روايات

رواية حورية بين الذئاب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منال عباس

رواية حورية بين الذئاب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم منال عباس

رواية حورية بين الذئاب البارت الثاني والعشرون

رواية حورية بين الذئاب الجزء الثاني والعشرون

رواية حورية بين الذئاب الحلقة الثانية والعشرون

حور : عايزة امشي من هنا
يتناول هذا الشاب الكحول وينظر لها برغبه
الشاب : مش قبل ما اخد مزاجى يا مزة دا انا دافع فيكى كتير ..بس مش خسارة فيكى …
حوريه وهى تحاول أن تبتعد عنه لين*قض عليها مثل الوح*ش مم*زقا ثيابها ..
عند زين
يعود زين بسرعه حيث يقود سيارته باقصى سرعه لديه ..فهناك شئ يقلقه عن أسرته ولا يدرى ما هو …
حيث يصل إلى الفيلا
يلقى التحيه على الجميع وعينيه تبحث عن حوريته
زين : آسف يا حسام ..جالى مشوار مهم
حسام : ولا يهمك يا صاحبي ….بقلم منال عباس
يجد زين سارة تجلس بالقرب من عمر ولا يرى وجود ل حوريه
زين : اومال فين حوريه ..مش معاكوا ليه ..
بسنت : دى خرجت وراك على طول
زين : خرجت !!! راحت فين ؟
عمر : جالها مكالمه …تقريبا واحدة صاحبتها كلمتها وراحت تقابلها وكانت مستعجله
زين : صاحبتها مين …انا عمرى ما سمعتها بتتكلم عن اى واحدة غير سارة
سارة : فعلا …حور عمرها ما كلمتنى عن اى صديقه ليها
بدأ القلق والتوتر عليها
عمر : انا سمعتها بتقول واحدة تقريبا اسمها سونى
فزع زين لسماعه الاسم
زين : كدا حور فى خطر
بسنت : فى آيه يا آبيه
زين : تعالى معايا يا عمر
حسام : انتظر انا جاى معاكم
سارة : انا كمان جايه
عمر : هى رحله يا سارة …اقعدى هنا مع بوسي ..ولو وصلت كلمونا
خرجوا الثلاثه
وبدأ زين يقص عليهم قصته مع سونى
حسام : لازم نبلغ الشرطه
عمر : صح كدا
زين : بلغوا انتم …لازم اروح ل سونى
قبل ما تأذى حور ..
وقاد بسرعه إلى شقه سونى
رن جرس الباب
فتحت سونى بكل فرحه
سونى : زين حبيبي ..كنت متأكدة انك هترجعلى
ليمسكها زين بعصبيه ويلوى ذراعها
زين : فين حور يا سونى
سونى : حور …وانا اعرف منين
زين : لو ما قولتيش هى فين هدفنك هنا وانتى عارفه انتى بتتعاملى مع مين
سونى : انت ادرى بأخلاقها تلاقيها بتتسرمح هنا ولا هنا
زين وهو يمد يده على رقبتها ليخنقها
زين : انطقى فين حور والا نهايتك على ايديا
سونى وهى تخ*تنق من قبضه يديه
سونى : خلاص هقول …بقلم منال عباس
وأعطته العنوان
زين : تعالى معايا و جرجرها وراءه
وأخذها فى سيارته ..وقاد بسرعه
عند حور
تحاول الفرار من هذا الشاب
فدخلت إحدى الحجرات وأغلقت الباب خلفها من الداخل
الشاب : احنا فى الدور العاشر يا حلوة يعنى مش هتعرفى تروحى منى فى اى مكان ..
تحاول حور أن تجد اى طريقه للخروج من هذا المكان اللعين خرجت إلى البلكونه ولكنها لم تجد اى طريقه للهبوط
حاولت أن تنادى على أحد المارة ولكنه لم يسمعها …
فكرت حور بأن تنط إلى البلكونه المجاورة ولكنها خافت أن تقع …
سمعت خبط شديد على باب الحجرة
والشاب : هتروحى منى فين يا مزة
وأحضر اله حادة ليكسر الباب
وكاد أن يكسر المقبض ليفتح الباب
خافت حور بشده وقررت المخاطرة وصعدت الى سور البلكونه وقالت الشهادتين ..ظنا منها أنها لن تنجو
ونطت إلى بلكونه الشقه المجاورة
فى نفس اللحظه فتح ذلك الشاب الباب ولكنه لم يجدها
نظر إلى البلكونه
الشاب : معقول تكون نطت من هنا ليسمع جرس الباب يرن
خرج ليفتح الباب ليجد من يلكمه فى وجهه عدة لكمات حتى وقع أرضا وانقض عليه زين
عمر : خلاص يا زين هيموت فى ايديك
زين : انطق فين حور
حضرت الشرطه فى نفس اللحظه
وحاولوا استجواب ذلك الشاب
الشاب : مفيش حد هنا يا باشا ..والشقه امامك اهه
بحثت العساكر فلم يجدوا لها وجود
نظر زين بغل إلى سونى
زين : فين حور يا سونى
سونى بخوف : هى جات على العنوان دا
الشاب : ايه يا ست انتى
انتى بترموا بلاكم عليا ..مفيش حد هنا …ونظر إلى الضابط
الشاب : انا عايز حقى يا حضرة الضابط ..الاخ دا اتهجم عليا فى بيتى وضربنى زى ما انت شايف
الضابط : واضح انك اخطأت فى العنوان يا دكتور زين
ليلمح زين قطعه من بلوزة حور تقع بالأرض
زين : دى بلوزة حور ..وانقض زين مرة أخرى عليه
ليمسكه عمر وحسام
الضابط للشاب : كدا فى دليل فين حور ..الإنكار مش هينفعك
الشاب بخوف : هقول كل حاجه
واخبرهم بكل ما حدث
زين : يعنى راحت فين ..حور بتخاف مستحيل تكون نطت من هنا
حسام : الشقه دى تبقي شقتى ومعايا المفتاح
عمر : معقول !! وساكت ليه
حسام : دى شقتى اللى هتجوز فيها ومقفوله من زمان …
زين :انت لسه هتتسايروا ..تعالى افتح بسرعه ..بقلم منال عباس
وذهبوا جميعا إلى الشقه المجاورة وفتح حسام الباب وأضاء نور الشقه
ليجدوا حور واقعه فى الارض ومغشيا عليها ..
يجرى عليها زين ويخلع عنه قميصه
ليدارى جسدها العاري.
يتم القبض على سونى وذلك الشاب
يحضر حسام الماء ويرشه زين فى وجهها حتي تستفيق ..وما أن رأت زين
بدأت فى البكاء وجسدها يرتجف بشده
زين : أهدى يا حور وحملها ونزل بها
اغلق حسام شقته وغادر هو وعمر
ذهبوا جميعهم إلى الفيلا
دخل زين وهو يحمل حور فلا زالت ترتجف من الصدمه التى تعرضت لها
سارة : مالها حور …
زين : تعالى يا سارة انتى وبسنت ساعدوا حور فى تغيير ملابسها
وأحضر حقنه مهدئه واعطاها إياها …
ونزل الى عمر وحسام
محمد : فى ايه بيحصل هنا
زين : اسأل عمر ..
محمد : ماله عمر
عمر بحزن : انا حاولت كتير اعمل اى حاجه …علشان محدش يتأذى
حسام : هو فى ايه
زين : طنط أميرة …كانت عايزة تسم ماما النهارده …ومش بس كدا …طلع ليها يد مع سونى ..ومش بعيد كل اللى حصل ل حور النهارده يكون من تدبيرها …
محمد : وانت تعرف كل دا يا عمر !!
عمر : انا ………..
وبدأ يقص كل ما سمعه فى الفترة السابقه وشكوكه فى ما يدور حوله
وأخبرهم : أنه أتى بسرعه كى ينقذ
سمر ..من شر والدته
وطلب منهم أن يطردوا الخادمه
سمر : فعلا دا حصل من عمر ..وانا كنت مستغربه إصراره على طرد فاطمه
ومش بس كدا اخد اللبن ورماه …
زين : انا عارف اخلاق عمر كويس ..بس دا ما يمنعش أنه اخطأ أنه دارى عننا كل الوقت دا …افرض انك كنت اتأخرت …على ماجيت كان زمان ماما شربت اللبن
محمد : ليه أميرة تعمل كدا ..
دى سمر عمرها ما آذتها فى اى حاجه
اتصل زين وأخبر طارق بكل ما حدث
طارق : كدا لازم يتم القبض عليه قبل ما تهرب لأى مكان …
ويرسل فريق من الشرطه لضبط وإحضار أميرة …
يتصل محمد على غانم
غانم بخضه : مالك يا محمد بتتصل فى الوقت دا ليه
محمد : تعالى وهات مريم معاك حالا
غانم : انا لسه نازل من عندها حالا ..الاسبوع دا عند أميرة
محمد : اسمع الكلام من غير نقاش وهات مريم …انتم فى خطر لما تيجى هعرفك
غانم بقلق : حاضر حاضر وعاد إلى مريم لاحضارها …
وصلت الشرطه عند أميرة
الضابط : انتى أميرة
أميرة بقلق :هو فى ايه
الضابط : اتفضلى معانا من غير شوشرة
عند حور
نامت حور بعدما أخذت الحقنه المهدئه
نزلت كلا من بوسي وسارة للاسفل
بوسي بحزن : هو ايه اللى حصل ل حور
محمد : سيبي زين فى حاله يا بوسي
مش وقته
ونظر إلى حسام ..اسفين يا ابنى ازعجناك معانا ..
حسام : ما تقولش كدا يا اونكل …
زين : انا فعلا آسف يا حسام
اقعد واحكيلى كنت عايزنى فى ايه
نظر حسام إلى بسنت وجدها تفرك يديها من القلق
حسام : مش وقته يا زين …نأجل كلامى مرة تانيه …ويلا يا سارة نستأذن احنا علشان ترتاحوا
زين : لا يا حسام ..احنا بخير ..اتفضل قول انا سامعك
حسام : الحقيقه انا كنت جاى علشان …….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (روايةحورية بين الذئاب)

اترك رد