روايات

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الفصل الرابع 4 بقلم أميرة الظلام

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الفصل الرابع 4 بقلم أميرة الظلام

رواية طفلة خطفت قلب قاسي البارت الرابع

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الجزء الرابع

طفلة خطفت قلب قاسي
طفلة خطفت قلب قاسي

رواية طفلة خطفت قلب قاسي الحلقة الرابعة

ادهم حمل ملاك ودخلها العربية واتجه ناحيه المستشفى
بعد مده في المستشفى
ادهم بغضب. دكتوررررة
انهز المستشفى من صوته
الدكتورة. حطها على الترولي
اخدو ملاك على غرفة العمليات
عشق. بدموع. ماما ملاك ده كل بسببي ادهم معه حق
مريم. بدموع انشالله هتبق كويسه خلي املك بالله كبير
ادهم. ماما عشق انا اسف
مريم بدموع….

 

 

ادهم. ارجوكي انا اسف مكنتش قاصد انا بس كنت خايف عليها
عشق. انا مسامحاك بس مستحيل انسى الكلام اللي قولته لماما
مريم. انا مسامحك في النهاية انا ام ومقدرش اكون قاسية معاك
ادهم. حضنها لاول مره بعد وفاة امه
ادم. انتو شكلكو نسيتوني
مريم. تعال يا حبيبي
في قصر الشرقاوي
الجد دخل بس ما سمع شي
الجد. للخدم. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
الخدم. وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته السيد الشرقاوي اهلين نورت اتفضل
الجد. وين ادهم وعشق ومريم وادم
الخادمة . للاسف هم في المستشفى
الجد. بخضة. ايييه
الخادمة. الانسة ملاك وقعت من علي السلم
الجد. ومين. ملاك
الخادمة . هي طفلة جابها السيد ادهم تعيش معنا
الجد. . وايه اللي حصل كمان بغيب يومين الاقي الدنيا اتقلبت فوق راسهم هم باي مستشفى
الخادمة.****

 

 

الجد.طيب انا رايح لهم دخلي الشنطه
في المستشفى
الجد.عشق مريم ايه الليحصل
عشق.بدموع جدو ملاك وقعت من السلم وحضنته
ادم.جدوو وحضن جده واجه ادهم وسلم عليه
الجد.مالك يامريم تعالي وحضنها ايه اخبارك يا بنتي
مريم.الحمدلله يا بابا
خرجت الدكتوره
ادهم.بلهفة هي عامله ايه
الدكتورة.الحمدلله ودلوقتي تقدر تدخلو لها بسة بعد ساعه لانها هتفيق بعد ساعه بسبب البنج
بعد ساعه
الكل دخل
ملاك فتحت عينيه
ادهم.عامله ايه يا ملاكي
ملاك.بصت الناحيه التانيه بدموع
ادهم.انا اسف مكنش قصدي انا بس كنت خاي فعليكي
ملاك.بس مش انك تزعقلي
ادهم.خلاص اخر مره
عشق بدموع.ملاك انتي كويسه
ملاك.الحمدلله

 

 

مريم.الحمدلله على السلامه يا بنتي
ملاك. الله يسلمك يا ماما
الجد.عامله ايدلوقتي يابنتي
ملاك.الحمدلله شكرالحضرتك
الجد.بلاش تقولي حضرتك انا من دلوقتي جدك
ملاك.بدموع.انتو اطيب ناس اقابلهم في حياتي شكرا
عشق.وانتي اطيب بنت
ادم.حمدلله على السل امة
ملاك.الله يسلمك يا بيه
ادم .لا تقولي ابيه قولي ادم
ادهم.بغيرة.ادم…..
ادم.حب يغيظ ادهم
ادم.اسمك ايه يا ملوكا
ملاك.بكسوف.ملاك احمد النصراوي
الجد.لاسم ده مش غريب عليا
ملاك…..
ادم.اكيديا جدو ماهي ملاك وبتنشاف في كل مكان
عشق.بهمس ادم اسكت ادهم متحمل بزور عشان ما يخوف ملاك ده اكتر من كدا هينفجر ويمسح بيك لارض
ادهم.بخبث.ادم تعال عايزك بموضوع
ادم.فهم …ادم بعدين

 

 

الدكتوره.ممكن تخلوها ترتاح
ادهم.هي هتخرج امتا
الدكتورة.ممكن تطلع اليوم بس خلو بالكم من اكله لانو جسمها ضعيف
ادهم.او كي
بعد مده في قصر الشرقاوي
ادهم.عشق خودي ملاك على غرفتها وقولي للخدم يدخلو شنطكم
في اليوم التالي ملاك راحت على غرفة ادهم من الصبح
ملاك.طرقت الباب
ادهم.اتفضل
ملاك.صباح الخير ابيه ادهم
ادهم.انزعج من كلمة بيه
ادهم.صباح الورد
ملاك.بخوف.ممكن طلب
ادهم.ملاكي تؤمر
ملاك.انا عايزةاكمل تعليم
ادهم.ممم
ملاك.اسفة عادي اذا مش عايز
ادهم.بمقاطعة ومين قال كده انتي هتكملي نعليمك ومن بكرا كمان
ملاك.بفرحةٍ بجد.شكر بجد شكرا

 

 

ادهم.احنا ما في بيناتنا شكرا تقدري تعتبريني صديقك
ملاك.. اكيد يلا باي
مريم . ملاك نادي على ادم وادهم
ملاك. دخلت على غرفة ادهم
ملاك. ابيه ادهم يلا عشان الفطار وخرجت
وراحت على غرفة ادم
ملاك. صباح الخير بس انصدمت لما شافت ادم خارج من الحمام ولفي على وسطه منشفه.
ملاك. بخضة. اعااااا. البس شي
ادم. هي دي غرفتي وانا حر
ملاك من خارج الغرفة مش حر ويلا ماما قالت الفطار
بعد مده في السفره
ملاك. ابيه ادهم ممكن سؤال
ادهم اتفضلي
ملاك. لي انت مش بتحب الكلام في السفره
ادهم. لانو انا الكلام في الاكل بي زعجني.
ملاك. لا بلعكس دي الفرصه الوحيده اللي بتجتمع في لاسره لانو اي حد مشغول
ادم عشق. صح
ادهم.يعني كلكم بتحبو كدا
ملاك.الحمدلله انا شبعت بس وهي فايتا كبت المي على ادم
ادم.انتي جنيتي
ملاك. ببرائة ايو
ادم.اخد مي وكبه على ملاك.

 

 

ملاك.اعااااااا انت انت انا مش هسيبك واخدت العصير وكبته عليه
ادم.جنيتي على نفسك يا ملاك وطلع وراها
وكل دا وادهم هيفرغع من الغير وبيمسك نفسه
في الحديقة
ملاك .لااااا
الكل خرج بس شافو ادم ماسك خرطوم المياه على ملاك وملاك جسمها مبلول
ادهم.بغضب ملاااااك ادم
ملاك.اخدت الخرطوم من ادم ورشت بيه ادهم
اهم.بغضب.ملااااااك انتي جبتي نهايتك وجري وراها ادم.انا مش هسيبك وكلهم ورا ملاك
ملاك.اعااااا عشق الحقيني ديل هيفطسوني كلهم عليا
عشق. لااا انا مش عايزة اموت
ملاك.. ارجوكي
عشق.طيب واخدت الخرطوم التاني ورشت ادم وادهم
ادهم.ادم.انتو اليوم هتموتو
مريم.والجد .يا ولاد انتو ايه اللي بتعملوه ده انتو مش عيال
ملاك.يلا انتو كمان العبو معانا
مريم.والجد.بعض اصرار كبير من ملاك كلهم لعبو مع بعض
هل ستدوم هذه الفرحه طويل ام للقدر اءي اخر

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية طفلة خطفت قلب قاسي)

اترك رد