روايات

رواية حور العاصي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم ولاء ابراهيم

رواية حور العاصي البارت الخامس والعشرون

رواية حور العاصي الجزء الخامس والعشرون

رواية حور العاصي الحلقة الخامسة والعشرون

هادي بغضب زقهاا: إنتي مابتفهميش مش قولت إطلعي بره
ماهي: إنت بتقولي اناا كده ياهادي وقربت منه بقزا’ره وحطت إيديها علي صدرة وبخبث: انا حبيبتك ماهي ياهادي ونت
هادي مسكهاا من شعرها: انت بنت قليلة الادب وناا بكرهك الحب الـ حبتهولك خالص دفنته من زمان وبفحيح بكرهك وناا وولا اوخويا كنت رميتك من زمان انتي وإبنك.
ماهي: بس أناا بحبك انت وعملت كل ده عشانك وقربت من عاصي عشانك ودلوقتي كل حاجه تضيع مني مستحيل.
هادي: ده مش بحب ياماهي ده إسمه تملك وبس والـ بيحب بجد بيخاف علي حبيبة بس إنتي؟ خنتي حبي ليكي من الاول ودلوقتي الكلام خلص تقدري تطلعي بره.
ماهي الغضب تملكها: إنتي لياا وبس يااهادي ملكي اناا ولو انت مش ليا مش هتبقا لحد غييري فاااهم
هادي بببرود: الباب عندك اتفضلي برررره

 

 

ماهي مشت بـعصبيه؟ قابلت تالين عملت نفسها بتظبط هدومها وتدعي البراءة.
تالين بشك: انتِ كنت بتعملي إيه جوة في اوضتي انا وهادي.
ماهي تصنعت التوتر: انا انا إساليه هو وجريت بخبث.
تالين الشك مال قلبهاا ودخلت الغرفه بغضب وفعلا شكها طلع مظبوط نظرت أمامها كان هادي قاعد علي السرير بشرود. وأول تلات زراير من القميص مفتوحين: انت ياأستاذ يامحترم
هادي إتفزع: إيه في إيه
تالين بغيره: البت الملزقه دي كانت بتعمل إيه هنا قول بسرعه.
هادي بخبث شطدها من خصرها وغمزلها: داحنا بنغيير اهووو بقاا.
تالين إتكسفت ووشها بقا بيجيب الوان فغيرت الموضوع: اوعي كده ياأخ وجاوب حالا البت الملزقه كانت بتعمل إيه هنا وكانت كانت ماشية مش مظبوطه اخلص قول.
هادي بإستفزاز: كانت بتحطلي قطرة في عيني.
تالين بردح: لية يادلعدي ونت ماتتعرفش تحط لنفسك
هادي: لاا م بعرف ومراتي بتزعل وبتتقمص وبتتكسف لما اقرب منهاا اعمل ايه يعني
تالين بحزن ظاهري: بجد يااهادي انا مش بهزر انت ليه بتعمل معايا كده انت انت.
هادي قطعها: هششششش بس هاقولك كانت هناا قالت كلام هاايف كده ونا وريتها مقامهاا كويس وأكيد قالت حاجه ضايقتك

 

 

تالين قربت منه وقفلت زراير قميصه: هتتأخر علي شغلك كده.
هادي قرب منها وبااسها من خدها بسرعه ومشي: فعلاً إتأخرت بااي
تالين: يابن الـ* وبعدها ضحكت وحطت إيديها علي خدهاا مكان قبلتة وبحب: بحبك يامجنون ايوه بعترف لنفسي إني وقعت بجد بس اماا اوريه الاول عشان عااد يعرف بنات تااني وضحكت ….
ــــــــــــــــــــ
حور وهي في المطبخ بتأكل إياد بإيديها: ها ياحبيبي إيه رأيك في طعمها
إيااد بتلذذ: امممم جميلة اوووي ياخالتو انت بتعرفي تعملي كيكة احلي من أي حد.
حور حضنته بحب: حبيبي تسلملي ومع نفسها: مستحيل تروح مني هتفضل معايا سواء إبن عاصي او لا
إياد: بحبك بحبك اوووي
حور: وناا بحبكك اكتتر وباسته من خده.
عااصي من وراها: وناا ماليش في الطيب نصيب خالص
حور بخضه حطة إيدها علي قلبها: حراام عليك ياعاصي خضتني
عاصي وهو بيحضنها من ضهرها ودفن وجهه في رقبتها يستنشق عبيرها الفوااح الذي أدمنه.
حور بخجل: عاا’صي عـ عيب كده الواد واقف.
عاصي: هشسش إياد مشي اول ماجيت اصلا
حور بصت حواليها مالقتهوش فعلا إستغربت: ده إزااي ده
عاصي: اول مادخلت هو شافني علي طول شطااوورت بإيدياا قام مشي عليطوول.
حور وهي في حضنة: اممم طب ممكن تسبيني بقاا عايززه أخلص.
عاصي وهو علي وضعه: لااا خاليكي كده
حور إتنهدت وبصتلة: عشان خاطري

 

 

عاصي: اممم تمام بس بشرط؟
حور: إيه بقا
عاصي: هااساعدك ونخلص مع بعض إيه رأيك؟
حوور: ماشي ياحبيبي
عاصي: مـ… ( قاطعه رنت موبايلة قفل ورن قفل وأخر رنه فتح عليه)
عاصي: الووو
/_مش هتيجي بقاا
عااصي بعد عن حور وطلع حور ماهتمتش وكملت شغلها
عاصي: الـي في دماغك مشط هيحصل يانورسين حلي عني
نورسين: لو ماجتش ياعاصي إنت عارف انا هااعمل إيه.
عاصي بتأفف: طيب هاجي علي بليل كده بس فين
نورسين بفرح: العنوان مكتوب في الورقه الـ إدتهالك في جيبك سلام.
وقفلت
عاصي بغضب: ياابنت الـ/*** وطلع الورقة وشافها ودخلها بسرعه لماا حاس بحد جااي.
ماهي: بتعمل إيه عندك ياعاصي.
عاصي ببرود: مش شغلك ومشي من قداامهاا.
ماهي بشرر: مناا لازم أعرف إيه الـ في دماغك.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

حل اليل علي الجميع
في بيت أدهم ونور
أدهم: نور ممكن تعمليلي كوباية قهوة عايز أركز شوية في الشغل.
نور دخلت المطبخ عملتله من غير كلام قهورة وأدهم إستغرب ده فسكت
شوية ونور جات بالقهوة وجطيتها ولسه هتمشي لاقت ااـ مااسك إيديها.
أدهم: رايحة فين
نور: تعبانه عايزه أنام ولو عوزت حاجه صحيني ونفضت إيديها وراحت علي السرير
أدهم قاام بضيق ورحلها: مالك ياانور انتي متغيرة كده ليه معايا
نور ببرود: معرفش
أدهم أضايق أكتر فزعق: ماتتقوولي ماااالللك يااانووور
نور اتنفضت وعيطت
أدهم ندم لما زعق أخدها في حضنه يهديهاا: هشششش اناا اسف بس يانور إنتي نرفزتتيني وبحنبه: مالك يااقلبي فيكي إيه.
نووور بشهقاات: اناا بـــ كـرهك طلقني ياأدهم
أدهم بصدمة شدها من شعرهاا ووووو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حور العاصي)

اترك رد