روايات

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الرابع عشر 14 بقلم نورا محمد

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الفصل الرابع عشر 14 بقلم نورا محمد

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي البارت الرابع عشر

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الجزء الرابع عشر

تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي
تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي

رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي الحلقة الرابعة عشر

أسر : عايزه تطلقي يبقي اخد حقي الشرعي
نورا: موافقه
أسر بذهول:ااااااااايه
نورا وهي مغمضها عينيها بالم ويأس وتترك دموعها لتسير على وجنتيها :ااانا م مستعده
أسر بتوتر: ه هتكوني م مراتي فعلا وقولا هيبقي جواز حقيقي مش على الورق
نورا وهي على نفس وضعها وبتعيط : اااه بس بس اول ما تا تاخد إلى اانت عايزه هت هتطلقني
أسر قرب منها ورفع أيده يمسح دموعها بحنان وهمس فى ودنها: تؤ تؤ لازم يكون برضاكي
نورا فتحت عنيها : انا اهو ومستسلم اتفضل
أسر قعد على سرير ببرود: تؤ تؤ اغريني اصلك بصراحه مش من نوعي
نورا بستهزاء: اغريك ومش من نوعك تمام طلقني وهات وحده تغريك ومن نوعك زباله وخاينه
أسر وقف بغضب وصوت عالى: اخرسي وبلاش تعصبيني اصلك مش بتستحملي وبيغمي عليكي زي الاطفال
نورا بقهروهي بتقعد على الأرض : حرام عليك انت عايز مني ايه
أسر ببرود:قولتك تبقي مراتي وبرضاكي هطلقك سهله

 

 

نورا وهي بتمسح دموعها:ي يعني اعمل ايه
أسر بخبث :معرفش اتصرفي
نورا بتوتر مع خجل قربت من أسر وقفت على أطراف أصابعها علشان فرق الطول طبعا ورفعت ايديها وضعتها على أكتافه ونظرة لعيونه الرماديه وبدون وعي: مستحيل العيون دي تخون ليه يا أسر بتأذيني ليه بتكرهني
أسر بحنان:قولتيها مستحيل تخون
نورا بعتاب : والصور
أسر بتبرير: مش هكدب عليكي الصور فعلا حقيقيه بس مش زي ما انتي فاهمه
نورا بغيره زقته وربعت ايديها
أسر بتعب : دينا انا بحبها وكنت هتجوزها
نورا هى متغاظه :
_____________________________
ياسمين بخوف:اوعي كدا متلمسنيش انا همشي لوحدي
العسكري :يلا يا بت هتعملي فيها بنت ناس
مراد بغضب : عسكررررررري انت اتجننت يلا غور براااااااا
ياسمين بخوف اكبر : لو سم حت عا يزه اا روح لو سم حت (لو سمحت عايزه اروح لو سمحت )

 

 

مراد بندم : اهدي انت بتتكلمي كدا ليه اهدي مفيش حاجه
ياسمين كانت بتترعش ومراد بيحاول يهديها
مراد بحذر: اهدي شهيق زفير ايو شهيق زفير
ياسمين بارهاق: مم ممكن اروح
مراد :يلا هوصلك
ياسمين بتسرع:لاء مش هينفع
مراد بغضب طفيف:ليه بقي
ياسمين بدموع: انت عايز تعملى مشاكل وخلاص
مراد بذهول:علشان عاوز اوصلك ابقي عايز اعملك مشاكل علشان خايف احسن حد يدايقك والوقت متاخر
ياسمين:ولما حد يشوفني معاك يقول ايه
مراد بقتناع:طيب هاتي رقمك
ياسمين: ليه
مراد : اووووف الصبر من عندك يارب هاتي الموبيل الله يرضي عليكي
ياسمين بحيره:انت عايز رقمي ولا الموبيل
مراد وهو بيفتش بالشنطه بتاعتها: انا لسه صغير على الشلل اهو الموبيل الباسورد بقي
ياسمين : ليه
مراد مسك ايديها وفتح الموبيل ببصمة صباعها:يا شيخه هتشليني وكمان مفيش رصيد
ياسمين بعصبيه:مترنش على نوته ونبي واوعي يفتح
مراد ضحك غصب عنه: كل دا علشان النوته هحاولك رصيد
ياسمين بضيق:انا مش عايزه منك حاجه غير اني مشوفش شكلك
مراد بعصبيه :يعني انا بموت فيكي دا انتي بتاعة مشاكل وبتتخانقي مع دبان وشك وكمان زيك زي صاحبي ويمكن صاحبي احلى منك كمان
ياسمين وهي بتمشي:شكرا بعد اذنك
مراد وهو بيرجع شعره لورا بعصبيه
مراد طلع ورها:ياسمين انا اسف على إلى قولته بس انتي عصبتيني

 

 

ياسمين هي بتمسح دموعها:مفيش مشكله
مراد بمرح:ايه داااااا
ياسمين باستغراب: ايه
مراد هو يبتسم:انتي بتعيطي زي البنات وكدا بس شكلك قمر وغمزلها😉 (يلهوي على الكدب مفيش حد بيعيط ويكون شكله حلوه)
ياسمين بكسوف :لو سمحت انا مبحبش الكلام دا لو حد غيرك كنت كنت كنت
مراد بضحك: انت علقتي على عموم خلاص
اتفضل يافندم
ياسمين بصت لمراد إلى قال :دا اوبر هيوصلك وانا هكون وراكي بعربيتي وكمان خد رقمك علشان اطمن عليكي
ياسمين:بس
مراد :من غير بس اظن مفيش مانع
ياسمين:طيب فلوس الاوبر
مراد بضيق:شكلك عايزه تتحبسي
ياسمين ركبت الاوبر بسرعه:شكرا يا باشا اطلع لو سمحت
مراد كان مبتسم عليها
_____________________________________
أسر بتعب : دينا انا بحبها وكنت هتجوزها
نورا هى متغاظه : واتجوزتني ليه
أسر بقلة حيلة :علشان اهلى عايزين يجوزني وخلاص
نورا بغير وضيق :مجوزتش ست دينا ليه

 

 

أسر :علشان وقتها انا كنت رافض الجواز و ماما كانت بتكره دينا وطبعا حضرتك فاكره اول حوار لينا لو كنتي
اتكلمتي باحترام من غير عند مكنتش اتجوزتك
نورا وهي بتخنق:يعني اتجوزتني عند
أسر مسح على شعر بقوه: فى الأول لكن بعد كدا
نورا بتكمله بالم: بعد كدا جواز مؤقت فتره وتعدي وعلشان تعدي واطلق لازم ترضي رجولتك وشهوتك وتتسلي ما انا مراتك
أسر بجنون:اوعي تفتكري اني دايب فيكي انتي كلك على بعضك عيله فى ابتدائي مش بتهزي فيا شعره وانا مش حيوان انا متجوزك بقالي شهرين لو عايز اتسلي زي ما بتقولى محدش يقدر يمنعني
وخرج واغلق الباب بقوة
نورا كانت بتفكر فى كلام أسر والغيرة كانت نصيبها
__________________________________
مراد اطمن على أن ياسمين وصلت ورجع البيت
مراد لنفسه:ارن عليها ولا لاء طيب هقولها اي
مراد رن علي ياسمين
مراد :الو وصلتي بالسلامه
ياسمين بتوتر:اه من بدري مش حضرتك كنت ماشي ورا الاوبر
مراد :اه بس بطمن انت مضايقه اني كلمتك
ياسمين:لاء طبعا حضرتك تكلمني فى اي وقت
مراد بتعجب: ياسمين معايا ولا مين
ياسمين بابتسامه:نعم
مراد بتبرير:اصل اول مره تتكلمي حلوه ومن غير زعيق كمان
ياسمين بهدوء:انا بخاف على نفسي اوي و شكرا انك وصلتني
مراد :انا لو اعرف انك هتكلمني بهدوء كدا كنت وصلتك من زمان اووووي
ياسمين بحرج :طيب ممكن اقفل تصبح على خير
مراد بفرح و همس :تصبحي فى بيتي
_____________________________________
أسر طلع وركب عربيته ولسه هيسوق الفون رن
أسر:عايزه ايه
دينا: بطمن عليك يا أسر

 

 

أسر:تمام
دينا:مالك انا حاسه انك مضايق
أسر:لاء مفيش
دينا:اكيد وحشتك صح
أسر سكت شويه وبعدين رد بخبث: وحشتيني اوي اوي اوي يا اجمل ما رأت عيني
دينا:يا نهار الكلام الحلو دا ليا
أسر :عارفه لما توحشيني بحط ايدي على قلبي لاني عارف انك جواه
واي كمان يا أسر باشا
أسر بلع ريقه:………….

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية تلك الرقيقة ي سيدي هي كل جيشي)

اترك رد