روايات

رواية شجن الفصل الأول 1 بقلم ألم

رواية شجن الفصل الأول 1 بقلم ألم

رواية شجن البارت الأول

رواية شجن الجزء الأول

رواية شجن الحلقة الأولى

20الف وهاخد مراتك
شجن بصدمه انت بتقول اي
هو ببرود مسمعتش ردك
حازم بتفكير وهو بيبص لشجن المصدومة وبيقول بخبث بس قليلين اوي انت لسة مشفتهاش هي ازاي
شجن بصراخ انت اي يا اخي انت بتقول اي بتبيع مراتك عشان الفلوس انا بكرهكك وبقرف منك يا حازم
حازم بغضب بيقرب عليها وبيمسكها من نقابها بغل وهو بيقول اخرسي وبيضر”بها بالقل”م
شجن بتبصلة بصدمة وهي حاطه ايدها علي وشها من فوق النقاب بصدمة وبتقول بدموع بتضربني يا حازم
هو كان قاعد مراقب كل حاجه ببرود
حازم بغضب واكس”ر رقب”تك كمان يا شجن
هو باسمتاع لي اسمها اللي رن فودنه شجنن
حازم بيشد النقاب من علي شجن بكل غل اللي بيتفك وبيتفرد شعرها الغجري اللي وصل لي بعد ضهرها زي الحرير وبشرتها ناصعة البياض وكان وشها احمر بشده من البكاء ولا عيونها الخضراء ورموشها اللي كانها بتحمي جمال عيونها
شجن بتبص لي حازم بذهول وصدمه فهي لم تتوقع انو بهذه الحقا”رة
هو بيقوم من مكانه بانبهار لجمالها فهو شاف كل نساء العالم ولكن مشفش في جمالها سبحان اللي خالقها وصورها جمال غير عادي بيقف قصادها وهو مبهور وبيقول فسره مستحيل تكوني من البشر

 

 

حازم بخبث اي رايك يا باشا كنت عارف انها هتعجبك
شجن بصراخ انتو اي مستحيل تكونو بني ادمين طلقني طلقني مستحيل اعيش معاك لحظه تاني بتعر”ي مراتك للغريب يا حازم هتوقع اي من واحد زايك مش راجل
حازم بيتعصب وكان لسة هيقرب عليها ويضر”بها ولكن هو بيوقف قصادة زي السد وبيقول ببرود اياك تمد ايدك عليها وكانت هي وراء ضهره مش بينه كان مثل الحائط
حازم بيبلع ريقة بخوف وبيهز راسة
هو ببرود طلقها
حازم بس احنا متفقناش
هو بجمود هتاخد 5مليون ومشوفش وشك تاني وهطلقها
حازم بصدمه وفرحه انتي طالق طالق طالق
شجن بتبرق بصدمه ليهم وحاسه انها لسانها ات”شل 5مليون وحازم طلقها اول مسمع المبلغ
هو بيطلع شيك وبيمضي وهو بيرمي في وش حازم اللي بياخد الشيك بي سعادة العالم
هو ببرود براااااااااااا مش عاوز المحك تاني
حازم فثواني كان بياخد الشيك وبيختفي
شجن واقفه مكانها وبتبص لي حازم بقرف وبتوجه نظرها ليه وبتبصلة بكره شديد وبتقول بغضب اوعا تكون فاكر انك اشتريتني بفلوسك دي

 

 

هو بجمود بس انا اشتريتك فعلا
ودة علي جث*تي مش هتلمس مني شعرة
هو ببرود هنشوف يا قطه انا بحب الحاجات الصعبة وبيقلع جاكيت بدلته وهو بيرمية عالارض وبيفك زراير قميصة
شجن بتحس بخوف وبترجع لورا بخوف وهو بيقرب منها بخطوات بطئية وهو بيفك القميص ببرود وبيبصلها بجمود
شجن بصراخ متقربش مني هقت*لك وبترجع لورا وهي بتدخل لي الاوضة وهي مش حاسة وهو بيدخل بخطوات شبة المو”ت بنسبة ليها وبيقفل الباب برجلة وهو بيرمي القميص عالارض وبيظهر عضلاته الفتانة وبيبصلها ببرود وهو بيقرب وهي بترجع بخوف ودموعها نازلة وابتداء الر”عب يندب في اوصالها وبتقول بترجي ارجوك ارجوك متقربش ارجوك انا واحدة منقبة وبخاف ربنا اعتبرني زي اختك بلاش تعمل فيا كدا وبقت تبصله بترجي
وهو كان مازل بيقرب منها وهنا شجن بدون متحس بتكون وصلت لي اخر الغرفة وبتتخبط فالحيطه وبتبص للحيطه ولية برعب
هو وقف قرب منها وبيقف قصادها وكان لا يفصل بينهم اي شى كانو بيتنفسو انفاس بعض بيرفع ايدو وهو بيمشيها علي وشها باستمتاع وهنا شجن دموعها بتنزل بقهر وخوف وبتزق ايده بعيد عنها
ولكن هنا نظرتة بتتحول لغضب وبيقول بصوت جهوري بت بطلي دور الشرف دة عليا كلكم زبالة وااليلة هتنولي شرف انك تقضي ليلة مع عاصي البارون الف غيرك يتمنوة
شجن بصراخ انت مستحيل تكون بني ادم انت زيك زي حازم متفرقش عنو كل*ب لش*وقبل متكمل كلمتها كان نزل بالق*لم علي وشها بكل غض*ب وهو بيس”حبها من شعرها بغض*ب وبيرميها علي السرير بكل غض*ب
وبتخرج صر*خه قوي”ة من شجن ومبيدلهاش اي فرصة وكان فوقيها زي الاسد الجا*ئع وهو بيقيد حركتها
وشجن بتص*رخ بكل قو*تها وبتقاوم وهو يحاول تقب*يلها و لكن هنا شجن بتب*صق في وشة بكل غض*ب
وهنا عاصي بيتحول بجنون فهي طلعت اسواء ما فيه ووو

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية شجن)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *