روايات

رواية أسد والمجهوله الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فلوريدا ماجد

رواية أسد والمجهوله الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم فلوريدا ماجد

رواية أسد والمجهوله البارت السادس والثلاثون

رواية أسد والمجهوله الجزء السادس والثلاثون

أسد والمجهوله
أسد والمجهوله

رواية أسد والمجهوله الحلقة السادسة والثلاثون

قلب بصرا*خ. اسد اسد فيه اي
اسد . فيه خمس عربيات ورانا بيض*ربو نا*ر خاليكي مكانك متطلعيش
قلب صوت شه*قاتها وعي*اطها بيزيد كل اما ضر*ب النار بيزيد
اسد بغضب . رود الله يخرب*يتك
طارق . الو
اسد بسرعه . فيه 5 عربيات ورانا ياطارق بيض*ربو نا*ر احنا في ،،، ،،،،،،،،،،
انتفض طارق من علي السرير بخضه . طب خاليك فاتح التليفون انا ركبت خلااص وجايلك
اسد بصوت عالي. متجيش لوحدك هات حراسه معاك
طارق بسرعه . طيب طيب وقفل اسد
طارق وهو بيض*رب الدركسيون. غ*بي غب*ي
ووجه كلاامه للحراس . انتو تعالو معايا يالاه
:حاضر ياطارق بيه
وانطلقو جميعهم الي اسد
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

 

 

علي بحب . انا مش مصدق انك معايا دلوقتي
زينب بخجل . طب كفايه الكلاام الحلو اللي انت عمال تقولو ده عشان انا مش عارفه ارود عليك خالص
رفع علي رأسها. انا مش عاوزك ترودي انا عاوزك تسمعيني بس
زينب وهي تضع يداها علي خدها . سمعاك اهو
علي بضحك . تاكلي اي
زينب . اختارلي اي حاجه علي ذوقك
علي . انا عن نفسي عاوز حاجه حلوه عشان الكشري طابق علي نفسي
زينب بإستغراب. انت كالت كشري امتي
علي . قبل ماجيلك والله كنت ميت من الجوع
حطت زينب إيدها علي وشها بيأس وهي بتهز دماغها
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
وصل طارق والحراس الي مكان اسد
نزل طارق من العربيه بسرعه عند رؤيته ل اسد
طارق. اي اللي حصل انت كويس ومراتك فين هي كويسه
اسد بتعب . الحمد لله و قلب في العربيه اهي
اتجه طارق الي العربيه وجد قلب منكمشه في نفسها وعماله تعيط
طارق . انتي كويسه ياقلب
قلب اكتفت بإنها تهز رأسها بس
رجع طارق ال اسد مره اخري
طارق . احكي اللي حصل
اسد بتنهيده . احنا روحنا البحر بعد ممشيت من عندك قعدنا حبه صغيرن وجاين نروح طلعنا بالعربيه لقيت خمس عربيات ماشين ورانا كلما ادخل في شارع اشوف هما فعلا ماشين ورايا كانو بيدخلوا ورايا
طارق . وبعدين
اكمل اسد . أما كلمتك كانو بدأو ضر،ب نا*ر ضر*بت عليهم انا كمان مفيش الا عربيه فيهم انق*لبت والباقي هرب
طارق . طيب قوم خود عربيتي وروح وانا هكلم مراد يجي يشوف الناس دي

 

 

اسد قام بتعب واتجه الي قلب شا*لها ودخلها عربيه طارق
طارق للحراس . اطلعو وراه لحد ميروح بعدين تعالولي هنا تاني
اتحركت العربيات وأخرج طارق هاتفه ورن علي مراد
طارق . اذيك يامراد
مراد…………….
طارق . بص اسد كان طالع بالعربيه بتاعتو مروح وفيه ٥ عربيات طلعو عليه وضر*بو نا*ر فيه عربيه منهم انقلب*ت والباقي هربو
مراد ………..
طارق . انا في …….
مراد ……….
طارق . مستنيك سلام
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
ادم. يالاه بقا ياساره مش كل ده انا تعبت من الوقفه عاوز انام
ساره . ثواني طيب
ادم . انتي بتعملي اي كل ده
ساره بتوتر . الفستان مش مش
ادم بتنهيده . مش اي ياساره
فتحت ساره الباب ببطء
ساره . الفستان السو*سته بتاعته علقت وانا مش عارفه افتحها
ادم . طيب بزمتك واقفه كل ده عشان كده لفي وانا اعملهالك
لفت ساره بتوتر دخل ادم الحمام واقت*رب منها ولم شعرها علي كتف*ها الاخر واصبحت رقب*تها امامه مباشرا بلع ادم ريقه بتوتر وامس*ك بسو*سته الفستان وبدأ في تنزيلها ببطء
شعرت ساره بقشع*ريره علي طول جس*دها عندما احست بأنفاس ادم علي رقبت*ها ويده في ضهر*ها يحركها ببطء
ادم بصوت واطي بسبب كثره مشاعره. ساره
إبتعدت ساره عنه سريعا عندما بدأ في خل*ع فستانها
فاق ادم بسبب حركه ساره السريعه
ادم بتسأول. ساره فيه اي

 

 

ساره وتجمعت الدموع في عينيها بسبب كثره خجلها . مفيش بس انا انا
إقتر*ب ادم منها ومس*ك وشها بين إيده واتكلم بحنيه. ممكن تحكيلي وانا هسمعك
لم ترد عليه ساره
ادم . طب انا عاوز اعرف اي يخليكي ترفضي قرب*ي منك بالشكل ده
ساره………….
ادم . ساره انتي خايفه مني
ساره بسرعه هزت رأسها بمعني لا
إبتسم لها ادم
ادم . طيب انتي بتحبيني
هزت ساره رأسها بنعم
إقت*رب منها ادم وبا*س جبينها
اتكلمت ساره بصوت يغلبه الخجل
ساره . ممكن بس نأجل اي حاجه دلوقتي انا فعلا بحبك بس مش لسه جاهزه اني اخد اي خطوه معاك انا عارفه انو حقك وانا مينفعش امنعك منو عشان الملائكة متل*عنيش بس صدقني انا مش جاهزه خالص
إقت*رب منها ادم وحم*لها ووضع*ها علي السرير
ادم بصوت واطي وهو يم*لس علي ضهر*ها الع*اري. وانا مش هقرب منك الا لما تبقي موافقه علي كده وانا مش زعلان منك خالص عارفه ليه
اصدرت ساره صوت همه،مه ضعي،ف
ادم . عشان بحبك
اغنضت ساره عينها بإبتسامه وذهبت الي نوم عميق
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
اسد بتنهيده . خلااص بقا ياقلب
قلب مش قادره توقف عياط
اسد . طب قوليلي اطمنك ازاي

 

 

اتجهت قلب الي احض* انه ودفنت رأسها في ص*دره
إبتسم اسد علي حركتها
قلب . انا مش عاوزك تسيبني ابدا مهما حصل
اسد . منغير متقولي انا عمري مهس*يبك مهما حصل
قلب . طيب هما كانو عاوزين منك اي
اسد بضحك . جوزك بلا فخر محدش بيطيقه
ضحكت قلب غصب عنها
اسد بتنهيده . بكره نعرف كل حاجه نامي بقا اليوم كان متعب
باس،ته قلب من خده ووضعت راسها علي صد* ره ونامت
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
:في حد يرن علي حد الفجر
طارق بإبتسامه . اذيك يامراد
احتضن مراد طارق
مراد . اذيك ياباشا جاي تفتكرني دلوقتي
طارق . منت عارف الشغل محدش فايق والله ل اي حاجه
مراد بجديه . اي اللي حصل
حكاله طارق كل اللي قالو اسد
مراد . كده هما مش ناوين علي مو*ت لا هما كانو بيقرصو ودنه مش اكتر

 

 

طارق . ممكن
مراد . الرجاله دلوقتي هتعمل الشغل الازم انت حاليا مالكش لازمه فروح احسن
طارق بضحك . انا بقول كده بردو
مراد . الواد ادم وعلي عاملين اي وحشوني والله
طارق . متشوفش وحش اهو بكره تشوفهم وتشبع منهم
مراد . طيب اخلع انت وانا هتابع معاك علي التليفون سلام
طارق . سلام وركب عربيته واتجه الي الفيله

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية أسد والمجهوله)

اترك رد