روايات

رواية طفلة تميم الفصل الرابع 4 بقلم سلمى حمدي

رواية طفلة تميم الفصل الرابع 4 بقلم سلمى حمدي

رواية طفلة تميم البارت الرابع

رواية طفلة تميم الجزء الرابع

طفلة تميم
طفلة تميم

رواية طفلة تميم الحلقة الرابعة

في يوم جديد
خالد. فتش عليهم بكل مكان للازم اسيل تتكون عندي بعد 24 ساعة
………. ححاضر يامعلم
خالد. مش هسيبكم تتهنو بي بعض وانتي يااسيل مصيرك تكوني تحت رجلي
بقلم. سلمى_حمدي
تميم. اسيل اسيل وينك هنتاخر
تنزل اسيل وهي لابسة فستان زهري طويل مع حزاء اسود وتركت العنان لشعره
تميم.😲
هناء تقفل فم تميم . …. 😂😂
اسيل بطفولة. طالعة ازي
تميم بدون وعي. قمر
اسيل بطفولة. اااااا جد
هناء. اه طالعة زي الأميرات
اسيل. ☺ شكرا ياماما
هناء بخبث. مش هنمشي ياتميم ولا اي
تميم بتوتر. اه يلا يلا
هناء. 😅😅 وقعت ياابن بطني
بقلم #سلمى_حمدي

 

 

بعد مرور اربع ساعات وصلت الطائره الي الاسكندرية، لتأتي المضيفة لتنبه تميم بأنه حان وقت النزول من الطائرة
المضيفة: تميم بيه……تميم بيه
ليستيقظ ويري المضيفة
تميم بجديه : في ايه
المضيفه:الطيارة وصلت يا فندم ولازم تتفضلوا تنزلوا
تميم: تمام
لتذهب المضيفه، ويلتف تميم ليري اسيل وهي نائمة وممسكة بذراعه بشده ليبتسم بخفه علي تعلقها به
تمميم وهو يلمس خد اسيل برقه
اسيل….يا اسيل اصحي
ابنعاس اسيل : ممممم
تميم بضحك : يلا اصحي وصلنا
لتفتح عينيها وتفركهما بايديها كالاطفال، ليضحك تميم عليها
تميم. ماما ماما
هناء بنعاس في اي
تميم. وصلنا يلا ننزل
هناء : ماشي
لينزلا من الطائرة وتأتي السيارة الخاصه بتميم،
تميم : يلا اركبو
لتركب اسيل بجانب هناء، وتشاهد مناظر المدينة من النافذة
يصل بعد قليل الي فيلته
تميم : وصلنا

 

 

اسيل بأنبهار : شكل الفيلا جميله جدا
هناء: لما تشوفيها من جوه هتلاقيها أجمل من شكلها من برا
اسيل : طب يلا ننزل
هناء. يلا
__________بقلم #سلمى_حمدي
يسلمو تميم وهناء للعيلة بشده فهم اشتاقو لهم وتتجمع العائله حولهم ليسلموا عليهم بحب وشوق، فهم يملكو مكانه بقلوبهم جميعا
اسيل كانت وقفة بعيد وتنظر عليهم بحب
هناء. تعالي يااسيل
العيلة. تبص على اسيل بستغراب
الاب ناصر. مين دي
هناء بجديدة. دي اسيل وهتعيش معنا
ناصر. يبص عليها بستغراب
هناء. تبص ليه بنظرة نتكلم بعدين
اسيل بابتسامة رقيقه: أهلا
لينظر الجميع بصدمه علي جمالها الذي يصل لحد الفتنه
يوسف بهمس: يلهوي مين المزه دي
تميم بغيرة. لم نفسك
لتبتسم اسيل بخجل
ندي بصدمه : هو في كده ….دي جميلة اوي
سما بنفس الصدمة : جميلة بس ….انا حسا اني هروح ابوسها
ناصر . يقرب من اسيل ويضمه. انا ناصر اب تميم اعتبريني ابوكي
اسيل. تضمه بفرح فهي كانت محتاجة لحضنه زي ده.

 

 

ندي . انا ندي اخت تميم الصغيرة
عمراان. انا عمران اخو تميم وعتبريني اخوكي الكبير
اياد. وانا اياد ابن عم تميم وعتبريني اخوكي
يوسف بغمزة. وانا يوسف الاخ الصغير في العيلة وانا متأكد انك هتحبيني
تضحك اسيل على خفتة دم يوسف
سما. وانا سما بنت عم تميم
فرح. وانا فرح اخت تميم
تسلم اسيل. على العيلة
يمر اليوم على التعارف ومزح يوسف وغيرة تميم
بقلم #سلمى_حمدي
في المساء
في غرفة ناصر وهناء
هناء. وده كل الحكاية
ناصر. مسكينة ازي اتحملت كل ده وهي بالعمر دا
هناء.. احنا للازم نوقف جنبه و نعوضها
ناصر… بس هي مش هتفضل عايشة معنا كده
هناء. ….آه
ناصر. ……..
هناء…..
بقلم #سلمى_حمدي
خالد. عرفت حاجة
……هي دلوقتي مع تميم الصيادي
خالد. تمام عايزك تعرف هما وين دلوقتي
……امرك سيدي
خالد. حلو طلعتي مع تميم الصيادي 😈😈

 

 

بقلم #سلمى_حمدي
#طفلة_تميم
تعريف بسيط
ناصر الصيادي. ابو تميم عندو60 سنة
يوسف. اخ ابن عم تميم عندو 25 سنة
عمران. ابن عم تميم ومتزوج فرح عندو 30 سنة
سما. اخت تميم 18 سنة
ندي. اخت يوسف الصغيرة 17 سنة
اياد ابن اخ تميم 27 سنة
فرح. اخت تميم

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية طفلة تميم)

تعليق واحد

اترك رد

error: Content is protected !!