روايات

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم دعاء أحمد

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الفصل الخامس عشر 15 بقلم دعاء أحمد

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني البارت الخامس عشر

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الجزء الخامس عشر

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني
رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني

رواية جحيم عشق صعيدي الجزء الثاني الحلقة الخامسة عشر

#جحيم_عشق_صعيدي2
#part15
بعد مرور اسبوعين كل منهم مشغول في حياته
ملاك وأسر مبسوطين جدا بالحمل وملاك بتفكر هتعمل ايه ولو ولد هتربيه ازاي ولو بنت وأسر مبسوط جدا وهو شايف فرحتها
فهد حالته اتغيرت تمام
يوسف وغصون شغلين مع بعض على قضيه مصطفي
ساره مازالت في غيبوبه
وجاء الصباح على الجميع ويحمل لهم من القس”وه ما يحمل

 

 

 

في اوضه صقر
صحي لقى حور حضنه ونايمه في حضنه قرب منها وبا”سها بشغف وعشق فضل يتعمق ونزل للرقبتها ودفن راسه في رقبتها
حور صحيت لقيت صقر دافن راسه في رقبتها بحب ملست على شعره
حور. مالك يا حبيبي
صقر. بحبك اوي
حور. وانا بعشقك
رفع رأسه وقرب من شفايفها وبا”سها بحب وهي بتبدله
صقر. حور اسمعيني كويس انا بحبك واي كان اللي هيحصل اعرفي ان صقر العزايزي محبش غيرك
حور بخوف. في ايه يا حبيبي
صقر بابتسامه ساحره. بحبك اوي خاليكي فاكره دا كويس
حور. وانا مش محتاجه انك تقولي انا بفهم عينيك يا صقر بفهم اللي قلبك عايز يقوله انا نفسي نهرب من العالم كله ونروح مكان تاني بعيد عن الناس ميبقاش فيه غيري انا وانتي
صقر وهو بيطبع بو”سه على شفايفها. اوعدك شويه كدا ونسافر لمكان أجمل من توقعاتك

 

 

حور. اقولك حاجه ومتزعلش مني يا صقر
صقر. قولي يا حور
حور. انا حسيت للحظه بالغيره من ملاك والله مش اصدي بس نفسي اكون ماما انا كمان نفسي اوي ابقى ام ولادك يا صقر
صقر. وانا كمان نفسي اكون بابا وتكون انتي ام ولادي بس ربنا ماذنش يبقى نرضا بأمره وبعدين احنا مكملناش شهر واحد يابنتي بكرا تبقى أجمل مامي في الدنيا
حور. انا عايزه أفضل في حضنك لو سمحت متسبنيش
صقر. مش هسيبك مقدرش اسيبك وعد مني هتفضلي حببتي لآخر العمر بس دلوقتي لازم اروح الشركه معليش يا حور استحمل شويه
حور بابتسامه ساحره. يا حبيبي انا يكفيني انك موجود معايا
صقر با”سها بخفه وقام
لابس هدومه وكانت بنطلون جملي وتيشرت ازرق كان قمر
حور لابست بلوزه لونها ازرق وبنطلون ابيض مخطط واسع وكوتشي ابيض
ونزلو الاتنين
على السفره
بريق. احنا هنرجع قصر الزهراوي بقى يا زينه
جبل. ليه يا مالك ما تفضلوا شويه
مالك. القصر اتودب واحنا اطمنا على حور مع صقر نرجع القصر بقى كفايه يبقفل السنين دي كلها
زينه. عندك حق الله يرحم اللي راحو مننا ويجمعنا بيهم على خير
حور. هتسبيني يا ماما

 

 

 

بريق. يا حببتي انتي مع جوزك وفي أمان. القصر مش لازم يتقفل اكتر من كدا
حور. ماشي يا ماما
صقر. انا هروح الشركه هو فين فهد مش بشوفه كتير
زينه. فهد مع ساره في المستشفي
صقر. مينفعش اللي بيعمله دا انا هعدي عليه واحاول اتكلم معه
جبل. يبقى احسن لو اتكلمتوا
صقر. مع السلامه
حور. خالي بالك على نفسك
صقر. متخافيش يا حببتي
==========================================
في اسرا”ئيل
غصون. كدا في حاجه غلط ازاي يكون مختفي اسبوعين ايه عفريت شبح
يوسف بتفكر. أو أنه بري من التهمه دي
غصون. اصدك ايه
يوسف. انا اتعاملت مع مصطفى فتره لا يمكن يكون خا”ين انا متأكد احساسي بيقولي كدا
غصون. حضره الرائد شغلنا مفهوش احساسي شغلنا تقرير وادله وورق دا اللي اعلمنه اول درس في أمن الدوله الاحساس مالوش مكان في حياتنا وفي شغلنا
يوسف بابتسامه خبيثه. يعني انتي حذفه الاحساس من حياتك يعني مش مؤمنه بالحب
غصون بثقه. طبعا اللي قال ان الست مالهاش غير في الحب دا حمار الست عندها طموح عندها مبادا زي ما الراجل ليه شخصيته هي كمان ليها شخصيتها الست لما يتركز في شي بتعمله باحترافية إنما الحب دا هههه مالوش في قلبي مكان
يوسف بقى يقرب من غصون وعيونه بتلمع هي استغربت وضيقت حاجبيها
يوسف بخبث وهو بيقرب. اومال ليه حاسس انك معجبه بيا
غصون. هههههه انت اهبل انا اسفه يا حضره الرائد تفكيرك خا”نك انا مبعجبش بحد
يوسف بعمق. متأكده

 

 

 

غصون بصتله وسكتت وهو بقى يقرب منها اكتر لحد ما لزقت في الحيطه وهو بقى محوطها بيديه
غصون بصوت متوتر. ابعد لَو سمحت يا حضره الرائد
يوسف. توتو هقرب هفضل أقرب
وقرب منها اكتر وهي وشها احمر وقلبها بيدق بسرعه جدا وتوتر
يوسف. غصون احنا سوا من اسبوعين اكتشفت فيهم أن الست تقدر تكون ظابط في الجيش عمري ما تخيلت اني هقبل بنت بقوتك وجمالك الهادي كلامك ثقتك بنفسك مخلينيك جذابه بطريقه مش طبيعيه فيكي حاجات كتير مميزه
غصون. اصدك ايه
يوسف. اصدي انك جميله اوي من جواكي
وقرب من شفايفها وبا”سها
وفجأه. ااااهههه يا بنت ال🐶
عملتي ايه
غصون ضر”بته تحت الحزام وواقفه حاطه ايديها في وسطها
غصون. انا يمكن عجبني كلامك إنما أفعالك تاخد بالك منها كويس يا سياده الرائد انا هدخل انام عشان عندنا شغل كتير بكرا
يوسف بغيظ. اتخمدي
غصون دخلت اوضتها وحاطت ايديها على شفايفها بكسوف وقلبها بيدق بسرعه
غصون لنفسها. كويس اني وقفته عند حده بس انت بتدق ليه دلوقتي ما تهدي بقى هو اه مز واه انا معجبه بيه بس مش وقته ولامكانه فوقي انت غصون شاكر الظابط غصون شاكر
“”””” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “” “”
في شركه صقر
قاعد بيشتغل وكل الموظفين مشيوا
جينا بحب. صقر بيه الكل مشي حضرتك
صقر بحده. لا يا جينا انا هفضل شويه في شغل كتير لازم اخلصه روحي انتي أن اتاخرتي
جينا. لا ابد متاخرتش تحب اعمل لحضرتك قهوه
صقر. مظبوطه

 

 

 

 

جينا بابتسامه. تومرني
خرجت عملت القهوه ورجعت تاني
جينا. اتفضل يا صقر بيه
صقر اخد الفنجان وبدأ يشرب
وجينا خرجت وهي مبتسمه
صقر حس بتقل في دماغه وبقي مش في وعيه
جينا دخلت لقيت فقد الوعي
قربت منه ولمست وشه بحب وبا”سته بعدت عنه وووو
بعد تلات ساعات
صقر بيفتح عينيه لقى جينا نايمه جانبه على الكنبه وهدومها متق”طعه وهو عا”ري الصدر
وفي د”م
صقر. جينا جينا فوقي
جينا بدموع. ليه ليه حرام عليك ليه عملت كدا انت ذنبي ايه
صقر. انا مش فاكر حاجه هو ايه اللي حصل
جينا بتداري جسمها.في انا اغت”صبتني يا صقر اخدت شر”في ليه عملت جدا حرام عليك
صقر. انا عملت كدا لا يمكن
جينا بدموع. لو مش مصداقني شوف الكاميرات
صقر. الكاميرات كلها في حاله صيانه النهارده
جينا بدموع وانهيار . انت ازاي كدا حرام عليك اخدت شر”في و بتكدبني انا عملتلك ايه
صقر. اهدي اهدي هتجوزك بس اهدي
جينا. تتجوزني بعد ايه بعد ما اخدت اللي انت عايزه اهلي لو عرفوا هيقت”لوني انا بكر”هك بكر”هك
صقر قام لابس التيشيرت. هجيب المأذون وهنتجوز
جينا بفرحه. بجد يا صقر
صقر بحده. بجد
بعد ساعه في قصر العزايزي
حور قاعده هتمو”ت من التوتر والخوف متملك من قلبها
زينه. اهدي يا بنتي الغايب حجته معه
حور. انا خايفه أو يا ماما وقلبي مقبوض
زينه. زمانه
دخل صقر ووراه جينا
حور جريت عليه وحضنته. انت كويس اتاخرت ليه يا صقر قلقتني عليك وحشتني اوي
صقر بتفكر. وانتي كمان
حور. مين دي
صقر بحده. مراتي التانيه

 

 

 

حور بصدمه. مر مراتك ازاي يعني
صقر. مراتي زيها زيك ايه صعبه
زينه. صقر انت بتقول ايه
صقر. جينا تبقى مراتي
حور بتهز رأسها يمين وشمال بغ”ضب ودموع. كدب كدب قول انه كدب ارجوك يا صقر
صقر بصلها بحده عكس اللي جواه وأنه نفسه ياخدها في حضنه. مش كدب دي مراتي
حور بدموع وصر”يخ. طلقني انت لايمكن تكون حبتني طلقني بقولك
صقر ببرود. انتي طالق
حور بصدمه أكبر. انت قالت ايه انت طلقتني دا بجد لا لا انا اكيد بحلم ومسكته من ياقته انت بتعمل معايا كدا ليه يا صقر انا إذ”يتك في ايه انت معقول تكون بتستغل مشاعري
اتكلم ساكت ليه
وجريت على اوضتها وفضلت تعيط وتك”سر في كل حاجه
حور. بكر”هك يا صقر بكر”هك هتندم على اللي عملته اوعدك هتندم
بصوا يا جماعه انا مضطره اقفل الروايه في أقرب وقت عشان كدا لو لقيتم غلط معليش عدوه

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جحيم عشق صعيدي)

اترك رد

error: Content is protected !!