روايات

رواية الانتقام الحلو الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمود

رواية الانتقام الحلو الفصل الثامن 8 بقلم سارة محمود

رواية الانتقام الحلو البارت الثامن

رواية الانتقام الحلو الجزء الثامن

الانتقام الحلو
الانتقام الحلو

رواية الانتقام الحلو الحلقة الثامنة

ساندي صحت لقت نفسها عاريه ومراد بيقول انها مراته وفجأه ساندي اغمي عليها تعالو نشوف ايه هيحصل البارت ده
مراد جري علي ساندي وفضل يفوق فيها مش بتفوق وجاب كوبايه مايه وبرده مش بتفوق وفضل متوتر وقلقان جدا من ان يحصلها حاجه وفجأه افتكر ان جيهان دكتوره قام شال ساندي وحطها علي السرير وفتح الدولاب بتعها وجاب منه فستان وحاول يلبسه ليها لحد ما نجح وقام شيلها ونزل حطها في عربيته من ورا وهو ركب العربيه وساق باقصي سرعة واتصل بمازن
مراد: مازن انت في الشاليه صح
مازن: ايوه في ايه
مراد: انا عملت مصيبه
مازن: ايه هيا
مراد: هحكيلك لما اجي بس خلي جيهان تجهز وراح قافل
في فيلا السوهاجي
حمزه: مالك يا نيمو
نرمين: مش عارفه فرحانه وخايفه
احمد: ليه
نرمين: ساندي من وقت ما اشتغلت مع مراد وهيا نسيه فكرت الانتقام وفي نفس الوقت خايفه حاجه تحصلها
حمزه:متخافيش كله هيكون تمام
في الساحل
مازن: ايه الا حصل يا مراد
مراد: هحكيلك كل حاجه بس ونبي قول هيا ملها حصل ليها ايه
جيهان: هيا في صدمه شويه وهتفوق بس احكيلي ملها
مراد وهو پيفتكر الا حصل
فلاااش بااااااك 🍁🔏
ساندي لما جابت العصير مراد طلب منها تجيب تلج علشان يستغل الفرصه ويحط المنوم في العصير وفعلا عمل كده وبعدها ب10دقايق ساندي بدات تهلوس وهو جاب ورق جواز عرفي وخلي ساندي توقع عليه لحد ما اغمي عليها راح مراد شيلها وحطها علي السرير وفضل يلمس شعرها ووشها برفق وطبع قبله علي شفيفها وبعدين قلع هدومه وعمل الا عمله معاها
باااك🍁🔏
مازن: انت ازاي تعمل كده يا مراد
مراد: كنت عايز اكسرها وملقيتش غير الطريقه دي
جيهان: انت دمرتها كليا
مراد: ده كان الحل الوحيد
مازن: لا يا مراد ده اسمه تخلف مش حل
جيهان: طب ليه انجوزتها عرفي
مراد: انا لما بعمل علاقه مع اي وحده بتجوزها عرفي ولما بزهق منها بطلقها
جيهان:انا هروح ابص عليها لحد ما انت يا مازن تشوف حل مع صحبك ده
في اوضه ساندي
جيهان:صباح الخير يا ساندي
ساندي بعياط:هيجي خير منين هاا والحيوان ده اغتصبني
مراد:انا مغتصبتش حد انا اخدت حقوقي كزوج عادي يعني
ساندي:اخرص يا حيوان انا مش مراتك ولا عمري ما هحبك لو اخر يوم في عمري انت فاهم
جيهان:اهدي بس يا ساندي علشان اعصابك
مازن:تعالي يا جيهان وسبيهم لوحدهم يتكلمو مع بعض
جيهان ومازن طلعو بره ومازن كان قلقان علي ساندي عند مراد وساندي كانت ساندي قاعده علي السرير و ضمه رجليها لجسمها وبتعيط مراد راح قعد جمبها علي السرير و راح ضاحك وقالها كنت جامده ايه رايك نجرب تاني بس المره ديه وانتي صاحيه
ساندي:انت واحد متربتش واحد وسخ انا بكرهك

قامت ساندي وقافه و مراد وقف قدمها ولسه ساندي هتضربه مسكها من ايدها ورماها علي السرير وراح قلع الجاكيت ونام عليها وقالها شكلك عاوزاني اكمل الا عملناه امبارح
ساندي: انت بتعمل فيا كدا ليه

 

 

مراد:علشان اخليكي تندمي علي القلم الا عطتهولي في حفله كتب الكتاب والقلم التاني وقت السفر
ساندي:انتي اكيد مجنون ابعد عني
مراد:لا مش هبعد غير لما اعمل اللي انا عاوزه
ساندي بصوت عالي:ماااازن جيهااان الحقوني
مازن:مش ده صوت ساندي
جيهان:بسرعه نشوفهم بدل ما يعمل فيها حاجه
مازن:انت بتعمل ايه يا مراد ابعد عنها
جيهان:ساندي انتي كويسه
ساندي:لا
مازن كان ماسك مراد وبيقوله انت اهبل ازاي تعمل كده معاها
وفجأه سمع صوت ساندي وهيا بتقول انا بكرهك يا مراد واغمي عليها مراد جري عليها وبيوجه كلامه لجيهان
مراد:ايه الا حصل
جيهان:لما انت جبتها كان عندها نزيف وانا وقفته بس شكله رجع تاني
مراد:هنعمل ايه دلوقتي
جيهان:نخدها المستشفى وادعي ربنا ميحصلش ليها حاجه بدل ما اوديك في داهيه
مازن: يلا وسع كده علشان اشلها
مراد:لا انا هشلها يلا بينا
مراد شال ساندي وحطها في العربيه من ورا وكان معاها جيهان ومراد بيسوق العربيه ومازن جمبه جيهان اتصلت بزملتها في المستشفي وقالت ليها تجهز العمليات وصلو المستشفى وساندي دخلت العمليات
مراد:جيهان هيا هتكون كويسه
جيهان:ايوه بس لازم تعرف حاجه
مراد:ايه هيا
مازن:ان المسؤل عن المستشفى قال انه هيبلغ الشرطه علشان ديه قضيه أغتصاب
مراد:بس
جيهان:انا قلتله انكم متجوزين امبارح وانك عملت معاها العلاقه بعنف شويه
مراد:ازاي تقولي كده
مازن:مراد اسمع جيهان لو مكنتش قالت كده كان زمانك مرمي في السجن ومتنساش ان هيا من عيله احمد السوهاجي ولو عرف مش هيرحمك
مراد:المطلوب مني ايه
جيهان:انك تتجوزها علي سنه الله ورسوله
مراد:انتي اتجننتي ولا ايه
مازن:احترم نفسك وانت بتكلم مراتي وبعدين ايوه جيهان هتتكلم مع ساندي وانت هتروح تطلب ايدها وتقول انك عاوز تكتب الكتاب علطول وتقدو حتي شهر مع بعض وبعدين طلقها و حتي لما تسيبو بعض وهيا تتجوز واحد تاني يبقي اسمها مطلقه

مراد سكت شويه ومجرد ما تخيل ساندي مع شخص تاني الدم بدا يغلي في عروقه واتعصب وبعدين قال انا مالي بيها متعصب كده ليه كانها تخصني فاق من شروده علي صوت مازن وهو بيساله هيوافق ولا لا
مازن:هاا موافق
مراد:طيب،هيا هتوافق
جيهان:انا هحاول اقنعها لما تفوق بس يا رب توافق
مراد و مازن:ان شاءالله خير
في فيلا السوهاجي
احمد:ساندي هتيجي امتي
نرمين:معرفش عدي اسبوع ومنعرفش عنها حاجه
حمزه:مساء الخير انا طالع الاوضه بتاعت ومحدش ينده عليا خالص
نرمين: طب مش هتيجي تتعشي
حمزه: لا يا ماما
احمد: مالك يا حمزه في ايه
حمزه بعصبيه: قلت مفيش حاجه، انا طالع الاوضه ومحدش ينده عليا لو سمحتو
حمزه طلع الاوضه بتاعته ونام علي السرير و فضل سرحان وبيفكر في الا حصل معاه ده مع جني حببته
فلاااش بااااااك 🍁🔏
حمزه:جني حببتي عامله ايه
جني:الحمد لله يا حمزه
حمزه:مالك انتي كويسه
جني:عاوزه اقولك علي حاجه
حمزه:قولي يا قلبي
جني:احنا لازم نسيب بعض
حمزه:انتي بتقولي ايه
جني:اسفه والله بس مينفعش نبقي مع بعض
حمزه:ليه يا جني ايه الا حصل اتكلمي
جني:انا هتخطب لابن عمي
حمزه:بالسهولة ديه
جني:ايوه وياريت تنساني وتبعد عني سلام
بااااااك🍁🔏
حمزه:ليه كده يا جني ليه عملتي فيا كده ليه كسرتيني وكسرتي قلبي كل ده ليه يا رب انا هتجنن يا رب انت اكيد عالم بكل شي وان شاءلله ربنا هيبعتلي الأحسن منها
عند ساندي
جيهان:ساندي حمدالله علي السلامه انتي كويسه دلوقتي
ساندي:ايوه انا عاوزه ارجع البيت
جيهان:اهدي بس يا ساندي انتي لسه تعبانه وغير كده انا عاوزه اتكلم معاكي في موضوع
ساندي:اتكلمي
جيهان:لازم تتجوزي مراد
ساندي:لا والله يعني يغتصبني وتقولي اتجوزه

 

 

جيهان:ايوه يا ساندي ده الحل الوحيد افرضي اهلك عرفو
ساندي:خلاص انا موافقه بس ونبي نرجع البيت
جيهان:طيب يا حببتي اهدي بس انا هطلع انده عليه
ساندي :طيب
ساندي فضلت لوحدها في الاوضه وبتعيط وبتقول يعني يا رب انا بدور علي قاتل ماما وبحاول اعمل اي حاجه علشان اوصل للقاتل يجي مراد الكلب ده يعمل فيا كده انا عملتله ايه طيب كل ده علشان ضربته بالقلم وفضلت تعيط وقتها مراد كان داخل ليها وسمعها وهيا بتتكلم و وقتها حس بنغزه في قلبه لما هيا عيطت وقرر يدخل ليها
مراد:حمدالله علي السلامه
ساندي:شكرا
مراد:كنتي بتعيطي ولا ايه
ساندي:ميخصكش
مراد:والله طيب حسابك لما تبقي في بيتي
ساندي:الجواز ده هيكون علي ورق انت فاهم ومتحولش تلمسني مفهوم
مراد بسخريه:نشوف الحوار ده لما تبقي في بيتي
ساندي:انا عاوزه اروح
مراد:لسه اتبقي اسبوع علشان نرجع القاهره
ساندي: يبقي خلاص خليك هنا وانا هرجع لوحدي
مراد:اممم طيب علشان تلحقي تجهزي نفسك يا عروستي
ساندي:واحد قزر
مراد:هعديها المره ديه بس علشان لسه،متعرفيش عني حاجه لسه وانا دلوقتي هطلع اخلص إجراءات الخروج
ساندي:عاوزه جيهان
مراد:جيهان ومازن خلتهم يروحو علشان سيف ابنهم
ساندي:طيب
مراد خلص إجراءات الخروج و اخد ساندي وراحو للفندق وطول الطريق محدش كلم التاني لحد ما وصلو الفندق وكل واحد طلع الاوضه بتاعته ساندي دخلت الاوضه بتاعتها وكانت الاوضه ذي ما هي راحت دخلت الحمام واخدت شاور ولما خلصت طلعت لقيت مراد نايم علي السرير
ساندي:انت بتعمل ايه هنا وازاي تدخل من غير اذن
مراد:تؤتؤ انا خبط بس ملقيتش حد بيرد فتحت ولما دخلت سمعت صوت الميه فقلت استناكي
ساندي:عاوزه ايه
مراد: كنت جي اقولك اني حجزت ليكي علشان ترجعي القاهره
ساندي:طيب شكرا ممكن بره بقااا
مراد:حلو قميص النوم ده
ساندي كانت لبسه قميص نوم لونه اسود واصل للركبه ومبين جزء من صدرها
ساندي:انت بجد واحد قزر ومتربتش
مراد:لا كده كتير وراح مسكها من ايدها ورماها علي السرير ونام عليها وكل ده وساندي بتشتم وبتسب فيه وبتحاول تبعد عنه ومراد كان بيلعب في شعرها
ساندي:مراد ونبي ابعد عني
مراد: لا مش هبعت وهعمل اكتر من كده
ساندي:سبني ونبي كفايه الا انت عملته معايا
مراد:اممم مش هعملك حاجه بس بشرط
ساندي:ايه هو
مراد:هنام معاكي
ساندي:ايه لا طبعا
مراد:مهو يا نكمل الا عملناه امبارح يا انام جمبك ومعملش حاجه
ساندي:خلاص خلاص موافقه تنام بس وعد متلمسنيش
مراد:وعد وراح قايم من عليها وقالع التيشرت
ساندي:ايه انت قلت مش هتعمل حاجه ليه قلعت التيشرت
مراد:مش هعمل فعلا،مش بعرف انام غير كده
ساندي:طيب
مراد قام ونام علي السرير وساندي راحت تنام بس بعيد عنه راح مراد شدها من ايدها واخدها في حضنه وقالها انا قلت هنام جمبك مش بعيد عنك وراح حضنها من ضهرها جامد
مراد في نفسه هو انا ليه بعمل معاها كنت ممكن اسبها ذي اي واحده قبلها و اكيد مش بعمل كده خوف من اهلها انا مراد الحديدي مش بخاف من حد يمكن بحبها لا لا اكيد لا كلهم ذي بعض بيحبو الفلوس بس هيا غير ديه شدتني ليها بسبب شخصيتها وكلمها يا ربي هيا عملت ليا ايه بس عند ساندي كانت بردو بتفكر في الا حصل وقررت انها هتوقف انتقامها لحد ما تخلص من موضوع مراد ده بعد تفكير طويل هما الاتنين نامو
تاني يوم الصبح

 

 

ساندي صحيت ولقت نفسها نايمه وهيا حاضنه مراد وفضلت سرحانه في ملامحه الجميلة اول مره تشوفه من قريب كده فاقت من شرودها علي صوت مراد وهو بيقول صباح الخير
مراد:صباح الخير
ساندي:صباح الزفت
مراد:يخربيتك في حد يقول لجوزه كده
ساندي:انت مش جوزي
مراد:كلها اسبوع وتبقي مدام مراد الحديدي، وجهزي نفسك علشان قدامك بس ساعتين علشان ترجعي القاهره
ساندي:طيب
مراد:انا هروح الاوضه بتاعتي اخد شاور والبس وهستناكي في مطعم الفندق تحت
ساندي:تمم
مراد راح الاوضه بتاعته وجهز نفسه ونزل قعد في المطعم وفجأه جاله اتصال من مازن
مراد:ازيك يا ميزو
مازن: الحمد لله،شكلك رايق قوي
مراد: فعلا والله
مازن:خير احكيلي
مراد:حكي لمازن كل حاجه،وبس يا سيدي قاعد مستنيها اهو
مازن:اوووبا شكلك واقع يا كبير
مراد:مش عارف والله يا ميزو بس كنت حاسس اني مش عوزها تبعد عن حضني

يتبع…

اترك رد

error: Content is protected !!