روايات

رواية عيون الصقر الفصل التاسع 9 بقلم نوتيلا

رواية عيون الصقر الفصل التاسع 9 بقلم نوتيلا

رواية عيون الصقر البارت التاسع

رواية عيون الصقر الجزء التاسع

عيون الصقر
عيون الصقر

رواية عيون الصقر الحلقة التاسعة

فريده بتكون مصدومه والر”عب باين علي وشها وحاطه ايدها مكان القلم
وهنا الكل بينزل هارون وزهرة وفيروز
صقر بغض”ب جح”يمي بقا انا تستغف*ليني فاكرة التمثلية اللي عملتيها من شوية دي دخلت عليا دي متدخلش علي عيل صغير يا فريده مش صقر الجبالي فاكرة نفسك ذكيه اوي بس انتي غبيه اوي يا فريده لو فاكرني اني لسه صقر بتاع زي وانك هتقدري تضحكي عليا لتاني مرة تبقي غلطانه يا فريده صح انك قدرتي تضحكي عليا زمان واتجوزتيني عشان خاطر الفلوس مكنتش اعرف انك رخ*يصه اوي كدا انا ازاي كنت مخد*وع فيكي هاااا ازاي قدرتي تمثلي الحب والبراءه دي ازاي انا وقعت في حب واحده حي*ه زايك بتتلون بميت لون ودخلتها بيتنا واتحديت الكل واتحديت ابويا اتريهم كلهم كانو شايفينك علي حقيقتك وانا اللي كنت معمي في حبي ليكي ووش البراءة والطيبة اللي كنتي رسماه عليا وانتي طلعتي رخي*صه رخي*صه اوي خدتي الفلوس اللي عاوزها وهر*بتي مني بس مش هتقدري تهر*بي دلوقتي يا فريده لانك خا*ينه خو*نتي شر*في فاكرني مش عارف
عين بتشه*ق بصدمه

 

 

فريده بترجع لورا بخو*ف وهيا بتزح*ف عالارض بر*عب وبتقول صقر اسمعني ارجوك انت فاهم غلط
صقر وهو بيجز علي سنانه وبيمس*كها من شعرها وبيقول لسه عاوزة تكد*بي تاني يا فريده مكفكيش كل اللي فات بس انا مش هر*حمك يا فريده وبيس*حبها صقر من شعر*ها وهيا عالارض قصاد عيون الكل وبيطلع بيها
ولكن بيوقفه صوت ابوة فهو يعلم غض*ب ابنه اعمي ممكن يق*تلها من غير ما يحس وهو بيقول صقر استنا مينفعش اللي هتعملو ده
صقر ببغض*ب وصوت جهو*ري ابوووووووي معوزش حد يدخل بعد اذنكم وبيطلع صقر بيها وهو ماسكها من شعرها وهيا بتصر*خ بخو*ف وا*لم
عين بتحس بخو*ف من صقر فهي اول مرة تشوف غضب*ه ده وبتقرب من فيروز وهيا بتقف جمبها وبتقول احنا هنقف نتفرح كدا ومش المفروض نعمل حاجه
فيروز نعمل اي احنا لو ادخلنا هنكون احنا بدالها صقر غض*به وح”ش اوي سبيه ير*بيها تستاهل اكتر من كدا
هارون بيقعد علي اقرب كرسي بتعر”ب وهو بيقول ربنا يستر وصقر مياذ*هاش
زهرة بحز”ن علي حاله ابنها معرفش اي اللي رجعها ياريتها كانت فضلت هربا*نه ولا انها ترجع رجوعها هيجيب مصا*يب كتير انت هتفضل قاعد اكده يا هارون وسايبو معاهم فوق ليحصلها حاجه ولدي يروح فيها السج”ن اتصرف اللي يخليك انا مش مستعده اخس”ر والدي التاني يا هارون ودمو”عها بتنزل بحز”ن علي حاله ولادها
هنا عين بتفتكر اللي حصلها هيا متاكده انها سمعت صوت رحيم وبتحس بخو”ف ولكن بتستغفر ربنا وبتحاول تهدي نفسها وتطرد الفكرة من راسها وتقنع نفسها ان رحيم ما”ت والمي”ت مبيصحاش ولا بيرجع من المو*ت اكيد ورحيم بقالو سنتين مي”ت ازاي هيرجع دلوقتي
هارون بيتصل علي نوح اللي بعد عده محاولات بيرد
صقر بي”جر فريده وبيدخلها لي الاوضه وهو بيز”قها علي الارض بغض”ب
فريده بتصر”خ با”لم وبتتعلق في رجل صقر وهيا بتقول بتر*جي صقر ابو”س ايدك ار*حمني سامحني يا صقر ارجوك غل”طه ومش هتتكرر والله وانا ند”مت ورجعتلك عشان بحبك يا صقر

 

 

صقر بيز”قها برجله بغض”ب وهو بيقول بصرا”خ اخر”سي يا زبا”لة اللي زايك متتكلمش عن الحب بقا انا تستغف”ليني وتخو”ني عر”ضي وشر”في يا بنت الــــــكــلــ ب وبقا صقر زي المجنو”ن وهو بيفتكر كل حاجه وبيفتكر خيا”نتها ليه وانها خدت فلوسه وهر”بت اول ما عرفت انو عرف حقيقتها ولكن قبل ما يوجها بيعرف انها هر”بت ولكن هو الان يريد ان يعرف من هو الذي خا”نت شر”فه وعر”ضه معاه وبيمس”كها صقر من شعرها بغض”ب ووشه كله احمر بشد”ه من كتر الغض”ب وبيقول صقر هو مين انطقي مين اللي خو*نتيني معاه يا فريده اتكلمي
فريده دمو”عها بتنزل وبتقول ار”حمني يا صقر ونبي وحياه اغلي حاجه عندك
صقر بصوت بيرن فالبيت كلو وانتي مر”حمتنيش ليه ها مر*حمتيش قلبه ليه اللي حبك وانتي بتخو”نيه وكنتي في حض”ن راجل تاني وهر”بتي وكنت بكدب نفسي لما شوفت كل حاجه ولما جيت اواجهك اكتشف انك هر*بتي وسحبتي كل فلو*سي عيشتيني اسود ايام حياتي وانا مش قادر احط عيني فعين اهلي ومراتي هر*بت ولا البلد والناس بقا انا تكسر”ي عيني وتفض*حيني وانا بتعذ”ب وقلبي بيتكو”ي وفي نا”ر قايده مبططف”يش ولا بتهدا وانا مش عارف اوصلك ولا عارف انتي عملتي كدا ليه ومين اللي تخو*نيني علشانه وتلاقيكي هر”بتي معاه خلتيني اش”ك فكل الناس حولتيني لحج”ر من القسو”ة ماشي يدو”س علي الكل وكل ده بسببك
فريده ببكا”ء انا غلطا”نه انا اسفه والله اسفه انا عرفت غلط”تي ورجعتلك عشان بحبك يا صقر سامحني واديني فرصه اصلح اللي فات يا صقر

 

 

صقرر هنا بيضحك بجنو”ن وهو بيقول اسفه اسفه علي اي ولا اي ولا اي يا فريده اسفه دي هتصلح اللي فات لا ضحكتيني والله وبيفضل صقر بيضحك بجنو”ن وفجاه بيوقف ضحك وهو بينزل بالقل”م بكل غض”ب والقل”م بينزل طر”خ بيرن فالاوضه
وبيقول صقر مين هو اتكلمي اتكلمي يا فريده مين هو اللي خو”نتيني معاه وبيمس*كها صقر من فكها وهو بيضغط عليه وبيعمل صوت اصطكك اسنانها وبيقول بعيون كلها ش”رررر مين هو
فريده بدمو”ع مقدرش مش هقدر اتكلم
صقر هنا عيونه بتسود بغض*ب جحي*مي وملامحه كلها ش”رررررررر
تحت الجميع كان سامع صوت صقر الغا*ضب وهنا بيدخل نوح بسرعه ولكن شكله متبهدل شوية وبيقول في اي يا عمي جبتني بسرعه ليه
هارون اطلع يا ولدي الحق صقر محدش قادر عليه وهيمو”ت فريده فايده الحقه قبل ما يعملها حاجه
نوح حاضر يا عمي اهدا متقلقش انا هطلعلو وبيرفع نوح عيونه بيلاقي عين واقفه هيا وفيروز وزهرة بيبصلهم نوح وبيعدي من قصادهم وبالاخص من جنب عين ولكن هنا عين بتستنشق رايحه عطرة الي كانت ظاهرة نوعا ما بيتخطاهم نوح وهو بيطلع بسرعه عين بتحس ان رائحه نوح مش غريبة عليها هيا شامه رائحه العطر ده قبل كدا وبتحاول تفتكر وهنا بتفتكر عين وهيا بتبر”ق بصد”مه دي نفس رائحه الصوت اللي سمعته وبتبص عين بصدمه لي اثر نوح اللي كان فاخر الدرج وبتحس بخو”ف وجس”مها بيت”نفض وبتسبهم عين وهيا بتطلع اوضتها بخو”ف

 

 

صقر بغض”ب جح”يمي يبقا اتر*حمي علي روحك يا فريده وبيقوم صقر وهو بيفتح درج الكومدينو وبيطلع منه مسد*س
فريده بتشوفه وهيا بتبر”ق بصدمه وخو”ف وز”عر وبتسحف عالارض لورا بر”عب وهيا بتقول صقر هتعمل اي صقر بلاش ونبي صقر ونبي بلاش وحياه اغلي حاجه عندك
صقر وهو بيشد الزنا”د وبيضر*ب الط*لقه
عين بتدخل اوضتها وبتقعد علي الفراش ولكن بتلاقي حاجه تحت ايدها بتشوف اي ده بتلاقيها ورقه مطبقه بتبصلها عين باستغراب وبتفتحها ولكن بتبر”ق بصدمه اول ما بتشوف محتواها ولكن هنا بت”قع منها الورقه اول ما بتسمع صوت ضر*ب النا*ر وهيا بتبص للباب بذهول
هارون وزهرة وفيروز الجميع بيقف بصد”مه وفز*ع اول ما بيسمعو صوت ضر*ب النا*ر
صقر_________________

يتبع

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية عيون الصقر)

تعليق واحد

اترك رد