روايات

رواية انت ملكي الفصل الثامن 8 بقلم شيماء صلاح

رواية انت ملكي الفصل الثامن 8 بقلم شيماء صلاح

رواية انت ملكي البارت الثامن

رواية انت ملكي الجزء الثامن

رواية انت ملكي الحلقة الثامنة

الحقونا ي عسكري الحقونا
العسكري….. في اي ست انتي
خلود….. الحق ي عسكري المسجون الجديده وقعت من طول وبتتوجع جامد
العسكري….. مالها يعني
خلود….. مش عارفه ي عسكري هو انا لو اعرف كنت نتديت عليك البت هتمو*ت
واخدوها المستشفي
الدكتور….. دي اكلت حاجه فيها عفو*نه
دي عايزه غسيل معدها فورا
الظابط…… تمام
*****************
فلاش
خلود….. امسكي بس كلي دي
رهف بقرف….. دي ريحتها وحشه اووي دي حمضنها
خلود….. هو مش انتي عاوزه تهربي من هنا امسكي كلي دي مش هيحصلك حاجه هو غسيل معدها وبس وبعدين هتربي بقي من المستشفي وشوفي بقي انتي خطه تخرجي من المستشفي بقي انا لحد كدا وسلمى عليكو
رهف….. استني بس
خلود….. اي
رهف….. طيب لما اهرب من المستشفي هروح فين
خلود تفكير….. عندي
رهف….. عندك والمكان امان
خلود….. اه وبعدين انا هطلع بكره وهديكي العنوان واتجلي بقي علي بيتي وهسبلك عبايه ونقاب قدام الأوضه بتاعتك هبقي ابعت اي حد
رهف….. طيب
خلود… يلا امسكي بقي كلي
رهف اخدت الطبق واكلت
باااك
*******************
رهف كانت قاعده لوحدها في الأوضه والعسكري واقف بره وقامت جابت الحقنه ولقيت بنج وحطاها في الحقنه
وقف عند الباب وندت علي العسكري ودخل العسكري واديتو الحقنه في كتفه ولقيت الكيس في العبايه والنقاب ولبستهم وطلعت تجري من المستشفي لحد ما وصلت لي عنوان خلود
خبط علي الباب
خلود….. ايو مين حاضر يالي بتخبط
خلود….. كافره
رهف دخلت وقفلت الباب ورفعت النقاب وبتبص حوليها
……… ها يلا قوليلي بقي الخطه
خلود…… مالك مستعجله كدا ليه مش لما تتخدي نفسك
رهف…… اخلصي مفيش وقت
خلود….. طيب ي ست بصي بقي انا اتفتلك مع دكتور
رهف….. دكتور ليه
خلود….. استني بس دكتور تجميل علشان تغيري شكلك وصوتك وكدا يعني بس هنعوز فلوس كتير
رهف…. معايا بس كملي
خلود……. وبعدين تدخلي الشركه بتاع يوسف دي
رهف بمقطعه…… واقدم اني موظفه وعايزه شغل صح
خلود….. الله ينور عليكي
وكمان تشتري بيت حلو كدا علشان الحكومه
رهف….. ايوه طيب فاضل اغير اسمي وعايزه بطاقه جديده
خلود….. كل عندي ي حلوه اسمك الجديد يارا
رهف بتريقه……. من رهف لي يارا
خلودبتضحك……… هههه مش بتحبي يوسف تبقي قصه حب بيقي يوسف ويارا
رهف…… تمام اخيرا ي يوسف هجيلك
خلود…….. يلا ي اختي ادخلي نامي الأوضه عندك اهي
رهف….. طيب
ودخلت نامت
*****************
تاني يوم
في الشركه
يوسف راح الشركه
ناديه…… استاذ يوسف انت الي جابك انت لسه تعبان ودارعك لسا
يوسف….. لا انا كويس انا كنت لازم اجي علشان الشغل
ودخل المكتب وقعد يوسف جاله تلفيون
يوسف… الو
الظابط……… استاذ يوسف رهف هربت
يوسف….. بصدمه ازي حصل كدا انا جاي فوراوراح القسم
وعرف كل حاجه
*****************
صحيت رهف من النوم
خلود….. صباح الفل يلا علشان تفطري
رهف…. اوعي يكون حمضان ي خلودمش ناقصه
خلود….. ههه انتي لسا فاكره مبيقاش قلبك اسود بقي
رهف….. انتي مش خايفه علي نفسك مني
خلود….. لا علشان استجدعتك علي فكره بتدفعي عن حبك
رهف…… زمان يوسف عرف اني هربت
خلود… امسكي بطاقتك الجديده اهي
رهف……. اشمعنا يارا مصلحي
خلود….. علي اخويا الله يرحمه ملقتش غير مصلحي بقي يلاا اهو الي هجه في دماغي
يلا افطري علشان نروح لي الدكتور
رهف……. بس اكيد هيعرفني انا صوري انتشرت في كل حته
خلود….. متقليلش امان وانا معايا الفلوس ولما تخلصي وابقي وحده تانيه هبقي اخد منك الفلوس
رهف….. من عنيا
وفعلا رهف راحت لي الدكتور وغيرت شكلها وما حاجه فيها وتفصيل جسمها وبقيت وحده تانيه
وبعد يومين
داخلت الشركه
وقدمت ال sv بتاعها لي ناديه واسنت لما دخلت لي يوسف
يوسف………
***************

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية انت ملكي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *