روايات

رواية احببتك يا مجنونه الفصل السابع 7 بقلم ملك أحمد

رواية احببتك يا مجنونه الفصل السابع 7 بقلم ملك أحمد

رواية احببتك يا مجنونه الجزء السابع

رواية احببتك يا مجنونه البارت السابع

رواية احببتك يا مجنونه الحلقة السابعة

-جميله: ماشي يلا هاتي العصير عشان اطلع اهييييي😹ولسه بتحط العصير وهوب ….. 😹
-ادهم: ها انتي اي الي عملتيه دة”كبت عليه العصير”
-جميله: نعم ياض… اصدي يعني انت الي قاعد جنب الظرابيزة 😹😹
-مامت جميلة: معلش يبني عروسه بقااا 😹
-والد جميله بهمس: فريال هي جميله مجتش لي ناديهاا 😹
-مامت جميلة: احم احم مهي ي حاج
-والد جميله: اعااا هي ملهااا
-والد ادهم: مالك ي ابو جميله
-والد جميله: جميله مين… اه اه طب يلا نتفق😹
-والد ادهم: احناا طبعاا نتشرف نناسبكم وادهم شاف بنتك وعجبته جداا😹♥️
-جميله: احم احم😹
-ادهم: اي رايك ي حمزة تاخدهاا والنبي😹
-حمزة: لا يعم انا منور جيش السنجله😹😹 بس لو صاحبتهاا مفيش مانع وبص لدنياا(هيشقوتهاا😹)
-دنياا بهمس: صاحبه مز اووي زيه بالظبط😹
-جميله: بس يبت ملكيش دعوة بحبيبي… اي لا اصدي يعني ادهم
-والد جميله بخفوت: اي الكدب دة اعجب بمين 😹😹 وكمل بصوت عالي احناا طبعاا نتشرف ي ابو ادهم وادهم شاب كويس ومحترم
-ادهم بخفوت: طب اعمل فياا واجب وخلي بنتك عندك😹
-يارا: معلش ي اخوياا دي اعتبرهاا تغفير ذنوب 😹😹
-ادهم: ماشي انا هوريهاا
-والد ادهم: طب نقرا الفاتحه
-مامت ادهم: فاوت امري لله يارب فرحتي ببني طارت😹🔪
-ادهم: بقرف بص لجميله 😹(عارفه ي رافت لولا الملامه كنت حطيت خلقه امك علي علب السجاير) 😹😹😹
-جميله لدنياا: مالو دة بيبص بقرف لي ال اكون مش عاجباه😹احم احم
-دنياا: حبيبتي لا ملهوش حق😹
-جميله: مالك انتي كمان بصه بقرف لي😹🔪
-دنياا: لا يحبيبتي اهيهيهيهي😹
-والد جميله: طيب نقرا الفاتحه….. وقرا الفاتحه “يعيني عليك ي دومي😹”
-حمزة: مبروك ي حبيبي اهييييي😹
-ادهم بغضب: اسكت ي حمزة احسلك
-دنياا: مبروك ي حبيبتي😹 عقبال الفرح
-جميله: بس يبت اسكتي 😹
-والد جميله: طب نسيب العرسان احناا بقا
-والد ادهم: ايوة يلا
-جميله لنفسهاا: احييه احييه😹
“وخرجوا وسابوا العتريس مع العتروسه” 😹😹
-جميله: احم احم
-ادهم: بقا انا يبت اتجوزتك عرفي لي من قلت البنات😹
-جميله لنفسهاا: احييه هيقتلني 😹🔪 وكملت بصوت عالي انت نسيت يدومي😹
-ادهم بغل: طيب استحملي بقاا يحلوة…. لا حلوة اي😹
-جميله:احم احم كح كح كح
-ادهم:ربنا يخدك يشيخه
-جميله:شكراا يرجوله اهيهيهيهي😹
-ادهم:ابو ام بردوك يشيخه
-جميله ببردو:الهي تنستر
-ادهم:بقاا عايزة تتجوزي صح…نتجوز ومالو😹🔪
-جميله:احم احم….وكملت لادهم هو انت مرتبط ي دومي
-ادهم:ملكيش دعوه ومتتدخليش في حاجه في حياتي وابعدي شويه كدهه😹
-جميله:ماشي ي اخوياا هتلزق فيك لي تكونش مز يعني ولا مز😹
-ادهم:……….
-جميله بهدوء:سرحان في مين
-ادهم:جميل…..اي دة انت مالك اسكتي
“عند بقيت العيله”
-حمزة:انسه دنياا هو انتي مخطوبه
-دنياا:لا يبني انا اساسا منورة جيش السناجل😹
-حمزة:نفس كلمتي والله…ممكن رقم تاهيهيهيهينياا:امم بص هو انا مش بدي رقمي لحد بس شكلك محترم اهو011***
-حمزة:شكراا لذوقك”مش قولتلكم هيشقوتهاا”😹
“عند ادهم و جميله” العرسان اهيييييي😹
-ادهم:نادي بابا من جوة عشان نمشي عندي شغل الصبح
-جميله:احلي حاجه انك مش صايع ضايع بتاع قهاوي اهيهيهيهي😹
-ادهم:نعم!
-جميله:خلاص رايحه…وراحت
-جميله:عمو
-والد ادهم:سلاما قولا من رب رحيم😹 ايوة يبنتي نعم
-جميله:ادهم بيقول لحضرتك يلا لانه عندة شغل الصبح
-والد ادهم:ايوة ايوة ماشي….وخرجوا عند ادهم
-ادهم:يلا يبابا لو سمحت
-والد ادهم:ماشي يلا اديت رقمك لجميله
-يارا بهمس:ماما بابا طيب اووي اموت واعرف هي مش شبه ابوهاا وامهاا ليه😹
-والدت ادهم:مش عارفه يلا يلا بدل ما يغم علياا😹
-ادهم:لا مدتهولهاش
-والد جميله:لي ادهولهاا مش خطيبتك
-ادهم ببرود:مش حافظه🙄😹
-والد ادهم:يارا ادي رقم ادهم لجميله
-يارا:امم خدي ي بتاعه انتي…اصدي ي حوريه012***
-جميله:هاتي…وكملت بهمس مالهاا مبرقالي لي دي😹 اديني رقمك انتي كمان ي يارا
-يارا:يخربيت البرود…خدي015***
-جميله:حبيبتي😹
-يارا:🙄🙄
-حمزة:باي ي دودو
-دنياا بكسوف:باي
وبعد السلامات والقبولات والحلويات…مشيواا😹
“في غرفه جميله”
-دنياا:بت يجميله دة عطاكي الرقم وهو معاه رقمك الحقيقي هتكلميه ازاي
-جميله:يبت يغبيه منا كان عندي تلفون صلحته وجبت رقم تاني وهعمل عليه واتساب وكدهه استني هفتحه وادخل ابعتله مسدج وربنا منا سايباه😹😹 فتحت التلفون وعملت واتساب وبعت مسدج لادهم
علي الواتساب….
-جميله:روحت الحمدلله😹♥️
-ادهم:لا هنام في الملجأ وانتي مالك🙄😹
-جميله:ماشي يرجوله انا هقفل بقا يبيبي اهيهيهيهي😹
-ادهم:ابو برودك…وقفل الواتساب واحتمال يعتزل سوشيال ميدياا اساسا😹
-جميله لدنياا:قفل واتساب هيهيهي
-دنياا:الله يخربيتك يشيخه
-جميله:ال قوليلي كنت انتي وحمزة كدهه شكلكم ظبتم مع بعض😹
-دنياا:يبنتي والله ابداا هو طلب الرقم بس وادهولوا نتكلم اخوات عادي
-جميله:ادتيله الرقم يرخيصه😹
-دنياا:بس يموكوسه…همشي انا بقاا اتاخرت باي يروحي
-جميله:ماشي يمزتي باي
-دنياا:ماشي ي اوختشي……وخرجت الوطيه الرخيصه تديله رقمهاا…اي الي انا بقوله دة😹
“عند ادهم”مكنش يومك ي دومي 😹
-يارا:معلش ي ادهم هنعمل اي انت عارف بابا
-ادهم:مش مستحملهاا خالص انتي مش شايفه
-يارا:انا شايفه والله يبني دة انا قرفانه ابوصلهاا😹
-ادهم:ماشي ي يارا انا هوريها روحي انتي يحبيبتي نامي عندناا شغل بكرة وانا كمان هنام في اجتماع بكرة
-يارا:ماشي يحبيبي قول لجميله بقاا عشان متتاخرش بكرة
-جميله:هبعتلهاا واتساب…يلا باي
-ادهم:ماشي باي يحبيبتي
فتح الواتساب…..
“عند جميله”
-تن تن تن
-جميله:اي دة مسدج من مين….بصدمه ها ادهم
-ادهم:(بكرة في اجتماع الساعه 11 ياريت متتاخريش)
-جميله ردت:اوك حاضر
وقفلت ونامت….
(وكالعادة ابطالنااا نايمين دلوقتي😹😹 اكمل ولا اسيبهم نايمين😹)نكمل بقا عيب…
“طلع النهار”
-مامت جميلة:يلا يعروسه قومي
-جميله:بلا وكسه انا صاحيه😹
-مامت جميلة:ماشي يحبيبتي يلا بقاا العريس مستنيكي في الشركه اهيهيهيهي😹😹
-جميله:بس اماما يلا احبيبتي خليني البس😹 برة بيتيييييييي
-مامت جميلة:طيب يختي….وطلعت
“عند ادهم”
-مامت ادهم:يلا يحبيبي تعال نفطر
-ادهم:لا يماما مش جعان يارا اكلت
-يارا:اه يدومي يلا انا جاهزة😹
-ادهم:يلا ينصيبه😹
-والد ادهم:ادهم اتصل بحوريه وخليهاا تقول لاهلهاا اننا عازمنهم بعد بكرة
-ادهم بضيق:طيب وخرج
“في الشركه”
ادهم وجميله داخلين….
-ادهم:اه
-جميله:اه مش تفتح ي اخ
-ادهم:نعم!
-جميله:احم احم ولا حاجه😹
-ادهم:طيب ودخل مكتبه….يتصل بحوريه اهيهيهيهي😹
“عند جميله”
-تن تن تن
-جميله:اي ادهم اعمل اي😹…وجه صوت من وراهاا مين بيرن…لفت جميله وشهاا وهوب😹

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احببتك يا مجنونه)

اترك رد

error: Content is protected !!