روايات

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل العشرون 20 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الفصل العشرون 20 بقلم ميرا أبو الخير

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني البارت العشرون

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الجزء العشرون

رواية جحيم رحيم
رواية جحيم رحيم

رواية جحيم رحيم الجزء الثاني الحلقة العشرون

فهد ببرود: بدلة ر”قص هتر*قصي للشبا*ب عشان زهقتنين.
شروق بصدمه: ايهههههههه.
فهد: يلي سمعتيه انجزي.
شروق بغضب قامت وبكل برود بتبص عليه بقرف وسكته هو اتعصب مسكها من ايديها.
فهد بغضب : بصي يابت انتي هنا عشان تنفذي كل كلامي من غير مناقشه وايلا انتي فاهمه هعمل ايه اخلصي زقها علي الارض.
شروق قامت بغضب: انت حيو”ان وانسان زبا”لة
قري فهد وقف وقرب منها بهدوء ووقف قدامها وفجاه نزل قلم علي وشها طخخخ
حياه وانفها وفمها بينز”ف: حيو”ان وقذ*ر.
حسام بغضب: انا هوريكي الحيو”ان انا هوريكي شغل الحيو*انات يا بنت 🐕.
ومسكها من شعرها وفضل يضر*ب فيها وشروق بتصرخ وعاملة تصوت من الو”جع لحد ما اغمى عليها.
فهد بص باشمزاز وتعب من كتر ضر*بها وخرج.
وهي اغمى عليها.
قاعد وحس بنغزة في قلبه وانه مخنوق.
سيف بخنقه: مالي كده في ايهه.
حط ايده علي قلبه: شوقي.
الحارس: اؤمرك.
سيف ببرود: اعمل يلي قولتلك عليه.
الحارس: امرك يا باشا.
سيف قاعد بيفكر.
بتيجي ناهي وبتحضنه: وحشتني لي بتهرب مني كده.
سيف بتافف: ناهي انا متجوزك عشان عايلتك مش حبا فيكي كلها يومين وتتطلقي.
ناهي بصدمه: ي يعني ايه.
قام ببرود: يلي فهمتيه يا حلوة.
ناهي بتوتر: انت بتكلمني كده ليه.
قرب منها وبصوت كفحيح الافعي: اتكلم زي مانا عايز انتي فاهمه.
ناهي بخوف: س سيف انا بحبك والله طب اديني فرصه.
سيف: انا مبحبش حد.
ناهي بتمثيل و دلع وقربت وحضنته: بحبك من اول لحظه شوفتك فيها ب بص خالينا مع بعض هسعدك اوي بس مش تتطلقني دا اهلي يمو”توني.
سيف شال ايديها: خلصتي تمثيل يلا مش فاضي.
ناهي ماسكه فيه: انا هفضل معاك اشمعنا شروق د دي واحدة خا”ينه وسابتك وهربت انا…
قلم نزل علي وشها: يلي بتتكلمي عليها دي انض”ف منك ومن اهلك.
سابها ومشي وهي مصدومه.
ناهي بغل وكر”ه: لازم تفهم اني مش هسيبك غير ماحقق هدفي منك.
طلعت فونها: هيطلقني.
اكس بصدمه: يعني ايه الخطه فشلت.
ناهي: اعمل ايه عملت كل حاجه قولتها هو بيبعدني شكله لسه بيحبها.
اكس بغضب رمي الفون كسره: ماشي يا سيف شكلك لسه هتتعبني اوي يا بن رحيم.
بقلم ميرا ابوالخير
~~~~~~~~.
ميرا بزعيق: يعني سافرت ازاي واصحي مش القيك.
شهاب بهدؤء: كان لازم حاجه مهمه هعملها وهوصل بكرا ياقلبي.
ميرا بزعل: يعني انا لوحدي كده.
شهاب بحب: يا روحي متخافيش عندك الحرس في البيت كلها يوم واحد بس.
ميرا: دماغي بتوجعني من الصبح.
شهاب بقلق: طب ارتاحي هتصل علي الدكتورة تيجي.
ميرا بوجع: تمم.
شهاب اتصل بالدكتورة وهي راحت.
ميرا بفرحه: يعني هبقا ام صح.
الدكتوره: ايوا بس.
ميرا باستغراب: بس ايه.
الدكتوره: عشان دا تاني حمل ليكي الرحم عندك متا”ثر لازم تاخدي بالك من اقل مجهود وترتاحي خالص علي الاقل اسبوعين لانه هيبقا خطر علي البيبي.
ميرا: حاضر.
خرجت الدكتوره وميرا فرحانه اوي وقررت تعمل مفاجأة لشهاب.
في مكان ما.
شوشو بغل: حلو اوي تخلصو”ا عليها هو مسافر فاهمين.
الاشخاص: اؤمرك.
شوشو بكر”ه: اخرك النهارده يا ميرا.
ابتسمت بمكر.
عند ميرا.
قامت تحضر المفاجأة من دلوقتي.
زينت البيت كله و جابت بلونات وحست بدوخه بس قومت كده عشان تفرحه.
اعدة وبتقيش الفستان ابيض وفرحانه فجاءة النور بيقطع بتتخض: يووه دا وقته.
بتخرج تشوف الحراس مش بتلاقي حد.
بتسمع صوت في المطبخ بتستغرب بتتمشي ناحيه المطبخ بتشوف اشخاص ملا*ثمين بتطلع تجري بسرعه هما شفوها بيجروا وراها استخبت ورا العمود وكتمت نف”سها وهما: دوروا عليها اكيد هنا.
ميرا مرعوبه وبتدور علي فون تكلم شهاب.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند شهاب قاعد وحاسس بحاجه غريبه: تمم كده كله كويس.
صاحبه: مالك كده.
شهاب بهدؤء: مفيش هطلع اشوف عشان هرجع بكرا.
صاحبه: تمم.
قام اخد عربيته ومشي.
عند ميرا.
بيدوروا عليها وهي لسه هتتحرك الفازة اتكسرت مسكوها: ااااعاااا.
واحد منهم: اي يا حلوة فاكرة هتهربي.
ميرا: انتو مين ابعد عني.
شخص منهم طلع مسد”سه وصوابه علي ميرا و ووو…..
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~.
البنت في ثانيه قل”عت كل هدومها رحيم
اتصدم.
البنت زعقت: اعاااا لا سابني ابعد يا ناااس.
ولسه هتكمل جملتها كف وقعها الارض: برا يا بنت 🐕’.
رحيم مصدوم ريناد ماسكه البنت وبتضر”بها يا بنت 🐕 انا هوريكي تعاليلي ياروح امك.
الكل اتجمع ورحيم وقف منبهر بريناد البنت بقت مرعوبه وبتملم هدومها والكل وقف بيضحك طلعت تجري علي برا.
ريناد بزعيق: علي شغلكم يلااااا.
الكل هرب من قدمها ورحيم بضحك: اي يلي حصل دا.
ريناد بصت له: اي عملتها الادب وشوفت هي كانت بتعمل ايه.
رحيم راح وحضنها: حبيبي بقا شر”س.
ريناد بحب: واعمل اي حاجه عشانك.
رحيم بتفكير: كده البت دي مزقوقه علينا.
ريناد: اه.
رحيم: تمم كده جاب اخره.
عمل مكالمه.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~~~~
ليث خاف كسر الباب ولما فتحه اتصدم صدمه عمره انه ملاك ماسكه مو”س ولسه هتفتح ايد”يها قرب منها وشده رمه: اي دا انتي اتجننتي.
ملاك بصراخ: ابعدد سابني مش عايزك ابعد عنييي.
ليث شدها لحضنه: اهدي يا نور عيني اهدي انا معاكي.
ملاك بدموع وانهيار: متسبنيش ياليث انا ***.
قاطعها بقبله حب واشتياق: بحبك اسف.
ملاك بدموع هتتكلم قبلها تاني قبله طويله يعبر عن مدى حبه لها تجوابت معه ونسيت كل حاجه.
غرقوا في بحور عشقهم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~.
اكس بغضب وبيكسر كل حاجه: في ايههه لا مش هسب”ككككككمممممممم لااااااااا لي كله باظ كده لااااا لازم تد”فعوا التمن غالي ياولاد 🐕 مش هر”حم ولا واحد فيكمممم من اضغركم لاكبركم وحياة يلي عملتواه فيا مس هسب”ككككممممممم.
بقلم ميرا ابوالخير.
~~~~~~~~~.
فهد بيداخل بينصدم مش لاقي شروق: هي فيييييييينننننننننننننن.
الحراس بخوف: م منعرفش.
فهد بغضب اكبر: دوروا عليها يا اغبياء يلااااااا.
جريوا من قدمه.
وبيتصل علي اكس مش بيرد عليه.
فهد بغضب: كويس اوي كده تمم يا شروق تمم اوي.
خرجت وافتكر حاجه ابتسم بمكر.
شروق بتعب والم: فين انا.
…… :كنتي فاكرة نفسك هتهربي.

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية جحيم رحيم الجزء الثاني)

اترك رد

error: Content is protected !!