روايات

رواية عيون الصقر الفصل الثلاثون 30 بقلم نوتيلا

رواية عيون الصقر الفصل الثلاثون 30 بقلم نوتيلا

رواية عيون الصقر البارت الثلاثون

رواية عيون الصقر الجزء الثلاثون

عيون الصقر
عيون الصقر

رواية عيون الصقر الحلقة الثلاثون

صقر بيلاقي هاتفة بيعلن عن صوت مسدجات بيمسك
صقر الهاتف بسرعة وهو بيفتحو وبيحمل المسدجات
وهو بيفتحها وبيبداء صقر يشوفها بصدمه وهو مش مصدق اللي بيشوفو وبيسمعو وان خالد هو السبب في مو*ت اخوة وبقا يسمع التسجيل بذهول والصور اللي بينو وبين فريدة وهي فريدة داخل احضا*ن خالد باوضاع يشيب ليها الراس من الصدمة وان فريدة وخالد قت*لو رحيم وهنا صقر بيقول بجنون وصدمة مستحيل لااااااااا ازاي انا ازاي يا كلاااااااااب مش هرحمك يا خاااااالدددد هقت*لك ورحمه رحيم واللي خلقني وخلقك لشرب من دمك وادفعك التمن واخليك تندم انك اتولدت وتتمني الموت مطلهوش
صقر بيمسك هاتفة وهو بيتصل علي الرقم اللي بعتلو الصور والتسجيل ولكن مفيش اي رد
هقت*لك يا ابن الك لب مش انا اللي اخسر كل حاجه كدا وفثواني
خالد وسيف بيكونو الاتنين رافعين السلا”*ح في وش
بعض وهنا بتخرج طلقة وبيخرج معاها صرخه
عييييين وهو هنا بيلف وشه بسرعه ليها بصدمه
وبي”قع الثاني واقع عالارض سا*يح فد*” مه وبيبص وبيلاقي الموبيل بيرن وبيبص علية بيلاقي صقر
عييين بتبصلو برعب وهي عيونها علية وعلي اللي سايح فد*مة فالارض والمسد*س فايدو وبتقفل الباب بسرعة برعب
وهنا هو فثواني بيكون عندها وبيحاول يفتح الباب وعين من جوة بتزقو بخو*ف ودموع وهو بيقول بغضب وصراخ افتحي يا عيييييييييييييين
وعييين بقت مرعوبة لان هي ساندة الباب بجسمها ومفيش اي حاجه تقفل الباب وهو بيزق الباب بكل قوتة وهنا الباب بيتفتح وبتتنطر عين عالارض وهي بتخرج منها صرخه بالم وخوف
وهو هنا بيدخل وهو لسة المسد*س فايدو
وعين عالارض بتبصلو بذعر وهي بتسحف عالارض وبتقول برعب انتو مستحيل تكونو بني ادمين انتو شي*اطين
هو بيقرب منها وعين بتزحف وهي بترجع لورا بالم ورعب وبتقول بصراخ ابعد متقربش مني انا سمعت كل حاجه انتو السبب قت*لتو رحيم وقت*لتو سليم وفريدة وانت قت*لت خالد قدامي
سيف بغ*ل ولسة هق*تل الكل وهقت*لك صقر حبيب القلب
عييييين بصدمة لااااااا صقررر لا دة ابن عمك من دمك ازاي تقتلو ازاي صقر عمرو ما اذاك في حاجه
سييف هنا بيضحكك بهسترية وجنون وهو صوت ضحكتو بيرن فالمكان
عيييين بتبصلو بخوف ورعب وهي بتبص حواليها علي اي حاجه تساعدها فالهروب من ذالك المجنون
سيييييف بيوقف ضحك وبينزل لمستواها وهو بيبص فعيونها وبيقول بغل مهو عشان ابن عمي انا همو*تو زي ما هو علطول بياخد اي حاجه انا عاوزها انا خدت منو كل حاجه حتي مراتو واخوة وصحبو كل حاجه انا خدتها منو وهخدك انتي كمان عارفة لية
عيييييين بتبصلو بقرف واشمئزاز وهي مبتتكلمش
سيف عشان انتي اغلي حاجه في حياه صقر من بعد رحيم اخوة هكسر صقر بيكي هخليه يموت في اليوم مية مرة ويتمني المو*ت ميطلهوش
عين هنا بتبص لسيف بكره شديد وهي بت*ف فوشة بكرة وغل وبتقول بكرة عندي المو*ت اهون من اني اكون مع كلب زيك وحرام اشبهك بالكلب لان كدا هكون بظلم الكلب لان الكلب اوفي وانضف منك مليون مرة انت حقير يا سيف
سييف هنا بيمسح وشة بغضب جحيمي وهو بيقول بجنون انتي اللي حكمتي علي نفسك يا عيييين وحالا هختم ملكيتي علي كل حته فجسمك عشان تعرفي مين هو سيف الجبالي وعشان يبقا المو*ت ليكي اهون بحق وحقيقي
وهنا بيته*جم سيف عليها وهو بتزقة بعيد عنها وهو بيحاول يبوسها وهنا عييييين بتمسك شعرو وبتشدو بكل غل لدرجه بيطلع شوية شعر فايدها وسيف بيتالم ووبيضر*بها بالقل*م علي وشها
وهنا عيييبن الغل والجنون بيزيد جواها وبتروح هبشة وشو كلو بضوافرها بكل غ*ل وهنا سيف بيبعد عنها بصراخ وهو حاطط ايدو علي وشو اللي بقا يجيب دم وحاسس بنا*ر فية
وهنا عيين بتستغل انشغالو وبتقوم بسرعة رغم الالم الذي يفتك بها وهو بتتسند علي الحيطه وبتخرج برا الاوضة بسرعة وهي بتجري علي الباب بتحاول تفتحو ولكن مش بيفتح وبتحاول بكل قوتها ولكن مفيش امل وبتسمع صوتو من وراها بيقول بغل مش هتقدري تهربي يا عيييين خروجك من هنا هتخرجي ميتة
عييين بتبصلو بزعر وهو بيقرب عليها وهي بتبعد وهو يقرب وهي تبعد وهو يقرب وبيبصلها بشر ومش بتاخد بالها فاجاه بتتكعل في جث*ة خالد وهي بتخرج منها صرخه وبتقع عالارض جمب خالد وهنا عيييين بتبص للجثة برعب ولهدومها وايدها اللي بقت كلها د*م وهي بتسحف لورا بزعر وصدمة وسيف هنا بيقرب منها ولسه ماشي باتجاها ولكن هنا بيلاقي اللي مسكو من رجلية وهو بيقوم بصعوبة وبيقع سيف عالارض
وعين بتبصلهم بذهول ورعب وزعر وحاسه نفسها جوة كابوس او فيلم رعب
وهنا خالد بيقوم وكانو لم يكن فية شئ او مضروب بالر*صاص وبيقول بسخرية فكرني عبيط كنت عامل حسابي وعارف انك هتغدي بيا قبل ما اتعشي بيك يا سيف
سيف بشر هقت*لك يا خالد
ولسة هيقرب علي المسد*س اللي واقع جمبو عالارض واللي بينو وبين عين وخالد ولسة خالد بيجري بسرعة يخد المسد*س قبل سيف ولكن هنا عييين بتمسك المسدس وهي بترفعه بسرعة في وش الاتنين
وهنا سيف وخالد بيوقفو وبيبصو لبعض وبيبصولها
عيين بغضب لو حد فيكو قرب مني همو*تو
خالد لسة بيقرب منها خطوة ولكن هنا عيين بتضر*ب رصاصة بتعدي من جمب خالد وهنا عين بتقول بصراح قولتلكم اللي هيقرب مني همو*تو
خالد وسيف بيرجعو لورا وهنا عين بتقول بغضب وهي موجهه المسد*س عليهم بتقول افتحو الباب يلاااااااا
سيف وخالد بيفضلو يبصو لبعض وكانهم بيتكلمو بلغة العيون ولكن هنا عيييين بتقاطعهم بصراخ بقولللكمم افتحوووو الباب يلاااااااااااااااا
سيف بهدؤء حاضر وبيروح سيف باتجاهه الباب وهو بيخرج المفاتيح من جيبو وبيفتح الباب وخالد وبيبص لعين وسيف
الروايه حصري لبيدج عالم الروايات
وعين بتبصلهم هما الاتنين ورفعه المسد*س وهي بتمشي براحه ولسة هتخرج من الباب وهي بتبص لسيف وهنا خالد فثواني بيجي من وراها وبيمسكها وهنا سيف في ثواني بيسحب المسد*س منها كل ده حصل فثواني وهنا سيف بيرفع المسدس فوشهم هما الاتنين بخبث ولسة
وخالد وعين بيبصلو بصدمة
وسيف لسة هيقفل الباب ولكن بيلاقي اللي بيدية بالبوكس فوشة وهو بيقول بغل علي فين يا ابن عمي
سيف بيقع عالارض
وهنا عين بتبتسم بصدمة وهي بتقول صقر وبتجري علية وهي بتحضنو بدموع
وصقر بيحضنها بشوق وخوف ولكن عيون علي خالد وسيف
وبيقول صقر بقلق انتي كويسة
عين وهي ماسكه فية ايوة متقلقش
صقر هنا بيبص لخالد وسيف وبيقول بغل وكرة جه وقت الحساب يولاددد الكلب وبيقرب عليهم وهو وووو
صقر هنا بيبص لخالد وسيف وبيقول بغل وكرة جه وقت الحساب يولاددد الكلب وبيقرب عليهم وهو الحقد والغضب مالي قلبو والشر مالي قلبو من نحيتهم وبيقول بصوت يملاءه الحقد اخويا عملكم اي يا كلاب وسليم خدتو مني اغلي اتنين لييييييييه
سيف بكره وهو بيمسح الدم من علي شفايفو وبيقول بحقد عشان طول عمرك بتاخد اللي مش ليك عشان الكل بيحبك وشايفين مفيش زايك صقر راح صقر جه صقر عمل بصو صقر نجح فحياتو ازاي كل حاجه صقر صقر صقر وكان مفيش فالدنيا غير صقر واللي خلقو مخلقش غيرو عشان كده حلفت لاحرق قلبك بتحبهم بس فريدة كانت خاينة وطماعة وسهلة كانت سهلة اني اقدر العب بيها اما اخوك هو اللي ودة نفسو للموت برجلية وسليم بقا كان غبي مكنش وفي ولا حاجه كان يستاهل اللي يجرالو صدق انك خونتو بسهولة من غير ما يتاكد انا اللي كنت بحرك كل حاجه وكنت ماسك مفاتيح اللعبة كلها فايدي وكنت السبب في موتهم كلهم وكنت راسم الخطه ومشيت زي منا عاوز بس كلهم وقعو في حب حرمك المصون حتي خالد اللي ابوك مربية خانك برضو وهو اللي ساعدني فالخطه بس فالاخر طلع غبي فاكر ان انا هديه حاجه انا عاوها مش سيف الجبالي اللي يخسر يا انن عمي وهنا سيف في ثواني بيكون رافع مسدسة ومصفية في خالد اللي جسمو تقريبا اتخرم من كتر الرصاص وهنا عين كانت بتصرخ وبتتحمي في ضهر صقر برعب وهي بتترعش وحست ان دي النهاية
صقر كان واقف زي مهو متهزتش في اي شعرة وبيبص لخالد اللي واقع عالارض تحت رجلو وحوالية بركه من الدم باشمئزاز وانتصار فهذه النهاية الذي يستحقها بعد ما قتل اخوة فهو كان يريد قتله ليريح نار قلبة ولكن سيف قام بهذة المهمه
سيف هنا بيبص لصقر وهو رافع مسدسة فوشة وبيقول بانتصار ودلوقتي بقا جه دورك يا ابن عمي
عين هنا بتبرق بصدمة وهي بتخرج من ورا ضهر صقر وبتقول بخوف لااااااااا يا سيف صقر لاااااااااااا وبتقف قصاد صقر وبتقول بحقد لو هتقتلو يبقا تقتلني انا الاول لان الموت اهون من اني اكون مع شيطان زايك وبتبص لصقر فعيونه وهي بتدي ضهر ها لسيف وكانت واقفه فالنص ما بينهم وبتقول بعشق انا حياتي مربوطة بصقر يا هنعيش سواء يا هنموت سواء
صقر كان بيبصلها وهنا بيقرب خطوة عليها وهو بيبوسها من جبينها وبيقول بصوت يشبة الهمس سامحيني وهنا صقر بيزقها من قدامه وفثواني كان هجم علي سيف
عين كانت بتشهق بصدمة وكانت هتقع ولكن مسكت نفسها وبتبص عليهم بخوف ومش عارفه تعمل اي
صقر هجم علي سيف بجنون وحقد وكرة العالم كلو وقع المسدس من ايد سيف وبقا سيف من كتر الضرب مش عارف يدافع عن نفسو ووقع عالارض وصقر فوقة وبيضربو بكل جنون وبقا مش شايف قدام غير صورة رحيم وسليم وبقا يضرب بجنون وسيف بقا مفيش لي اي ملامح وبيصرخ زي النسوان ووشة كلو بيجيب دم وصقر يسبة بي افظع الشتائم وكان خلاص سيف ابتداء يقطع النفس وهيموت في ايد صقر وهنا بيدخل عله نوح بسرعة وهو معاه قوة من العساكر اللي بيحاولو يبعدو صقر بصعوبة عن سيف ولكن صقر ممكنش شايف قدامه وبعد صعوبة بيبعدو صقر عن سيف وبيشيلو العساكر سيف اللي كان شبه ميت ومش حاسس بي اي حاجه وكان فقد الوعي ووشة متشوة من الضرب مش باين منو اي ملامح
وصقر بيبصلو بكرة ولسة هيهجم علية تاني ولكن نوح بيوقفه وهو بيقول كفاية ي صقر انت اصلا شوهتو سيب القانون هو ياخدلك حقك
صقر بغل مش قادر يا نوح نفسي انا اموتو بايدي
نوح بتنهيدة معلش ي صحبي ميستاهلش انو تضيع مستقبلك وحياتك وخلاص الحياة هتضحكلك يا صاحبي استغل الفرصة ومتضيعهاش وعيش وافرح بقا لانك تعبت اوي وبيبص لعين اللي واقفة بخوف وتعب وعلي وشك انها تفقد الوعي وبيقول بص لعين اللي انت وهي تعبتو وجه الوقت تفرحو وتعوضها عن كل اللي شفتوه
صقر بيبص لعين وبيقول بتنهيدة معاك حق وبيقرب علي عين اللي بيرحظ تعبها ويدوب بيوقف قصادها وهنا عين بتقع بين ايدية فاقدة الوعي صقر بيشيلها بلهفة وبيروح بيها عالمستشفي وبياخدوها منو الدكاترة وبيبداءؤ يعالجوها وبتمر الايام وصقر كان جمب عين وبيعاملها بحنية وحب وبتخرج عين من المستشفي بعد ما بتكون خفت تماما ولكن اول ما بتخرج بتتفاجئ صقر عاملها فرح كبير جدا وفية كل اهل البلد وزمايلو ورئاسىئو فالشغل وكان فرح ولا في الاحلام اللي يشوفو مستحيل يقول دة فرح فالصعيد وكانت عين طايرة من السعادة وكانت شبة اميرة هربانة من ديزني وكان صقر نفسو يخبيها من عيون الناس وبيضمها لحضنو وهو بيشيلها وبيلف بيها بسعادة لا توصف وبيقول داخل اذنها بهمس بحبك
عين بحب وانا بعشقك يا صقري
صقر بحب انتي عيون الصقر
وبتمر الايام عليهم بسعادة وهدؤء وعين بتكون حامل
وسيف بيتحكم علية بالاعدام فهذا مصيرة الذي يستحقه
وبيجي اليوم المعهود وعين بتولد وبتجيب تؤام ولد وبنت وبتسمي الولد رحيم والبنت عشق وصقر كان حاسس انو ملك الدنيا وبيقرب عليها وبيضمها لحضنه وهما شايلين ولدهم بين ايديهم وصقر بيضهم بحب وبيقول بعشق بحبك
يا عيون الصقر

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عيون الصقر)

‫77 تعليقات

اترك رد

error: Content is protected !!