Uncategorized

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد

 رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد
رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد

رواية اغتصبني وأجبرني على الزواج 2 الفصل الثامن 8 بقلم مي محمد

بكل بجموووود وهو وبيضربه بكس … اوعااااا تقرب منهاا تاني انت فاااهم 
سخر بغضب وعصبيه مسكه من ياقة قميصو وقال.. لااا مش هبعد وريني اخرك ايه ياسيف 
روح بخوف.. خلاص ياسيف خلاص ياسخر عشان خاطري ابعدووو عن بعض
سيف .. انتي اسكتي و
وهنا ضربه سخر بكس ف بطنو عشان زعق ل روحه وبادله سيف ببكس اخر ف وشه وبقو مسكين ف بعض لحد وصول اسر ورامز بعدوهم عن بعض 
رامز بعصبية… انتو خلاص اجننتوو خالص
اسر مسك سيف وطلع بيها ع غرفته ورامز نفس الحاجه وروح راحت نامت جنب حور الي اخدتها ف حضنها اما لقيتها بتعيط 
ف غرفة رامزز
رامز بغضب.. سخر اعقل مش كده البنات زنبهم ايه 
سخر بعصبيه .. بابااا هوو ال بدا معااي وقدامكم والا انا اجننت
رامز.. لا مجننتش بس براحه انتو روحكم ف بعض ونهردا هتموتو بعض لييييه
سخر بعصبيه ونرفزه.. يقولي ابعد عن اختي وهو بيأمر اختي ليييه بقي والله لوريه ارجوله ازززاي 
رامز قعد جنبو بضحك.. اهدا ياض كل دا عشان بنت ينهار اسود يعني زمن امك راح خلاص
سخر.. باباا عشان خاطري سبني انا مش ناقص 
رامز.. يعني ايه 
سخر بيرجع شعره لورا .. يعني هوريه وشي اتاني ماشي ياسيف ماااشي 
ــــــــــــــــ ف عرفة اسر 
سيف بعصبية.. اقسم بالله ماحسيبه 
اسر بضحك علي حاال ابنه … يابني اهدا مش كده 
سيف.. باباا ايه الي انت فيه دا بتضحك وانا وقف قدامك هجنن كده ازززاي 
اسر بضحك اكبر.. ههههه يابني يا حبيبي هي كده كده حبيبتك وان شاء الله هجوزهالك بس مش بطريقتك دي غلط يابابا
سيف.. انت مش شايف اخوها والله والله لوريه مش هسيبه وحور هطلع عنيهاا وهنشوف مين هقدر ع مين 
اسر فضل ساكت وبضحك وسيف من ضحك ابوه طلع من الغرفة متعصب لقي سخر بيشرب ف كوباية عصير وحور جنبه واول ماشافت سيف كانت هتدخل الاوضه بس سخر مسك ايدهاا وضمها اكتر عشان يطمنهاا سيف اتعصب جامد اما لقيهاا مقمتش اول ماشفته زي كل مرة واللي اشعل ناااره ايد سخر ال لمسهاا رغم انه اخوهاا راح لعنده بعصبيه وقال .. اقسم بالله يااسخر ماحسيبك وقرب وزاح ايدو عن حور وقال .. حورر بتعتي ولو مسمعتيش كلامي ياحووور انتي حره ماشي
حور بخوف ودموع انهاا تعرف مدا حبه لها لكن مايعمل الحب قصاد قسوته عليهاا فضلت ساكته وبتعيط 
سخر.. امممم خلصت وسخر شاف روح طالعه من الاوضة بتعتها حب يستفز سيف زي ماعصبه .. رووووح 
روح انتبهت لصوت لقيت سخر وسيف بلعت ريقهاا بخوف وتقدمت ووقفت نعم
سيف مسك دراعها بعصبية لدرجة كانت هتقع.. اسمعي ياروح عارفه لو كلمتيه تاني مش هرحمك هوريكي وشي اتاني ونتي عارفه ف بلاش انتي فاهمه
روح بخوف.. ح حاضر 
سخر .. مزتي متخافيش طلاما انا معاكي 
روح ابتسمت ليها 
سيف بعصبيه.. سخرررر 
سخر متجاهل كلام وعصبيت سيف.. روح يلا ياقلبي عشان تتعشي وبتسملها وهنا 
اتعصب اكتر سيف وشد يد روح وطلع بيهاا لتحت ع العشا عشان مش عايز يخوف حوره اذيد من كده 
قعد وروح جنبه ساكته وباقي الاهل بيضحكو ع حاال اولادهم الذين يعشقون امامهم ويشاكسون ف بعضهم ????
نزل سخر وحور جنبه كماان وقعدين قصاد بعض وحور مش عارفه تاكل من نظرات السيف لهاا 
رامز كاتم ضحكته ب اللغصب.. يلا وولاد اتعشوو كويس 
ورد بضحك.. حور كلي ياماما عشان محتاجه عذاء كويس
حور بتبص عليها وبلعت ريقها..ح حاضر 
وبتدات تاكل وعيون سيف عليهاا مدايق عشان مقعدتش جنبوو 
ــــــــــــ وبتداو ياكلوو كلهم 
سخر حب يستفز سيف اكتر.. ايه حور امته معاد اسفر نسيت
حور وتعرف ان سخر يشعل النار داخل سيفهااا … احم ي يوم اتلات 
سخر بضحك.. امممم ممتاز جهزي نفسك بقي
وهو يعلم مداا جحيم السيف 
سيف قام بكل هدواء والكل مستغرب هدواء السيف ( قبل العاصفة) .. بابا انا معاي متينچ دلوقتي سلام
اسر بابتسامه وستغراب من ابنه انه متعصبش ع سفر حور.. ماشي ربنا معاك
غادر سيف 
لميس بابتسامه.. ربنا يستر ياجماعة 
حور بابتسامه.. احم انا شبعت عن اذنكم
روح قامت معاها..وانا شبعت كمان 
وطلعو الفتاتين ع فوق 
ـــــــــــــــ ف غرفة حور ومعاها روح
روح ببكاء.. هتسافري وتسبيني 
حور ..هههههه اهدا وحضنتها انتي روح معاكي امتحان يخلص وتعاليلي 
روح مسحت دموعها.. اممم حاضر 
وقامت تحضر شنطتهاا لان السفر بكرا الصبح
بعد ماحضرت كل حاجه
لقت سخر داخل 
سخر ..خلصتي ياحور
حور بابتسامه.. اممم خلصت
سخر حضنها.. حور انا جالي شغل مهم ولازم بكرا اسافر لندن عشان الثفقة الجديدة و
حور..مفيش مشكلة ياسخر انا معا صحابي متقلقش
سخر ..انا هوصلك لحد المطار وبعدين كملي ماشي
حور حضنته تاني..ماشي تمام ومتخافش علياا 
سخر .. اشطه هروح احضر نفسي بقي زيك
حور باسته من خده ..ماشي 
وغادر وهي قعدت متوتره وخايفة من هدواء سيفهاا ????
ــــــــــــــــ قاطع شرودها دخول اسر بابتسامه.. ممكن ادخل
حور حضنته.. انتي بابا اتاني
اسر.. حبيبتي عامله اي دلوقتي
حور .. الحمدلله احسن 
اسر.. عارفك قلقانه من سيف وانا وبيني وبينك خايف قال كلمته بهمس 
حور بضحك هيستيري ههههههههههه ههههههههههه مش قاادرة ياعمو 
اسر بضحك … هههههه هدواء يخوف والله انا مكنتش كده
وقاطهم دخول ورد ال متعصبه من حضن اسر ل حور فهي تحبهاا لكن تغار علي اسرهاا .. تعال يااسر عوزاك 
وخرجت 
اسر.. احم عن اذنك يابنتي اشوف وردتي 
حور بابتسامه.. اتفضل ياعمو 
دخل الاوضة وبمجرد دخوله ورد قامت 
اسر.. ورد ما
قبل ان يكمل كانت ورد هجمت ع شفتيه بقبلة وحدا تلوا الاخرا وهو مستسلم لها انه يعلم انها غارت 
وبعدت عنها وقعدت ع طرف السرير ونفسهاا طالع نازل 
وهو مبتسم ع فعل حبيبته قرب منها ودفن راسه ف عنقهاا وقاا.. اسفه اني حضنتها بس دي زي بنتي روح بظبط
ورد بصت عليه وبزعل طفولي هتجيب شكولاته
اسر.. حاضر هجيب وبقولك اي انتي ليه بتحلوي كده وريني وقرب وباسه بعمق وهي تبادله نزل يقبلها ع رقبتها وهي لسه بتتكسف منه قالت بكسوف..ا اسر 
اسر بحنيه.. قلبوو 
ومد دراعه طفاء الانوار وذهب بها الي عالمهم الخااص
ــــــــــــــــ ف الصبااااااااح 
كلو نزل يفطر وحور نزلت ومعاها شنطت سفرهاا وقعدو
سيف بياكل ومبتسم والكل مرعوب وخايف من هدواء تلك السيف قاطع تفكيرهم 
روح.. حور انتي هتسافري فين
حور بتوتر.. احم ش شرم
روح ..بختك 
سيف حضن اخته وقال لاول مرة.. خلصي انتي بس امتحانك و هسفرك المكان ال عوزاه ياروحي 
روح بصدمة..بجد ياسيف
سيف بابتسامه وعارف الكل مستغربه .. امممم كلي يلا 
رامز ف سره.. استر يارب 
بص اسر عليه وضحك 
قام سيف ومشي بكل هدواء 
رامز.. انا خايف من الهدواء دا يااسر ابنك ناوي ع ايه
اسر.. والله معارف حتت واد يعمل فيناا انا خايفف
الكل ضحك واولهم حور ف سيفهاا تعشقه عشق 
ــــــــــــــــ
الكل توجه لعمله 
وحور معا سخر ف العربيه وصحباتها مستنينها ف مطار شرم بس طلع عليهم اربع عربيات GB سوده وقفوهم 
نزل سخر عشان يعرف ف ايه لان شكلهم بتجردات وحور بتعيط جامد
سخر.. ف ايه مين انتو 
اجارد.. معلش وضربوه ع دماغه وقع مغمي عليه وحور فضلت تصوت وتصرخ 
اجارد قرب منها وخدرهاا وشالها ل عربيته والجارد اتاني شال سخر وحطوه ف عربيته 
ووصلوه للمستشفي وسابوه هناك بعد مابلغو اسر ب االفون ان سخر ف المستشفي
والكل اتفزع عليه 
ــــــــــــــــ ــــــــــــــــ 
ف مكان خالي من الناس ف فيلا ع البحر لا احد يعرفهاا ابدا توجد حور داخل الغرفه وبتبتدي تفوق
يدخل عليه شخص 
حور بصدمه … انت 
يتبع ……
لقراءة الفصل التاسع : اضغط هنا
لقراءة باقى فصول الرواية : اضغط هنا

اترك رد

error: Content is protected !!