روايات

رواية صغيرتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق خالد

رواية صغيرتي الفصل الثامن عشر 18 بقلم شروق خالد

رواية صغيرتي البارت الثامن عشر

رواية صغيرتي الجزء الثامن عشر

رواية صغيرتي الحلقة الثامنة عشر

شاهين.. رورو
رقيه عيوني
شاهين.. عايز تعلمي شهد التقه في النفس وتاخد حقها من اي حد
رقيه.. هههه دي انا اللي اتعلم منه انت ما شفتش عملت فيه ايه اول ما دخلت هنا
شاهين. بخ*وف بصراحه بصراحه
رقيه.. ايه
شاهين.. انا اللي قولت ليها تعمل كده
رقيه. وهي تقوم ايه
شاهين.. يشدها مره تانيه علي رجله وبحكي ليها علي كل حاجه بس اللي حكايت اسد
رقيه. وهي تبكي ده كله
شاهين.. اه انا عايزها تعدي المرحله دي ممكن
رقيه.. ان شاءلله
شاهين يلا تصبح على خير ياقلبي ويبوسها من خدها
رقيه.. وهي تبتسم وانت حبيبي وعمري وحياتي
رقيه.. وهي تجلس تب*كي علي شهد معقول يحصل ده كله مع يا شهد
وتقوم وتخرج من الاوضه
__________________________________شروق خالد

 

 

شهد… وهي تبكي في الاوضه وحشتني اووي اووي يا بابا
وتضم صوت فتحي وتنام
رقيه.. وهي تفتح الاوضه انتي يا بت
شهد. بخ*وف ايه
رقيه..بصوت عالي انتي
قوم اعملي لي اكل
شهد. وهي تمسح دم*وعها حاضر
وتقوم من علي السرير
وتخرج من الاوضه
رقيه.. ايه ده انتي
شهد.. وهي ترجع وتقف نعم
رقيه.. وهي تشدها من يدها وترميها علي السرير انتي ايه
شهد… وهي تضم نفسها ما تضربنيش امانه عليكي انا هعمل اللي انتي عايزاه
رقيه.. وهي تنظر اليها وتب*كي عليها وتضمها اهي اهي
شهد.. وهي تشد من حضن رقيه انا بخاف من الصوت العالي اووي اهي اهي
رقيه.. وهي تضمها في حضنها اهدي اهدي خلاص انا اسفه بس انتي يا حبيبتي لازم تتعودي علي الصوت العالي وتاخد حقك بيدك ما تستنيش حد

 

 

شهد.. بس انا
رقيه ما فيش بس يلا نام وبكره انا هعلمك ازاي ما تخافيش من حد
شهد.. نامى معايا
رقيه.. خاضر
شهد. تشد من حضن رقيه وتنام مثل طفل صغير في حضن امه
________________________________شروق خالد
زينب.. مالك
عبدالعزيز… انا محتار يا زينب مش عارفه اعمل ايه
زينب.. في ايه
عبدالعزيز.. انا عايز شهد جمبي ومعااياا بس مش هقدر اظلمها ولا اظلم شاهين
زينب.. شاهين
عبدالعزيز.. انا هعمل فرح شاهين علي شهد
زينب.. لا يا عبده شوفها هي الاول
عبدالعزيز.. وشاهين ورقيه اااااه اعمل ايه يا ربي بس
__________________________________شروق خالد

 

 

خالد… وهو يب*كي 😭ااااه ليه كده ولا حاجه ماشي معايا مضبوط ليه
العقل.. قوم كده وشد حيلك ودافع عن حبك بلاش الياس ده مهم كان دي شهد اللي انتي مربيها يعني ده حب عمرى
بس انا خايفه لا تكون بسبب اللي عملته كره*تني اعمل ايه انا ساعتها كده احسن
في صباح يوم جديد
في اوضه شهد. تقوم من الساعه الخامسه الصبح
رقيه.. نايم ايه اللي مصحيكي بدري كده
شهد.. انا اتعوت علي كده قومي انت اقعد معايا
رقيه.. يلا يا بت وتشد العطا وتنام
شهد.. اوووف وتخرج من الاوضه
في المطبخ.
فتحيه.. وهي تجهز الفطار
شهد.. وهي تدخل المطبخ صباح الخير

 

 

فتحيه.. صباح الفل يا ستي
شهد.. ستي انا وتنظر خلفها
فتحيه.. بابتسامة اه انتي
شهد.. الهي تستري ما حدش قالها قبل كده ممكن تاني هههههههه
فتحيه.. وهي تضحك علي ضحك شهد
شهد.. انا اسمي شهد بس بلاس ستي دي وانتي بتعملي ايه اساعدك
فتحيه.. لالا انتي اطلعي فوق وانا هجهز الفطار
شهد.. اووووف وتخرج من المطبخ
عبدالعزيز.. وهو نازل من علي السلم ويلاخظ شهد وهي متع*صبه
مالك يا ملاكي
شهد.. وهي ترجع بخ*وف منه
وتقع من علي السلم
عبدالعزيز شهد بتي ويجري عليها

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية صغيرتي)

اترك رد

error: Content is protected !!