روايات

رواية فتاه احلامي الفصل الثاني 2 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي الفصل الثاني 2 بقلم نونا حمزة

رواية فتاه احلامي البارت الثاني

رواية فتاه احلامي الجزء الثاني

رواية فتاه احلامي الحلقة الثانية

خرجت ساره وهي مرتبكه ومكسوفه اوي ممكن لانها ما شفتهمش من سنين وسلمت عليهم قعدت ساره من غير ما تتكلم خالص غير لما حد يوجهلها كلام
وسيم ملاحظ انها مكسوفه اوي فحب يفكها شويه
وسيم ها يا ساره انتي ناويه تدخلي كليه ايه يا ساره بعد المدرسه
فانتبهت له ساره باهتمام
انا ناويه ادخل اعلام وابقي صحفيه
وسيم ياااه صحفيه مره وحده
ساره كشرت وشها وزعلت من كلامه وقالت امال علي مرتين ودورت وشها
لانها افتكرت انه بيتريق عليها 😒😒
ضحك وسيم 😂 ضحكه خفيفه وابتسم ابتسامه ساحره بصتله وهو بيبسم حست ان قلبها بيدق ا وي قالت فى نفسها ايه ده بقى وبعدين ايه اللي بيحصلي ده انا حاسه انى مش عارفه اخد نفسي
وسيم حس انها مكسوفه و وشها احمر قام وقال طيب ياجماعه انا هدخل انام شويه فين الاوضه بتاعتي يا خالتو بصت امها ليها وقالت وريه الاوضة بتاعته يا ساره
ساره بصت لمامتها باستغراب واتدايقت اوي وكانت هتقول لاء بس امها بصتلها بحزر بمعني قومي 😒😒
ساره قامت بانفعال ومشيت ووريته الاوضه وقالت دي اوضتك ولسه هتمشي مسكها من دراعها بصت لايده ام سابها
وسيم علي فكره يا ساره انا مقصدش اجرحك او اتريق عليكي خالص انا بس كنت بهزرمعاكي اوكي يعني مقصدش حاجه ممكن متزعليش
ساره اا لاء م م ش زعلانه بس انا ليا شخصيتي ومحبش حد يتريق عليا 😔😔
وسيم انا بعتذر سوري
ساره اوكي ومشيت وحست انها بدات تاخد نفسها تاني
ودخلت لمامتها وخالتها انا داخله انام
واحنا كمان هندخل ننام تصبحي علي خير ياقلبي
فضل وسيم يحاول ينام ومش عارف خالص وقرر انه ياخد شاور قبل ما ينام اخد الفوطه معاه ودخل الحمام ونسي ياخد هدوم خرج الكل كان دخل ينام ودخل الحمام
عند ساره فضلت ساره تتقلب في السرير مش عارفه تنام قامت وخرجت من اوضتها وقعدت علي الكنبه في الصاله وفتحت التليفزيون جه مسلسل تركي ومشهد رومانسي وقعدت تتفرج عليه
اخد وسيم الشاور بتاعه ولسه هيلبس افتكر انه نسي الهدوم لف الفوطه حولين وسطه وخرج لقي التلفزيون مفتوح بص لقي ساره نايمه على الكنبه ادام التلفزيون وبتتفرج علي مشهد رومانسي ا لبطل قاعد جمب البطله وبعدين باسها وشالها ولف بيه☺️☺️ بص لساره لقاها سرحانه مع المسلسل كانت نايمه وشعرها طويل ومفرود هو اول مرة يشوف شعرها علشان هي محجبه وكانت لابسه بيجامه قصيره ولازقه علي جسمها طبعا هي نسيت ان فى حد معاهم فى البيت علشان كده هي خرجت كدا زي ما هي متعوده بصلها بانبهار شكلها وهي لابسه الطرحه غير وهي لابسه كده كل ده وهو واقف بيبص عليها وهي ولا حاسه سرحانه مع المسلسل لف وجه وقف قدامها وقال ايه اللي مصحيكي لحد دلوقتى وكان شعره مبلول وبيسقط ميه قامت وقفت واتخضت وقالت انا انا ااشافت منظره وصدره عريان ولفف الفوطه حولين وسطه وشعره مبلول وبيسقط ميه جسمها اتسمر مكانه ومعرفتش تتحرك ولا تنطق ونزلت وشها في الارض اصل اصل
وسيم اصل ايه ها اتكلمي اصل ايه
ساره اصل معرفتش انام قولت اجي اتفرج على التلفزيون شويه
وسيم ضحك وتعابير وشه زادت وسامه وكنتي بتتفرجي علي ايه
ساره اكسفت اوي وحست انه اقتحم حياتها زياده عن اللزووم
بص لجسمهاوشعرها وعيونها الزرقا لون السما بس تعرفي شكلك زي القمر وانتي كدا عسل اوي يعنى
فبصت لنفسها وشهقت وقالت يا نهاراسود ايه ده ونسيت انها لابسه كدا
وفجاه بعد عنها ورجع لورا خطوه
قلها ادخلي اوضتك بسرعه كان وشها احمر من الكسوف
جريت ودخلت اوضتها واترمت على السرير وقلبها كان بيدق جامد اعدت تهدي فى نفسها لحد ما استسلمت للنوم ونامت وسرحت في عالم تاني لم تعرف عنه شىء ولكنها دخلت اول خطوة في ارض العشاق هل تنتهي خطواتها سريعا ام يتحطم قلبها💔
ام تعيش حياه العشاق وتغرق في بحوره 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹مستنيه رايكم في الروايه واكتبوولي توقعاتكم ايه وايه اللي هيحصل

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية فتاه احلامي)

اترك رد

error: Content is protected !!