روايات

رواية غموض عائلة الفصل التاسع 9 بقلم منة سامح

رواية غموض عائلة الفصل التاسع 9 بقلم منة سامح

رواية غموض عائلة البارت التاسع

رواية غموض عائلة الجزء التاسع

غموض عائلة

رواية غموض عائلة الحلقة التاسعة

نورين وجميلة بصت علي مصدر الصوت لقو احمد واقف وعلامات الغضب عليه قرب عليهم بغضب شديد:انتي كنتي بتقولي اي يانورين دلوقتي
نورين بتوتر:احمد اهدي هفهمك
احمد مسح وشه بغضب وبصلهم بغضب وصوت عالي:ميننن زفتتت ده
جميلة بعدم فهم:م فاهمة انت مضايق كدة لي
احمد بصلها بعيون حادة وغضب :انتي تخرسي خالص الظاهر البلد الي جيتي منها نستك ترتبيتك بس دي غلطتنا اننا خرجناكي
جميلة كانت بصاله بدموع وصدمة من كلامه:ا انت بتقول اي
نورين قربت عليها وهدتها وقالت لاحمد بغضب:انت عبيط …وكانت لسة هتكلم لقت احمد مضروب بالقلم
نورين وجميلة بصو بصدمة لقو كاميليا واقفة بغضب وعيون حادة وقرف:انت سمعت انت قولت اي لاختي دلوقتي ..اوعي تفتكر علشان هي مردتش عليك فهي ضعيفة لا هي بس مبتنزلش مستواها لاشكالك بس انا بنزله عادي
احمد قرب عليها بغضب:انتي اي الي عملتيه ده
نورين جريت وقفت وسطيهم

 

كاميليا بصتله ببرود واستفزاز :ضرب*تك بالقلم اي ناوي تردهالي تعالي تعالي هات اخرك
جميلة بدموع:كاميليا خلاص
كاميليا بصتلها ورجعت بصتله ببرود وقرف:اكيد القلم ده وفر عليا كلام كتير وانت اصغر من اني اضيع وقتي معاك ..ومسكت اختها وطلعت
احمد بص لاثرهم بضيق وغضب:بنت****بتمد ايديها عليا انا هوريها
نورين بعتاب:ماانت بردو م ملاك يعني يااحمد
احمد مسح وشه بغضب:فين الي اسمه محمود ده
نورين:عايزه في اي
احمد :هوريه يبص علي حاجة غيره ازاي ..اخلصيييي فين
نورين بضيق:احمد خلاص في اي م هقول حاجة
احمد بصلهاا بضيق وخرج: كدة كدة هعرف
نورين بصت لاثره ونفخت بضيق وطلعت
_________________

 

كاميليا بهدوء:فهميني في اي
جميلة بدموع:انا م فاهمة بردو الموضوع ابتدي لما صاحبت نورين قامت كانت عايزة تضربني وقعدت تقولي انتي سرقتي حبيبي وانا م فاهمة …ومشينا انا ونورين وبسال نورين علي الموضوع لسة بتقولي انه محمود معجب بيكي لقيت احمد كدة …وبصتلها بهدوء وهي بتمسح ادموعها:بس انا لحد دلوقتي م فاهمة هو لي قال كدة وعمل كدة
كاميليا بغيظ. وضيق:ياولاد ***…وبصت لاختها وحضنتها :فكك متخديش علي كلام **ده وملكيش دعوة بحد عايزة تخرجي بعد كدة اخرجي انا وانتي او كرم معاكي وممكن نورين غير كدة لا علشان بصراحة ياجميلة انتي عبيطة اوي وبيضحك عليكي بسهولة وطيبة قلبك دي مودياكي في داهية يعني
جميلة بصتلها بدموع:طب اعمل اي دي طبيعتي
كاميليا مسحت دموعها وقالت بحب وهدوء:لازم تغيريها لان العالم ده م هينفع معاه كيبة لازم تردي علي الناس م هقولك متزعليش بس علي الاقل ردي وخليكي قوية كدة…واكملت بحزن بان عليها:محدش هيدوم ياجميلة فلازم تكوني قوية وتعرفي تتعاملي نفس معاملة الي قدامك حتي لو وحشة فهماني
جميلة بصتلها بحب وحضنتها:اوعدك هحاول ربنا يخليكي ليا بجد
كاميليا بدلتها الحضن بحب وحزن
_____
شريف :لا بس لعبك جامد
كرم :واخد.بطولة وكدة اكيد هيبقي جامد
شريف بضحك:ماهي الثقة دي الي جيباك ورا …تعالي تعالي نشرب حاجة
كرم ضحك ومشي معاه وجابو حاجة يشربوها وقعدو
كرم بص لشريف بهدوء:بقولك اي

 

شريف بصله
كرم :يعني لو م عايز تحكي براحتك بس هو سؤال محيرني لي سافرت برة مصر وانت كدة كدة كل شغلك هنا
شريف بصله واتنهد بحزن ووجع:انا امي ما*تت مقت*ولة من خمس سنين ولما اتو*فت انا مقدرتش اقعد في مصر ف جدي سافرني برة بعد مالقاش مني فايدة هنا وهو م قادر يعمل حاجة كنت حرفيا جسم بس
كرم بحزن:البقاء لله
شريف بصله وابتسم بحزن:اكيد انت دلوقتي بتفكر هما قتلوها لي وازاي ..احد دلوقتي م عارفين مين بس هعرف مسيري قتل*وها ازاي دبح*وها ورمو*ها في صحرة …ايوة زي مابقولك كدة
كرم بصدمة وحزن :ياربي ..واكمل بندم وحزن:انا اسف بجد اسف اني فكرتك
شريف بصله وابتسم بهدوء:انا م بنسي اصلا علشان تفكرني ..يلا نمشي
كرم سكت وقام معاه ومشيو
_________________________________________________
بعد اسبوع
كاميليا كانت نازلة بالحجاب وكانت ملكة جمال وكلهم انبهرو بيها
شريف بتوهان :جميلة اوي بجد
كاميليا بصتلهم وابتسمت وكانت راحة تاكل بس حست نفسها دايخة فوقفت

 

كرم وشريف قامو وسندوها بسرعة:انتي كويسة
كاميليا بصتلهم بدموع وهي ماسكة راسها وعمالة تهزها
كرم بقلق:كاميليا …حد يجيب مية بسرعة
شريف بصدمة وخوف:كرم ..د*م

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية غموض عائلة)

اترك رد

error: Content is protected !!