Uncategorized

رواية انتقام الاخوة 2 الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منة وائل

 رواية انتقام الاخوة 2 الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منة وائل

رواية انتقام الاخوة 2 الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منة وائل

رواية انتقام الاخوة 2 الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منة وائل

سليم بخبث:اي ي عم صحصح كدا 
سفيان بشرود:انا معاك اهو 
سليم مسك يد غزل ونظر الي سفيان 
سفيان بهدوء:اهلا انا سفيان ومد ايده يسلم عليها لكي تخلص يديها من بين يد سليم 
غزل بأبتسامه:اسمك جميل 
سفيان بهدوء:انتي اجمل 
غزل بخجل:مرسي 
وظل الصمت حليف الموقف 
غزل بهدوء:انا هسيبكم مع بعض سلاام وتركتهم وذهبت 
سليم بغمزه:اي وقعت ولا اي 
سفيان بتوتر:ها قولي بقا اي للي حصل 
سليم بهدوء:اسمع وبدأ سليم يحكي لسفيان عن للي حصل 
سفيان بحزن:ربنا يشفياها ي صاحبي وترجعوا لبعض 
سليم بهدوء:نرجع  
سفيان بهدوء: ومالة في اي لو رجعتوا 
سليم بحزن:معدش ينفع 
سفيان بثقة:لا هينفع وبكرا نشوف 
(وبعد مرور 30يوم) 
في فيلا حسن الشرقاوي يجلس جميع أفراد العائلة بأستثناء سند وعاصم وغمزه 
انس بهدوء:نقرء الفاتحه 
فهد بهدوء:استني نسأل خديجة عن رائيها تاني 
انس بضيق:لا عادي تمام 
خديجة بهدوء وهيا تنظر إلي تلك العيون التي تترجاها أن ترفض وتحدثت بدموع:اعطوني فرصة افكر وغادرت الي غرفتها 
فهد بحرج:خلال الأسبوع دا هنرد عليك 
انس بضيق: تمام استأذن انا وغادر انس وهو ينظر إلي احمد بغضب 
واحمد هكذا غادر بعدما غادر أن بسرعة حتي لا يكشف ا دموعة التي خانتة ونزلت علي جبينه 
عشق بحنان:خلوها تاخد رحيتها ي جماعة ممكن مش بتحبة
روح بهدوء:اه فعلا انا عمري م هغصب بنتي علي حاجه 
عدي بهدوء:انا حاسس انها رافضة أو في حاجه غصباها 
روح ب لهفه:والله محد غصب عليها دا لسه صغيره
عشق بهدوء:ممكن بتحب 
فهد بغموض:ممكن انا هروح اكلمها وتركهم وذهب إليها 
مايكل بهدوء:طب هستأذن انا و مايان عشان راحين للدكتور 
روح بحنان:ربنا يكملها ب الخير 
عشق بحنان:يارب بنت اصول وطيبة جدا 
مايان بخجل:ربنا يخليكوا 
وودعوهم وذهبوا الي الدكتور 
✨✨✨✨✨
سفيان بهدوء:ي بنتي امشي هنا عربية هتيجي تشوطك 
غزل بأبتسامه:خايف عليا 
سفيان ببرود:لا عادي هيقولوا انا السبب خالي اليوم يعدي علي خير 
سليم بهدوء:بتزعل بنت عمي لي يلا 
عائشة بضحك:دا حتي البت كيوت مش هعمل شخطه منك 
سفيان بهدوء:لا تتعود عشان الجاي شديد 
غزل بأبتسامه:ها هتعمل اي 
سفيان ببرود:هخطبك 
غزل بأبتسامه:ماشي ي عم انا موافقة 
سفيان بهدوء:مش بهزر 
غزل وهيا تسير يظهرها:ماشي ي عم هنشوف وفجاءة في عربية خبطة غزل ومن قوة الخبطة غزل اترمت علي سفيان الذي كان يرتدي تيشيرت ابيض وتحول الي احمر سفيان بصراخ:غزل قومي ي غزل لا مش هسيبك تروحي مني وقعد علي الارض وحضن وجهها و سليم اتصل ب الإسعاف وعائشة تبكي بجوارها
سفيان بدموع:لا اصحي معدش ليا غيرك مش عاوزك تروحي مني انا مش هعرف اكمل حياتي لو بعدتي عني انتي عارفه انا يتيم انت الوحيده لما ببقي معاكي مش بحس ب الوحده واكمل بصراخ قووومي مش بترودي لي متغمضيش عينك انت سمعاني متغمضيش ابوس ايدك بسرعة ي سليم 
سليم بتوتر شديد:خلاص اتصلت وهما علي وصول وبعد ثواني جاء الإسعاف وركبوا جميعهم في العربية 
الممرض ببرود:الاصابة مش محتاجة يعني 
نظر لو سفيان نظره قالتة وتحدث بغضب:انت عارف انا اشتريك انت والعربية ب للمستشفي و افجركوا في بعض لو حصلها حاجه دي حياتي وهدفي للي انا عايش عشانه فاااهم قول للي بيسوق يزود السرعه 
نظر له الممرض بخوف شديد وبعد دقائق وصلوا المستشفي و اصبحت فوضي منذ دخول عزل الي المستشفي بسبب م فعلة سفيان لانه أصبح ك الأسد الجريح 
وذهبوا الي الطوارئ واخدت غزل 5غزر في رأسها مع شوية كمادات واعطوها مسكن وفاقت 
سفيان بحب:كدا عاوزه تسبيني 
غزل بدموع وصراخ:انت السبب انا كدا مبقتش حلوه وانت وكدا هتبص علي بنات تانية 
سفيان بحنان:طب بحبك 
غزل بصدمه:نعم 
سفيان وهو يقترب منها:بحبك 
سليم بضحك:اي ي عمونا احنا واقفين 
سفيان بغمزه:كنت هشيل شعرها من علي وشها 
عائشة بضحك:لا هيا بتعرف تشيلة
سفيان بهدوء:ها قولتي اي 
غزل بأبتسامه:في اي 
سفيان بهدوء:لا انا مبحبش الغباء 
غزل بهدوء: عموما مينفعش 
سفيان بغضب:لي انشاء الله نقصني اي 
غزل بهدوء:أصل انت عماره ست ادوار ومطير عماويد الدور السابع 
سفيان نظر إلي سليم بغضب:انت للي علمتها الكلام دا 
سليم بخوف:وربنا هيا للي بتلقط الكلام 
سفيان بغضب:مش انا قولتيلك متقعديش مع سليم تاني 
غزل بغضب:دا ابن عمي أنت مكبر الموضوع كدا لي 
سفيان بغضب:مكبر الموضوع اه ماشي ي غزل انسي الكلام للي قولتة من شوية وسلام وتركهم وذهب بغضب 
سليم ذهب خلفة بسرعه يلاحقة 
سليم بغضب:في اي ي سفيان انت بتغضب من كل حاجه كدا لي 
سفيان بغضب:سليم انت عارف ان انا مبحبش حد يجي جمب حاجه تخصني وانت عارف كدا كويس 
سليم بهدوء:دي بنت عمي 
سفيان بغضب:لا مش بنت عمك ولو بنت عمك اخرها تسلم عليك مش تقعدوا تهزروا مع بعض امال لما تروحوا لجامعة مع بعض اي للي هيحصل سلام ي صاحبي وتركة وذهب 
سليم بغضب:غبي 
عائشة بهدوء:يلا وقف تاكسي عشان نروح البيت 
سليم بهدوء:تمام 
وذهبوا جميعهم في التاكسي وتلك الشقية لا تعلم م الذي حدث لكي يغضب سفيان هكذا ولكن تتعامل ببرود لا يهم إن تركها لأنها عاشت وحيده طوال حياتها معدتش تهتم 
✨✨✨✨✨✨
نوح بغضب:بتتصل بيا لي 
سند ببرود:الساعه 11بليل تكون في المطار عشان احنا جايين 
نوح ب لهفه:وغمزه كمان وعمي عاصم 
سند ببرود:اه بقولك بس عشان متقولش لحد هنعملها مفجاءة 
نوح بأبتسامه: تمام ي صاحبي قصدي تمام 
سند ببرود:سلام 
نظر نوح امامه وجد عائشة 
نوح بهدوء:صباح الخير 
عائشة بخجل:صباح النور انت لسه صاحي
نوح بستغراب:انتي صاحية من زمان ولا اي 
عائشة بخجل:اه نزلت اتمشي شوية مع سليم وسفيان وغزل 
نوح بهدوء:اه 
عائشة نظرت إلي الأرض بخجل من نظرات نوح 
نوح بهدوء:ممكن تيجي معايا مشوار بليل 
عائشة بخجل:قول لبابا ولو وافق انا موافقة 
نوح بسخرية حاول إخفائها:اه اكيد هقولة 
غادرت عائشة بخجل ونظر إليها نوح بسخرية وتحدث:ال أسأل ابوها ال وهيا تخرج مع واحد غريب من محافظه لمحافظة بس هعمل للي اقدر علية مش هخلي سند ينتصر عليا 
خديجة بحنان:نوح 
نوح بحنان:اميرتي صباح الخير 
خديجة ببهدوء:صباح النور 
نوح بحزن:امبارح اخدتي قرار صح علي فكره وانا موافقك حاسه عيل منتن كدا فكك منه 
خديجة بهدوء:انا قررت أن مش عاوزه بس هو ممكن اقولك حاجه ومتزعلش مني كذا مره ببقي عاوزه اقولك بس بتبقي مشغول 
نوح بثقة:بتحبي
خديجة بدموع:اه 
نوح بهدوء:مين 
خديجة بدموع:احمد انا بحبة وهو بيحبني بس مش عارفه لي مش بتكلم لي مش بيجي يطلبني منكم مش عارفه انا صح ولا غلط ممكن تقولي انت انا حاولت أطلعه من دماغي هو المشكلة عنده هو أنه فاكر أن السن هو اكبر مني ب 12سنه طب ذنبي اي طب هو ذنبة اي بيقولي أني مش مرتاح معاه وأنه هيكبر بسرعه وانا هكون لسه في عز شبابي لي بيفكر كدا ممكن تقولي 
نوح بهدوء:خلاص متعيطيش انا هشوف الموضوع دا والله خير كل حاجه هتبقي خير اهم حاجه انك بتحبية وهو بيحبك بس حاطط في دماغة السن 
خديجة بدموع:اه 
نوح بحزن:خلاص بقا بطلي عياط يلا روحي اغسلي وشك 
خديجة ذهبت وتركته ونوح أخذ مفاتيح سيارته وذهب الي بيت احمد 
احمد بحزن:اهلا ي نوح نورت الدنيا والله 
نوح بهدوء:احمد انا عاوز اتكلم معاك 
احمد بحزن:اتفضل 
نوح بهدوء:عجبك حالك 
احمد بهدوء:عجبني 
نوح بهدوء:يعني هتفضل تكابر عمتا خديجة قالتلي كل حاجه 
احمد بعيون دامعه:انا بحبها والله ي نوح وحبي ليها صادق بس انس سباقني وجه اتقدملها
نوح بحزن:وانت هتسيبة يخدها منك 
احمد بحزن:لو هيا موافقة مقدرش اقف في وش ساعدتها
نوح بهدوء:بس هيا رفضتة 
احمد ب لهفه:بجد 
نوح بهدوء:اه والله ها قولي رأيك دلوقتي هتعمل اي 
احمد بسرعة:انا طلب ايد خديجة منك انت موافق 
نوح بأبتسامه:موافق بس مش هتقول لفهد 
احمد بسرعه:لا اكيد هقوله الرأي رائية 
نوح بهدوء وهو يقف لكي يغادر:بس الاهم من راي بابا راي خديجة هيا بتحبك وكل حاجه بس صالحها بطرقتك بقا 
احمد بفرحة ظهرت علي وجهه:انشاء الله هخليها اسعد واحده في الدنيا لو طلبت نجمه من السما هجبهلها
نوح بهدوء:ماشي ي عم سلام بقا عشان هروح الشركة 
احمد بفرحه:سلام وشكرا انك جيت قولتلي خبر زي دا انا من امبارح وانا منهار والله 
نوح بهدوء:مهو انا عشان عارف انك مستني الرد اكتر مننا اول واحد بعد م انا اعرف هو انت وتركه نوح وذهب ومسك احمد هاتفه اخير واتصل علي خديجة التي من أن راءت اسمه ينير شاشة هاتفها ردة بسرعه 
احمد بفرحة:انا بحبك ي اجمل واحده في البنات واسف علي الدموع للي نزلت من عنيكي طول الشهر دا هعوضك عن كل دمعه والله العظيم ندمان علي كل حاجه وحشة عملتها في حقك انا اسف وعندي استعداد اتأسف قدام العالم كله عشانك انتي بس انتي متعرفيش انتي عندي اي انا بحبك اوي بجد وعارف انك بتحبيني بس عمرك م هتحبيني الحب للي بحبهولك سامحيني ارجوكي 
عائشة بدموع:وانا كمان بحبك والله بس غصب عني طلع مني كلام يجرح مشاعرك انا للي اسفه والله علي كلامي الجارح انا اسف والله انت صديقي قبل م تكون حبيبي وانا جيت عند نقطة ضعفك واذتك انا اسفه انا عاوزه اشوفك ي احمد انت وحشتني اوي اول مره كنت اشوفك امبارح من شهر حرام عليك تحرمني من شوفتك وضحكتك لي متصلتش بيا انت عارف ان انا بتصالح ب كلمة مايكل قالي أن انس جاي يطلب ايدي مش عشان بيحبني ولا عاوزني عشان ينتقم منك ويكسرك بيا عرفت ساعتها أن انا نقطة ضعفك انا اسفه لو انا زعلتك انا بحبك والله وعمري م فكرت اني ممكن ابعد عنك انت للي بعدتني عنك 
احمد بدموع:عاوز اشوف تعالي المكان بتاع المره للي فاتت نتكلم عاوز اتكلم معاكي انا هروح دلوقتي استناكي هناك 
خديجة بدموع:سلام ي حبيبي 
✨✨✨✨✨✨
غمزه بهدوء:سند البس اي 
سند بغمزه:كل حاجه بتلبسها بتبقي حلوه عليكي 
غمزه ب فرحة:اي رأيك البس هوت شورت وبدي و كوتش 
سند بصدمه:لا طبعا البسي جاكوال ابوس ايدك دا احنا نازلين مصر مش راحين امريكا 
غمزه بهدوء:خلاص ماشي انت هتلبس اي 
سند بضحك:بصي انتي عاوزه اي 
غمزه بدلع:عاوزه البس زيك 
سند بهدوء:ي اميرتي انا هلبس تيشيرت ابيض وبنطلون جينز وشوز ابيض 
غمزه بفرحه:وانا كمان هطلع اجهز الشنطه 
سند بخوف:خودي العلاج 
غمزه بهدوء:اخدتة والله العظيم انا كويسة جدا طول م انت معايا 
سند بأبتسامه:ماشي ي ستي بس عاوز أسألك سؤال 
غمزه بهدوء:اتفضل 
سند بهدوء:انا بنسبالك اي
غمزه بأبتسامه جلست بجانبة:انت بنسبالي زي اخويا في الفتره القليلة دي شوفت منك حنان وخوف عليا زي بابا وبتحاول تخليني اضحك ومش عاوزاني ازعل بتهتم بيا دي حاجات تخليك في معزة بابي عندي كدا انت اخويا عارف اليوم للي هتجوز فية انشاء الله همسك ايدك انت وبابي عشان انتو هتسلموني للعريس بما انكم اغلي ناس عندي 
سند بحنان:ي روحي انتي واحتضنوا بعضهم ب حب اخوي لقد كان يخاف أن تكون غمزه تكن له مشاعر ويخاف أن يجرح مشاعرها
غمزه بهدوء:هروح اجهز الشطنه فطرت واخدت العلاج 
سند بفرحه:خالصي وتعالي عشان نروح نجيب هدايا 
غمزه بأبتسامه:عيوني الاتنين وذهبت غمزه بفرحة وجلس سند بهدوء يحتسي القهوه خاصتة
✨✨✨✨✨✨✨✨
ظلوا ينظروا لبعضهم كثيرا هناك مشاعر عديده لم يستطيعوا تحديدها 
احمد نظر داخل عينها وتحدث بدموع:اسف ي روحي 
خديجة بحب:لا متعتذرش مفيش بينا زعل 
احمد بحب:يعني مسمحاني 
خديجة بخجل:اه مسمحاك ي حبيبي 
احمد بفرحة:روح عين وقلب حبيبك وقدم لها الورده الاحمر ومعه خاتم والبسه إليها وقبل يداها 
خديجة بخجل:شكرا 
احمد بعشق:العفو ي روحي واكمل ب فرحة بصي انا قررت انا بكرا هروح ل فهد الشركة وطلب ايدك منه رسمي ونتخطب
خديجة بفرحه:انا هلبس فستان احمر 
احمد بحب:اي حاجه بتبقي فيكي قمر 
خديجة بحب: تسلملي ي نور عيني 
احمد بحب:قلب نور عينك تعالي بقا نروح نتغدي 
خديجة بهدوء:بس انا اتغديت 
احمد بحب:نتغدا تاني انا عاوزك تتخني كدا 
خديجة بأتسامه:عشان اقلبظ ومتحبنيش
احمد بحنان:عمرها م هتحصل 
خديجة نظرت آلية بحب وذهبوا مع بعضهم وهما مسكين ايد بعض وأحمد ينظر إلي الناس ويريد أن يقول لهم أنها اميرتي وحدي لا يستطيع أحد أن يأخذها مني 
✨✨✨✨✨✨
غمزه بهدوء:دي لمين 
سند بحنان:دي ليكي 
غمزه بفرحه:بجد 
سند بهدوء: اه
غمزه بستغراب:طب المفتاح هيبقي معاك اكيد 
سند بهدوء:لا المفتاح دا حبيبك للي هيلبسة تبقي السلسلة كلها معاكي اوعديني أن القلب انتي الي هتلبسة والمفتاح مع للي هتكوني من نصيبة 
غمزه بأبتسامه:اوعدك 
سند بهدوء:تمام بصي انا عاوز اجيب هدية ل غزل اختي ولنوح دول اول ناس 
غمزه بهدوء:مش انت بتقول انك متخاصم مع نوح 
سند بأتسامه:بصي ي اميرتي نوح دا ابني واخويا وصاحبي نعرف بعض من وانا عندي 5سنين وهو 3سنين كنت بدافع عنه علي طول في المدرسه هو وخديجة هو طول عمره قلبة للي ممشية يعني لاغي عقلة خالص بيتصرف بتهور مش بيفكر لسانه وأيده سبقينه بس معندوش حد غيري انا للي بنقذه من اي حاجه بيوقع نفسه فيها عارفه اقولك حاجه دماغة دلوقتي بتفكر في اي ينتقم مني في بنت عمه للي هو بيحبها بس مش عاوز يقنع نفسه أنه بيحبها دماغة مسواحاه 
غمزه بغضب:للدرجادي بيكرهك
سند بهدوء:لا مش بيكرهني بيحبني وبيعتبرني ابوه وعارفه مع اول مشكلة هيلجئ ليا انا هو بيعمل كدا عشان انا دخلت معاه في تحدي وهو عنيد جدا بس انا هخلية يتنازل عن كبريائة بس ب طريقتي انا 
غمزه بهدوء:تمام ي سند المهم هتجيبلة اي 
سند بضحك:دا انا عاوز اعملة إعادة ضبط مش اجيبلة هدية بس هجيبلة ايفون 
غمزه بصدمه:بتهزر 
سند بضحك:لا هجيبلة اعلي من للي معاه دي اكتر حاجه هتفرحه 
غمزه بأبتسامه:انت طيب أوي طب هتجيب ل غزل اي 
سند بهدوء:زيك 
غمزه بفرحه:نبقي زي بعض 
سند بأبتسامه:اها 
غمزه بضحك:طب هتجيب اي لانكل يونس وعدي وفهد وعاصم بابي 
سند بصدمه:اي كل دول انا هجيب للشباب بس للي زي وزيك كدا فكك من الكبار 
سند بهدوء:بصي ي ست البنات انتي اقعدي هنا وخمس دقائق وجايلك 
غمزه بهدوء:رايح فين 
سند بهدوء:متشغليش بالك انتي جايلك كمان خمس دقائق
وذهب سند وظلت غمزه تنظر إلي السلسلة الي اعطهالها تنظر تارا الي القلب وتارا الي المفتاح 
وبعد 15دقيقه نظرت إلي الأمام بملل وتلاقت عيناها ب سند التي تنظر الية بغضب 
غمزه بغضب:دول الخمس دقائق
سند بحنان:معلش ي اميرتي يلا عشان نروح ننام شوية ونقوم علي معاد الطياره 
غمزه بحنان:ماشي هات اشتال عنك حاجه 
سند بضحك:امشي ي بنتي عشان مشتلكش انتي كمان 
غمزه بأبتسامه:لا خلاص وسبقتة الي السياره وذهبوا مع بعضهم 
✨✨✨✨✨✨✨
سفيان بغضب:انتي مبتروديش علي الزفت لي 
غزل ببرود:عاوز اي 
سفيان بغضب:اخرجي انا واقف برا 
غزل بهدوء:مش خارجة مش فاضية 
سفيان بغضب:غزل انا خلقي ضيق عشان خاطري امسحي الصوره للي انتي حاطها واقفلي التعلقيات وعملي ام الاكونت خاص 
غزل بهدوء:اعمل كل دا لي 
سفيان بغضب:عشان انا عاوز كدا 
غزل بهدوء:عاوز اي انت مالك 
سفيان بغضب: اطلعي انا واقف برا وانا اقولك انا مالي 
غزل بهدوء:تمام هنزل اهو وفعلا نزلت غزل ب البجامة الكات 
سفيان بغضب:صبرني يارب 
غزل بأبتسامه:ها في اي 
سفيان بهدوء:عاوزه مني اي ي غزل 
غزل بضحك:انت عبيط يلا 
سفيان بغضب:يلا طب اسكتي ي ماما وبطلي هطل 
غزل بأبتسامه:انت للي قولتلي انزلي ها عاوز اي 
سفيان بغضب: تحددي نوع علاقتنا دلوقتي حالا 
غزل بهدوء:طب م قولتيلك انا بحبك وعاوزاك في حياتي من اول مره شوفتك فيها وانا متعلقة بيك من اول مكالمة بينا من اول خروجة مع بعض كأصدقاء
سفيان بأبتسامه:طب متقولي من الاول وانا كمان بحبك من اول ابتسامه 
غزل بحب:يعني كدا اتصفينا 
سفيان فتح لها ذراعه ليحتضنن غزل بحب شديد وتملك 
سفيان بعشق:بموت فيكي 
غزل بحنان:وانا كمان 
سفيان طلع خاتم من جيبة
غزل بفرحه:دا ليا 
سفيان بأبتسامه:دا للي يثبت للكل انك ملكي لوحدي  ومسك يداها وقبلها ولسه هيقترب منها 
غزل بخجل:سلام انا هدخل بقا 
سفيان بضحك:ماشي ي غزل مش مسامحك 
وودعها ودخل هو كذالك الي الفيلا الخاصه به وهو يبتسم بشده 
✨✨✨✨✨✨
وبعد مورو أربع ساعات 
نوح بحنان:اي الحلاوه دي 
عائشة بخجل:مرسي 
نوح بهدوء:طب يلا وفتح ايده لتضع يدها داخل يده نظرت له خديجة بصدمه 
نوح بخجل انزل يده وشغل نوح اغاني رومانسيه وذهبوا الي المطار وبعد دقائق وصلت الطائره الي مطار القاهره 
عاصم ب لهفه:عائشة وحشتني يوحبيبة قلبي 
عائشة بدموع:وانت والله ي اونكل عاصم وغمزه كمان وذهبت الي خديجة واحضنتها بحنان 
غمزه بفرحه:انا مبسوطة اني شوفتك 
عائشة بحنان:وانا اكتر الف سلامه عليكي 
غمزه بحب:الله يسلمك ي حببتي 
نوح بحنان:ازيك ي غمزتي 
غمزه بحنان:الحمد الله ي صاحبي
وذهبوا مع بعضهم في جو عائلي مع تجاهل نوح لسند وغيرة نوح علي عائشة لأنها تتحدث مع سند بطلاقة 
وذهبوا الي فيلا حسن الشروقاوي
واول م خطت خطوه الي الفيلا قلبها تذاد نبضاتة بقوه وسمعت صوت من خلفهم يرحب بهم نعم هذا صوت تلك الفتي التي تعشقة والتي تخلت عنه والتي تندم علي ذالك واردات أن تلتفت لتتأكد و ب الفعل التفتت وكانت الصدمه تلك الوجه الوسيم
سليم نظر إليها بصدمه نعم يعلم من شهر أنها هيا التي ملكة قلبة واختفي لكي لا تسوء حالتها وجاء اليوم الموعود 
يتبع…..
لقراءة الفصل الثالث والعشرون والأخير : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *