روايات

رواية ملكت الأسد 2 الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد 2 الفصل الخامس والثلاثون 35 بقلم فاطمة حسن

رواية ملكت الأسد 2 البارت الخامس والثلاثون

رواية ملكت الأسد 2 الجزء الخامس والثلاثون

ملكت الأسد 2
ملكت الأسد 2

رواية ملكت الأسد 2 الحلقة الخامسة والثلاثون

فريدة قربت وفتحتو لكن وقفت بصدمه وعينها كلها دموعها
الظرف وقع من أيدها وهي فضلت واقفه بتعيط وهي شايفه صور لمنه ف أوضاع مقرفه والصور حقيقة لدرجه كبيره
ياسين خرج وهو لبس شورت وبيمسح شعره.فريد….
ياسين غمض عينه بغضب أنه ازاي نسي الظرف
فريده لفت لياسين وهي بتعيط.ا.ا.نت . انت مش هتعمل كده.صح ا.انت وعدني .ا.انت مستحيل تكون عايز تعمل كده فى بنت
ياسين بغضب وهو شايف اتهمها.انتي اتجنتي
فريده لمت الصور بسرعه وحطتها مكانها.امال اي دا
فريدة وهي بتتضرب ياسين ع صدره بغضب.كنت بتكدب علياا وانت لسه عايز تنتقام منهم حرام عليك ي ياسين حرام عليك.بلاش أرجوك
ياسين مسكها بغضب من أيدها.انتي ازاي كده .ازاي فكرتي فياا كده هاااا ازاي.شايفني اي علشان تقولي عليا كده الظرف اللي ف ايدك دا هانم أنا مفتحتهوش ولاا عيني وقعت ع اللي فيه .أنا ساعدت صحبتك ي هانم وانقذتها من الفضيحه اللي كانت هتحصلها النهارده في فرحها.ثم اكمل بسخرية.شكلي هفضل الشرير ف نظرك طول عمري
ياسين لبس هدومه بسرعه وقبل ما يخرج .احرقي اللي فيه . احسن ما ياسين الشرير يعمل بيه حاجه
ياسين نزل بسرعه وركب العربيه وطلع بيها مش عارف على فين بس كان عايز يبعد
فوق

 

 

فريده فضلت تعيط وهي مش عارفه تعمل اي تصدق ياسين ولا لاء
فريدة بصت ع الظرف وقامت تحرقه لكن لاقت عليه جمله… ودي هديه مني حبيبك سامح .اشرب بق وسلملي ع المزه
فريده حطت أيدها ع بوقها وهي بتعيط بعد ما صدقت كلام ياسين
…….
عند ايهاب ومنه
كانوا فى شقه ايهاب بعد ما الفرح خلص
منه كانت واقفه مش عارفه تعمل اي
ايهاب حدف مفتاح ف وشها.دي اوضتها.فاكرها
منه مسحت دموعها وقامت وفتح الباب وبعد ما دخلت الاوضه اللي فيها تراب كتير
ايهاب من برا .محدتش هيدخل الاوضه دي غيرك محدتش يستحق يكون ف الاوضه المقرفه دي غيرك.دا مكان
منه قفلت الباب ف وشه وراحت ع السرير وفضلت تعيط بوجع
…….
عند إياد وتمارا
كانوا قاعدين ف الاوضه بتاعتهم بعد ما خلصوا الفطار وفضلوا مع حازم وندي شوي
تمارا كانت قاعده تلعب ف الفون واياد مركز معها مع كل حركه بتعملها
تمارا رفعت عينها لاقته بيبص عليها رحت ابتمست بهدوء ورجعت تلعب تاني
اياد قرب منها واتكلم.هو انتي بجد سمحتني .يعني حتي بعد اللي حصل
أنا عرف أن مش من حقي أن اطلب منك تسمحني يعني بس….
تمارا قطعت اياد وقالت بهدوء. خلاص ي اياد.قولت سمحاتك وياريت متفتحش الموضوع دا تاني . أرجوك
اياد قرب منها وبسها من راسها لكن لاقه تمارا هاديه

 

 

اياد نزل وقرب من شفايفها بهدوء وتمارا مكنتش رافضه
اياد حط أيده بهدوء ع كتفها ينزل القميص بهدوء وهو مركز معها وبعدين………….
……….
عند فريده
فضلت قاعده تعيط وهي بتحاول تتصل على ياسين بخوف
فريده فضلت رايحه جي ف الأوضه
………
تاني يوم الصبح
فريدة صحيت بصداع لاقت نفسها نايمه ع الكنبه
فريده مسكت رأسها بوجع من كتر العياط
فريده بصت ع الاوضه بحزن مكنش قصدها تعمل كده
فريده قامت وهي بتمسح ع رقبتها بوجع بعد ما معرفتش تنام بسبب أن ياسين مش موجود
فريده قامت بسرعه تلبس علشان تروح الشركه وهي بتدعي انه يكون هناك
وبعد شوي فريده نزلت وركبت العربية وطلعت ع الشركه والحراس وراها
…..
عند إياد وتمارا
اياد كان بيبص عليها وهي نايمه بتركز وهو بيلعب في شعرها
اياد بصوت هادئ.تمارا .تمارا
تمارا فضلت تتحرك بضيق
اياد . تمارا.قومي
تمارا فتحت عينها براحه لاقت اياد بيبص عليها.
اياد .صباح الخير
تمارا بهدوء .صباح النور
ايهاب هو بيحرك أيده ع دراعها.مبسوط اوي وانتي السبب
تمارا ابتمست بهدوء
اياد بسها وقام.هروح اخد دش
اياد قام وتمارا بتبص في نقطه واهميه
بعد شوي اياد خرج وهو بيلف فوطه حولينا وسطه
تمارا فضلت تبص عليه لكن نزلت عينها بسرعه لما شال الفوطه
اياد لبس هدومه وقرب منها وبسها.خليكي انتي استريحي.انا لازم امشي علشان الصفقة بتاعت النهارده زي ما انتي عرفه .
اياد خرج ونزل ع تحت
اياد لخدامه.طلعي الفطار فوق .
الخدامه .تحت امرك
اياد خرج هو رايق وركب العربيه وطلع ع الشركه
عند تمارا فوق
اول ما اياد خرج تمارا دفنت وشها ف المخده وفضلت تعيط
………..

 

 

عند فريده
وصلت الشركه ودخلت بسرعه
فريده طلعت ودخلت مكتب ياسين
فريده قربت بفرحه لما لقته موجود
لكن بين عليه الإرهاق شكله فضل صاحي طول الليل
فريده بتوتر.ياسين
ياسين وعينه لسه ف الورق.اتفضلي ي مدام فريده في حاجه ؟
فريدة بحزن ودموع.ا.ان . أنا.اسفه
ياسين بقوه.مدام فريده ع مكتبك احنا هنا ف الشغل
فريدة بدموع.بس
ياسين قام وهو بيضرب سطح المكتب.قولتلك ع مكتبك
فريدة رحت ع المكتب قصده وهي بتحاول تكتم دموعها
فريدة كل شوي ترفع عينها تشوفه لكن هو مش بيص عليها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملكت الأسد 2)

‫3 تعليقات

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: