روايات

رواية عشقتها رغم تمردها الفصل الرابع عشر 14 بقلم ياسمين رجب

رواية عشقتها رغم تمردها الفصل الرابع عشر 14 بقلم ياسمين رجب

رواية عشقتها رغم تمردها البارت الرابع عشر

رواية عشقتها رغم تمردها الجزء الرابع عشر

عشقتها رغم تمردها
عشقتها رغم تمردها

رواية عشقتها رغم تمردها الحلقة الرابعة عشر

في أهم النوادي الليلة
وقفت بجوار المغني
نور ممكن المايك لو سمحت
المغني: اتفضل يا عسل
نور: مرسي
قربت لل دي جي وقالت علي إسم اغنية تقدر ترقص عليها وهي الي هتغنيها 🎻 بدأت المزيكا ونور بدأت ترقص عليها ومسكت المايك وكانت عينها علي اسر
نور: انزلي تحت انزلي تحت في عنيك سرحت قلبت حالي ومن العاللي خطفت قلبي انزلي تحت أنا انجرحت ومن عيونك لازم أخد حق قلبي انزلي تحت في عنيك سرحت قلبت حالي ومن العاللي خطفت قلبي انزلي تحت أنا انجرحت ومن عيونك لزام أخد حق قلبي طول ما انت فوق أنا كلي شوق وفي قلبي نار🔥🔥 خلتني أشوف الحب خوف والليل نهار بتبان لي مرة وتستخبه الف مرة أنا نفسي اقابلك او اشوفك بس مرة قلبي حالفلك وأنا اهو وقف لك انزل بقلبك من عيوني اديلوا نظرة انزلي تحت في عنيك سرحت قلبت حالي ومن العاللي خطفت قلبي
بدأت نور ترقص مع الاغنية وكمان كل الي في النادي اتجاوب معاها والكل هيموت عليها وعلي خفتها في الحركة على الاستتيدج
أما اسر كأن متابع من بعيد وكان علي أخره منها وخصوصا انها بتغيظه كل شوي تبص عليه كأنها بتقوله انت جرحتني والي هيجننه اكتر انه مش طايق اي حد يقرب منها ومضايق أنها 💃💃💃 رقصت في النادي ومعملتش احترام ليه ولا لشغلها
نور: عمال تلف ما كفاية خف لو انت عادى جرب قصادي هنا هو تعادي اصلي بجد مش اي حد ومش هسيبك يوم هاجيبك لحد عندي طول ما أنت فوق أنا كلي شوق وفي قلبي نار🔥🔥 خلتني أشوف الحب خوف والليل نهار بتبان لي مرة وتستخبه الف مرة أنا نفسي اقابلك او اشوفك بس مرة قلبي حالفلك وأنا اهو وقف لك انزل بقلبك من عيوني اديلوا نظرة انزلي تحت تحت تحت
ورجعت تاني للرقص
بين كل دول كان في واحد قاعد ونور داخلت دماغه واسمه سليمان وده تاجر السلاح الي المفروض نور تغريه
سليمان بعت واحد من رجالته لنور علشان تجي تقاعد معاه بس نور رفضت وقالت ان الي عاوزها يجي لحدها سيلمان اعتبر ده تحدي علشان دي اول وحده ترفضه علشان كده راح هو بنفسه
سليمان: مساء الخير
نور: مساء النور
سليمان: باعتلك وحده من الجارد الي عندي ماجتيش معاه ليه
نور: اظن انه قالك أن الي عايزني يجيني
سليمان: مش خسارة فيكي اني اجي لحد عندك بس الحلوة أسمها اي
نور: أولا الحلوة دي تقولها لبنت اختك إنما أنا لأ أنا اسمي تماره
سليمان: عاشت الاسامي سليمان الصافتي اظن انتي عارفني
نور: طبعا ده أنت اشهر من النار علي العلم
سليمان: معاكي حد ولا لوحدك
نور: لوحدي
سليمان: اي رئيك تيجي الفيلا عندي نشرب كاس
نور: اممممممممممم اوك مفيش مانع
سليمان: اتفضلي معايا على البيت
نور: بس أنا مش بحب اكون في مكان في جاردن
سليمان: اممممم بس دول عشان حمايتي
نور: ده الي عندي
سليمان: امري لله كله يهون عشان خاطرك يا جميل مش يلا بينا علي الفيلا
نور: يلا بينا
خرجت نور مع سليمان علشان تروح معاه الفيلا بعد ما امر الحاراس ميجوش وراه
اسر علي الرغم من أن نور قادرة تغري سليمان وتروح معاه البيت إلا أنه حس بنخصه في قلبه مكنش يتمنى أنه عمره ما يطحط في موقف زي ده مشاعره الي متلخبطة خوفه الزيادة عليها مع انه عارف انها مش ضعيفة بس خايف عليها من اي حد يلمسها فكرة أنها تكون مع راجل غيره وفي فيلاته خاله يركب عربيته ويراقب سليمان لحد ما وصل الفيلا
عند نور وسليمان
سليمان: ما تيجي نطلع فوق
نور: اوك بس اجيب حاجة نشربها
سليمان: أنا هجيب
نور بدلع وابتسامة مسطنعها: تؤ تؤ يا باشا انا الي اجبلك لحد عندك
سليمان:: انتي كلامك برضو حلوة زيك
نور: هو انت لسه شفت حاجة
سليمان: يا مسهل الحال
نور راحت علي راف المشروبات الكحولية وملت كأسين بس عملت وحطت في كأس سيلمان حبوب مخدرة
نور: اتفضل يا باشا
سليمان: تسلم ايدك يا عسل تعالي نطلع فوق بقه
نور: إنت مستعجل ليا عبال ما تشرب الكاس اكون أنا غيرت الهدوم دي
سليمان : محتاجة مساعدة
نور: هههههههههههه شيلك لعوزه
دخلت نور الحمام وفضلت وقفه فيه لحد ما تأكدت انه شرب الكاس خرجت كان هو غاب عن الوعي دخلت مكتبة فتحت الكمبيوتر بتاعة وحملت كل الملفات الي عليه والي كانت عبارة عن اسماء الناس الي شغاله معاهم في المافيا ومن ضمنهم ناس من الحكومة وكمان فديوهات للبنات الي بيستغلوهم في شغل الدعارة وهي وقفة جنب المكتب حست بحد واقف ورها سابت الي في ايدها كانت فاكرة انه سليمان التفت في خوف اتصدمت من اسر
نور: أنت إيه الي جابك
اسر: وطي صوتك مقدرتش اقف اتفرج عليكي وانتي مع الحيوان ده
نور: اطمن أنا كان معايا حبوب مخدرة حطيتها في الكاس بتاعه وهو دلوقتى في دنيا تانيا
أسر: خلصتي جمع البيانات
نور: اه كلو تمام
أسر: احنا لزام نطلع وندخل سليمان اوضته علشان لما يفوق الصبح ما يشكش ان في حاجة
نور: معاك حق لان معاد العملية قرب وممكن يلغي كل حاجة
اسر: تمام أنا هروح اشيله واطلعه فوق وانتي خلصي الي في ايدك واطلعي فوق
طلع اسر وشال سليمان وفوقوه شوية كده وعطاله حاجة تحضر العقل وقدر يفهم سليمان انه هو الي طرد نور وبكده ينسي نور نهائي وميشكش فيها وبعدين سابه ونزل لقا نور قاعدة علي الكرسي
اسر: يلا بينا
نور…….. …………..
اسر: نور مالك
نور: وهي تترنح يمين وشمال: أنا زي الفل
اسر: انتي شاربه ايه
نور: عصير كان في التلاجة الي في المكتب
اسر: شاف العصير لقا عليه نسبة كحول كبيرة
اسر: مش المفروض تقراي الموجود علي العلبة الاول ولا انتي مابتفكريش
نور: هو هو أنت أنت بتزعق ليه أنا كنت عايزة اشرب عصير
اسر: تب يلا نخرج من هنا قبل ما اي حد يجي
نور: بس انا مش هخرج أنا ها قعد هنا
اسر: ليه إن شاء الله
نور: علشان أنت وحش وبتزعق وبتقول اني مش حلوة
اسر: صبرني يارب قومي يا نور يلا يا حبيبتي نمشي من هنا
نور: أنت قولت حبيبتك يعني انت بتحبني
اسر: نور يلا نخرج من هنا
نور: لا مش هخرج أنت قولت أني حبيبتك بس أنت كداب علشان بتقول برضو حبيبتي للبت الي اسمها كان اسمها ايه مش مهم اسمها بتقولها حبيبتك يبقى أنت بقه كداب
اسر: هي ليلة سودة أنا عارف
نور: بتقول عليا سواده هاعععععععععععع 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
أسر :الله يخرب بيتك اسكتي هتفضحينها
نور: أنت بتقول عليا سودة
اسر: يا ست والله ما بقول عليكي انتي يلا نمشي من هنا
نور: تؤ تؤ أنا عايزة اقعد هنا
اسر: ليه
نور: علشان هنا أنت معايا وهناك بكون لوحدي وأنا لما بكون معاك بحس با أمان بنسي كل الي فات حتي موت سيف بحاول انساه هو أنا وحشه يا اسر علشان اكون لوحدي
اسر: نور انتي ليه بتقولي كده
نور: علشان كل الي بحبهم بيروحوا سيف وحتى يوسف راح هو كمان
اسر: مين يوسف
نور: كنت بحبه بس هو طلع وحش سابني لوحدي وأنا محتاجا له أنا حاسه اني هعيش عمري كله لوحدي حتى لما اموت هموت لوحدي
نور دموعها خانتها ونزلت وهو متحملش يشوف دموعها قرب عليها و مسك وشها بين ايديه ومسح دموعها
اسر: انتي مش لوحدك أنا معاكي يا نور وعمري ما هسيبك لوحدك صحيح مش عارف اي الي أنا حاسه تجاهك بس مش بتحمل اشوف دموعك قلبي بيوجعني عليكي
نور: بس أنت بتكرهني وبتقول عني مش حلوة
اسر: والله أبد أنا مش بكرهك وبالعكس انتي حلوة وزي القمر كمان أنا قولتلك كده علشان متدخليش النادي
نور رمت نفسها في حضن اسر وغابت عن الوعي وهو حس أنها نامت شالها واخدها وخرج من الباب الخلفي للفيلا وقرر انه ياخدها علي شقته علشان ما ينفعش تروح المعسكر بالحالة دي وصل البيت وشالها ودخالها اوضة النوم بتاعته
وحطها علي السرير🛏 وقعد جانبها ومسد علي شعرها
اسر: معرفش اي إحساسي ده بس مش عايزك تبعدي عني عايز افضل جانبك علي طول بكره دموعك بكره خوفك وقلقك بكره حتي قربك من عادل يمكن انتي عشان شبهي بحس كده أنا خايف اخسرك يا نور خايف اتعلق بيكي اجاي في يوم القي نفسي عشت في وهم المشاعر الي أنا حاسسه بيها من طرفي أنا بس علشان كده لزام ابعد واعمل مسافة
عند عادل وليلي خلصوا شغل مع مصطفى وقراره يرجعوا المعسكر بس كان الوقت اتاخر تقريبا كانت الساعة 3 الفجر
وهما راجعين طلع عليهم بلطجية وكانوا عايزين ياخدوا ليلي
الرجل؛: طلع الي في جيبك ياض
عادل: انت مش عارف بتكلم مين أنا ظابط ياض
الرجل: وانا وزير الداخلية اطلع بالي معاك وكمان هناخد المزة دي
الرجل كان في ايده 🔪سكينة بيهدد بيها عادل وكان معاه واحد كمان
ليلي: عادل أنت هتتصرف ازي ده بيقول عايزني
عادل: حد قالك انك وقفا مع سوسن أنا لو فيها موتي مستحيل اسمح لحد يلمسك انتي فاهمه
عادل: اسمعوا بقه أنتو الاتنين اي حد هيقرب بس منها ما يلومش إلا نفسه
الرجل قرب من عادل وضربه بوكس في وشه
عادل: اه يا ابن تب أنا هعرفك ازي تضربني
عادل ضرب الاتنين بجد وده خلي ليلي مش مصدقة انه بيعرف يضرب زي اي ظابط لانه علي طول بيضحك مش كائيب وده خلها تبصله با اعجاب
عادل مسك الرجل ونزل فيه ضرب
عادل: أنا ترفع ايدك عليا وكمان تضربني في وشي مش كفاية ضرب بتاع المعسكر
الرجل: أنا آسف يا بيه الي ما يعرفك يجهلك والله ما هعمل كده تاني
الرجل التاني قام ومسك السكينة وكان هيضرب بيها عادل
ليلي: حاسب يا عادل
عادل حاول يتفادي السكينة بس جات في دراعه للاسف اتجرح جامد
البلطجية طلعوا يجروا
عادل: اه يا ولاد ال********* دراعي
ليلي: عادل هي السكينة جأت فيك
عادل بألم: لا يا اختي بدلع
ليلي: ايه ده ايدك بتنزف دم
عادل: انتي عبيطة اكيد هتنزف دم امال هتنزف بيبسي يعني حرام عليكم اكيد حد عينه في دراعي أول ما اروح المعسكر يتكسر ودلوقتى يتعور اه يا لهوي يا اني يا امه اه يا بختك الاسود يا عادل اكيد حد عينه مدوره أنا متأكد انها عينك
ليلي: عيني أنا ليه أن شاء الله
عادل: احساس
ليلي راحت خبطه عادل في الجرح
عادل: اهاااااااااااااااااااااااااا يا بنت المجنونة دراعي يا ريت كنت سابتهم خادوكي كان بقا احسن
في المستشفى
خرج جاسر وندي بس وهما خارجين قابلوا الدكتور الي اتفاق مع جاسر انه يساعده في القضية
الدكتور: أهلا يا حضرت الظابط
جاسر: أهلا بيك عملت ايه
الدكتور: جبتلك كل ملفات المستشفى ده غير كمان المخزن الي هما عاملينه بيخبوا فيه الاعضاء
جاسر: تب والاعضاء دي مش لزام تكون في مكان أمان علشان تفضل زي ما هي ماتفسدش او تنضر
الدكتور: المخزن ده مجهز من كل حاجة كانه معمل تاخزين اعضاء ده غير انه مجاهز بأ احدث الأجهزة
ندي: تب احنا كده هنتصرف ازي وامتي المعاد الي الاعضاء دي هتسافر بيها برة البلد
الدكتور: الي عرفته انهم يوم الجمعة هيسافروا الاعضاء ده غير كمان أن في تهريب مخدرات في جسم الميت وبيسافر بره وكمان الماس💎
جاسر: إيه الاجرام ده
ندي: بس ايه الي يخلي دكتور محترم زيك يشتغل هنا
الدكتور: مفيش شغل انتي عارفه الباطلة في كل مكان وانا علي قد حالي والي شاغلني هنا واحد معرفة كنت زميل ابنه بس والله العظيم أنا لحد النهاردة في حالي
جاسر: أنا متأكد من ده علشان كده انت في امان واطمن انت شاهد ملك اهم حاجة خلي بالك محدش يحس بيك
الدكتور: ربنا يستر
جاسر: احنا لزم نمشي بقا وهكلمك ماشي
الدكتور: في امان الله،،،،،،

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقتها رغم تمردها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *