روايات

رواية احببتها صدفه الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة محسن

رواية احببتها صدفه الفصل التاسع 9 بقلم فاطمة محسن

رواية احببتها صدفه البارت التاسع

رواية احببتها صدفه الجزء التاسع

رواية احببتها صدفه الحلقة التاسعة

°°°°في شركه يونس
تدخل السكرتيره منال وتقول: يونس بيه في اخبار مش كويسه
يونس:في اي
منال: انا مش عارفه والله اجبها ازاي بس شركه الدمنهوري هي اللي كسبت المزاد
يونس: ايههه ازااي ده يحصلل اكيد حد سرب الورق
منال: لاوالله يفندم محدش جه جنب المكتب واول مأخدتهم من حضرتك ودتهم علي طول للتنفيذ
يونس: اطلعي براا وسيبيني ف حاالي ومدخلييش حد خاالص انتي فاهمه
منال بخوف: حاضر والله
°°°° “طبعاا فاكرين يونس هو اللي هيكسب بتحلموا😂😎”.
°°°°في الكافيه عند حنين
معاذ: بحزن انتي ساكته ليه مش موافقه🥲.
حنين بجمود: لا مش موافقه
معاذ بزعل: طيب تمام انا اسف ان عملتلك ازعاج سلام
ولسه هيمشي
حنين: بس مقولتليش وانت جاي ل بابا هتجبلي شوكلاته ولا ورد
معاذ: وقف واتصدم ولف ليها’قولي كده تاني
حنين بضحك علي صدمته: بقول هتجبلي شوكلاته ولا ورد خلاص يخساره شكلك بخيل اصلاا😂
معاذ: استنيي استنني هجبلك اللي انتي عايزاه بس معني كلامك ده انتي موافقه عليا🥺❤️
حنين: ااه من اول مره شوفتك فيها ف المستشفي. اتكلمنا اعجبت بيك
معاذ: لا قلبي الصغير لا يحتمل كل الجمال ده🥺❤️
حنين بضحك: اي الدراما دي هتوصلني ولا اروح انا اتأخرت اويي😂
معاذ: لا تعالي اوصلك ومتنسيش تاخدبلي معاد مع والدك
حنين حاضر ومشيوا
°°°°° “اي ي جماعه متقلقوش خلاص هما مكتوبين لبعض مش هيسيبوا بعض😂🥺❤️”.
°°°°°في فيلا نور
صحيوا ونزلوا يفطروا
اسر: معندكيش محاضره انهارده ي نوري
نور: لا المفروض ل دكتور يونس بس انهارده اجازه
اسر: ماشي
نور: ايوا ما انت هتخرجني
اسر: معلش
نور: يارب نفسي تقول مره حاضر من اول مره كده وكده هتخرجني 😌
اسر: متواضعه جداا
نور: اكيد يبني انت متعرفش حاجه 😂😌
اسر: انتي هتقوليلي
نور: طب يالا قوم البس بقا عشان عايزه اخرج
اسر: حاضر وطلعوا يلبسواا
°°°°عند خالد
كان قاعد مع زميله ف كافيه
خالد: جبتلي الحاجه اللي عايزها؟
زميله: اااه بس بلاش تتقل حاجه ماشي.
خالد: ماشي
°°°°عند يونس قاعد قاعد مدايق وخبطت السكرتيره
يونس:ادخل
منال: لو سمحت احمد بيه واقف برا وعايز يقابل حضرتك ادخلوا؟
يونس: ايوا دخليه
منال: حاضر ويدخل احمد
احمد: عامل اي يابو دنيا😂❤️
يونس: مش وقتك خاالص يااحمد
احمد: منا جايلك عشان كده
يونس: انا مش عارف ازاي ده حصل والله
احمد: انت مش مظبط الورق وكل حاجه؟
يونس: اه والله ومحدش دخل المكتب
احمد بتفكير: انت مركب كاميرات ف الشركه صح؟
يونس: اي اي الغباء ده ايوا طبعاا
احمد: كاميرات خافيه” افتح كده الااب عشان شاكك ان حد دخل والسكرتيره مكنتش موجوده
يونس: تصدق عندك حق ازاي مأخدتش بالي من كده وفتح الاب وشافوا حاجه
يونس: اي ده؟؟؟؟ وفجأءه
استوب لغايت كده يقمراات😂❤️
°°°°°عند نور
ها ي اسر خلصت هننزل
اسر اه اتفضلي قدامي وخرجوا وراحوا يتمشوا شويه وهما ماشيين
حد سايق جامد ونور معديه
اسر: نووور استنييي
°°°°عند الدمنهوري
الدمنهوري بفرحه: سلمي احنا نجحنا ف المزاد
سلمي: بفرحه: بجد الحمدلله كنت قلقانه ميحصلش اللي قولنا عليه
الدمنهوري بغرور: عيب عليكي
سلمي: متواضع جداا
الدمنهوري: بصي بالمناسبه دي كنت عايز اقولك علي حاجه
سلمي بأستغراب: حاجه اي؟
الدمنهوري: انا بصراحه حابب اننا نخرج مع بعض بالمناسبه السعيده دي
سلمي: “” “” “‘

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها صدفه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *