روايات

رواية احببتها ولكن الفصل السابع 7 بقلم لوجين ياسر

رواية احببتها ولكن الفصل السابع 7 بقلم لوجين ياسر

رواية احببتها ولكن البارت السابع

رواية احببتها ولكن الجزء السابع

رواية احببتها ولكن الحلقة السابعة

عند روان وصلوا الصعيد و ظملوا البيت
الحد بخبث: يا الف اهلا بالغاليه
روان صت لجدها بخوف و وتوتر و راحت تبوس ايده لسه روان بتمسك ايده
الحد وهو بيشد ايده و بيضرب روان بالقلم بغضب: بجى انا بتستغفليني يا جليله الربايه والله لوريكي وشدها من الطرحه لدرجه ان الطرحه اتقلعت(ما تتهد يا راجل الله يهدك)
نوح جري عليهم و مسك جده بسرعه
نوح: اهدي يا جدي بالله عليك
الجد بغضب: بعد عني يا نوح دلوجتي معوزش اتعصب عليك
نوح شد جده و بعده عن روان
نوح: استنى يا جدي لغايه بكره و بعديه نشوف الموضوع ده
الحد بص له بضيق: عشانك بس يا نوح ومشي وبص لروان بشماته
روان كانت قاعده بتعيط في الارض و قامت و طلعت ع اوضتها
………. 🩷
في المستشفى
الدكتور طلع من عند نور و ريان: للاسف البنت دخلت في غيبوبه بس الولد هيبقى تحت المراقبه ال 24 ساعه الجايين وربنا يستر عن اذنك
الراجل الكبير(صلاح) بص بحزن علي اوضتهم
……..
في اسكندريه
سيف روح البيت و كان بيكسر في كل حاجه
مازن بعصبيه: انت اتجننت ما تعقل بقا كدا
سيف بص لمازن بغضب و راح ضربه مازن رد له الضربه و ضربوا بعض بعديها سيف تعب
مازن بحزن: سيف متعملش في نفسك كدا
سيف بص لمازن وعيط
مازن حضنه و طبطب عليه وقاله بهدوء: صدقني كل حاجه هتتحل
༺༻
عند حنان
احمد بغضب: يعني اي يماما روان تروح معاه انتوا بتهزروا
حنان بعصبيه: اسكت بقا عشان نشوف حل
احمد بص لحنان بغضب ومشي
♕♕♡
عند سما
سما قفلت ع نفسها باب اوضتها و كانت بتعيط جامد
نور مامت سما بحون وهي بتخبط ع الباب: سما حبيبتي افتحي الباب يقلبي متعمليش في نفسك كدا عشان خاطري
سما بعياط: صحبتي يا ماما راحت انتي مش عارفه ممكن يعملوا فيها ايه دول ممكن يقت.. لوها و فضلت تعيط
نور بصت ع اوضه شما بحزن وقالت: عارفه يحبيبتي عارفه
________________
عند روان طلعت اوضتها وفضلت تعيط
نوح بهدوء: روان
روان بصت ليه بعصبيه: ابعد عني بقاا انتوا عايزين مني اي تاني انا تعبت ربنا ياخدني
نوح بص عليها بشفقه و قالها: اهدي طيب عايز اقولك ع حاجه
روان كانت ساكته
نوح:*******
روان بصت ليه بصدمه: ايههه
____________༺༻
في المستشفى
الدكتور بفرحه: االحمدلله الاستاذ فاق واكمل بحزن بس الانسه دخلت في غيبوبه
صلاح: طب وهتفوق امتى
الدكتور: الله اعلم ادعيلها عن اذنك
صلاح دخل لريان
صلاح: السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ريان بص ليه بتعب: وعليكم.. السلام
صلاح راح جمبه وقال: حمدالله على سلامتك
ريان بص ليه: اانا فين
صلاح: انت في المستشفى يبني
ريان كان باصص ليه بتعب: اايه الي حصل
صلاح حكاله الي حصل بس محكاش حاجه عن نور
ريان: نن.. نور نور فين
صلاح سكت
ريان بتعب وصوت عالي: نوور انتي فين و كان بيحاول يقوم
صلاح بسرعه: اهدى بس اهدى يبني اصل نور
ريان بص له باستفهام
صلاح: دخلت ف غيبوبه
ريان بص له بصدمه: اايهه
……. 🐵
عند روان
نوح: روان انا عمري م هأذيكي انتي بنت عمي واختي وانا بحبك كأختي انا عمي وصاني عليكي وانا مقدرش اخون وصيته وصدقيني انا هحميكي
روان ببصدمه: اايهه انت بتقول ايه انت اكيد بتكدب عليا طب اتجوزتني ليه
نوح: عشان لو مكنتش اتجوزتك كان جدي هيجوزك لخالد اخويا وانا قولتله اني بحبك و هتجوزك و وافق
روان بصت ليه وعيطت نوح طبطب عليا و قال: هسيبك مع نفسك شويه و مشي
_________”• •”
بعد سنه
…….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببتها ولكن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *