روايات

رواية المتدينة والمغرور الفصل السابع 7 بقلم سو علي

رواية المتدينة والمغرور الفصل السابع 7 بقلم سو علي

رواية المتدينة والمغرور البارت السابع

رواية المتدينة والمغرور الجزء السابع

المتدينة والمغرور
المتدينة والمغرور

رواية المتدينة والمغرور الحلقة السابعة

بعد ما عز ضرب اسلام
زين بغضب: انت عملت اي هتودي نفسك في دايهه
عز بغضب: هو طول الاجتماع قاعد يبص عليها اعمل اي يعني اسيبه
زين: مش كده يعني اكمل بمزاح ثم الواد يعيني اتشلفت والله 😂
عز: اتريق اتريق هياجي يوم توقع فيه
زين: مين اناا مستحيل
عز: هنشوف ثم يلا عشان الاجتماع
زين بجديه: يلا
مشيوا زين و عز ع الاجتماع
حور شافت الموظفين بيتهمسوا سالت واحده: هو في اي
الموظفه: مستر عز ضرب مستر اسلام
حوريه اتصدمت مكنتش متوقعه يعمل كده
انس طبعا اتضايق
دخل مكتب عز بغضب
انس بغضب : انت ازاي تتجرا تعمل كده ف مستر اسلام عشان مين عشان حوريه
عز بهدوء شديد: اولا خبط علي الباب ثانيا مش المفروض انت ي بطل تعمل كده عشان خطبتك ولا اي
انس بحرج: انا.. كنت هعمل كده

 

 

انس جسمه عادي مش زي عز رياضي
عز بغضب: تااااااني مررررره تخببببط ماااااشي
انس طبعا خاف من صوته: حا… اضر
انس طلع بره المكتب
عز بوجع: ليه كده ي حوريه ليييييه سبتيني ايوه اناااا بحبك بحبببك بعياط ارجعيلي ي حوريه ارجعيلي __________________
بعد شهرين طبعا حاجات اتغيرت
حوريه اعترفت لنفسها انها بتحب عز
و عز ياااه عز اتغير بقي شخص تاني خالص
و انس حوريه قالتله انها مش حب تكمل الخطوبه ف فشكلت و خلاص حوريه مبقتش مخطوبه
___________________________
في الشركه
منه السكرتيره: حوريه ودي الملفات دول لمستر عز
حوريه: تمام
اخدت حورية الملفات
حوريه خبطت الباب
عز: ادخل

 

 

حوريه دخلت ياااااه ي عز أتغيرت كتير
عز بهدوء: نعم
حوريه: اتفضل الملفات
اخد منها الملفات شافه ايدها مفهاش دبله
عز باستغراب: فين الدبله
حوريه: انا فشكلت الخطوبه دلوقتي مش مخطوبه
عز طبعا فرحه و ابتسم 😊اخيررااا ي حورية قلبي هتكوني ليا
حوريه اول مره تشوف ابتسامه عز فرحت عشان ابتسم
عز بفرحه: تمام اتفضلي
حوريه طلعت بره المكتب
عز بتنهيده: اخيراااا ي حورية قلبي هنكون مع بعض بس لازم اعرف اذا انتي بتحبيني ولا لا الاول
عز طلب زين صاحبه
زين: اي ي عز

 

 

زين بفرحه: اخيرااا ي زين حوريه مش مخطوبه سابت انس
زين بفرحه لاجل صديقه: بجد الف مبروك ي حبيبي
عز بخبث: نشوف الاول اذا كانت حوريه بتحبني ولا لا
زين بخوف: ناوي علي اي
زين بخبث : بص هنعمل اي ************
تمام
زين: يخربيتك دماغ شيطان والله 😂
عز: اقل ما عندي والله 😂
زين طلع بس خبط ف بنت
البنت: مش تفتح ي اعمي انت
زين سرح شويه
زين بغضب: انا اعمي ي استاذه
اكيد عرفتوها فاطمه صحبت حوريه
فاطمه بغضب: مش انت يالي خبطني
زين: انتي حلوه بس لسانك طويل
فاطمه: افوووو اشكال زبالة
زين: انا اشكال زبالة ام وريتك
طبعا فاطمه

 

 

راحت عند حوريه
ف مكتب حوريه
فاطمه بغضب: واحد اهبل والله
حوريه بضحك: خلاص ي بنتي دعيتي عليه كتير والله 😂هههههههههه
فاطمه: بتضحكي ياختي اضحكي اضحكي
بصوا لبعض و ضحكوا
___________________________
نروح لمكان تاني خالص
مجهول اول: هنعمل اي دلوقتي
مجهول تاني: انا عندي خطه
مجهول الاول: قول
مجهول التاني بخبث: بص *******
اي رايك
مجهول الاول: ي جامد انت
ضحكوا
___________________________

 

 

عند يزيد
يزيد بيسوق راح خبط ف عربيه
يزيد طلع من العربيه بغضب
يزيد بغضب: مش تفتح ي اعمي انت
ريماس طلعت من العربيه بغضب: انا بردوا يالي اعمي ولا انت
يزيد سرح ف جمال ريماس و خمارها الذي يذيدها جمالا
ريماس بغضب: انت ي اخ
يزيد فاق
يزيد بغضب: يعني انا يالي افتح
ريماس بغضب: طيب والله لوريك ثم يانااااااس الحقوني الشاب ده عايز يخطفني
يزيد: ي بنت المجنونه طيب والله كدابه
احد الرجال: يعني البنت هتكدب ليه اهجموا عليه ي رجاله
ريماس مشيت
و يزيد طلع مسدسه بغضب: اللي هيقرب سنتي هقتله فااااهمين ابعدوا يلااااا
الناس مشيت بخوف طبعا
يزيد بغضب: طيب والله لوريك

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية المتدينة والمغرور)

اترك رد

error: Content is protected !!