روايات

رواية احببت فارس الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حبيبة محمد

رواية احببت فارس الصعيد الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم حبيبة محمد

رواية احببت فارس الصعيد البارت الحادي والعشرون

رواية احببت فارس الصعيد الجزء الحادي والعشرون

رواية احببت فارس الصعيد الحلقة الحادية والعشرون

روح: بوجع اههه
يزن:..
روح:لو علي البرواز هصلحو
يزن: حتي لو صلحتيه مش هيكون زي الأول
روح:طب اعمل اي
يزن:متعمليش اطلعي برا
روح:مهو مش هطلع برا 🥺
يزن:خلاص اطلع انا برا وقام
روح:مسكتو لا برضو
يزن:هو في اي بقي
روح:متسبنيش وتطلع انا هقعد لوحدي
يزن:مليش دعوه
روح:انا اسفه وهاخد البرواز هصلحو ومتزعلش
يزن:لا ملكيش دعوه بحاجه وسبيني بقي
روح:يزن خلاص انا من ساعتها بقولك نا اسفه
يزن:طيب بصي تيجي اخد منك اغلي حاجه عندك بس بشرط مش هتعرفي ترجعيها تاني زي الاول حتي لو رجعت ونشوف هيبقي احساسك عامل ازاي وانا فاهم ونتي فاهمه
روح:اي 🥺
يزن:اهو بظبط نا احساسي بقي كدا وانتي مجربتيش حاجه ف سبيني بقي
روح:خلاص متزعلش هعملك الي عاوزو

 

يزن:مش عاوز حاجه
روح:طب اعملك اي ومتزعلش
يزن:متعمليش
روح:خلاص يعني مش زعلان مني
يزن:..
روح:ييزن رد انتو كلكو زعلانين مني رعد وفيروز وكلكو وريتال رعد خدها ومحدش بيكلمني وفضلت تعيط جامد
يزن:بصلها وبس
روح:عيطت اكتر
يزن:روح صعبت عليه خلاص متعيطيش
روح:..🥺
يزن:خلاص
روح:لا ييزن انتو كلكو مش بتحبوني ومش بتكلموني 🥺
يزن:لا كلهم بيحبوكي
روح: اهو شوفت انت بتكرهني
يزن:لا انا…
روح:بعياط جامد انت بتكره… واغمي عليها
يزن:روح وهزها بخفه مفاقتش بعدين راح شالها وداها اوضتها ورن علي الدكتوره
بعد شويه
الدكتوره خبطت
نسرين:كانت صحيه لسه وقامت فتحت بستغراب
نسرين:مين حضرتك
يزن:ادخلي انتي يداده
نسرين:دخلت
الدكتوره :اهلا استاذ يزن فين المريضه

 

يزن:فوق وطلعو
رعد:سمعهم راح طالع للعلم هو كان في الجنينه
الدكتوره :ممكن تتفضل برا
يزن:لي
الدكتوره:عشان اكشف عليها
يزن:مكنش عارف يطلع ولا يقف
الدكتوره:استاذ يزن
يزن:لا مش هطلع واتفضلي اكشفي عليها بقي ولا اشوف دكتوره تانيه
الدكتوره:تمام وكشفت عليها
رعد:كان واقف برا وسامعهم
الدكتوره:عندها انهيار عصبي دا غير أن ضغطها واطي جدا ولازم تتغذي كويس لان عندها نقص غذاء
يزن:ماشي
الدكتوره:انا كتبتلها علي مهدء تاخدو وهتفوق كمان شويه
يزن:تمام يدكتوره
وراح عشان يوصلها لقي رعد
يزن:رعد معلش ممكن توصل الدكتوره وتجيب العلاج دا

 

رعد:حاضر
يزن:شكرا ودخل لروح
يزن:قعد قدامها وفضل يبصلها وبيفكر
بعد كام دقيقه
روح بدأت تفوق
روح:بوجع أههههه دماغي
يزن:متحركش
روح: بدأت تفتكر كل حاجه وقامت لقت يزن قاعد زي الصنم
روح:بتوتر هو اي الي حصل
يزن:كل الل حصل اني خدت حقي منك
روح:😳😳😳ننعم
يزن:زي مبقولك
روح:بخوف انت بتضحك عليا صح
يزن:وانا هضحك عليكي لي
روح:بخوف اكتر ييعني اانا دلوقت مدام يزن
يزن:امم
روح:انت قاعد ولا كأنك عملت حاجه وبعدين لنا مش فاكره حاجه في اني أغمي عليا وانا بعيط امتي حصل كل دا
يزن:انتي اغم عليكي وانا جبتك هنا وبعدها..
روح:متكملش ومحصلش حاجه صح

 

يزن: للأسف حصل
روح:اتفتحت في العياط ونبي قولي أنك بتهزر وانت معملتليش حاجه
يزن:معلش بس دي الحقيقه
روح:بعياط جامد هقول لماما وبابا اي 😭🤦🏻‍♀️
يزن:تقوليلهم اي في اي انتي نسيتي أني جوزك ودا عادي
روح:بعياط حرام عليك احنا مكناش متفقين علي كدا انا مش مسمحاك
بقلم حبيبه محمد♡
يزن:..
روح:انت بتردلي الي عملتو فيك ييزن
يزن:..
روح:كنت اعمل اي حاجه حرام عليك بجد😭انت كدا دمرت حياتي واحلامي
يزن:مكنش قصدي
روح:مكنش قصدك اي كان فين عقلك وانت بتعمل كدا حرام عليك 😭
روح:اطلع برا ييزن
يزن:..
روح:بعياط وعصبيه اطلع برا انا بكرهك بجد مكنتش اتوقع انك تعمل فيا كدا
يزن:روح خلاص وبعدين الي عملتو طبيعي

 

روح:لا مش طبيعي المفروض يكون برضايا في كدا لا واحنا مش متفقين انك تلمسني😭اعمل اي حالن
يزن:بخنقه رووح خلاص
روح:خلاص اي انت قاعد ولا كأنك عملت حاجه ازاي بلعكس وكانك مستمتع بلي عملتو لي كدا ييزن حرام عليك
روح:تمام مش عملت الي عاوزو ممكن تسبني اورح عند امي بقي
يزن:..
روح:بعياط انا دلوقت بس حسيت بريتال لما كان سليم..😭سكتت
يزن:اتعصب مش قلت متجبيش اسمو تاني
روح:انت تسكت ييزن بعد الي عملتو
يزن:طب يشاطره سليم مالو بقي ومش هتحايل عليكي المرادي
روح:ملكش دعوه واطلع برا انت حيوا*ن ومش قد كلامك
يزن:متعصبنيش اكتر
روح:مش هقولك وقلتلك تطلع برا بقي
يزن:قرب منها خالص وفاصلهم اينشات فقط
روح:لفت وشها ابعد عني 🥺
يزن:مسك وشها وقربة ليه قولي يروح بدل معمل حاجه هتزعلك اكتر
روح:بعياط لا
يزن:متخلنيش افقد اعصابي
روح:..
يزن:بعصبيه وصوت شبه عالي وضغط على وشها جامد رووح متختبريش صبري

 

روح:بوجع وعياط ملكش دعوه وابعد بقي
يزن:بصلها من فوق لتحت بخبث
روح:بخوف من الي فدماغها قلت اطلع برا
يزن:لو متكلمتيش انتي عارفه أنا هعمل اي
روح :بخوف يزن اطلع برا وسبني
يزن:روووح اخلصي
روح:بخوف سسليم ابن خال ريتال 🥺
يزن:عارف انو زفت مالو
روح:ونبي سبني مقدرش
يزن:اخلصي ميين وولله لو متكلمتي انتي عارفه
روح:بخوف سليم بيتحر*ش بريتال دايما ومبيسيبهاش خالص سبني بقي وابعد ونبي 😭
سليم:😳 اي
بقلم حبيبه محمد♡
روح:ابعد عني🥺ونبي
يزن: وريتال مقالتش لخالها ولا جدها لي
روح:يزن ارجوك كفايه بجد
يزن:روح
روح:عشان هي لو اتكلمت محدش هيصدقها وبعدين ممكن يقولو يجوزهم لبعض وريتال هتخاف تقول لحد اصلا
يزن:كملي
روح:بخوف خلاص ولله دي الحكايه 🥺

 

يزن:ماشي
روح:سبني بقي واطلع برا ارجوك
يزن:من الاخر مش هطلع
روح: لي اه صح دا بيتك انا الي هطلع وقامت
يزن: مكانك
روح:..
يزن:اظن انتي سمعتي قلت اي
روح:طب هروح لريتال بس ولله 🥺
يزن:ريتال مش هتخرج دلوقت ولا تحبي تتحبسي معاها
روح:اه انا عوزاها ونبي
يزن:..
روح:سبني اطلع بقي كفايه الي عملتو 😭
يزن:ماشي هسيبك تطلعي بس لو حد عرف بلي حصل مش هقولك علي الي هعملو
روح:بتوتر مش هقول لحد بس وديني لريتال
يزن:ماشي تعالي وخدها
رعد:كان جه وقاعد تحت وقال يسيبهم لوحدهم

 

يزن:رعد رعد
رعد:اي
يزن:هات مفتاح اوضتك
رعد:لي وطلع
يزن:مش هتخرجي غير بعد يومين يروح
روح:ماشي وديني بس
رعد:لي
روح:اتخبت ورا يزن
يزن:هدخلها ليها
رعد:تمام وادالو المفتاح وكان مستغرب من روح
يزن:دخلها وقفل
رعد:حصل اي
يزن:محصلش حاجه المفتاح اهو
رعد:يبني دي تعبانه
يزن:.. مشي
عند روح
روح:اول مدخلت فضلت تعيط جامد
ريتال:بخضه روح مالك يقلبي
روح:راحت حضنتها ييزن
ريتال:مالو
روح:ييزن لمسني يريتال وخخلاني اقلو ع سليم

 

ريتال:😳😳 اي
روح:بعياط ولله اعمل اي اقول لماما اي
ريتال:اهدي يقلبي اهدي
روح:اهدا ازاي بس دا بوظ كل حاجه بخططلها يريتال
ريتال:حضنتها جامد متعيطيش اهدي
روح:لا نا عاوزه امشي من هنا انا بكرهو احنا كنا متفقين أنهم مش هيلمسونا صح
ريتال:صح
روح:وهو خلف الاتفاق اعمل اي
ريتال:اهدي وكل حاجه هتتحل
روح:يريتال بقولك خلاني احكيلو مين سليم وحكايتو
ريتال:نعم 😳
روح:امال انا بقول اي
ريتال:بخوف ازاي يروح
روح:قالي لو محكتيش انتي عارفه انا هعمل اي وبص لجس*مي فخوفت
ريتال: بدأت تعيط هيروح يقول لرعد ورعد ممكن يقول لجدو وجدو هيتعب 🥺
روح:انت اسفه بجد بس لو مكنتش قلتلو كان هيعمل فيا كدا تاني
ريتال:بعياط خلاص أهدي بس مش مهم المهم اهدي ومتعيطيش وانا هجبلك حقك
روح:ازاي حتى لو عملتي اي مش هينفع نرجع الي راح
ريتال:عارفه بس اهدي بس ومتعيطيش

 

روح:انا مش عارفه اعمل ايه
ريتال:بدموع متعمليش اهدي بس
روح:انا مخنوقه
ريتال:راحت جابت ميه اشربي واهدي
روح:شربت انا هنام ويارب انام ومصحاش بدل الي حاسه بيه
ريتال:بعد الشر عليكي خلاص تعالي ننام
الاتنين قامو ونامو
عند يزن
يزن:دخل اوضتو مكنش عارف هو مشي ورا عقله وخلاه يعمل كدا ازاي هو كدب عليها ساعتها
يزن:غبي مكنش المفروض تعمل كدا هي جيت واتأسفت كتير ليك وانت برضو ردتلها الي عملتو بس اضعاف
يزن:قعد علي السرير بخنقه مكنش لازم اعمل كدا ومسك دماغو بغضب
بعد شويه
يزن:بندم لأنها صعبت عليه جامد انا اسف بس اسف مش هترجع الي عملتو دا بس انا اسف
بعدين نام
عند رعد
راح اوضه ريتال واول مدخل قلع التيشيرت ونام
بعد مرور يومين وكان كل واحد علي حالو فيروز كانت بتقعد مع نسرين وزعلانه علي روح وريتال ويزن بيندم كل ثانيه ورعد كان عارف انو سايب روح وريتال من غير اكل وريتال وروح كانو بيعيطو كل يوم وتعبو من قله الاكل والزعل
كان الكل قاعد علي السفره

 

رعد:اكل معلقتين وقام
اما يزن ف كان بيلعب في الاكل مش بياكل
فيروز:ف اي كل ييزن
يزن:كلت وقام
فيروز:بزعل عليهم معلش أن شاء الله كلو هيعدي وكلت شويه وقامت ساعدت نسرين
رعد :دخل الاوضه ونام علي السرير بتعب مالك يرعد متغير من ساعت ما نمت جمبها لي ومبتاكلش اي حصلك لا لا استحاله اكون..
رعد :اكيد لا وشال الفكره دي من دماغو وقام ياخد شاور
عند يزن دخل قعد علي السرير بخنقه
يزن:كل ثواني بندم اكتر وانا اسف وقام ياخد شاور زي رعد
عند ريتال وروح
روح:كانت قاعده في جمب لوحدها وبتعيط
ريتال:خلاص يروح متعيطيش بقي
روح:احنا هنمشي امتي
ريتال:انهارده بس مش عارفه شكلهم نسيونا
روح:انا تعبانه
بقلم حبيبه محمد♡
ريتال:ونا وبطني بتوجعني من قله الاكل وكل شويه بدوخ وبصبر نفسي ب الميه
روح:بإبتسامه حزينه معلش

 

بعد ساعه
رعد:لا لا انا هروح أخرجهم بقي وراح
عند ريتال
ريتال:روح ممش قادره انا دايخه
روح:وانا حاسه اني هموت
ريتال:بعد الشر
روح:بطني بتوجعني اووي
ريتال:…
ولقو رعد داخل
روح+ريتال بصولو بس
رعد:شاف شكلهم الي باين عليه التعب
رعد:قومو عشان تطلعو
ريتال:..
روح:بوجع من بطنها اطلع برا انت
ريتال:بصوت واطي روح الحقيني واغمي عليها
رعد:…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة جميع حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت فارس الصعيد)

اترك رد

error: Content is protected !!