روايات

رواية بنت الأكابر وابن الحاره الفصل السادس 6 بقلم هديل المعداوى

رواية بنت الأكابر وابن الحاره الفصل السادس 6 بقلم هديل المعداوى

رواية بنت الأكابر وابن الحاره البارت السادس

رواية بنت الأكابر وابن الحاره الجزء السادس

رواية بنت الأكابر وابن الحاره الحلقة السادسة

غادره ياسر و بعد قليل نزلت مايا و هاجر من الشركه دون ان يعلم ياسر و ذهبا الي مكان آخر
هاجر احنا رايحين فين
مايا رفعت سرعت السياره اكتر استني بس
هاجر بعياط و خوف هدي السرعه شويه
مايا وقفت السياره في ايه ي هاجر
هاجر بدموع بخاف من السرعه العاليه
مايا بضحك احمد ابن عمي هيتجوز طفله هههههههه
هاجر بإستغراب احمد يبقي ابن عمك
مايا اه
هاجر بفرحه بجد انا مكنتش اعرف
مايا طب يلا بقي نروح مشوارنا و ذهبوا بسرعه عاديه
وصلوا محل فساتين كبير جدا
هاجر احنا جلين هنا ليه
مايا تعالي اختاري فستان
هاجر ليه

 

 

مايا خلصي و هتعرفي دلوقتي
هاجر اشارت الى فستان ده حلو
مايا تمام و اشترته و اشترت لنفسها واحد
و راحوا كوافير لبسوا الفساتين و عملوا ميكاب جميل جدا
في الشركه
السيكيرتير استاذ ياسر عندك حفله عمل في العنوان ده
ياسر طب فين الانسه مايا
السيكيرتير سبقتك علي هناك
ياسر بخوف ايه و هاجر اختي فين
السيكيرتير مش عارف تقدر اسالها لما توصل
ياسر اخد العنوان و راح بسرعه عليه بخوف
عند مايا و هاجر
هاجر احنا رايحين حفله ولا ايه
مايا تعالي بس بطلي اسئله رخمه زي اخوكي هههه
بعد وقت 🕖🕡🕖🕙🕙🕙🕙 وصلوا الي مكان جميل جدا و واسع متزين من كل مكان و اول ما دخلوا اشتغلت موسيقه قمه في الرقه والجمال
و بداء احمد يغني اكتر اغنيه هاجر بتحبها و هو كمان بيحبها جدا لان محبوبته بتحبها

 

 

انا الليلادي ح قولة قد اي حبيبي انا بحبة وروحي فيه سنين وانا بدور مش لاقية واعمل اي وانا هاعمل ايي اسيبة قال اسيبة طب دا اسمه كلام دا عايز سيناريو عايز افلام تكتكتله رتبتله ذي القمر حبينه
فرحانين ولا حد ليه علينا كلميتين ليه هنمشي خلينا والحلوين يا حلاوة حوالينا والنكدي يمشي يهوينا الليلة ليلتي الليلة ليلتي هاعيش حياتي ايه اللي يمنعني افرح يا يومي دلع همومي غنيلي
كان ياما كان كنا في مكان انا واصحابي مزيكا والجو تمام قام حصل ايه اللي انا ماكنتش عامل حسابي عليه عدى قصادي حد مش عادي عدى خطفني وكمل مشيو من سكات وياما شوفت كتير لكن حلاوته نستني كل اللي
كلمات
انا الليلادي حقوله قد ايه حبيبي انا بحبه وروحي فيه سنين وانا بدور مش لاقيه واعمل ايه اسيبه قال اسيبه طب ودا اسمه كلام دة عايز سيناريو عايز افلام تكتكتله رتبتله زي القمر حبيته قوام فيه حاجه
ناويلي علي ايه ياه ، ايه الي انا شايفه ده ؟ معقولة في كدة ، انا بحلم ولا حقيقة؟ طب ايه ، ناويلي علي ايه؟ من بعد النظرة دي ، تسمحلي من وقتك بدقيقة فين ، هلاقي كدة فين؟ ده يادوب من ثانيتين ، حبيبي جيت
هاجر راحت بفرحه كبيره جدا عند احمد و اخدت مايك و بدات تغني بحب كبير جدا
مفيش كلام يتقال مفيش كلام يتقال فراقك كان صعب علينا واَدينا اهو فى حال منتحسدش عليه من غيرك وأقول إيه انا حغنيلك انا حغنيلك انا انت فين يا سايبنى؟ انت فين يا باعد عنى؟ ودايماَ على بالى ده
احمد قال في المايك بصوت عالي جدا

 

 

بحبکککککككككككككككككككک
هاجر بفرحه لا توصف بحبك
و بعدها لقت مايا و ياسر و نجلاء و حسام و رقيه و دعاء و ندي و ابو حسام (رافت) و ابو ياسر (محمد) و عيله احمد كمان والدته ( نادين) و والده (صابر) و اخوه (اسر). اللي كانوا عايشين في امريكا و نزلوا من فتره قصيره احمد بس اللي كان موجود و مكنش يعرف حاجه ابدا عن اللي بتحصل لمايا و امها
كلهم بيصقفوا ليهم و الكل طلع بارك لهم
بعدها نادين جابت الشبكه يلا لبس الشبكه لعروستك ي احمد
اشتغلت اغنيه ي دبله الخطوبه و لبس احمد الشبكه لهاجر
و كان يوم جميل اويي مستحيل حد ينساه
بعد مرور فتره كان الكل في بيت ياسر قاعد متوتر و خايف جدا كانوا مستنين نتيجه 3ثانوي بتاعت هاجر و هاجر كانت خايفه جدا و كلمه احمد و فضل يهديها و هي يمكن اللي مطمنها إن احمد كان معاها و بيشرحلها كل حاجه مش فاهمها
النتيجه طلعت
هاجر بصويت…………………

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الأكابر وابن الحاره)

اترك رد

error: Content is protected !!