روايات

رواية صدفة ترجع الماضي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم أنما أحمد

رواية صدفة ترجع الماضي الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم أنما أحمد

رواية صدفة ترجع الماضي البارت الخامس والعشرون

رواية صدفة ترجع الماضي الجزء الخامس والعشرون

صدفة ترجع الماضي
صدفة ترجع الماضي

رواية صدفة ترجع الماضي الحلقة الخامسة والعشرون

ميان فى نفسها.. وعد منى يا زين هاخد حقك وحق حياتى اللى باظت
وصلوا للفندق
ميان لقت كل العمال واقفين برا والمدير كمان وبيرحب ب قاسم اووى
المدير .. اهلا اهلا يا سيدى المدير وهو بيقرب يمسك ايد ميان عشان يبوس أيدها
قاسم مسك ايده وزقه ل ورا بنبرة تهديد .. لا تقترب من زوجتى
المدير برعب .. حسنا حسنا اعتذر يا سيدي
قاسم مسك ايد ميان ودخل وركب الاسانسير
فى الجناح
ميان هو انت قولتله اى وطلعت على طول ليه
قاسم.. مفيش طلعت ليه عشان دا فندقى ودا جناحى مبيتحجزش
ميان بزهول .. قصدك أن دا بتاعك
قاسم.. بتاعنا اى حاجه ملكى هى ملكك
ميان .. تسلملي
قاسم عندى شغل هخلصه وارجع وبعدين هنخرج سوا
ميان .. انت رايح ليه

 

 

 

قاسم.. انا مبروحش ل حد هو اللى هييجى فى المطعم تحت المنتجع اللى بعمله هنا في ورق لازم يتوقع عشان كدا جيت وقولت اخلص من الموضوع ده يلا لو عايزه تاكلى اطلبي بس متخرجيش
ميان .. مبعرفش الاسبانى
قاسم.. هأمر أن اللى يرد عليكى يكون بيتكلم انجليزي تمام
ميان .. تمام
قاسم قرب من ميان وباسها من خدها براحه
قاسم.. هتوحشينى
ميان بتوتر .. احم انا هروح الحمام
قاسم بضحكه .. طيب وخرج
الساعه 6 مساءا
ميان .. يوووه زهقت انا هخرج شويه
ميان غيرت هدومها ولبست بنطلون جينز وتيشيرت احمر وحزام اسود
(اللى هيسأل ميان جابت هدوم منين هقولك هى مش متجوزه أغنى رجل اعمال ورجل مافيا من فراغ قبل ما يوصلوا كان الهدوم فى الجناح
تعالوا نشوف بقي هبلتنا لا حبيبتنا هتعمل مصيبة اى😂)

 

 

 

ميان خرجت وبقت ماشيه لقت شيماء بترن عليها
ميان .. اى يا شوشو
شيماء.. الدنيا مقلوبه هنا اوعى تقولى ل قاسم انى ساعدتك يعلقنى ونا عايزه اتجوز يا اختى
ميان ..هههههه حاضر امى كويسه
شيماء.. اه لما عرفت اغمى عليها بس فاقت وبقت كويسه هى خايفه عليكى بس
ميان .. هرن عليها بليل واكلمها
شيماء.. ماشي يا قلبي
ميان خبطت في واحد
ميان… اسفه اوى مكنتش منتبهه
الراجل ..بتتكلمى عربي
ميان .. اه بعد اذنك
الراجل.. لا خليكى مش عارف حاجه هنا ومش عارف اتواصل مع حد ممكن تساعدينى
ميان .. انا كمان مبعرفش الاسبانى
الراجل.. اومال انتى ازاى هنا
ميان .. انا هنا مع زوجى ودا الفندق بتاعه
الراجل بزهول .. واو هالجمال متزوج
ميان .. بعد اذنك مشغوله

 

 

 

ومشيت الراجل فضل باصص على ميان لغاية ما اختفت
ميان ل موظفه الاستقبال.. كنت اريد السؤال عن الكافى الموجود هنا
الموظفه باحترام .. هناك يا سيدتي
ميان .. اشكرك
ميان دخلت الكافى .. وطلبت عصير
ميان وهى قاعده لقت رجال قعد فى الكرسي اللى قدامها
ميان .. معذره انا جالسه هنا
الرجل… تتكلمين الانجليزيه اعتقدت أنك شرقيه بسبب هذا الجمال الفائق وهذا الوزن
ميان .. اى اليوم اللى مش فايت
دا .. معذره اريد الجلوس وحدى
الرجل .. هل تريدين التعرف اننى من أغنياء المكسيك
ميان .. لا يهمنى الان اذهب من هنا
الرجل .. شرسه اعشق الشرسات
ميان بغضب.. اذهب من هنا ايها الاخرق
الرجل بابتسامة مستفزه.. وماذا ستفعلين
ميان .. حسنا ميان خرجت تليفونها ورنت على فريد حارس الخاص بيها خافت ترن علي ب يعلقها😅
ميان .. فريد تعالى مطعم الفندق بسرعه لو قاسم جمبك استر عليا ونبي
فريد .. هتجيبي اجلى جاى

 

 

 

الرجل.. كنت متأكد انك عربيه
ميان .. لا يهمنى
بعد عشر دقايق
فريد .. ميان فى اى
ميان وقفت جمب فريد .. فريد دا بيدايقنى
فريد لف 😳
الرجل😏
ميان .. فريد رد عليه
فريد رجع ل جبروته .. تفضل اذهب من هنا انت لا تعرف مع من تعبس
الرجل .. ماذا فريد هل هذه اخت الطاغي
فريد .. لا يخصك اذهب من هنا
الرجل بنظره مخيفه .. هل نسيت مع من تتحدث
فريد بتحدى .. لا يهمنى نحن لسنا بالعمل الان وانت تعرف لصالح من اعمل سأترك سيدى يتفاهم معك هيا ميان
ميان .. فريد شكرا بس انا مكنتش فاهمه حاجه انت كنت بتتكلم بالاسبانى بس عارف طلعت جامد
فريد.. هو مش الرئيس مدى تعليمات انك متخرجيش
ميان برعب .. استر عليا ونبي
فريد.. مش هقول حاجه بس لو سأل انا هقول

 

 

 

ميان .. طيب استر عليا دنا زى اختك 😫
فريد🙄.. يلا على الجناح حالا
ميان .. حاضر
ميان طلعت
الساعه 11
قاسم دخل الجناح لقي ميان لابسه فستان طويل وهادى جدا ومسيبه شعرها
قاسم.. اى الجمال دا بس انتى مش هتعرفي تنامى كدا بس ققولك عاجبنى😉
ميان .. لا انا رايحه العشا معاك
قاسم.. نعم
ميان .. اه انت واعدنى
قاسم.. لا وانتى عرفتى منين
ميان .. من دى وجابت دعوه صغير مكتوب فيها .. سانتظرك يا طاغيه على العشاء
ميان بكره.. مكتوب باسم القاتل دا انا جايه معاك وهتاخدنى
قاسم .. ماشي يا ميان اتفضلى

 

 

نزله على العشا
ميان لقت راجلين و ست
اول ما قربت اتصدمت نفس الشخصين اللى قابلتهم النهارده
الكل قام .. اهلا بالطاغيه واهلا بالسيده فلنعرفك
الراجل اللى كان فى المطعم .. ادوارد
ميان هنا بصتله بكره
الراجل اللى كان في الممر .. توماس
السيده .. جوليا
قاسم مسك ايد ميان بقوه
بعد العشا والكلام في الشغل
ادوارد .. الطاغيه كنت أريد أن أقرب العلاقه بيننا واطلب يد الجميله اختك وهو بيشاور على ميان
ملحوظه هم فى المكسيك
راح فيها 😂

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية صدفة ترجع الماضي)

اترك رد

error: Content is protected !!