روايات

رواية جميلة على عرش الأسد الفصل الثاني 2 بقلم سلمى محمد

رواية جميلة على عرش الأسد الفصل الثاني 2 بقلم سلمى محمد

رواية جميلة على عرش الأسد البارت الثاني

رواية جميلة على عرش الأسد الجزء الثاني

رواية جميلة على عرش الأسد كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سلمى محمد
رواية جميلة على عرش الأسد كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم سلمى محمد

رواية جميلة على عرش الأسد الحلقة الثانية

رواية جميلة علي عرش الاسد
البارات الثاني
في المستشفي
في مكتب جميلة
جميلة/بابكي ده ياعوذ بالله

 

 

 

 

قمر/بابا ده طيب
جميلة/اماااال
قمر/جج ميلة انتت ي هتيجي تعع يشي مععع انا (جميلة انتي هتيجي تعيشي معانا)
جميلة/اه يقلبي لحد ما تخفي ومش هتروحي المدرسة علشان العيال الوحشة متضيقيش ونبقي نروح سوا نمتحن
قمر/هاااااااايي
جميلة/ودكتورة رزان هتيجي بردو معانا
قمر/ودكك توور ادهم(ودكتور ادهم)
جميلة/لا مش جاي

 

 

 

 

جميلة/يلا تعالي نروح نقول لرزان
قمر/يلا
وتخرج جميلة وقمر خارج المكتب ويتجهو لمكتب رزان
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في شركة اسد
ينادي اسد علي سكرترتو فاطمة وتدخل فاطمة بعد ثواني المكتب
استوووووووووووب
تعالو اعرفكو علي فاطمة
فاطمة بنت جميلة في سن ال٢٧ وعشرين تمتلك بشرا قمحاوية وعيون بني وشعر بلون الاصفر المايل للبني وطويلة القامة وممشوقة القوام وتعمل مع اسد منذ خمس سنوات
نرجع لرويتنا

 

 

 

فاطمة/تأمر باي حضرتك
اسد/عيزك تجبيلي ملف في معلومات عن الدكتورة جميلة محمد الانصاري
فاطمة/تمام يفندم
اسد/في النهاردة اجتماعات
فاطمة/اجتماع واحد كمان ساعة ونص مع الشركة الفرنسية
اسد/ناديلي احمد
فاطمة/تمام يفندم تأمر بحاجة تاني
اسد/لا اتفضلي
تخرج فاطمة وتتجه لمكتب احمد
فاطمة/استاذ اسد عايز حضرتك ياستاذ احمد
احمد/متشيلي استاذ وخليها حمادة يوحش الكون انت
فاطمة بكسوف/عن اذنك
وتخرج فاطمة من المكتب ويتجه احمد لمكتب اسد
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في المستشفي
في مكتب رزان

 

 

 

 

رزان/ازاي عيزاني اسيب بيتي يجميلة
جميلة/علشان خطري ونبي
رزان/مش هينفع وبعدين هنروح نعيش مع راجل غريب
جميلة/كلها كام شهر لحد ما قمر تتم علجها علي خير
رزان/هفكر
جميلة/يبقي اتفقنا هتيجي معايا
رزان/مقلتش هاجي قلت هفكر
جميلة/هتيجي يوزتي قوليلي عملة اي مع ادهم
رزان /متجبليش سرتو
جميلة بضحكة/عملك اي تاني
ادهم وهو يدخل المكتب/واللهي ما عملت حاجة ده انا غلبان صحبتك بس اللي مفترية
رزان/انا مفترية اطلع برا بدل ما ارتكب جناية
جميلة بضحك/اي بس اللي حصل
ادهم /انا هشهدك فيها اي لما اكلم خمس ست بنات غرها هو حرام ادلع نفسي عيزاني امسح ارقمهم هل انا غلطان
سلمي بضحك/لا

 

 

 

ادهم/فيها اي لما اسهر في كبارية مع رقاصة ده فيها حاجة
جميلة بضحك /لا
ادهم/شوفتي ازاي هي مفترية
رزان/اه هتشلوني اطلعوعو انتو الاتنين برا
جميلة بضحك/خرجة خرجة يختي متنسيش الساعة سبعة تكوني جهزة
وتخرج جميلة وقمر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ودقت الساعة السابعة
في المستشفي
توصل سيارة اسد ومعها الشوفير الي المستشفي ينزل الشوفير ويذهب للاستقبال
الشوفير/اقدر القي فين دكتورة جميلة
الممرضة/في الدور التاني المكتب التالت علي ايك اليمين

 

 

 

الشوفير/ ممكن تندهالي قللها شوفير اسد باشا مستنيكي تحت
الممرضة / ثواني
وتصعد الممرضة لمكتب جميلة وتستأذن ثم تدخل
الممرضة/دكتورة جميلة شوفير اسد باشا مستنيكي تحت
سلمي /طب خمس دقيق ونزلة ممكن تروحي مكتب الدكتورة رزان وقللها سلمي مستنياكي تحت
الممرضة /امرك يفندم
وتذهب الممرضة لمكتب رزان
جميلة/يلا يقمري
وتحمل جميلة وقمر وتنزل بها الي تحت
وبعد دقائق تلحق بها رزان
الشوفير/حضرتك دكتورة جميلة
جميلة/ايوة
الشوفير/اتفضلي معايا
وتركب رزان وجميلة وقمر مع الشوفير ويتجه الي القصر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في الشركة
في صالة الاجتماع
مدير الشركة الفرنسية /C’est bon, M. Assad. C’est ainsi que nous nous sommes mis d’accord sur le contrat. J’espère que vous aimez le travail avec nous
(كدة مستر اسد نكون اتفقنا علي كل حاجة اتمنا يعجبك الشغل معايا)
اسد /Votre travail avec moi est un honneur pour vous de travailler avec Assad, le propriétaire du plus grand groupe d’entreprises au monde
(شغلكو معايا ده شرف ليكو انتو هتشتغلو مع الاسد صاحب اكبر مجموعة شركات في العالم)
المدير الفرنسي/Bien sûr, M. Assad(طبعاً مستر اسد)

 

 

 

اسد/Souhaitez-vous conclure la réunion(اتفضلو كدة خلص الاجتماع)
ويخرج مندوبين الشركة
اسد/الساعة كام
احمد/سبعة ونص
اسد/بعت الشوفير للمستشفي
احمد/اه زمانو خدهم
اسد/خلي الحراصة تجهز العربيات علشان همشي
احمد/تمام
ويخرج احمد ويكلم الحراس اي يجهزو العربيات لاسد
وبعد قليل ينزل اسد وينطلق الي القصر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

 

 

 

في القصر
وصلت جميلة ورزان وقمر
استقبلتهم الدادة
الدادة/اتفضلو معايا اسد باشا مستنيكو جوا
يدخل الجميع الي الصالون يجدون اسد جالس
اسد/اهلاً بيكي في قصر الاسد
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
استووووووب

 

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية جميلة على عرش الأسد

اترك رد