روايات

رواية سجينة طارق الفصل الثاني 2 بقلم هاجر حسين

رواية سجينة طارق الفصل الثاني 2 بقلم هاجر حسين

رواية سجينة طارق البارت الثاني

رواية سجينة طارق الجزء الثاني

رواية سجينة طارق الحلقة الثانية

بتدوري علي مين ياعروسه اللي انتي مستنيه مش جاي
امضي علي الورقه بدل مخليكي تمضي بدم عائلتك كلها
روح مضت علي ورقة الجواز واتنقلت مع طارق للقصر بتاعه
طارق نورتي بيتك ياعروسه مش هتغيري هدومك ولا اي
روح اوعي تفكر انك عشان ارغمتني بالجوز منك اني هسمحلك انك تلمسني
طارق بغضب وراح مقرب من روح انا لو عايز المسك هلمسك واعمل فيكي كل اللي انا عايزه بس انتي هنا خدمه وبس هتخدمي اختي ومن سكات
روح اوعي تفتكر ان ماجد هيعدي كل اللي عملته ده بالساهل
طارق انتي بتهديدني بحته الموظف اللي شغال عندي اللي لا راح ولاجيه

 

 

روح حته الموظف ده احسن منك ميت مره علي الاقل مبيخدش حاجه مش بتاعته وصدقني مش هيسيبك
طارق وهو بيقرب من روح مش هيسبني طب انا بقرب منك اهو اقولك علي حاجه انا مش هقرب وبس لا ده انا هاخد حقوقي كمان
طارق أبتدي يقلع البدله وبقي يقرب من روح
روح ابعد عني بقولك ابعد روح كسرت الكوبيه
لو قربت مني هقتلك
طارق بيقرب من روح وبيشدها في حضنه وبيروح واخد الكوبايه
عايزه تقتليني تعالي اوريكي القتل ازاي
طارق بيمسك الكوبيه المكسوره وبيقربها من رقبة روح وبيفضل يضغط
روح بصريخ كفايه حرام عليك عملتلك اي لكل ده
الباب بيخبط اخت طارق أميرة
طارق: حبيبتي انتي كويسه محتاجه اي حاجه
أميرة ـ انا سمعت صوت حاجه اتكسرت روح كويسه
روح بتجري علي أميرة
روح ـ اي ياحبيبتي انتي كويسه
أميرة ـ لا بصراحه انا كنت عايزكي تساعديني في حاجه
روح بتبص لطارق

 

 

طارق، تقدري تروحي
روح بتاخد اميره وبيروحو علي أوضتها
أميرة بعياط ـ انا السبب بس صدقيني انا اول مره ارتاح لحد اتقبل حد انو يساعدني خصوصا اني مشلوله
لو مكنتش عاجزه مكنش حصل كل ده ومكانتيش اني دلوقتي هنا
روح، اوعي تقولي انك عاجزه تاني انتي هتخفي وهتبقي كويسه وبعدين بقا اللي حصل حصل متشغليش دماغك
أميرة، صدقيني طارق طيب بس لما تعاشريه
روح ـ اه ماالطيبه باينه علي رقبتي اهي 😂
روح بتاخد أميرة وبتنام جمبها علي السرير لحد مارحت في النوم وراحت قايمه من جمبها
#ملاحظه_أميره_عمرها18سنه نرجع للروايه
روح بتروح علي اوضة طارق
طارق وهو شدد روح ومقربها منو بتقوليلها ليه انها هتمشي بتديها أمل بحاجه مش هتحصل ليه
روح ـ عشان ده المفروض الامل هيخلق جوها طاقه بأنها هتقدر ولما هتقدر انشاء الله هتمشي
طارق بعصبيه تيجي انتي اي جمب اكبر دكاتره في مصر وبره مصر عشان تتكلمي انتي يدوب دكتوره علاج طبيعي
روح وعشان انا دكتور يبقي ليا رأي ولازم تحترم رأيي
طارق بخبث وهو بيقرب من روح رأيك تخليه لنفسك دلوقتي بقا تخليكي معايا انا
روح ـ عايزني اقولك اي طب ياطارق بيه انا مستعده اخلي اختك ترجع تمشي تاني
طارق ساحره انتي ها
روح ـ هخليها تمشي وفي خلال 3شهور كمان بس في مقابل ان بمجرد ماتمشي تسيبني
طارق انت فاكر نفسك مين هموت عليكي انا
انا اشتري عشره زيك وفي ثواني يبقو تحت جزمتي
طارق بس عارفه انا موافق قدمك 3شهور لو أميرة رجعت تمشي تاني هسيبك تروحي لحالك
لكن لو ممشيتش هتفضلي طول عمرك هنا
طارق حاجه كمان طول ماانتي مراتي تخلي بالك من تصرفاتك كويس والا هتشوفي مني طريقه مش هتعجبك
طارق بيسب روح وبيطلع ينام بره
في الصباح

 

 

روح فاقت ولسه طالعه من الاوضه
طارق اتأخرتي ساعه كامله لازم تعرفي ان القصر ده بموعيد
فطاري الساعه 7بظبط، 7وخمسه بكون خلصت وأميره ليها علاج وكل علاج بمعاد
روح هو انا لوحدي في القصر ده
طارق هو انا مقولتلكيش من انهارده اي حاجه تخصني او تخص اميره انتي اللي هتعمليها
اصلي اديت الخدم اجازه
طارق بيسيب روح وبيروح علي الشركه وبينسي ملف الصفقه
روح بتريقه انا كل حاجه عندي بموعيد ونظام اهو نسي ملفه اهو
روح وقفه بتفكر تعمل اي
أميرةـ انتي لسه هتفكري اطلعي وراه علي طول علي الشركه
روح بتروح وره طارق واول مابتدخل الشركه
باب الاسانسير بيتفتح وفجأة حد بيشد روح وبيعلق الاسانسير
روح ماجد انت اتجنينت طارق لو شافني معاك هتبقي مشكله
ماجد ـ مشكله بمشكله هو مفكر عشان فلوسه ونفوذه خلاص هيخدك مني وانا هسكت واكمل

 

 

ماجد بيقرب من روح
روح انتي بتعتي ليا وبس
روح بتدوس علي الاسانسير والباب بيتفتح بتلاقي طارق قدمها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية سجينة طارق)

اترك رد