روايات

رواية ملكت الأسد 2 الفصل السابع والأربعون 47 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد 2 الفصل السابع والأربعون 47 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد 2 البارت السابع والأربعون

رواية ملكت الأسد 2 الجزء السابع والأربعون

ملكت الأسد 2
ملكت الأسد 2

رواية ملكت الأسد 2 الحلقة السابعة والأربعون

تمارا بجمود.هو انت ممكن متقربش مني تاني
اياد وشه قلب بضيق .قصدك اي
تمارا بتوتر .هو احنا جاين هنا ليه
اياد بضيق . المفروض علشان نقضي وقت مع بعض ونتعرف ع بعض اكتر .بس شكل الهانم ليها رأي تاني
تمارا .هو دا قصدي كانت عايزه نقرب من بعض ونتكلم ونتعرف ع بعض اكتر كننا في فتره الخطوبه اللي محصلتش بينا .هو في واحد بيقرب من خطيبه كده
اياد فضل ساكت وافتكر كلام مصطفي
اياد بضيق. لاا
تمارا.ش.شوفت .انت اي رأيك في كلامي
اياد واقف وقرب منها. ماشي ي تمارا.هعمل زي ما انتي عايزه
تمارا ابتمست بهدوء.بجد
اياد قرب منها وبسها بشغف.بجد

 

 

تمارا بكسوف .إحنا قولنا اي
اياد .أنا هسمع كلامك وفي المقابل هقدر ابو*سك براحتي
تمارا بضيق .لاا
اياد .خلاص .لاا بردك
تمارا نفحت بضيق . ماشي ي اياد ماشي
اياد. كده اتفاقنا.دلوقتي تتدخلي تغيري هدومك علشان ننزل المياه
تمارا هزات رأسها ودخلت تغير
واياد بيبص عليها وهو مستغرب من نفسه
اياد لنفسه .شكلك حبيتها ولا أي
تمارا بعد شوي خرجت
ونزلت المياه معاا
اياد فضل يلعب معها وبعد ما خلصوا
وغيروا هدومهم
تمارا.هو إحنا ممكن نرجع اصلي بدوخ وحاسه اني مش كويسه
اياد بخوف عليها.طب استريحي
اياد رجع تاني وهو مضايق كان نفسه يفضلوا كام يوم ف وسط المياه
بعد شوي دخلوا الفيلا
اياد سحبها .تعالي نعمل الاكل
اياد دخل وشالها براحه حطها ع الرخامه وجبلها شوكولاته وبسها
تمارا فضلت تاكل وهي بتبص عليه هو بيتحرك هنا وهنا بمهارة عالية
تمارا وهي بتاكل .انت بتعرف تعمل اكل
اياد ابتمست . ايوه كنت بتعلم .شوفتي أننا في بينا حاجات مشتركه
تمارا ابتمست ابتسامه بهته.
بعد ما اياد خلص
تعالي كلي وقوليلي رايك
اياد اللي كان بياكلها
تمارا غمضت عينها بستمتع.حلو اوي بجد
اياد فضل يأكلها وهو فرحان
تمارا والاكل ف بوقها .طب وانت
اياد .مليش نفس
بعد ما تمارا شبعت اياد اخدها علشان يرقصوا سوا
اياد كان حضنها بتملك وتمارا كانت حطه رأسه ع صدره.

 

 

اياد .هو انتي حبتني امتا
تمارا رفعت راسها بسرعه وفضل تبص عليه.اي السوال دا
اياد .في اي .مش قولنا هنتكلم .
تمارا غمضت عينها بحزن وهي بتحط رأسها ع صدره.ك.كنت بحبك اشوفك ولما نجي عندكم كنت بفضل واقفه قدامك علشان تاخد بالك مني لكن انت كل اللي عليك اني عيله صغيره مع أن الفرق بينا مش كبير.لحد ما سافرنا
اياد قطعها بضيق.قصدك بطلتي تحبني يعني
تمارا وهي بتقول كل حاجه كأنها ف عالم تاني.كنت فاكره نفسي معجبه بيك واني خلاص طالما مش هشوف هبطل احبك لكن طلعت غبيه وفضل عايشه ع امل انك تحبني كانت بتابعك سوشيال علشان اعرف كل حاجه عندك
اياد افتكر موضوع الملاكمه رح ابتمست عليها
اياد ضمها ليه بقوه.ودلوقتي دا حصل وأنا بقت معكي وليكي
تمارا لنفسها .محصلش انت مش ليا عمرك ما كنت ليااا
اياد فضل يرقص معها بحب وكلامها مخلي مبسوط
…….
عند ياسين وفريده
ياسين قام لاقه فريده فى حضنه ومسكه فيه
ياسين ابتسم ورجع شعرها عن وشها ونزل بسها بهدوء
ياسين بضيق مصتنع . فريده.فريده
فريدة فتحت عينها بنوم ورجعت نامت تاني
ياسين.فريده
فريده بنوم.اي .سبني انام
ياسين .مش لما تسبني الاول
فريدة بصت عليه بصدمه وسحبت أيدها بسرعه
ياسين بضحك.اهدي ومتخافيش اوي كده أنا زي جوزك بردك
ياسين قام بضحك
وفريده حطت أيدها ع وشها .مالك ي فريده في اي
……
عند أسر وحور
كان اسر قام وجهز الفطار وطلع يقوم حور
أسر بهدوء .حور .حور
…..

 

 

اسر بضيق .حور قومي
حور قامت بضيق .في اي
اسر بسخرية.الفطار
حور بضيق وهي بترجع تنام تاني .مليش نفس
اسر حط الفطار وعدلها.ودا مش علشانك يا هانم في غيرك محتاج أنه يأكل ولاا حضرتك نسيتي انك حامل
أسر بدأ يأكلها من غير ما حتي يسمع رأيها
حور بدأت تاكل لأنها جعانه فعلاا
بعد ما حصلت
حور .أنا عايزه اروح عند ماما
اسر بضيق .ليه احنا مش كونا عندهم . وياسين بق كويس
حور بضيق.زهقت من البيت عايزه افضل معا ماما أو انزل الشركه
اسر بضيق .وانتي حامل
حور بغضب .حامل .حامل .هي الحامل دي مش المفروض تتحرك ولاا اي وبعدين انت محسسني اني بشيل حديد ف الشركه او عند ماما .اختار لروح عند ماما أو ننزل الشركه لاني مستحيل اقعد ف البيت دا
……
عند إياد وتمارا
بعد ما خلصوا رقص
تمارا.انا محتاجه انام شوي
اياد شالها ودخل الاوضه وحطها ع السرير بهدوء ونام جانبها
اياد .تحبي اقولك حدوته
تمارا قالت بفضول .احكي

 

 

اياد فضل يحكلها عن حكايه شبهم وتقريبا نفس الأحداث
تمارا بضيق .لاا دي وحشه .
اياد.ليه بس
تمارا بضيق .لأنها رجعت ليه بعد كل اللي عملوا لاا دي حدوته وحشه ومش عايزك تقولها تاني
اياد حضنها وقال من غير ما حتي يفكر في كلامها.حاضر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملكت الأسد 2)

اترك رد