روايات

رواية صغيرتي الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق خالد

رواية صغيرتي الفصل السابع عشر 17 بقلم شروق خالد

رواية صغيرتي البارت السابع عشر

رواية صغيرتي الجزء السابع عشر

رواية صغيرتي الحلقة السابعة عشر

شاهين.. شاهين انا هساعدك تاخدي حقك من كل اللي ظلمك بس بشرط
شهد. بخ*وف ايه
شهد.. اهو هو ده مش عايز اشوف الخ*وف ده فيكي ده اللي بيخلي الناس تاجي عليكي
شهد.. بس انا بخ*اف من الناس كل واحد بتكلم معايا بيكون لي مصلحه وبعدين بيقول عليا كلام
شاهين.. انا هعلمك وهقف معاكي
شهد.. بس انا
شاهين.. ما فيش بس انتي عايز حبيبي ولا لا
شهد. بكسوف اه
شاهين.. وانا عايز رقيه حب عمري
شهد… بس انا بحبه ومش عارف هو ايه
شاهين… انا هتاكد من الموضوع ده
شهد.. بس انا خاي*فه ارجع تاني مصر
شاهين.. لا انتي لازم ترجع تاني علي شان اعرف مين اللي عمل كده
_________________________________فلاش باك

 

 

شهد.. انا حامل
شاهين.. وهو يجري عليها انطقي
شهد.. ببك*اء انا كونت عايز اخ جمبي يخ*اف عليا زي كده
شاهين.. بست*غرب يعني ايه
شهد.. يعني مرات ابويا عملت ده كله وفي الاخر اتهمتني انا بكل حاجه هي عملها
شاهين.. احكي من الاول
شهد.. انا في اليوم الملعون ده كونت بنظف البيت ولمه خلصت شغل البيت هي ادتني عصير انا ما شربتش العصير بصراحه حفت منها هي بتضربني علي اي حاجه ازاي تديني عصير
وبعدين دخلت الاوضه ونمت بعد ساعه كده سمعت صوت ضحك وهزار عالي
خرج من الاوضه قولت ده بابا وسمعتها بتتكلم معاه ولمه فتحت الاوضه شفت واحد علي سرير بابا وهي خرج وض*ربتني وعملت ده كله
وبعدين
شاهين.. اه يا بت الك*لب
شهد.. وهي تب*كي وترت*عش
ولما فوقتي لقتني عند واحد في البيت ونازل في ط*رب وبيقول كلام كده مش مفهوم اهي اهي ط*ربني في كل حتة في جسمي
شاهين.. وهو يقوم ويك*سر في الاوضه وعيونه بتكون ح*مر من الغ*ضب
شهد.. تضم نفسها بخ*وف
شاهين.. يجري عليها ويضمها اهدي اهدي خلاص ما تكمليش
شهد.. لا هو وداني المشفى كان عايز يعملي حقن مجهري اهي اهي

 

 

شاهين 😮وبعدين
شهد.. الدكتور صعبت عليا هرب*نتي
شاهين.. يعني انتي دلوقتي
شهد.. اه انا كويسه
شاهين.. وهو يضمها اليه الحمدلله
شهد.. انا كونت محتاجه حد يقف معايا
شاهين.. انا اهو من النهارده انا اخوكي
شهد.. بفرح يعني
شاهين.. اه وصح مش هوصلك لي النطع ده غير لمه اطلع عينه
شهد.. بس انا خ*ايفه ما اسافر مصر تاني
شاهين.. لا انا عايز تكوني قويه كده
.شاهين .. انتي دلوقتي تروح لي رقيه وتض*ربي عليها
شهد…. هههههه وافرض هي اللي ط*ربتني
شاهين… مش مهم المهم هي دلوقتي ما تعرفش حاجه يلا
___________________________عود من الفلاش باك__________
رقيه.. وهي تب*كي سبيني بقي
شهد.. وهي تتركها
رقيه.. اه انا بحب شاهين ارتحتي كده
شهد.. اه وانا كمان بحبه ده طيوب اوي اوي
رقيه… انتي ايه
شهد.. وهي تضم رقيه ممكن نبه اخوات انا ما عنديش خوات
رقيه… بس
شاهين… ليه ما انتو هتكونو ظراير حلوين
شهد.. وهي تنظر خلفها شاهين وتجري عليها وتخضنه
شاهين.. ايو كده انا عايز اويه وتاخد حقك بي ايدك ما تستني حد
رقيه.. تنظر اليه بغضب من منظر حضن شاهين لي شهد
شاهين.. يضحك عليها بص قلبت ازاي روحي انتي
شهد.. حاضر
تصبح على خير يا روقه وتجري وهي تضحك
رقيه… وهي تمسك شاهين من الجلبيه بتاعته اهي ده
شاهين.. ايه واحد ومراته فيها ايه
رقيه.. وهي تب*كي صح انا اسفه

 

 

شاهين… وهو يشدها من وسطها اليه بس انت عسل ليه كده
رقيه.. وهي تحاول ان تبعد عنه
شاهين.. اهدي يا بت مش كده
رقيه.. روح لي العروسه بتاعتك
شاهين.. حاضر ويبعد
رقيه.. وهي تبكي اهي اهي
شاهين.. ايه في مش انتي اللي قولتي روح
رقيه …
شاهين. تعالي يا مجنونة
يجلس علي الكرسي ويضع رقيه علي رجله
شهد دي من النهارده اختي وبس
رقيه.. ازاي
شاهين .. بعد هقولك بس هي محتاج لي اخ يقف معاها وانا اخوها اكتير من كده لا
رقيه.. وي جلال
شاهين.. هو حر يعمل اللي عايز وبعدين هي بتحب واحد في مصر وانا كي اخ هوصلها ليه
رقيه. وهي تحضنه بجد
شاهين. رورو حبيبي عايز منك طلب صغير

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية صغيرتي)

تعليق واحد

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: