روايات

رواية ملكي ولكن الفصل الثامن 8 بقلم شروق أحمد

رواية ملكي ولكن الفصل الثامن 8 بقلم شروق أحمد

رواية ملكي ولكن البارت الثامن

رواية ملكي ولكن الجزء الثامن

ملكي ولكن
ملكي ولكن

رواية ملكي ولكن الحلقة الثامنة

روايه ملكي ولكن البارت ٨ الاخير
ملاك بعياط.. انا منزلتش البيبي ياصقر
صقر بصدمه.. انتي بتقولي اي انتي بتتكلمي بجد
ملاك بعياط اكتر.. انا عمري مااذ*ي طفلي مهما كان
صقر بفرحه.. اخيرا افتكرتك نزلتي
ملاك بستغراب.. مش نت عايزني انزلو
صقر.. استحالا طبعا عشان دا ابني
ملاك.. بجد مش هتخليني انزلو
صقر.. استحالا
ملاك حضنت صقر.. انت احلي بابي
صقر بخبث.. انتي دلوقتي مراتي عادي

 

 

ملاك.. ازاي احنا اطلقنا
صقر بحب.. انا رجعتك ليا تاني استحالا اسيب ملاكي لحد تاني
ملاك.. بحبك
صقر.. ونا كمان بحبك اويي
ملاك وصقر رجعو يحبو بعض تاني
نور كانت لسه بتحب صقر بس بعدت عنو نهائي
نور.. انا بجد تعبت انا نفسي انساه يارب نسهوني
نور وهي بتتمشي كانت هتقع بس جه واحد ومسكها
نور.. اسفه
الشخص.. انتي مالك فيكي اي
نور.. اي دا يوسف
يوسف.. نور
نور بفرحه.. انت وحشتني اويي.
يوسف بحب.. ونتي كمان وحشتيني
نور.. تعالي نروح كافيه نحكي
يوسف.. اشطا
نور راحت مع يوسف كافيه وفضلو يحكو عل حياتهم وهما صغيرين
عند صقر وملاك
صقر.. ملاك يلا قومي كفاياكي نوم
ملاك بنعس.. امم سبني ياصقر
صقر.. طب قومي ياروحي نفسي اقعد معاكي
ملاك.. ممم ماشي

 

 

وفاقت ملاك
ملاك.. امم عايز اي بقي
صقر بحب.. وحشني كلامي معاكي ووحشني صوتك
ملاك بكسوف.. بكاش
صقر بضحك.. احلي حاجه في حياتي هي نتي
ملاك.. طب يلا قوم مش هتروح الشغل
صقر.. لا واخد اجازه شهرين
ملاك.. ماشي ياسيدي
صقر.. تيجي نخر*ب المطبخ
ملاك.. يلا
صقر وملاك فضلو يلعبو بدقيق ويرشو عل بعض ويضحكو وحياتهم كانت حلوه وبسيطه
اما عند نور
نور.. بس ياسيدي هي دي حكايتي
يوسف.. طب هو مش بيحبك بس انا بحبك
نور بصدمه.. مكنتش اتوقع انك بتحبني
يوسف.. بحبك من وحنا صغيرين يابنت عمي
نور بحب.. ونا كمان بحبك
بصو بقي نور ممكن تكون اتعلقت بصقر مش حب بس كانت بتحب يوسف وكانت مستنيه يوسف يقول مشاعره اتجاهه وهما الاتنين حبو بعض وهما عيال عم
عند اشخاص تانيه
مصطفي.. ونا ياامي مش هتجوز دي عل اخر الزمن اتجوز دي لاا مش من نوعي للاسف
الام بغضب.. دي بنت يتيمه الاب حرام عليك ومينفعش نسبها عند امها وجوز امها جوز امها مش ساهل دا او*سخ راجل عشان خاطري يابني اتجوزها عشان تعيش معانا
مصطفي.. طيب ياامي
وفعلا راحو عشان يتقدمو لساره بنت خالو
مصطفي.. انا بتقدم ياعمي لساره
جوز ام ساره.. معندناش بنات للجواز
الام.. عقلي جوزك ياهدي
هدي.. خلاص ياحبيبي خليها تغور عشان حته نعرف ناخد راحتنا
محمد.. ماشي يقلبي هتتجوزها علطول مفيش خطوبه وزفت
مصطفي.. تمام

 

 

وفعلا جاب الماذون وساره بتعيط عل حظها الوح*ش
بعد اجراءات كتب الكتاب ساره بقت مرات مصطفي بالحلال
مصطفي بعد مروحو
مصطفي.. اوعا تكوني فاكره اني حبيتك والكلام دا انا زي زيك مغضوب عل الجوازه بس احنا قدامهم هنعمل اننا بنحب بعض وعيشين حياتنا غير كدا انسي
مصطفي مستناش ردها دخل اوضتو وقفل الباب
وفضل ماسك صوره وبيعيط.. وحشتيني انتي اكتر حد اذان*ي عل قد منتي عملتي كل دا انا لسه بحبك انتي اللي اختارتي الواداع
ومسك دموعه وخرج
لقي ساره قعده تلعب عل التلفون
مصطفي قعد عل التلفزيون
ساره.. اتفضل الريموت
مصطفي.. تمام
ساره دخلت اوضتها فضلت تعيط عياط صعب عشان حبيبها بيحب غيرها اللي هو مصطفي
ساره لنفسها.. انتي فاكره اي هو اتجوزك عشان اهلك انتي اصلا متتحبيش انا لزم انساه لازم
ساره فضلت تعيط لحد منامت
مصطفي فاتح صورتو مع ساره.. عمري محبيتك ياساره انتي حباني بس انا شايفك اخت ليا انا حبيت كارمه وبس
وفضل يعيط لحد منام
اشرقت الصباح
عند صقر وملاك
صقر.. اصحي بقي بقيتي غيبوبه
ملاك.. اهو صحيت ياعم
صقر.. طيب يلا عشان اوريكي مفاجأة
ملاك.. ماشي

 

 

ملاك لبست وصقر هكذا
عند ساره
صحيت لبست ترنج رياضه وعملت شعرها ديل حصان
ساره نزلت مصطفي كان بيفطر
مصطفي.. تعالي افطري
ساره.. مش بفطر دلوقت سلام
ومشيت فضلت تجري تجري لحد مااغم عليها
مصطفي قلبه وجعو بس طنش
لحد متلفونه رن
باسم ساره
مصطفي بقلق.. الو
الشخص.. حضرتك صاحبه التلفون ف المستشفى
مصطفي.. ف مستشفي اي.
وراح ليها جريي
ف المستشفي
بيعلقو ليها محليل
الممرضه لساره.. الف سلامة عليكي
ساره بضحكه.. الله يسلمك
مصطفي.. مالك ياساره
ساره ببرود.. انا بخير
مصطفي.. انتي بتعملي معايا كدا ليه
ساره بعياط.. عشان بحبك اي ممنوع اني احبك انت حبيت واحد متستاهلش وف الاخر خا*نتك مع اقرب صاحب ليك بس العيب مش عليك العيب عليا انا ني حبيتك ووثقت ف يوم انك تحبني اخرح بره وانسي اني ليك مراه انا بس هقعد معاك عشان بس امك اطلع برههه وفضلت تصرخ بعياط هستريه
الممرضه دخلت لي ساره.. اهدي خلاص يادكتور هات حقنه مهدا
كلو دا ومصطفي ف صدمه
خرج مصطفي وهو مش فاهم حاجه

 

 

مصطفي.. هي طلعت بتحبني طب ونا انا عايز احبها بس مش قادر لا انا مش هحبها ساره اختي وبس
وفضل مخنوق
عند ساره
ساره فضلت تعيط
الممرضه.. ممكن تهدي
ساره.. هو نا ليه متحبش
الممرضه بضحكه.. انتي تتحبي دا انا نفسي اجوزك اخويا لولا منتي متجوزه
ساره ضحكت.. يخربيتك ياشيخه😹😹
الممرضه.. اضحكي محدش واخد منها حاجه
ساره.. هو نتي اسمك اي
الممرضه.. اسمي اية
ساره.. اسمك حلوو
اية.. دا انتي اللي حلوه ياقمر
ساره.. حبيبتي
اية.. طب انا همشي عشان الدكتور عيزني
ساره.. تمام
مصطفي داخل اوضه ساره باكل
مصطفي.. يلا عشان تاكلي
ساره.. مش جعانه
مصطفي.. مش طفله نتي
ساره.. انت مالك اكل ولا مش اكل
مصطفي.. كلي وخلاص عشان متتمو*تيش ويحسبوها مو*ته عليا
ساره.. مش هاكل انا عايزه اروح
.. طب يلاا

 

 

وهما طلعين من المستشفي سمعو صوت ضر*ب نا*ر وف رصا*صه جات ف*****
ياترا جات ف مين الرصا*صه
دي النهايه لو حبين اعمل جزء ليها تاني قولولي
خلصت الحكايه

تمت..

اترك رد