواية طفلة الآرام البارت الخامس عشر

رواية طفلة الآرام الجزء الخامس عشر

طفلة الآرام
طفلة الآرام

رواية طفلة الآرام الحلقة الخامسة عشر

آرام بقلق : مالك في ايييه
شغف بعياط: ايديييي مكان الكسر بيوجعني اوووي
آرام : طب تعالي تعالي
آرام اخدها ولبسها هدومها ونزل بيها للمشفى
في المشفى( الحوار باللغة الانكليزية) 🔥💜
آرام : اريد طبيبة بسرعة
احد الممرضات : تفضل هنا
آرام دخل بيها للاوضة وجات الدكتورة
الدكتورة: اعتقد بأنها ضربة قوية هل تعرضتي للضرب او وقعتي او اي شي من هذا القبيل
شغف بصت ليها بهبل وبصت لآرام: والله لما نرجع القاهرة لازم اخد دروس انكليزي كويس
آرام ضحك : بتقولك لو اكلتي ضربة او وقعتي
شغف هزت راسها: اه وقعت بس خوفت اقولك تتعصب
آرام بصلها بحدة: حسابنا بالبيت
آرام بص للدكتورة: نعم هي وقعت
الدكتورة: سأقوم بتغيير الجبس وللأسف ستأخذ وقت اطول للشفاء اتمنى ان تنتبه على نفسها جيدا
آرام : شكرا لك
وخلصوا الاجراءات ورجعوا للبيت آرام دخل وهو حامل شغف ومتعصب
آرام بغضب : …
______________________

 

 

 

نسمة؛ يا اميرررررر تعال بسرعة
امير دخل البلكونة بسرعة: في اييييه
نسمة اتعلقت برقبته: : صرصااااااااار
امير بضحك: افتكرت حصلك حاجة يا هبلة
نسمة : بالله يا امير موته
امير بخبث: هاتي بوسه اموته
نسمه فكت نفسها منه وخرجت من البلكونة بس امير لحقها وحملها ودخل للبلكونة : مش هتخرجي قبل ما تبوسيني
نسمة بخوف: امير انا بجد بخاف من الحشرات ارجوك
وقربت باسته من خده
امير : امممم كويس بس عايز غيرها كمان
نسمة بصراخ: يا اميرررررررر والله هحرمك تنام جمبي وهتشوف هعمل ايه
امير ضحك ونزلها: خلاااص بهزر وقرب موت الصرصار ودخل للبيت
نسمة بقرف : اقفل باب البلكونة كويس مش عايزة حشرات تدخل بيتي وادخل حضرتك اتحمم عشان قرففففف
امير بصدمة : عايزاني اتحمم عشان صرصار
نسمة: هففففف طب خش غسل نفسك كويس
امير غمزها: استنيني يا عسل
نسمة: ما تحلمش آرام وشغف هيوصلوا😂
امير : انا بوريكي
______________________

 

 

 

آرام بغضب: انتي ازاي وقعتي مش قولتلك خدي بالك من نفسك
شغف بحزن : مش قصدي
آرام اتنهد: شغف انتي طفولية جدا اعقلي شوية شوفتي اذيتي نفسك ازاي وعلى فكرة انا متأكد انك عملتي تصرف طفولي عشان كده ضربتي ايدك صح؟؟
شغف بضحك: لا ما عملتش حاجة بس كنت واقفة المجلى عشان اطول الصحون
آرام ضحك: مش بقولك طفلة ومجنونة كمان
شغف : طب نسمة وانير مستنينا مش هنرووووووح
آرام ضحك: تعالي
____________________
بعد مرور فترة صوت خبط على الباب
جرت نسمة بحماس
نسمة بفرحة نطت وحضنت آرام وشغف سوا: وحشتوووووني اوووووي
شغف : وانتي وحشتينااااا اويييييي
آرام حضن اخته: ازيك يا قلبي
نسمة :دلوقت بقيت كويسة
نسمة بشهقة مالها ايدك
شغف: كسر بسيط ما تقلقيش
نسمة وامير : الحمدالله على سلامتك
شغف : ربنا يسلمكم
شغف قربت لنسمة و حضنتها: البيت وحش من غيرك
نسمة بحب: ما تخلينيش اعيييط

 

 

 

آرام حضن امير : اخويا الكل*ب عامل ايه
امير: هسكت عشان انت ف بيتي مش عايز اهزقك
الكل ضحك ودخلوا بس قبل ما يدخلوا نسمة مسكت ايد آرام
آرام: ايه
نسمة بصوت ضعيف: ما تقولش لأمير ان انا قولتلك على المشكلة اللي حصلت
آرام : ليه
نسمة ابتسمت: احنا حلينا المشكلة الحمدالله و لو عرف اني قولتلك هيزعل اني قولت مشاكل بيتنا
آرام ابتسم : حاضر يا حبيبتي بس انتي حاولي ما تكبريش المشاكل حاولي تستوعبيه عشان رغم انه اكبر منك بس انتي واعية اكتر منه هو ممكن يتعصب ف لحظة او يعمل اي تصرف غضب ماشي يا قلبي
نسمة : حاضر
آرام باسها من راسها ودخلوا جوا
عدا اوت بين هزار وضحك وحب
امير: بكره عندنا حفلة بالشركة بتاعتي تعال انت وشغف
آرام : اوك
امير: انا عايز اقولك حاجة لوحدنا
آرام وامير خرجوا للبلكونة
امير: الحاجة دي تخص آدم
آرام بقلق: ماله
امير : ……..

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية طفلة الآرام)

اترك رد