روايات

رواية المشعوذة الصغيرة الفصل السابع عشر 17 بقلم نجلاء

رواية المشعوذة الصغيرة الفصل السابع عشر 17 بقلم نجلاء

رواية المشعوذة الصغيرة البارت السابع عشر

رواية المشعوذة الصغيرة الجزء السابع عشر

المشعوذة الصغيرة
المشعوذة الصغيرة

رواية المشعوذة الصغيرة الحلقة السابعة عشر

⬅️فى قصر رحيم ➡️
“” فى غرفة نومة اللى أصبحت لدموع “”
جلس رحيم على حرف السرير علشان يشوف المتطفلة
اللى اقتحمت حياتة وبعد وقت من الانتظار خرجت دموع
من الحمام وهى مكسوفة لأنها كانت لابسة ملابس رحيم
لحد ما سعيدة تشترى لها ملابس وكانت عبارة عن بنطلون
اسود وتى شيرت اسود وشعرها متصفف ولو كان وجهها
بحال بقلم نجلاء فتحى افضل لكان اكتمل القمر
رحيم/ لم يركز معها كل اللى لفت نظرة ان ملكة القذارة بعد
ما احتلت غرفتة احتلك ملابسة وهنا ظهر رحيم لأول مرة
على حقيقتة امام دموع ولم يرحم انها طفلة وقام وقف
وزق سعيدة خارج الغرفة وأغلق الغرفة علية هو ودموع
وقام بخلع جاكت بدلتة ورماه بأهمال ثم ساعتة أيضا
ورفع أكمام القميص الى أعلى وابتسم لها
دموع/ بلعت ريقها وبقت تنظر الى الجاكت اللى مرمى
على الأرض ثم تنظر إلية وترجع للوراء بخطوات بطيئة

 

 

هى ترجع وهو يتقدم نحوها
رحيم/ بقا انا على اخر الزمن بت تدخل حياتى وتنام فى
غرفتى وتلبس من لابس انا بقرف منكم اووووووووى
دموع/ هى مش سامعة حاجة بس من طريقتة مرعوبة
وبدأت ترجع للخلف
رحيم/ مد ايدة ولسة عايمسكها من شعرها ،،دموع بخفة
جات تهرب وقعت غضب عنها على السرير ورحيم فوقها
غصب عنه 🤭🤭بقلم نجلاء فتحى
دموع/ غمضت عيونها بقوة وامسكت بالياقة قميصة و
تهز رأسها بالرفض وتهز نفسها بالقوة
رحيم/ استغرب رد فعلها ولانة خبير بعد عنها بسرعة و
هى مازالت على وضعها من الهياج والغضب وضع يدة على
خصرة واخذ نفس لكى يهدأ وعايز يفسر لية لما بيقرب
بتعمل كدة مع ان دة كان غصب مش قاصد وبسرعة
جلس على الأرض أمامها وحاول يطمنها ولكنها لم تستجيب
وبعد وقت هدأت دموع ولان دكتور عرف انها دخلت
فى مرحلة صدمة فاخرج من الغرفة وانطلق الى مكان
ما وهو يشعر انة السبب لماذا وهو لم يقصد أيعقل انها
تعرضت لهذا الموقف من قبل عند هذة النقطة شعر بنار
داخلة لكنة تجاهلة وذهب فى مكان يفعل فية ما حرمة
اللة (( اللهم احفظنا من الحرام وارزقنا بالحلال يارب ))
➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿
⬅️فى البلد ➡️
“” فى العشة “”
صفية / لسة مصمم انك مش تتجوزنى
ناجى/ انتى ايه اللى جابك هنا ايه ماعندكيش كرامة
صفية/ لا معاك ماعنديش يا أبن خالتى انا عاشجاك
ناجى/ اووووف بلاش الكلام دى اللى بيحب حد بيحافظ علية
صفية / المفروض انا اللى نجول الجملة دى
ناجى/ اسمعى لآخر مرة بجولك انى جولت لكى كفاية وبس
جولتى كمل انا بحبك وانا فرصة وجاتلى نجول لا ضعفت
وضعفى بمزاجك وانتى كبيرة مش قاصر
صفية / انا وثقت فيك و٠٠
ناجى / اخرسى لو كل بنت بتحب واحد وتعمل كدة يبجا
الدنيا باظت غوررررررررررى من هنا

 

 

صفية / انا بنت خالتك لعلمك خالتى جالت أنى مرتك يا
ناجى فاهم يعنى اية مرتك
ناجى / هههههههههههه وخالتك دى اللى هى امى لما تعرف انك
مش *** عات*جت*لك
صفية / بس ما حدش جرب لى غيرك
ناجى / اثبتي وزقها برة العشة تحت صراخ وتوسل صفية انة
يتجوزها
ناجى/ ياخربيتك طيرتي النفاسين دموع اةةةةةة انتى فين
ولا صفية ولا غيرها دموع هى البطل واغمض عينة وسرح
مع شيطانة
➿➿➿➿➿➿➿➿➿➿
⬅️فى القاهرة ➡️
فى منزل 🤫🤭
بنت/ مالك يا رحيم بية لعلمك عادى يا دكتور بتحصل قالتها بسخرية
رحيم / اة يا بنت ********كلكم ********* انا رحيم يا روح
امك و تخيل امامة دموع وانهال على تلك المسكينة بالضرب
والشتايم لكن توقف 😲😲😲😲😲😲

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية المشعوذة الصغيرة)

اترك رد