روايات

رواية احببتها في سريري 2 الفصل السابع والعشرون 27 بقلم إيناس

رواية احببتها في سريري 2 الفصل السابع والعشرون 27 بقلم إيناس

رواية احببتها في سريري 2 البارت السابع والعشرون

رواية احببتها في سريري 2 الجزء السابع والعشرون

احببتها في سريري
احببتها في سريري

رواية احببتها في سريري 2 الحلقة السابعة والعشرون

أثناء خروج كاكامي من مكتب آدم اصتدمت بشخص..
كاكامي:أسفة..
مراد بإعجاب:الله أكبر …
كاكامي:عن إدنك..
خرجت كاكامي من شركة …
أما مراد فجلس على كرسي مجاور لأدم..
مراد:الله اكبر إي جمال دا ..
آدم:اتلم أحسن لك..
مراد:ونبي مين مزة دي.
حكى آدم كل شيء لمراد..
مراد بحدة:طب انت ليش جالس هون يله على قصرك شوف مفاجئة..
مسك آدم مفتاح سيارته..
آدم:طيب عن إدنك..
مراد:عايز اروح معاك..
آدم:تمام يلا بينا…
خرج مراد وآدم من شركة..وتوجهو الى قصر..
________________
تدخل كاكامي الى غرفة أسمهان..
كاكامي:يله بسرعة ارتدي ملابسك..
أسمهان بخضة:خير شو في …
كاكامي:راح اشرح لإلك كل شيء..
أسمهان:طيب..
ارتدت أسمهان ملابسها بسرعة وخرجت مع كاكامي من باب خلفي للقصر وأثناء صعودها لسيارة وجدت فهد..جلست بجانبه ..

 

 

ارتمى فهد في حضني أمه..
فهد:وحشتني أوي ياملاكي..
أسمهان:وانت كمان ياروحي…بس كاكامي انتي لوين خايدانا..
كاكامي:لعند جوزك..
اسمهان :جوزي؟..
كاكامي:ايوا آدم لأن حياتك في خطر..
اسمهان بغضب وبكاء:لا أنا مو عايزا أروح للقصر اصلا بأي وجه راح اشوف آدم انا ضلمتو كثير وخدلتو وتخليت عليه ..
كاكامي:راح يسامحك…
حكت كاكامي كل شيء لأسمهان وعن خطة عامر في قتل فهد..
أسمهان بغضب:دا شكلو زودها …
وقفت سيارة كاكامي امام قصر آدم..
نزل فهد بسرعة من سيارة..
فهد بحماس:واخيرا راح اشوف يارا وجدو وبابي..
دخل فهد الى قصر وكاكامي وأسمهان خلفه..
رأى فهد جده جالس في صالون ويحمل أحد جرائد..
فهد بصوت عالي:جدييي..
التفت صالح بسرعة عندما سمع صوت حفيده وجد فهد واقف وورائه أسمهان وفتاة غريبة
جرى فهد بسرعة ناحية جده ورتمى في حضنه..
ضمه صالح بقوة ودموعه بدأت تأخد مجراها..
صالح:حبيبي انت حي آه انا والله مو مصدق ..
فهد :لا ياجدي انا ميت بس جثة هي لبتكلم معاك..
صالح بضحكة:لساتك مجنون..
نضر صالح ناحية أسمهان …

 

 

صالح:نورتي بيتك ياأسمهان..
أسمهان بدموع:بنورك ياعمي..
صالح بدموع:مش عايز تضمي عمك..
ارتمت أسمهان في حضن صالح..
اسمهان:وحشتني أوي ياعمي..
صالح:وانتي أكثر..
بعد ربع ساعة يقف آدم ومراد امام قصر …
آدم:سيارت مين دي..؟
واشار بيده ناحية سيارة كاكامي..
مراد:شكلهم عندك ضيوف..
آدم:طيب يلا ندخل…
دخل آدم ومراد الى قصر ..وقعت عيني آدم على..
آدم بصدمة:……….. ………. ……♡بقلم نهيلة حميمي ♡
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في منزل رؤي…
تفتح رؤي عيناها ببطئ وتنضر بجانبها تجد هود ينضر إليها..
اعتدلت في جلستها..
رؤي بستغراب:هوود انت شو بتعمل هون ..
تدكرت كل ماحدث لها..
رؤي بدموع:هو لم*سني..
هود:لا الحمد لله وصلت في وقت مناسب..
فلاش بااااك..
وقف هود أمام منزل رؤي بعد قليل سمع صوت رؤي تبكي ..
رؤي:ارجوك ابعد عني..
دخل بسرعة الى منزلها وجد صخر يريد ان يقبل*ها غصب عنها حمل هود عصى وضرب صخر على رئسه وقع صخر مغشيا عليه بجانب رؤي فاقدة وعيها..
حملها هود ووضعها على أريكة وعاد الى صخر الدي بدأ يفتح عينيه..
هود:مين انت يازبا*له ..
صخر:انت لمين انا عم رؤي..
هود ساخرا:شو عمها وعايز تغت*صبها …

 

 

صخر:وانت مالك..♡بقلم نهيلة حميمي ♡
ضربه هود ببكوس على وجهه وضل يضرب فيه وصخر غارق في دمائه..
أخد هود هاتفه وتصل على شرطة ..بعد قليل وصلت شرطة..
هود بغضب:خودو زفت دا من هون كان عايز يغتص*ب فتاة ..
صخر:لا لا كداب دي بنت اخويا مستحيل اعمل كدا..
اعتقلته شرطة وهو يردد..
صخر:لا دا كداب انا عمها..
توجها هود ناحية رؤي وضل ينضر إليها حتى فتحت عينيها..
“العودة للواقع”
رؤي بفرحة:عنجد صخر اتقبض عليه..
هود:نعم ..
ارتمت رؤي في حضن هود ..
رؤي بحماس:بشكرك أوي أوي ..
هود بخبث:على فكرة انتي قليلة الادب ..
رؤي:شوو؟
ابتعدت عنه بسرعة وهي تلعن نفسها وحماسها..
رؤي بخجل:احم انا آسفة..
هود بضحكة:ههه لا عليك المهم وينها ماماكي..
حكت رؤي كل شيء لهود..
هود:طيب يلا بينا نشوفها انا اصلا عايز اتكلم معاها في موضوع مهم.
رؤي بغباء:بس انت كيف بتعرف مامي..
هود:غبية يلا ارتدي هدومك ويلا بينا..
رؤي:طيب ٥ دقايق..
خرج هود ورؤي من منزل صغير وتوجهو الى مستشفى…
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
آدم بصدمة:فهد …
جرى فهد ناحية آدم حمله آدم وضمه بقوة..
فهد:حبيبي يابابي وحشتني أوي..
آدم:انت لساتك عايش بس كيف ..
وضمه أكثر ..
آدم بدموع:والله وحشتني اوي ياروحي..

 

 

فهد:بابي انت بتعيط..
آدم وهو يمسح دموعه :لا لا مو بعيط بس شيء دخل عيوني..
فهد:ههه بتعيط يابابي صح انت دايما بتقولي انو راجل مو لازم يعيط..
آدم:اتلم ياإبني..
نضر آدم ناحية أسمهان..
آدم بصدمة :اسمهان وووووووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها في سريري 2)

اترك رد

error: Content is protected !!