روايات

رواية عشقت قمر الصعيد الفصل الثلاثون 30 بقلم ندى سامي

رواية عشقت قمر الصعيد الفصل الثلاثون 30 بقلم ندى سامي

رواية عشقت قمر الصعيد البارت الثلاثون

رواية عشقت قمر الصعيد الجزء الثلاثون

عشقت قمر الصعيد
عشقت قمر الصعيد

رواية عشقت قمر الصعيد الحلقة الثلاثون

قمر وباسل وصلو عند مكتب باسل وقمر لسه بتفتح الباب وفجاه…
قمر لقت باسل قاعد علي مكتبه وكويس وبيشتغل
قمر جريت علي باسل وقالت
قمر: باسل انت كويس طمني في حاجه بتوجعك ها فيك اي
باسل بابتسامه: اهدي مفيش حاجه انا كويس
قمر: امال مين اللي اتصل عليا وقالي انك تعبان
باسل بلؤم: اي دا هو في حد اتصل عليكي وقالك اني تعبان
قمر: اها والله يا باسل وانا جيت جري حتي نسيت فوني في البيت والفلوس واي دا يلهوي نسيت الراجل بتاع التاكسي مخدش فلوسه
باسل: رامز لو سمحت حاسب سواق التاكسي واديله زياده عشان استني كتير تحت
رامز: ماشي يصحبي ومشي عشان يحاسب السواق
ياسل: قمر انتي كنتي خايفه عليا بجد وجيتي دا كله ومخوفتيش علي نفسك تتوهي هنا
قمر بكسوف: لا مش كدا يعني انا انا
نسيبهم بقا ونروح الڤيلا

 

 

 

تالين وداده سعاد لسه بيدوروا علي قمر في الڤيلا كلها والفيلا كبيره اووي وملقيوش اي حاجه
تالين: يعني اي قمر حصلها حاجه ولا اي يارب الاقيها يارب قلبي واجعني عليها اووي
داده سعاد: احنا نتصل علي ناديه هانم وصالح باشا وهما يجي يتصرفوا عشان كدا الموضوع يقلق اووي
تالين: انا كنت ناسيه انا هتصل عليهم دلوقتي حالا
صالح كان في الشركه وعنده اجتماع
صالح الدمنهوري: كدا هنحتاج الصفقه دي و
لسه هيكمل الباب خبط وكانت السكرتيره الخاصه بيه
السكرتيره: اسفه جدا يا فندم بس في اتصال مهم لحضرتك
صالح: تمم هاتي التليفون
السكرتيره اديته الفون وصالح بيتكلم
صالح: الو ايوا يا تالين يحببتي ف حاجه
تالين بعياط شديد: الحقني يا بابي قمر مش في البيت من بدري ومش لاقينها وخايفه عليها اووي اتصرف يا بابي
صالح بقلق: حاضر يحببتي انا جاي بسرعه متقلقيش وقفل
صالح: الاجتماع خلص يجماعه اتفضلوا
صالح للسكرتيره: الغي كل المواعيد بتاعت انهارده
السكرتيره: حاضر يا فندم تحت امرك

 

 

 

صالح خرج من المكتب والشركه وركب العربيه عشان توصله الڤيلا
صالح رن علي ناديه اللي كانت في النادي
ناديه: الو يحبيبي في حاجه
صالح: ناديه قمر مش في البيت بقالها كتير وتالين بتعيط روحي علي الفيلا وانا جاي في الطريق
ناديه بعياط: بنتي راحت فين يا صالح اتصرف ورجعهالي
صالح: متقلقيش يحببتي هنلاقيها سلام دلوقتي
ناديه قعدت تعيط واستاذنت من صحابها وروحت
وصل صالح وناديه الفيلا
ناديه: تالين اي اللي حصل يحببتي واختك فين
تالين ببكاء: مش عارفه يا امي انا دخلت اشوفها في اوضتها ملقتهاش وقعدت ادور انا وداده ملقنهاش برضو
صالح: متقلقوش ان شاء الله هنلاقيها
ناديه: ازاي دي متعرفش حد هنا وهتخرج لي من غير ما تقول وازاي الحراسه تسمحلها انها تخرج كدا
صالح: انا نسيت اسال الحراسه وقال
صالح: يا راضي
راضي باحترام: اوامرك يا فندم

 

 

 

صالح: عايز الحراسه اللي كانت واقفه من ساعتين علي باب الڤيلا
راضي: حاضر يا فندم
تالين: بابي عايزين نراجع الكاميرات
صالح الدمنهوري: هخلي حد. يفرغها
في شخص جه فرغ الكاميرات وشافوا قمر وهي خارجه قلقانه وبتركب التاكسي والفون بتاعها في الاوضه
ناديه: اكيد في حاجه هي مش هتخرج كدا من غير سبب وشكلها قلقانه اووي اهي وبتعيط
صالح: احنا هنبلغ البوليس و….
لسه بيتكلم فون تالين رن
تالين: دا رامز بيرن ممكن باسل عرف حاجه
ناديه: ردي بسرعه يا تالين
تالين: الو يا رامز
رامز: الو يا تالين انا بتصل عشان اقولك ان قمر مع باسل متقلقوش عليها
تالين: بجد يعني هي كويسه

 

 

ناديه وصالح: قمر كويسه بجد
رامز: اها يا تالين كويسه متقلقوش وباسل هيجيبها معاه وهو راجع
تالين: شكرا يا رامز
رامز: علي اي بس يا توته سلام
تالين: سلام
ناديه: الف حمد وشكر ليك يارب بنتي بخير
صالح: الحمد لله بس اي يخليها تروح من غير ما تقول وكانت قلقانه لي كدا
ناديه: المهم اننا اطمنا عليها ولما ترجع هنفهم منها
تالين: الحمد لله كنت همو. ت من الخوف عليها
نروح شركه الدمنهوري
باسل: انتي اي يا قمر سؤالي صعب للدرجاي
قمر: لا بس يعني يا باسل انا….
باسل مسك ايد قمر ولسه هي…………….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت قمر الصعيد)

اترك رد