روايات

رواية للحب رأي آخر 2 الفصل السادس 6 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر 2 الفصل السادس 6 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر 2 البارت السادس

رواية للحب رأي آخر 2 الجزء السادس

رواية للحب رأي آخر 2 الحلقة السادسة

عدي أيام الامتحانات ومروان جه علشان ينزل مصر في اليوم ده مرضاش ابدا انه يرد علي التلفونات الي جياله من مصر
بعد يومين
مليكه_ابن الجزمه ده برضوا مردش عليكي يا ياسمين
مصعب_يا ياسمين فين السويت شيرت االابيض بتاعي
ياسمين _الابيض في خطين اسود ده
مصعب_اه
ياسيمن_لاء مشوفتهوش
مليكه_ياكلبه البحر بكلمك
ياسيمن _ يا أماتي مرمر لاء مبيردش سوري عندي ميتنج مهم
مليكه قلعت الشبشب ميتنج كتك ميتنجات في معاميعك
ياسيمن_حق عليا يعني بكبر من شئنواتي
ملاك_امصعب التشيرتايه ديه مووووت يسطا 😂
مصعب وياسيمن بصوا لبعض بصدمه
ملاك_اخويا الي مني والباقي واقع مني
مليكه_مش عارفه البت ديه طالعه سوابق كده لمين
ادم دخل وقال لامها ياقلب امها
ياسيمن _بابا انت اتعرفت علي ماما إزاي
مصعب_اه صح ياحج
ملاك_احكلنا قصه حبكم الاسطوريه
مروان بضحك_أمك كانت سواقه توكوتوك قد الدنيا يا هبله
ملاك مروااان
ياسيمن استني يا حببتي وجريت هي علي مروان واخدته بالحضن
مليكه بدموع الفرحه مروان وراحت حضنته
ادم _شرفتنا وانستنا من اولها كده هتخطف امك مني ياسي مروان
مروان بضحك_وحشتني يا حجيج وراح حضنه
مصعب_وانا ابن البطه السودا يعني
مروان_ربنا جاعل بنا عدم قبول يسطا
مصعب_ربنا يديمه علطول ياحبيب اخوك
مليكه_بطلوا بقي شغل العيال ده
ياسيمن_ماما افكرك بس ان مروان من صغره بيتخانق مع اي حد
مصعب بغيظ انا طالع اوضتي
مروان_استنا ياض انا مش اخوك الكبير يعني موحشتكش
مصعب جري علي مروان وحضنه وقال وحشتني طبعا لما كنت بشوف صاحبي واخواتهم الكبار مع بعض كنت بتمني انك تبقي معايا
ملاك _أيه في أي وسع يلا كده
مروان_اخويا الحرزايه
ملاك_قلب اخوك ياحبيبي وحضنته منور مصر يا مرميرو
مروان بضحك_بنورك
ادم_انت مكنتش بترد لي علي التلفون يابوبي
مروان_كنت عايز اعملكم مفجأه
ياسيمن _سكوزمي من الجميع هاخد تؤامي انا بقي واسبكم مع بعض
مروان ضحك وقال غيرانه من ملاك ياعبيطه
ياسيمن_عندها تؤامها تفلح بيه
مصعب حضن ملاك وقال هتنفعني ياقلب امك طريقينا انتي بس
طلعوا الاوضه وتلفون مليكه رن
مليكه _ألوا يا مريوم عامله ايه ياروحي
مريم كويسه بس عملت انهارده مكورنه بشاميل والبت ياسيمن بتحبها فقولت نتجمع كلنا وياسمين وولادها جاين برضوا
مليكه بضحك عمللكم كلكم مفجأه لما هاجي هتشوفوها.
مريم _اي هي
مليكه_لما اجي بقي قولت يله باي
جه الليل والكل جهز نفسه علشان يروحوا
تحت البيت
مروان _أنا مش لاقي تلفوني
ادم_دور كويس
ملاك_تلفونك في الفله علي الشاحن
ياسيمن_خلاص هتعمل بيه ايه ياعم خلينا نطلع
مليكه _طب يله بقي
مروان_انا هروح اجيبه وارجع تاني
مصعب_يا مروان خلاص يله
مروان _لاء انا هروح اجييه يعني هروح اجيبه
ادم _طب متتأخرش
مروان ماشي
مريم_بت يا ملك افتحي الباب هتلقيها خالتك ياسيمن العبيطه
ملك فتحت وقالت ديه مليكه يا مريم
مليكه _اهلا يختي
ملك_فين البت ياسيمن مستخبيه وأقسم بالله لشلوحك
ياسيمن _يا ملوكه مكنتش إير بودذ الي هتعمل بينا كده
مصعب_فين ابو القوادر
قادر خرج وكان لسه مخلص صلاه المغرب سلموا علي بعض وبعد شويه جم ياسمين وسديم وولادهم
سديم _بت ياملاك عايزك في حوار كده
مليكه _بلاش تاخدها معاك الاقسم تاني اخر مره كانت بتخلي المجرم يعترف كان هيروح في خبر كان
ملاك_يما احنا بنسد عين الشمس خير يا سدمدومتي
أسر_ياقلب امك مالك ياقمر
ملاك_مليش يا قمرين
الباب رن
مليكه_قومي يا خرتيته افتحي
ملك_مكنونش خمسه كيلوا الي تخناهم بقي
ادم _طب يله ياخرتيته
ملك قامت بعد مساعده العيله كلها ليها 😂✨.
ملك_التخن ده شئ صعب ياجدع
فتحت الباب و

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية للحب رأي آخر 2)

اترك رد

error: Content is protected !!