روايات

رواية وآه من الثأر الفصل السابع 7 بقلم نور عصام

رواية وآه من الثأر الفصل السابع 7 بقلم نور عصام

رواية وآه من الثأر البارت السابع

رواية وآه من الثأر الجزء السابع

وآه من الثأر
وآه من الثأر

رواية وآه من الثأر الحلقة السابعة

نور. قالت ماما معلش هروح اغير هدومي وانزل
ثريا. طيب يابتي بس متتعبيش نفسك وخلي بالك علي صحتك واطلعي عالسلم براحه
نور. حاضر يا ماما وطلعت وبس دخلت لقت
عاصم. غير هدومه وقاعد بكل برود كانه مستنيها
نور. وقفت قدامه وقالت ممكن افهم ايه اللي قولتله دا وايه غرضك من دا كله وازاي اصلا تقول حاجه زي دي وانته
عاصم. بصلها وانا ايه كملي
نور. اتنهدت بغيظ وقالت وانته ملمستنيش
عاثم. ومالو المسك فيها ايه يعني وشدها قعدها جنبه عالسرير ومال عليها رجعت لورا مال اكتر عليها وبصلها بنظره اذابتها عشقا وشوقا له

 

 

نور.دقات قلبها سريعه وصدرها يعلو ويهبط ومش،قاره تتكلم
عاصم. التهم شفتيها ف قبله حاره وتعمق اكتر ف قبلته حتي استسلمت له بكل جوارحها بعد عنها
نور. بقهر غرست وشها ف المخده ودموعها نزلت
عاصم. قام وقف وقالها انا نازل خلصي وانزلي علشان ناكل
نور. بعصبيه وغضب قامت وقالت ماشي يا عاصم وافتكر ان انته اللي قولت اني حامل وحياة اللي عملته فيا دلوقتي لخليك تقول حقي برقبتي واندمك علي كل حاجه عملتها فيا واحط راسك ف الطين وقامت ودخلت الحمام
عاصم. نزل عند امه وبعد شويه
نور. نزلت وقعدت معهم عالسفره
ثريا. نور حبيبتي كلي كويس علشان تتغذي انتي واللي ف بطنك لازم تهتمي بنفسك اكتر يابتي
نور.بهدوء قالت حاضر يا ماما واكلت بغيظ فعلا وانتهي اليوم
وتاني يوم
نور. راحت الجامعه وبعدها المشفي وتفكريها محصور ف حاجه واحده بس ازاي ترد علي عاصم وبعد صراع من التفكير ابتسمت وقالت ومالو فيها ايه يعني لو بقيت حامل وبس خلصت شغلها راحت الصيدليه واشترت شريط حبوب وروحت وقعدت مع حماتها لحد ما رجع عاصم
عاصم. السلام عليكم
نور وامه ردو السلام وبعد شويه اتجمعو عالسفره واكلو

 

 

نور بعد فتره قالت ماما انا هطلع انام علشان تعبانه من الحمل
عاصم. بصلها واستغرب كلامها وازاي اتقبلت الموصوع بعد ما كانت متعصبه وبعدين قال وانا كمان هطلع
امه. وانا كمان هدخل انام تصبحو علي خير
نور. طلعت وبعد شويه قالت ل عاصم انا هشرب عصير علشان الحمل اعملك معايا يا حبيبي
عاصم. بصلها وبعدين قالها ومالو
نور. نزلت وجهزت العصير وطلعت واستغلت انشغال عاصم عاللاب وحطت حبه من الشريط اللي اشترته
عاصم. بالصدفه شافها
نور. راحت عليه وقالت اتفضل عصيريك
عاصم. طيب معلش يا نور ممكن بس تجيبي ميا لاني لسه شارب قهوه بس اغير طعمها علشان اعرف اشرب العصير
نور. حاضر وخرجت
عاصم. اخد الكبايه وراح رماها ف الباسقط وعمل انو ببكمل شرب فيها وكان طبعا شاف اسم الشريط وعرف انو منوم
نور. رجعت وبصتله وقالت الميه
هاثم. معلش بقا اتاخرتي قولت اشرب العصير
نور. فرحت وبعدين شربت العصير بتاعها
عاصم. بعد دقائق قال حاسس اني تعبان وعاوز انام
نور. ومالو يا حبيبي واخدت اللاب توب منه وراحت غيرت ولبست قميص نوم مغري للغايه وبصت عليه لقته خلاص بينام راحت عليه بسرعه ونامت جنبه وحاولت تقرب جسدها منها بطريقه مغريه
عاصم. ابتسم وقال ياتري ايه اللي ف دماغك يابنت السمنودي بس حلو الاغراء دا

 

 

نور. قربت اكتر منه
عاصم. عمل نفسه خلاص بين النوم والصحيان وبصلها وقال نوري حبيبتي مش كفايه هجر وبعد بقا حرام عليكي بقالنا شهر ونص متجوزين كفايه بقا تعبت من بعدك عني
نور. ابتسمت
عاصم. حبيبتي خلاص هتجنن عليكي وقرب منها وهي استسلمت له تماما وغابا معا ف بحور من الغرام وبعد فتره عاصم ضمها اكتر لحضنه وحس بتأوهها وقالها قلبي انتي تعبانه ردت وقالت لا عاصم فرح جدا باللي حصل وبعدين شدد من احتضانه ليها ونام
نور. ف نفسها والله لخليك تقول حقي برقبتي وطبعا بس تصحي مش هتفتكر حاجه
نور عصام. ياخبتك القويه نامي ياختي نامي 🤫
وحل الصباح علي الجميع باذن الله
عاصم. صحي وبص ل نور اللي نايمه علي صدره وابتسم وشال شعرها من عليه وقال نور نور
نور. صحيت وبعدت عنه وقالت هي الساعه كام
عاصم. سابعه
نور. ياخبر دا انا اتأخرت قوي وقامت واتجاهلت منظرها
عاصم. فهم تفكيرها ومسكها من ايدها قبل تمشي وقالها صباحيه مباركه يا عروسه
نور. قالت نععععم
عاصم عمل نفسه مصدوم وقالها اسف تقريبا كنت بحلم

 

 

نور. ابقي اتغطي بعد كدا ومشيت بسرعه من قدامه
عاصم. ههههههههه وبعدين قال احلي حلم يا قلبي
نور. دخلت الحمام وقالت ف نفسها الحمد لله محسش بحاجه وافتكر انو كان بيحلم وقالت انا لازم احمل ف اسرع وقت
وبعد مرور اسبوع
نور. كانت ف اوضتها طلعت من شنطتها اختبار حمل ودخلت وعملته وطلع سلبي قالت اووووف واتنهدت وقالت لازم كام مره كدا كمان ياربي لازم احمل باسرع وقت وخرجت ونسيت الاختبار جوا عالحوض
عاصم. بعد فتره وصل ودخل الحمام وشاف الاختبار وزعل بس ابتسم وقال ومالو يا قمر احنا ورانا حاجه وطلع
نور. بس خرج جريت عالحمام وشالت الاختبار وقالت الحمد لله ما اخد باله لانه لو شافه كان سئل ايه دا وليه
عاصم. نور معلش ممكن تعمليلي قهوه
نور. ابتسمت وقالت حاضر
عاصم. شكرا بس انا عندي سؤال ممكن
نور. اتفضل
عاصم. بمكر قالها هو ليه اليومين دول كل ما قولك اعمليلي حاجه بتعمليها الاول كنتي ترفضي وتقولي انا مش خدامه ايه بقا الي حصل لتكوني حبتيني ولا حاجه
نور. رفعت حاحبها ومردتش وخرحت تعمل القهوه وبعد دقائق رجعت ومعها عصير ليمون وقالت اتفضل يا عاصم باشا اشرب عصير ليمون يهدي اعصابك بدل الكلام الفارغ اللي قولتله من شويه
عاصم. ابتسم وقالها يا قلب عاصم باشا نشرب عصير
نور التفتت وراحت تغير هدومها

 

 

 

عاصم. لف الكوبايه وشرب بتاعتها
نور بعد شويه رجعت واخدت كوبايتها وشربتها وبعد دقائق حست انها عاوزه تنام
عاصم. ف نفسه لازم الحقها قبل تنام وما تحسش وفعلا قرب منها ووووو سيبكم من الناس دي دول بيضحكو علي بعض واحنا لازم نقولهم ان كدا عيب معاهم ناس يحترموهم شويه دا ايه دا 😛😂
روايات بقلم نور عصام
وبعد مرور شهر
عاصم. كان قاعد مع امه
ثريا. عاصم ياولدي.
عاصم. نعم يا اما
امه. اني عايزه ارجع البلد بجا ياولدي جاعدتي اهنه طولت
عاصم. باس ايدها وقالها بقا كدا يا ام عاصم عايزه تسبيني
ثريا. لاه ياولدي وانت خابر بس اني عوزاكم تبجو علي راحتكم من عزول
نور دخلت وردت عليها وقالت بقا كدا يا ماما ينفع تسبيني وانا حامل ومحتاجاكي معايا
عاصم. بصلها
ثريا.طبطبت عليها وقالت البركه ف جوزك يخلي باله منيكي
نور بتعب قالت مش هتمشي من هنا يا ثريا ولو مشيتي انا هاجي معاكي
ثريا. بمرح يعني ورايا ورايا
نور قالتلها ايوا ف اهدي كدا يا ام عاصم وكانت تعبانه
ثريا. مالك يا بتي شكلك تعبانه جوي
نور.مرهقه بس لان كان عندي امتحان وروجت بعدها المشفي
ثريا. خالي بالك من نفسك يابتي انتي محتاجه راحه
نور بصت ل عاصم
نور. بعند فيها قالها ايوا يا نور اسمعي كلام ماما علشان النونو يا حبيبتي
نور. لسه هترد عليه تعبت وقامت ترجع
ثريا. وه مالك يا يتي
عاصم. راح وراها وبس خلصت قالها نور انتي تعبانه
نور. ودا يهمك ف حاجه
عاصم. اتنهد وبعدين قالها شكلك تعبان فعلا بلاش مكابره وتعالي اوديكي لدكتور

 

 

 

نور. بتعب قالت دا علي اساس اني عيله باعدادي ومش عرفه مالي وعدت من جنبه
ثريا.تعالي يا حبيبتي دا بس من الحمل
نور. لا شكلي واخده برد
ثريا. برد ايه بس يا نور انتي ناسيه انك حامل يابتي ولا ايه
نور. طيب انا هطلع اغير بس وانزل
ثريا. طيب يابتي وبراحه وانتي طالعه ونازله
نور حاضر يا ماما وطلعت
عاصم. اما خلي سنيه تحضر الاكل وانا هطلع اشوف نور
امه. حاضر ياولدي بس اني كنت عاوزه اتحدت معاك
عاصم. خير يا اما بس اوعي تقولي انك عاوزه ترجعي البلد
امه. كلنا هنرجع جريب علشان فرح بت عمك امل
عاصم. طيب خير يا حبيبتي آاموري ياست الكل
امه. الامر لله ياولدي اني كنت عوزاك تتحدت مع مرتك بخصوص اهلها هي من ما اتجوزت وهي مقطعاهم حتي مش بترد عليهم ف التليفون وكام مره امها تتصل وتكلمني وهي بردو مكبره راسها ومش عاوزه واخوها جه اهنه مرضيتش تجابله وامها جالتلي انهم عملو خطوبه اخوها وهي قالتلهم مش هاجي كلمها ياولدي دول مهما كان اهلها دي امها فرحت جوي لما جولتلها انها حامل
عاصم. حاضر يا اما هكلمها وباذن الله اخدوها ونروح لهم
امه. ربنا بخليك ياولدي
عاصم. ويخليكي ياست الكل وطلع لقي نور نايمه عالسرير وشكلها تعبان قالها نور نور
نور. اممم
عاصم. مالك يا حبيبتي فيكي ايه
نور بزهئ قالت سيبني انام تعبانه
عاصم. طيب قومي كلي وبعدين نامي

 

 

نور. لا عاوزه انام وياريت متصحنيش
عاصم. ابتسم وقالها مينفعش كدا يا حبيبتي انتي حامل ولازم تتغذي كويس ولا عاوزه الناس يقولي عاصم الزيني مش مهتم بمراته ومش بياكلها
نور. قامت وبغضب قالتله متفكك بقا من الاسطوانه الزفت اللي ورطتني فيها دي
عاصم. قعد جنبها وقرب منه واخدها ف حضنه رغم غضبها وعصبيتها وقالها اهدي يانوري يا حبيبتي اللي بتعمليه دا غلط عالبيبي يا قلبي لازم تخافي عليه ما ابنك بردو
نور دفعته عنها وقالت ماشي يا عاصم وعموما انا منستش خياتنك ليا وهردهالك يا عاصم وبكرا تشوف
عاصم. بعند فيها قالها اعملي كل اللي انتي عاوزاه يا حبيبتي انا راجل اسبور وفاهم الحياه كويس
نور. ماشي ياسبور بكرا اوريك هعمل فيك ايه ان مخليتك متعرفش ترفع عينك حتي قدام نفسك مبقاش انا نور
عاصم. قومي يلا عاوزين ناكل مستنينك انا وامي
نور. مش طافحه
عاصم. معلش يا حبيبتي مش علشانك علشان البيبي
نور. غور من وشي يا عاصم وفونها رن ابتسمت وفتحت وقالت اهلا يوسف ازيك
د يوسف. ايه يا بنتي مشيتي كدا من غير متقولي وكمان عرفت انك تعبتي خير مالك
نور بعند ف عاصم قالت معلش بقا يا جو انا والله كنت عاوزه استناك اهو تكشف عليا بلاش
د يوسف. ههههههه طول عمرك استغلاليه
نور. ههههههه وبعدين قالت الله مش لازم بردو اومال يبقي عندي احسن واحلي دكتور واروح اكشف برا وادفع فلوس كمان والله عيب ف حقك يا جو
عاصم. خلاص جاب اخره اخد منها الموبايل وقفله ورماه
نور. ليه بقا اللي عملته دا الراجل يقول عليا ايه دلوقتي قفلت ف وشه
عاصم. خايفه عليه قوي
نور. طبعا خايفه وهموت عليه كمان
عاصم. شدها من دراعها ولواه وراها وقالها متختبريش صبري معاكي وافتكري اني راجل صعيدي ودمي حامي
نور بتزئه وقالت ولما انته راجل صعيدي ودمك حامي قوي كدا واتعصبت كنت بتخوني ليه وتدوس علي كرامتي
عاصم. بعند فيها قالها انا راجل اعمل اللي عاوزه فاهمه
نور وانا ست وكيدي غلب كيدك وكيد الشيطان نفسه
عاصم. انتي اتجننتي
نور. لازم ارد كرامتي اللي دوست عليها برحلك يا بن الزيني وقدام عينك ومش هيهمني
عاصم. تردي كرامتك يا ايه يانور ب انك تخونيني
نور. ومالو ومش هيهمني حد ولا حتي نفسي
عاصم. يعني اييييه

 

 

نور يعني خونتني وهخونك وبعدها ارفع عليك قضيه واطلق
عاصم. عاوزه تطلقي
نور. طبعا هو انت فاكر اني هكمل مع واحد زيك
عاصم. نجوم السما اقربلك من اللي ف دماغك واذا كنت سايبك تتكلمي بمزاجك ف دا بمزاجي انا علشان حابب اللعب معاكي شويه لكن قسما بربي ادفنك حيه لو فكرتي بس مجرد تفكير يهز كرامتي مش يجراحها
نور. ليه هي كرامتك احسن من كرامتي
عاصم. محصلش حاجه بينا وقولتلك انها كانت هتوقع كانت قاصده بقا اللي عملته كان غصب فعلا مش مهم عندي ل
نور قاطعته وقالت قاصده ولا غصب متضحكش عليا دي شكلها محترفه وعرفه هي بتعمل واللي شوفته دا اكيد مكنش اول مره وخصوصا من جرئتها وعدم خوفها ولا حتي كسوفها وقت شوفتها
عاصم. نور ممكن تهدي وتسمعيني
نور مش هسمعك غير بعد مردلك اللي عملته فيا
عاصم. قسما بالله يانور لو ما احترمتي نفسك واحترمتيني لكون قتلك من غير ما اتردد ثانيه واحده
نور. ومالو اقتلي وقول لناس قتلتها علشان خاينه وهو دا اللي انا عوزاه اني احط راسك ف الطين
عاصم. خلاص اتجنن زئها عالسرير وقالها قبل ما تحطي راسي ف الطين هكسرك الاول قدام نفسك علشان بعد كدا تعرفي ازاي تتعاملي وتتكلمي مع عاصم الزيني واتهجم عليها وشق هدومها وقرب منها بطريقه همجيه
نور. ف اخر لحظه قالت عاصم لو بتحبني بلاش اللي بتعمله انا كدا هموت نفسي اقسم بالله هموت نفسي لو لمستني بالطريقه دي
عاصم. وانا عاوزك تموتي وبعدين بصلها وقالها اللي زيك اخرها معايا ليله وارملها شوية فلوس مش انتي اللي اديها اسمي واسم عيلتي وقام وسابها وراح البلكونه
نور. عيطت من كلامه وبعدين قالت ف نفسها بقا انا كدا يا عاصم بقا انا رخيصه ف نظرك قوي كدا
نور عصام. مالك يابت ما انتي اللي استفزتيه بكلامك عاوزاه يعمل ايه كان لازم يرد عليكي بطريقته
نور. بردو مكنش يهني كدا
نور عصام. ليه انتي مباحلك تهنيه وهو لا
نور. ااااااه وبعدين قامت ودخلت الحمام وفكرت ف تعبها وترجيعها وطلعت تاني واخدت اختبار حمل من شنطتها وعملته وبس شافته اتخضت وفرحت واحساس ملخبط مش عرفه تصرخ من فرحتها وتروح تقوله ولا تسكت وتكمل لعبتها معاه قعدت تعيط وبعدين قامت وخرجت لبست هدوم تانيه وسرحت شعرها والباب خبط

 

 

 

سنيه. ست نور ست نور
نور. فتحت وقالتلها نعم يا سنيه
سنيه. ست ثريا بتقولك يلا علشان تاكلو
نور. حاضر دقيقه ونازلين ودخلت عند عاصم واتنهدت وقالت يلا ماما بعتت علشان الاكل
عاصم. مردش عليها ولا حتي بصلها ومشي ودخل الحمام يغسل ايده وبعدين يغير وينزل بس خلص اتفاجئ بالاختار فتح عيونه واتنهد بصوت عالي وبعدين ابتسم وخرج لبس بنطلون بيتي وتيشرت ونزل من غير ما يكلمها وف نفسه قال الحمد لله اني ما عملت حاجه وانا متعصب اكيد كنت هأذيها هي والولد الحمد لله بقلم نور عصام
نور نزلت وراه
ثريا. تعالو يا حبايبي وقعدو كلهم عالسفره
نور مش عرفه تاكل من ريحة الاكل
عاصم. ملاحظها
امه. كلي يابتي علشان اللي ف بطنك
نور. نعم اللي ف بطني
ثريا. وه يابتي انتي ناسيه انك حامل ولا ايه
نور بضربات قلب سريعه اتنهدت وحطت ايدها علي بطنها
عاصم. شافها وابتسم ابتسامه جانبيه وحاول يتلاشاها
نور. اخدت معلقه اكل ولسه هتحطها ف بوئها راحت سيباها وجريت عالحمام ترجع
ثريا. روح وراها وهاتها ياولدي لانها بتكون دايخه
عاصم. دلوقتي تيجي سنيه راحت معها
ثريا. وهي سنيه بردك زيك ياولدي
عاصم. قام لانه متاكد فعلا بحملها وخايف عليها راح عندها وقال سنيه معلش اعملي حاجه ل نور تشربها
سنيه. حاضر يا بيه
عاصم. راح ومسكها من ايدها لما لقاها دايخه وباين عليها التعب فعلا وبعدين قالها لو حابه نكشف تعالي نروح لدكتور
نور. من غير ما تبصله قالت لا انا كويسه وبكرا بكشف وانا بالمشفي زمايلي هناك
عاصم. اممم زمايلك ماشي وخدها خرج عند امه
ثريا. تعالي يابتي كملي واكلك
نور معلش يا ماما مش هقدر نفسي غمه عليا قوي
ثريا. لازم تيجي علي نفسك وتاكلي يا جلبي وبعدين قالت سنيه هاتي زيتون مخلل ل نور وقالتلها تعالي يلا يا نور كملي واكلك وكلي زيتون وهتبقي كويسه

 

 

 

نور. والله مليش نفس ولا طايقه ريحة الاكل اصلا
عاصم. نور اسمعي الكلام واهو سنيه جابتلك الزيتون وغمز بعينه وهمس جنب ودنها وقال ابني لازم يتغذي كويس فاهمه ولا اهمك بطريقتي
نور. بصتله والدموع ف عيونها
عاصم. ايه دا دا احنا لسه ف اول الحمل هنعيط كدا من اولها
نور. ماشي يا عاصم وراحت قعدت وكان معظم اكلها زيتون
وبعد انتهاء العشا
ثريا. قالت نور يا بتي تعالي عوزاكي
نور. نعم يا ماما
ثريا. والدتك اتصلت عليا من شويه وكانت
نور. بعصبيه قالت ماما لو سمحتي الموضوع دا اتكلمنا فيه قبل كدا وانا خلاص طلعتهم من حياتي
ثريا. ليه اكده بس يابتي
نور. ليييه علشان هما السبب ف اللي انا فيه
ثريا. بزعل قالت بجا اكده يانور
نور. انا مقصدش يا ماما بس
ثريا. قاطعتها وقالت خلاص يا بتي علي راحتك
نور. قعدت جنبها وحضنتها وقالت علشان خاطري متزعليش مني والله انا تعبانه ومش متحمله وبعدين يعني انتي مش عرفه هما عملو فيا ايه
ثريا. عملو ايه يا بتي جوزوكي راجل ملو هدومه ومن عيله كبيره وكمان هو كبيرهم ومتعلم زين وبيحبك رغم انك دايما تنفري منيه لكن بيستحملك وكل دا وتجولي عملو فيكي ايه
نور. ماما انتي متعرفيش حاجه
ثريا. لاه عرفه كل حاجه زين وخابره كويس انتي عاوزه تجولي ايه بس اهو ف النهايه بجيتي حامل
نور. بتنهيده حاامل
ثريا. والحمل لساته جديد مش كيف ماولدي خبرني جبل سابق اوعي تكوني فاكراني صغيره عاد
نور بصتلها
ثريا. اعراض الحمل لساتها باينه عليكي لكن الاول كان عند بينك وبين ولدي وانا سكت وجولت ربنا يهديكم ويصلح حالكم بس اللي متوجعتوش منيكي يانور انك تكوني لساتك راكبه راسك ومعوزاش ولدي
نور. عيطت
عاصم. كان ف مكتبه وسامع كلامهم واتفاجي بامه وكلامها

 

 

 

ثريا. انا هجولك كلمتين يابتي وده من محبتي ليكي وانتي خابره اني بعزك وبعتبرك بتي وبصتلها وقالت جوزك بيحبك وعاوزك ف حياته تكملو عيشتكم مع بعض وتربو ابنكم اللي جاي وبجولك اها ولدي عمره ما كان خاين ولا هو راجل يدوس علي كرامة مرته لان مرته كرامتها من كرامته واللي شوفتيه ف الشركه كان حركات بنات وانتي خبراها زين بقلم نور عصام هي بت عاديه وغلبانه وكانت عاوزه توجع ولدي ف شباكها بس بردك ولدي مش صغير ولدي راجل عارف ربنا كويس وعمره ما عمل حاجه حرام وبعدين ما هي كانت جدامه جبل سابق ليه متجوزهاش وهو جادر وواصل يعمل كل اللي هو عاوزه لكن اتجوزك انتي واني جولتلك جبل سابج حافظي علي جوزك ومتبعدهوش عنيكي بس انتي اللي معانده وياه وبجولك اها يانور لو انتي مش عاوزه ولدي جوليلي وانا اللي هطلقك منيه ومش هخليكي علي ذمته ساعه واحده بعد ما تقرري انك تسيبيه بس فكري الاول ف ولدك
نور. بتعيط وبعدين قالت انتي واقفه معاه علشان ابنك
ثريا. لاه انا كلامي معاكي علشان انتي بتي وبحبك
نور ابنك بيعاملني اسوأ معامله ابنك بيعاملني كأني من بنات الليل ابنك داس علي كرامتي ومشاعري ولعب بعواطفي واستغل طعفي معاه ابنك وصلني لحالة جنون من عمايله فيا كل ما كنت انسي واحاول ابتدي معاه واحس بشئ من جوايا ناحيته يدوسني تحت رجليه ويستهين بمشاعري معاه ويهيني ف آنوثتي وف الاخر تقولي اني غلطانه انا مكنش مفررض اقولك كلامي دا بس زي ما انتي قولتي اني بنتك انا كمان اعتبرتك امي واكتر كمان واللي مستحيل اقوله لامي قولته لحضرتك متلومنيش يا ماما علي رد فعلي علي ابنك عاصم يستاهل كل اللي عملته فيه ولو اني معملتش فيه حاجه ولا عمري فكرت أذيه بس هو اللي نور عصام
ثريا. قاطعته وقالت نور اهدي العصبيه غلط عليكي يابتي
نور. بدموع قامت وقالت انا فعلا عاوزه اتطلق وسابتها وطلعت اوضتها
ثريا. دموعها نزلت وحست بجرحها وقالت ربنا يهديكي يابتي
عاصم. خرج من مكتبه بعد ما سمع كل كلامهم وحس قد ايه هو ضغط علي نور واهانها وف نفسه قال حتي لما حبت تعصبني وتدايقني وتخليني افكر انها خانتني عملت اللي عملته معايا وابتسم وراح علي امه
امه. مش كفايه اكده ياولدي ولا ايه
عاصم. قعد جنبها وقال كفايه ايه يا امي

 

 

ثريا. جرح واهانه لمرتك
عاصم. انا مستحيل اعمل فيها حاجه وانتي عرفه اني حبيتها
ثريا. اطلع راضيها ومتنزلش غير وانتو متصالحين وعايشين حياتكم زي اي اتنين بيحبو بعض ومستنين ابنهم اللي جاي
نور عصام. طيب والله انتي ست عسل ربنا يشفيكي
ثزيا. عاصم اعمل حسابك هننزل الصعيد علشان عمك زشاد كلمني علي جواز بته من ابن المهدي
عاصم. اييبه ازاي دا يحصل هو مش عارف اننا بينا مشاكل كتير بسبب التار زمان وكمان بنته لسه صغيره
ثريا. اطلع لمرتك دلوج وبعدين نتحدت وياه وقالت وآاااه من التار اللي مش هنخلص منيه دا ربنا يعديها علي خير
عاصم. اهدي يا اما وانا بس اشوف نور وننزل البلد
ثريا. اطلع ياولدي
عاصم. طلع وبس فتح باب الاوضه شاف ……. يتبع

 

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: