روايات

رواية انقذني من الجحيم الفصل الخامس 5 بقلم فرح القصاص

رواية انقذني من الجحيم الفصل الخامس 5 بقلم فرح القصاص

رواية انقذني من الجحيم البارت الخامس

رواية انقذني من الجحيم الجزء الخامس

رواية انقذني من الجحيم الحلقة الخامسة

ليال زق*ته : انت بتعمل ايه عدنان انا دلوقتي واحده متجوزه
عدنان بعصبيه: لو مجتيش معايا برضاكي هتيجي غصب عنك وبيمسكها من ايدها وبيشد*ها بقوه
فهد عروقه بارزت وعينه حمرت وضم ايده
فهد بغضب ضر*به وقعه علي الارض
فهد بعصبيه: ازاي اتجرأت لمس مراتي يحيواااا*ن
ومسكه من التيشيرت وراح يكمل ضر*ب ليال مسكت ايده
ليال: لا يفهد
فهد بعصبيه: لو لمست ليال او جيت جنبها وازعجتها بكلمه واحد هتف*نك في ارضك فاهم وندهه الحراس
فهد: خدووو
عدنان بيقوم وبيمسح وجهه: صديقني هتندم يا فهد كلكو هتندمو وانتي اولهم يا ليال… الحراس مسكو وطلعو من القصر
دوريه بز”عيق: عجبك اللي حصل احنا عيله محترمه ومعروفه لو الناس عرفت اللي حصل دلوقتي هيقولو ايه علينا
فهد: اهدي يماما لوسمحت
دوريه: انا قولت مره يا انا يا دي يا فهد
ليلي: يماما مينفعش ليال دلوقتي مراته وانتي لازم تتقبليها
دوريه: دي مستحيل تكون مرات ابني
محمد: اطلعي يادوريه غرفتك
دوريه: مش طالعه غير لمه يقرر الاول

 

 

محمد بصرامه: دوريييييه
دوريه بصوت عالي: قولت مش طالعه
ليال: خلاص يعمي حماتي معاها حق انا اول مجيت جت المشاكل معايا فهد اكيد هيختار مامته وانا همشي
ليلي: هتروحي فين ياليال
ليال بأبتسامه حزينه: انا هتصرف
فهد مسك ايدها: ليال لو مشيت انا همشي معاها
دوريه: يعني انت اخترت دي ومخترتش امك
فهد: اللي بتقولي عليها دي تبقي مراتي يماما
دوريه بعياط: انت لو طلعت معاها اعرف من ساعتها انت ولا ابني ولا اعرفك
محمد: ليلي خدي امك واطلعي فوق
ليلي: حاضر
دوريه: مش هطلع قولت غير لمه اعرف هتسبها تمشي ولا…
قاطعها
فهد بجمود: لو مشيت انا كمان همشي معاها
ليال بتسحب ايدها وبدموع: انت لسه عارفني من يومين اما دي مامتك يفهد انا همشي خليك
فهد بعناد:لو هتمشي فا انا همشي معاكي
دوريه اتجهت نحيتهم

 

 

دوريه: يبقا امشي معاها يفهد وقلت الباب في وجههم
فهد: يله
ليال بعياط: لو سمحت يفهد
فهد بعصبيه: قولت يله يعني يله
****************************
سليم: اخوكي رجع
كارما: ايوا ي بابا و كان متعصب اوي اوي
سليم: الطبيعي وانا حظرته بس مسمعش كلامي هو حره
كارما: طيب انا هطلع اكمل مذاكره حضرتك عايز حاجه
سليم: لا روحي انتي
ف غرفت عدنان
عدنان بعصبيه: هندمكو واحد واحد اصبرو عليا بس
تلفونه رن
جابر: كنت مشغول شويه معرفتش ارد عليك
عدنان: تمام المهم كنت عايزك في حوار كدا
جابر: امم قول

 

 

عدنان:اللي قولتلك عليه ها عملت في ايه
جابر: كله تمام استني مني خبر
عدنان: تمام وانا مستني
عدنان بشر: نهيتك علي ايدي يا أستاذ فهد
****************************
ليال: مكنش ينفع اللي انت عملتو ده
فهد بتجاهل: امينه امينه
امينه: نعم ي يبا
فهد: فين المايه ايه الاهمال ده
امينه: أسفه يبا مش هتقرر تاني
ليال: انا مش كل ما هكلم تتجاهلني
فهد: يعني مينفعش اكل منغير خناق
ليال: انا مش بتخانق انا حابه اعرف عملت كدا ليه مع انك متعرفنيش
فهد بيكح جامد
ليال بخوف: فهد انت كويس
فهد: انا تعبان اوي هدخل ارتاح شويه
وبيقوم بيدوخ وبيقع
ليال بصدمه: فههههد فههههد
اميييينه فااااتن..بتروح تيجب الموبايل بتعاها تتصل بالاسعاف عنيها بتزغلل وبدوخ
ليال بتمسك دماغها وبتحاول تتماسك وبتتصل بي اي رقم قدمها وبيغمي عليها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انقذني من الجحيم)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: