روايات

رواية ملكت الحمزه الفصل الخامس 5 بقلم سندس أحمد

رواية ملكت الحمزه الفصل الخامس 5 بقلم سندس أحمد

رواية ملكت الحمزه البارت الخامس

رواية ملكت الحمزه الجزء الخامس

رواية ملكت الحمزه الحلقة الخامسة

يامن وقف مبينهم وبصعوبه حاش حمزاوي عن محمد
حمزاوي بزعيق: م هترتاح غير لما تضيع نفسك وساعتها هتندم هتندم ندم عمرك يمحمد
محمد بسخريه: نا فعلا ندمان بس ندمان على حاجه واحده بس عارف ايي هيا ني لسه قاعد معاكو لولا جميله نا كونت مشيت من زمان
يامن بهدوء: محمد اطلع اوضتك دلوقتي
محمد طلع عالسلم باقصى سرعه
وحمزاوي قعد عالكرسي بتعب حط ايدو على راسو بارهاق
يامن بهدوء: بابا متشغلش بالك حمزه جاي وهنصلح كل حاجه نا وهو بس بلاش تزعل نفسك ع خاطري
حمزاوي بتعب: يريت تصلحو يريت لاني بجد تعبت
وانهى كلامو وطلع بره ركب عربيتو ومشي
ويامن طلع ل محمد فوق
……………………………………………………………….
حمزه كان قاعد على طرف السرير بيدخن سجااير
وملك كانت نايمه
حمزه خلص سجارتو وراح ناحيتها وبق يزيح شعرها ورا ودنها وبق يشم رقبتها وشعرها
ملك صحت على لامساتو
ملك بحب: صحيت امته
حمزه باصصلها بعشق وقال: من شويه
ملك شديت الملايه على جسمها وقامت قعدت
حمزه بوقاحه: علفكره شوفت كل حاجه من زمان لازمتها ايي بق
ملك بكسوف: حمزه ابعد ع ادخل الحمام
حمزه بتوهان: لا
ملك لافت ايديها حوالين رقبتو وقربت منو
حمزه برفع حاجب: من امته الكلام ده
ملك بهدوء: من زمان
حمزه نام على ضهرو وملك راحت نامت فحضنو
ملك برقه: حمزه حبيبي ممكن طلب
حمزه بيلعب فشعرها وملك رفعت راشها وبصتلو
حمزه بحنيه: اطلبي ينور عيني
ملك بهدوء: هو نتا ليه م بتخرجني بره ومحدش يعرفني ولا حته اعرف مين اهلي كل مسالك بتتهرب واهلك نتا كمان ميعرفونيش صح
حمزه حضنها بتملك شديد وقال: ع نتي م ملك حد غيري نتي بتاعتي نا وبس فاهمه يعني م من حق ايي حد يشوفك غيري
ملك سكتت ومردتش
بس قالت: طيب فين اهلي
حمزه ببرود: ملك قومي ع تاخدي دش وتجهزي الشنط ع ماشين دلوقتي يلا
وسابها ودخل البلكونة
ملك قامت بتعب شديد ودخلت خدت دش وطلعت لابسه
بنطلون اسود بيتي وتشرت بنص لحد بطنها وكانت بتنشف شعرها
سرحت شعرها وجهزت الشنط وحمزه خرج لاقها خلصت وبتطلع هدوم اللي هتخرج بيها
حمزه بحب: ايي الجمال والجمدان ده يبت يلوكي
ملك برقه: طول عمري يموزتي
حمزه قرب عليها وحضنها من ضهرها ودفن راسو فرقبتها وعضها جامد
ملك بوجع: حمزه اه وجعتني
حمزه سند راسو على كتفها وقال ببرود: نا م عيل صغير ع تقولي موزه تتعدلي معايا بدل مطلع ميتين اللي جابوكي
ملك بعياط ووجع: نا اسفه
بعد عنها وخد لبس من الدولاب وراح يلبس
ملك راحت عند المرايا وبقت تبص على رقبتها وتعيط
حمزه بصلها وقال: م محتاجه كل العياط ده حطي مرهم عندك
ملك سمعت كلامو وراحت حتط مرهم ولبست
دريس لونو بنفسي بحزام عالوسط وكوتشي ابيض
وخمار كاشمير وربطط حزام الدريس وخلصت
حمزه بصلها من فوق لتحت برفع حاجب
حمزه ببرود: ونتي بالصلاه عالنبي كد هتمشي معايا بمنظرك ده
ملك بتوتر وخوف: م مالو مهو كويس والخمار طويل والدريس واسع
حمزه بعصبيه: دريس ايي اللي واسع ووسطك اللي مرسوم ده ايي
شدها من وسطها عليه وفكلها. الحزام ورما
حمزه بحده وقسوه: نتي كلك ليا فاهمه يعني جسمك ده ميبنش غير ليا وحلاوتك دي ليا برضو مفهوم
ملك بدموع وخوف: فاهمه فاهمه والله
ومسكها من ايدها وخرج
وركبو الاسانسير
ملك بتوتر: ح حمزه ممكن تديني موبيلاك ثواني
حمزه ببرود: ليه
ملك بهدوء: هنتصور هنا
حمزه خرج فونو وبقت تتصور قدام المرايا اللي فالاسانسير وبقت تمسك ايدو وتحضنو ويتصور
الاسانسير وقف وخرجو وركبو العربيه ومشي ناحيه الفيلا
…………………………………………………..
في مكان مهجور
كانت بتحاول تفك نفسها بايي طريقه وم عارفه ووسكتت لما سمعت صوت الباب
دخل شاب عريض جدا وبق يميل وهو داخل من الباب بسبب طولو وضخامتو
حازم ببرود: متحاوليش لانك مهما حاولتي م هتعرفي تخرجي من العالم بتاعي وحته لو فكيتي نفسك وخرجتي هترجعي برجليكي لانك فمكان متوحش اوي كلو كلاب وديابه
بصلتو بخوف
حازم راح قعد جنبها وفتح الاكياس اللي جايبها
وطلع منها اكل وبق يرسو جمبها وهيا بتبعد
حازم بهوس: بصي جبتلك كل الاكل اللي نتي بتحبيه جبتلك الكريب اللي نتي بتحبيه والبرجر كمان وجبتلك العصير المانجا اللي بتحبيه
حياه بدموع وخوف: ع خاطر ربنا ابعد عني زمان اهلي قالبين عليا الدنيا نا م عايزه اكل لا م عايزه حاجه بس سبني
حازم قرب منها ومسك فكها بايدو
حازم باصصلها وبيدقق فكل تفصيله فوشها وقال بتملك: ششش نتي ملكي يحياتي بعشقك بموت فيكي افهمي
وقرب عليها باسها من شفايفها بكل حب عشق
بس حياه بقت بتحاول تبعدو عنها وم عارف
بعد عنها لما حساها قربت تتخنق
بق ينهج بسرعه وحياه برضو
حياه بدموع: حرام عليك اللي بتعملو ده خدنا ذنوب قد كد ارجوك حل عني
حازم فكلها ايدها وقال بحده: نا فكلتك ايي ع تعرفي تاكلي بس حسك عينك تعملي حركه كد ولا كد
وسابها وقام كان بيعمل شاي ليه هو وكان مديها ضهرو
حياه بصت حواليها ملقتش غير سكينه تحت الخشب اللي جنبها جابتها وقامت وهيا بتتسند وراحت ناحيتو
وحازم عدل نفسو وبصلها وهيا ضربتو بالسكينه ووو….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملكت الحمزه)

اترك رد