روايات

رواية عشق من الماضي الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي الفصل الثاني عشر 12 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشق من الماضي البارت الثاني عشر

رواية عشق من الماضي الجزء الثاني عشر

عشق من الماضي
عشق من الماضي

رواية عشق من الماضي الحلقة الثانية عشر

قاطعه صوت بحده : بتحب مين يا رو*ح امك
على بصدمه : بابا
مصطفى ( ابو علي) : ايوا يا خويا بابا ايه شوفت عفريت
سحر بفرحه : عم مصطفي
مصطفى بفرح وهو بيجري عليها : سحوره حبيبتي
مصطفى وهو بيحضنها : وحشتيني يا بنت اخويا و حشتيني يا بنتي دا انا ياما ربيتك مع البت سلوي و ياما شلتك و عملتيها عليا
على بغيره : ما خلاص يا بابا دي عروسه ابنك بردوا
مصطفى بحده : أخرس يا واد بدل ما تجي في حضني و تقولي و حشتيني يا بابا قدر يا شيخ ان انا لسه جاي من المطار ولا من لقى احبابه نسى أصحابه
على بغيره : تب خلاص يا حاج و حياتك دا انا هموت و اخد حضن زي دا كدا
مصطفى بحده : ما تختشي ياض يالا اطلع فرقنا يالا
مصطفى ل سحر : وسحوره عامله ايه دلوقتي
سحر بحب : الحمد لله يا عمي انا تمام الا بابا فين و النبي
مصطفى بزعل مصطنع : للأسف مقدرش ينزل معايا المره دي بس هيجي بإذن الله الاجازه الجايه
سحر بزعل : بس بابا كان وحشني اوي كان نفسي اترمي في حضنه ٤ سنين وهو غايب عننا ايه مش كفايه غربه لحد كدا
مصطفى : ٤ سنين ايه دا ازيد دول داخلين على ١٠ سنين
على : لااااالاااااالاااااا

 

 

 

مصطفى بحده : اطلع يا ابن ******
على طلع جري
بعد مرور ساعتين
سلوى : انتي كويسه يا سحوره
سحر : ااه الحمد لله
سلوى : حاسه باي حاجه
سحر : حاسه اني عايزه امشي بقى تعبت من الرقده دي
سلوي : حاضر يا ستي من عيوني هروح اقول للدكتور يكتب لك على خروج
سحر : حبيبتي فهماني
سلوى : خلاص ياستي انا هروح اقول له اهوا
و ما أن خرجت مني و بعد مده صغيره دخل على
على بلهفه وهو شايل بوكيه ورد : اخبار سحورتي ايه دلوقتى
سحر : الحمد لله
على وهو بيقدم لها البوكيه : اتفضلي يا قلبي
سحر وهي بتاخده منه : شكرا
على وهو بيتلفت حواليه
سحر : في ايه يا علي
على بهمس : اش.اش جايب لك حاجه حلوه انتي بتحبيها
سحر : هههههه جايب لي ايه
على بهمس : افتحي بوكيه الورد
سحر : حاضر يا سيدي

 

 

 

سحر بعد ما فتحته : الله دره انت عرفت ازاي ان انا بحب الدره
على بحب : مفيش حاجه انتي بتحبيها انا معرفهاش
سحر : ربنا يخليك
على بحب : يالا ناكل له بقى وهو سخن
سحر : ماشي
قاطعهم دخول ام سحر
أم سحر يحب : سحورتي عامله ايه دلوقتي
سحر بحب : الحمد لله يا ماما
أم سحر : ازيك يا علي
على بحب : الحمد لله يا ماما انا تمام مش عايزين اي حاجه
سحر : رايح فين يا علي
على بارتباك : ااا اا هروح ل سلوى و نطمن عليكي من الدكتور
أم سحر : تمام يا علوه
على خرج
أم سحر بحب : شوفي بقي يا ستي حله مكرونه بالبشاميل اهي و صنيه بطاطس محمره ل احلى سحوره
سحر بحب : حبيبتي ي ماما ربنا يخليكي
أم سحر بحب : يالا كلي يالا قبل ما حد يجي ل حسن المستشفى مانعه اي اكل يدخل هنا
سحر باستغراب : امال عملتي ايه

 

 

 

أم سحر بهمس : رضيت راجل الأمن باللي فيه النصيب و اهي عدتت
سحر وهي بتحضن امها : حبيبتي يا ماما ربنا يخليكي
أم سحر بحب : حبيبتي يا سحوره و حشني ضحكتك القمر دي
سحر وهي بتبوس ايد امها : ربنا يخليكي ليا يا رب
عند سلوى
سلوى : د/ محمد لو سمحت اكتب ل سحر على خروج
د/ محمد : في الوقت الحالي لا
قاطعته سلوى : لييه
د/ محمد : لازم تكون تحت الرعايه على الاقل الفتره دي
سلوى : تب اكتب لها على خروج و الله كلنا هنهتم بيها
د/ محمد بحده : مش هينفع
سلوي : ليه
د/ محمد : اقولك ايه بس
سلوي : هو في ايه يا د/ محمد
د/ محمد : افهمي بقولك لازم سحر تكون هنا في المستشفى علشان لازم ندور و نعمل لها تحاليل علشان في احتمال كبير وجود المرض دا
سلوى بخضه : مرض ايه كفل الشر
د/ محمد : سحر عندها……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي: اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق من الماضي)

اترك رد