روايات

رواية ملكت الأسد 2 الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد 2 الفصل الثامن والثلاثون 38 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد 2 البارت الثامن والثلاثون

رواية ملكت الأسد 2 الجزء الثامن والثلاثون

ملكت الأسد 2
ملكت الأسد 2

رواية ملكت الأسد 2 الحلقة الثامنة والثلاثون

تاني يوم الصبح
عند إياد وتمارا
تمارا فتحت عينها بنوم بصت حوليها
اكتشفت أنهم لسه ف الشقه
ف الوقت دا دخل اياد وهو معااا الفطار
اياد.صباح الخير
تمارا.صباح النور
اياد حط الفطار قدامه وحط أيده ع خدها.بقتي احسن
تمارا هزات رأسها وهي بتقول.ايوه
اياد .طب يلا الفطار.اياد بدأ يأكلها وبين اللحظه والتانيه يبوسها
ف الوقت دا الفون رن
اياد بهدوء .نعم ي بابا

 

 

اياد قام بصدمه.خمس دقايق واكون عندك
اياد بسرعه .تمارا بسرعه قومي البسي يلاا
تمارا بخوف .في حاجه
اياد وهو بيلبس .بعدين ي تمارا بعدين
بعد ما خلصوا اياد اخدها وطلعوا ع الفيلا
اياد طلع بعد ما نزلت علطول
تمارا دخلت مكنش في حد
…….
عند فريده كانت زي امبارح نامت على الكنبه بعد ما ياسين مشي وفضلت طول الليل قاعده
فريده قامت تاخد دش وهي بتفكر هتعمل ايه وبعد اللي حصل امبارح
فريده اخدت دش وخرجت لكن الباب خبط
الخدامه.فريده هانم .
فريده.فيى حاجه
الخدامه .ندي هانم تحت
فريده فتح الباب ونزلت علطول ع تحت
فريدة بحب . ماما
ندي حضنت فريده بتوتر
فريدة.انتي كويسه
ندي هي بتحاول تتكلم بهدوء.ياسين
فريدة بتوتر.مالو
ندي . العربيه اتقلبت بيه هو ف المستشفى دلوقتي.
فريده حطت أيدها ع بوقها بصدمه
ندي وهي بتقرب منه.اهدي ي حبيبتي هو كويس دلوقتي.اهدي
فريده كانت بتعيط وهي بتبص ع أمها .ا.انا السبب .أنا السبب
ندي .لااا ي حبيبتي مش انتي
فريدة مسكت أيدها.يلاا ي ماما.لازم اشوفه
ندي هزات رأسها واخدتها
….

 

 

ف المستشفى
كان اياد وحازم مع ياسين
الدكتور بهدوء.اطمنوا هو كويس .هو عند كسر في أيده ورجلو ع شويه خدوش ع جروح بسيطه ويفضل تحت الملاحظة علشان نتأكد أن مفيش نزيف دخلي
حازم.طب نقدر نشوفه امتا
الدكتور .هو نايم دلوقتي من أثر المخدر ممكن ع بليل يبدأ يفوق
حازم هز رأسه وفضل هو واياد برا
وبعد نص ساعه دخل أسد وملك ومعهم روح ومراد
ملك بعياط.ياسين مالو ي حازم .فينه
حازم بهدوء.اهدي ي ملك كويس ونايم دلوقتي
ملك بصت ع الاوضه وفتحها بسرعه ودخلت وقفت وحطت أيدها ع بوقها بعياط وهي شايفه ياسين نايم وجسمه كله جروح غير وشه
ملك قربت منه بعياط وحطت أيدها ع شعره.ي حبيبي
اسد دخل وقرب منها.الحمدلله أنه كويس
ملك دخلت ف حضن اسد بعياط .كنت هخسرو .كان هيروح مني
اسد بهدوء هو بيبص عليه.الحمدلله هو كويس دلوقتي
ملك فضلت قاعده جانبه هي واسد
وبرا حازم واياد ومراد وروح
ف الوقت دا دخلت ندي وفريده اللي بتعيط
حازم حضنها بحب.اهدي يقلبي هو كويس . الحمدلله
فريده كانت بتهز رأسها برفض ودموعها بتنزل .
حازم اخدها ودخل الاوضه
وفريده قربت منه براحه وبصت عليه بدموع
فريده بصوت واطي.انا السبب
الدكتور دخل . كفايه كده ممكن .تتفضلوا براا
برا
مراد .امال أسر مجاش ليه
اياد .بحاول أكلمه من بدري بس تقريبا التلفون سلينت
مراد .وتمارا
اياد .في الفيلا .اطمن هي كويسه

 

 

عند أسر وحور
اسر صحي ع صوت عياط
اسر فتح عينه وبص ع نفسه بستغراب اخر حاجه فاكرها أنه كان عند يارا وبعد كده مش فاكر اي حاجه
اسر بص ع حور اللي دفنه نفسها ف المخده وبتعيط
اسر بخوف وهو بيسحبها .مالك ي حبيبتي في اي
حور كانت بتعيط ومش بترد عليه
أسر بص عليها وع العلامات اللي ف قربتها هو مش فاهم دا حصل امتا وازاي وليه بتعيط
اسر بحب وهو بيحاول يهديها.في اي يعيوني
حور وهي بتحاول تبعد عنه .ابعد عني .أنا قرفنا منك
اسر انصدام من كلامها.حور .اي اللي بتقولي دا .حصل اي لكل دا
حور بغضب وهي بتوري جسمها.حصل دا ثم اكملت بدموع.ازاي تتعامل معاياا بشكل دا ا.انت لو جايب واحده من الشارع مش هتعاملها كده
اسر انصدام من شكل جسمها مكنش مصدق أنه عمل كده وطب مش فاكر ليه
اسر بهدوء وهو بيمسك أيدها.صدقني أنا معرفش دا حصل ازاي أنا مش فاكر اي حاجه.اخر حاجه فاكرها أننا كنا عند يارا واني كنت حاسس بحاجة غربيه بس كده.حور أنا بخاف عليكي اكتر من نفسى مستحيل اسمح لنفسي أني المسك بشكل دا صدقني
حور بصت عليه كان بين الصدق في عينه
حور افتكر يارا وافتكرت اللي كانت لبسه معقول
حور لنفسه.مستحيل تكون هي ليها ايد ف الموضوع
حور بقسوة.انا مستحيل اسامحك ع اللي حصل
حور حاولت تقوم لكن مقدرتش
اسر حتي بعد اللي قالتو صعبت عليه
وقام بسرعه دخل الحمام وفتح المياه الساخنة في البانيو بعد ما حط المطهر
اسر خرج برا وشالها براحه

 

 

حور بغضب.نزلني
اسر دخلها وحطها ع الطرف .خدي دش هتكوني احسن
اسر خرج برا وهو بيحاول يفتكر اي حاجه
اسر شاف الفون بيرن برقم ابوه
اسر رد بسرعه.الو
مراد بغضب .كل دا.شوف اتصلنا عليك كام مره
اسر .احم . معلش ي بابا يعني كنت نايم ومخدتش بالي يعني من الفون .
مراد ابتمست بهدوء بعد ما فاهم واتكلم بحب
مراد دايما بيحاول خلي اسر يعيش اللي هو معشهوش دايما كان صديق ليه . خلاص محصلش حاجه قوم خد دش وتعال إحنا في المستشفي
اسر بستغراب.فيى حاجه.وحضرتك جيت أمتي
مراد بهدوء .ياسين عمل حدثه .بس الحمدلله كويس دلوقتي
اسرقام بسرعه.نص ساعه وهكون عندك
مراد .خلي بالك من نفسك . سلام
مراد بص ع روح اللي نامت ف حضنه بهدوء
كلهم خرجوا واسد بص ع روح اللي نامت
اسد بتعب .خد مراتك وامشي ي مراد كفايه عليها تعب الطياره
مراد بهدوء.يلاا ي ملك انتي وندي تعالوا معاياا
ملك .مستحيل امشي واسيب ابني كده انتو فاهمين
اسد بحب .هو نايم دلوقتي ومش هيقوم روحي ارتحي انتي وبكره مراد هيجبلك
ملك فضلت تهز رأسها برفض وهي بتعيط

 

 

اسد . علشان خاطري روحي معااا
ملك مسحت دموعها ومراد بص ع فريده
فريدة.انا هفضل هنا.هفضل معاا
حازم .بس
فريدة.ارجوك ي بابا
اسد .خلا ي مراد سيبها
مراد مشي هو شايل روح اللي نايمه ومعاا ملك وندي وطلع ع الفيلاا بتاعته
….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملكت الأسد 2)

تعليق واحد

اترك رد