روايات

رواية كراميلا الفصل السادس 6 بقلم منة محرم

رواية كراميلا الفصل السادس 6 بقلم منة محرم

رواية كراميلا البارت السادس

رواية كراميلا الجزء السادس

رواية كراميلا الحلقة السادسة

كراميلا💍
♡♡♡♡♡♡
كريم: اصحي يابنتي انتي نايمه في بيتك
كارمن بنوم وخدت اديه بدون وعي حضنتها: مممم سبوني انام حبه صغيره
كريم بتوتر وحاول يشيل اديه معرفش: يا كارمن
ميرا: مش عايزه تصحا ولا ايه
كريم: لا وخطفت ايدي
البواب: اتفضل يا بيه الاستاذ كريم عايز يكتب العقد علشان يستلم الشقه دلوقتي
كريم شد ايده وقام وقف قدامه: حضرتك جاهز اننا ناخد الشقه انهارده
صاحب الشقه وهو باصص علي كارمن باعجاب
كريم وخد باله من نظرته لكارمن قام وقف قصادها: حضرتك في حاجه انا بكملك
صاحب الشقه: مع حضرتك اه طبعا تقدرو تاخدوها
كريم: تمام حضرتك استاذه ميرا الي هتكتب العقد

 

 

ميرا: ايوه
صاحب الشقه: هي الملاك الي نايمه دي هتعيش في الشقه برضوه
كريم بعصبيه: وحضرتك هي تخصك في حاجه اعتقد دي حاجه متخصش حد
صاحب الشقه: لا بسال عادي
كريم: ياريت نخلص يااما نشوف شقه تانيه
صاحب الشقه: لا تمام اتفضل
بعد شويه
كريم: مبروك ياميرو بقه ليكي شقه في مصر ونورتي مصر بلدك
ميرا: انا بجد ندمانه ان مخلتش مامي تيجي هنا معايا وتعيش وتشوف مصر قد ايه حلوه بس بابي السبب انه خلانا في امريكا علطول
كريم: طب تصبحي علي خير بقه هصحي القتيله دي علشان نمشي
ميرا وهي بتمسك ايده: ماتخليك يا بيبي انهارده
كريم: ميرا احنا معندناش الكلام الي عندكو في امريكا احنا هنا غيركو وياريت تحترمي ده
ميرا: خلاص يا كيمو حته هناك في امريكا كنت كل ما اقولك بات مش بترضا مع ان مامي بتبقا موجوده في البيت
كريم: ميرو خلاص بقه وراح يصحي كارمن
كريم بصوت عالي في ودنها: كااااااااااااارمنننننننن
كارمن قامت مخضوصه ولفت الشقه كلها : عاااااااااا البيت بيولع اجرو بسرررررررعهههه ابنييييي فينن
كريم: هههههههه يخربيتك هموتتت وبعدين ابنك مين انتي متجوزه اصلا
كارمن: ها هو كان حلم ده انا اتجوزت وخلفت في الحلم وانت جيت بكل بساطه تصحيني كده حد يصحي حد كده يا استاذ يا محترم كنت سبني نايمه
كريم: امشي واسيبك يعني
كارمن: تقدر

 

 

كريم: اقدر جدا
كارمن: لا متقدرش تسبني وتمشي
كريم: ايه الثقه دي
كارمن: يلا
بعد شويه تحت البيت
كريم: اركبي
كارمن: تمام
كريم: تعالي قدام
كارمن: ليه راكبه جمب احمد عز
كريم: يابت هضربك
بقلمي/menna moharam
كارمن: ضربه تشيلك
كريم: انا معرفش ابوكي وامك مستحملينك ازاي برخمتك دي
كارمن بدموع: بابا
كريم وهو باصصلها من المرايه:احم مالك
كارمن: تعرف كان نفسي يبقا موجود معايا اوي
كريم: اكيد سافر من وشك
كارمن بدموع: ياريت يكون مسافر بس بابا مات
كريم وقف العربيه وبصلها: انا بجد اسف حقك عليا
كارمن بدموع: بحاول انسا يوم الحادثه بس بتيجي اي حاجه تفكرني وتوجعني تاني بحاول اضحك واهزر بس علشان انسا الوجع الي هنا وشاورت علي قلبها
كريم: كارمن نصيبه كده وهو راح عند الي احسن مني ومنك ممكن متعيطيش
كارمن وهي بتمسح دموعها: نفسي اروحله اوي
كريم: ليه بتقولي كده
كارمن: ممكن تكمل سواقه لاني محتاجه انام لاني تعبت انهارده

 

 

كريم: حاضر
كارمن بحزن وبصت من الشباك وافتكرت باباها
بعد شويه كانت كارمن نامت وكريم صعب عليه يصحيها فا شالها وطلعها بيتها
رنا: اده مالها يابني
كريم: لا ده نامت في العربيه قولت بلاش اصحيها
رنا: طب شكرا يا حبيبي هي بنتي مش بتصحا بسهوله لو عملت ايه
كريم: ههههه فعلا اوضتها فين بقه احسن تصحا تلاقيني شايلها ومش هنخلص من لسانها
رنا: اهي اهي
كريم نيمها علي سريرها
رنا: شكرا يابني بس هي كويسه
كريم بتوتر: هو هو باباها اتوفي ازاي ولو مش حابه تحكي خلاص مش مهم
رنا بدموع: باباها
كريم: انا اسف بس كنت حابب اسال
رنا: كارمن كانت متعلقه ب باباها جدا يمكن اكتر مني كمان كان دايما يدلعها ولو عملت حاجات غلط يقف معاها في الصح والغلط كنت لما اضربها تجري تستخبا فيه حته لما كبرت نقطه ضعفها هو كان ابوها حته تسالها اكتر حد تحبيه تقولك بابا لحد ما في يوم حب يخرجو سوا والعربيه كانت هدوس كارمن بس هو انقذها وحدف نفسه وهي شافت الحادثه بعنيها دخلت في اكتاب سنتين وفين وفين رجعت كويسه وساعتها قررنا نسيب اسكندريه ونيجي القاهره بحجه انها تكمل دراسه هنا في القاهره
كريم: تمام عن ازنك
ونزل راح بيته وفضل يلوم نفسه انه فكرها بي باباها واليوم ده
تاني يوم
كارمن: عم حسين اده انت
كريم: عايزه ايه

 

 

كارمن: عم حسين فين
كريم: وانتي مالك
كارمن: ايه الغلاسه دي ما كنا حلوين امبارح
كريم: عايزه ايه
كارمن بهدوء:تمام عايزه ازازه بيبسي
كريم: اتفضلي
كارمن: غتت ورزل
كريم: طيب هاتيها وروحي بقه اشتري من حته تانيه
كارمن: خلاص بهزر يا رمضان ايه مبتهزرش
كريم: ياريت متهزريش تاني
كارمن : عن ازنك
كريم في باله: ياربي كنت المفروض اعتزر علي امبارح واني فكرتها بي باباها
كريم: انسه كارمن
كارمن: ايوه
كريم: انا اسف
كارمن: الي عيني بتسمعه ده صححح
كريم: ايوه ايه قولتي ايه!!

 

 

كارمن: متاخدش في عقلك
كريم: اسمها بالك باين
كارمن: خلاص انت خدت عليا سلام
كريم: اهم حاجه انك متكونيش زعلانه
كارمن: يا استاذ كريم مافيش اخوات بيزعلو من بعض
كريم: اخواتت
كارمن: يلا تيكير

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كراميلا)

اترك رد

error: Content is protected !!