روايات

رواية عشقت طفلتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق عمرو

رواية عشقت طفلتي البارت الثامن عشر

رواية عشقت طفلتي الجزء الثامن عشر

عشقت طفلتي
عشقت طفلتي

رواية عشقت طفلتي الحلقة الثامنة عشر

ف غرفة العنايه المركزه ❤
فهد بفرحه: لميس.. حببتي انتي صحيتي اقترب منها بشدة واخذ يمرر انامله علي وجهها بلهفه
لميس ابتسمت وقالت: حبيبي انا….
فتحت عيناها بصدمه مما فعله فهد فقد اقتحم علي شفتيها.
فهد بفرحه لا تصدق: اعمل اي انا انا لازم انادي الدكتور مش كده وغادر بسرعه
لميس ببتسامه: اه يا بن المجنونه 😂
وبعد ما يقارب نصف ساعه كانت لميس ف غرفة الافاقه والجميع حولها سعادتهم لا توصف بها وكان فهد جالس جانهبها لا يترك يديها ابدااا
اقترب يوسف منها وقبل جبهتها بحب… ثم ذهب بجانب فهد يدها من يده… ودفعه بخفه وجلس مكانه.. ضحك الجميع علي تصرفاته 😂(غيور 😂)
بص فهد ليه وقال:دانت رخم 😂
يوسف:بتقول حاجه
فهد:لا لا مبقولش 😂
اقتربت حنين بشوق ولهفه واحتضنت ابنتها وف هذا الوقت دخل الدكتور المشرف علي الحاله
الدكتور:حمدلله علي سلامتك
ليله:الله يسلمك
الدكتور:مينفعش كده يجماعه هي لسه تعبانه ولازم ترتاح ولازم مرافق واحد يبات معاها بس
حنين بلهفه:انا هبات مع بنتي
الدكتور تمام
❤ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤
ف شركة السيوفي…
دخلت حور بخطواتها الواثقه والمهلكه… كان صوت كعبها يجلب الانظار إليها… وعطرها الذي ينتشر ف كل خطوه يجذب الجميع… وصلت إلي اخر طابق… كانت تسرق الانفاس بنحتات خصرها المدلله كانت ستدخل إلي مكتبه ولكن وقفت امامها ولاء وهي تقول بغيره وضيق:ممكن افهم انتي رايحه فين.
خلعت نظرتها بسخريه وهي تقول: داخله ل جوزي قالتها بدلع لتغيظ ولاء…
استوب نتعرف على ولاء
ولاء ((سكرتيرة يوسف بتعشقه. 😂حاولت تقرب منه اكتر من مره بس حور كانت بتمنعها بتحاول تبعد يوسف عن حور وهنعرف عنها اكتر بعدين))
حور وهي تحاول ان تغيظها : لو سمحتي مش عايزين ازعاج…. ولا تطفل.. اظن كلامي واضح يا طنط قالت الاخيرة بثقه ثم دخلت اللي المكتب دون ان تترق الباب ….
اغلقت الباب بهدوء… بصت ل يوسف وهو مشغول جداا لدرجة انو منتبهش لدخولها…
قربت وهي تبتسم بحب… .
كان مشغول ومرهق ولكن جذب انتباه صوت كعبها ورائحة عطرها المميزة….
نظر إليها بصدمه من وجودها هنا…. نطق اسمها بشكل لا إرادي…. حور؟
واخذ ينظر إلي جمالها…..
من حذائها ذات الكعب العالي اسود اللون…. ثم اللي ساقيها ناصعت البياض مع فستان اسود اللون الذي يتناقض مع بشرتها نظر اللي وجها الملاكي: يالله الرحمه….. نهض بلهفه عندما اقتربت منه احتضنها بشوف وراحه لا يجدها اللي معها هي

 

 

 

فقط….
حور بهمس: وحشتني اووي
يوسف بحب: وانتي اكتر يروحي ❤
ابتعدت ووضعت جبهتها علي جبهته وابتسمو بحب ثم قالت بدلع: ف عريس يسيب عروسته وينزل الشغل.. ابتعدت عنه قليل وهي تقول بزعل مصطنع
ده حتي يبقا عيب ف حقي.
اغمض عينه بهيام وهو يشدد من احضتانها بتملك وقال: معلشي يحببتي انا اسف بس هعوضك.
قالت بدلع: عزماك علي العشا النهارده اي رأيك
ابتسم بحب وقاال: طبعا هو انا اطول اطلع مع القمر بس انا اختار المكان.
حور بحب: موافقه..
احتضنها يوسف بحب وقاال: بحبك اووي يحور
ولكن فجاءه اتصدم من دخول ولاء المفاجأ
يوسف بصدمه: انتي ازاي تدخلي كده؟
ولاء بتمثيل: انا دقيت الباب اكتر من مره
حور بغيظ: لا انتي دقيتي الباب مره وحده بس وبعدين مش انا قبل مدخل قولتلك مش عايزه ازعاج..
ولاء بمسكنه وهي تذهب بجانب يوسف: والله يا مستر يوسف انا…
حور بغيظ اكتر واكتر من طريقتها: انتي اي.؟
يوسف بمقاطعه وتعب: خلاص يا حور محصلش حاجه ثم نظر اللي ولاء وقال: كنتي عايزه اي
ولاء وهي تقترب اكتر لكي تغيظ حور وتنحني امامه بشده: ممكن توقعلي هنا قالتها وهي قريبه جداا وتنظر الي عينه بحب وعشق.
حور بغيره وهي تضرب سطح المكتب: متقعدي بحضنه بلمره يا مهزءه
يوسف بغضب: حور
ولاء بتمثيل: شوفت بتقولي اي يا مستر يوسف
نظر يوسف إلي حور بغضب وهو يسحب الاوراق ويوقعها: متزعليش يا ولاء
قاطعته بلهفه وحب ودلع وهي تمسك يده وتقول: عمري مزعل منك انت ماتعرفش انصدمت عندما قامت حور بسكب كأس المايه الموجود علي المكتب بوجهها..
عاااا صرخت بها ولاء وهي نختبئ بخلف يوسف…الذي تفاجأ وهو يري حور تحاول ان تمسك بها
مسك يوسف حور بقوة وخرجت ولاء من المكتب
اهدي… اهدي يا حور
ولكن كانت مقومتها تزداد…
ابعد عني.. اوعه ابعد.
صرخت بها حور بقوة
يوسف:ضغط علي ايدها بقوه وهو يهزها بعنف متهدي بقا…
حور بألم: سيبني..
بص يوسف ليها بغضب وهي تكرر طلبها ولكن المره دي مختلفه فكانت دموعها تنهمر علي وجهها.
غمض عيونه بتعب وألم وهو يراها تغادر المكتب ودموعها تحرق وجنتها…
يوسف بحزن: يارب الصبر الحمل بقا تقيل عليا اووي
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 💔💔

يتبع..

اترك رد

error: Content is protected !!