روايات

رواية عشقت فهد الصعيد الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشقت فهد الصعيد الفصل السابع 7 بقلم الكاتبة المجهولة

رواية عشقت فهد الصعيد البارت السابع

رواية عشقت فهد الصعيد الجزء السابع

رواية عشقت فهد الصعيد الحلقة السابعة

فهد. أنا كتبت كتابي عليكي
ضحي بصدمه. أنت بتقول أيه
فهد ببرود. زي ما سمعتي وهاطتلعي بره دلوقتى تمضي علي الورقه
ضحي بغضب. وأنت مين قالك إني هوافق
فهد. ما أنتي لو موافقتيش بمزاجك هتوافقي غصب عنك
ضحي. ودا إزاي بقي
فهد. هاقولك
_________________♡
شيماء. فهد وضحي أتأخروا قوي
نور. ربنا يستر
شيماء. هوا فهد ليه خلانا نيجي نحضر كتب الكتاب
نور. معرفش حتي أنا أستغربت لما ندي علي ضحي
شيماء. ياتري إيه الموضوع
ولم تكمل الكلمه وأن تجد ضحي وفهد
وضحي التي يبان علي وجهها أثر البكاء والغضب
فهد. يلا بينا
وتحركوا البنات
نور بهمس. ضحي مالك
ضحي. مافيش
شيماء. فهد كان عايزك ليه
ضحي وتكاد أن تبكي. هاتعرفي دلوقتى
ووصلوا فهد والبنات
المأذون. يلا يا عروسه تعالي امضي
كانت سوف تتقدم نور حتي سمعت صوت جدها
سليم. يلا ياضحي يابنتي
نور بصدمه. ضحي إزاي
شيماء. هوا في أيه
محمد. يلا يا ضحي
ظلت ضحي واقفه وكأنها مشلوله حتي أقترب منها فهد وهمس. يلا يا عروسه المأذون مستني
ضحي…..

 

 

 

 

 

فهد. ضحي لو مماضتيش هعمل ألي أنا قولت عليه
أقتربت ضحي من المأذون وقالت
ضحي بحزن. أمضي في يا شيخنا
المأذون. هنا يا بنتي
وشاور المأذون لي ضحي بي مكان الامضه ومضت ودلفت صوت الزاغريت
أبتعدت ضحي عن الشيخ وقال الجد
سالم. يلا يا نور يا بنتي
نور. ها
سالم. يلا عشان تمضي
نور بتوهان. أمضي علي أيه
محمد بضحك. علي كتب الكتاب
نور. اه
وتقدمت نور من المأذون ومضت وتعالت صوت الزاغريت والمبركات لي فهد و عمر
أما ضحي فقد أسرعت إلي الداخل وورها شيماء ونور وأتجهت مسرعه إلي غرفتها وبدأت في البكاء
_____________________♡
في غرفه ضحي
كانت تبكي ضحي بشده حتي سمعت صوت دخول نور وشيماء التي أسرعا إليها
نور بدموع. ضحي حبيبتي أهدي
شيماء. ضحي في أيه اه إلي جرا
ضحي بعياط…
نور. يا ضحي رودي علينا إزاي أتجوزتي إنتي وفهد
ضحي بدموع. أنا مكنتش موافقه بس فهد هددني وقال……….
Flash back

 

 

 

فهد. لا توافقي لا اما قسما بالله ما هتكملي تعليمك لا هنا ولا هناك وبرضوا هتجوزك
ضحي. متقدرش
فهد بضحكه رجوليه. لا أقدر وانت عارفه وعارفه إني ممكن أروح دلوقتى واجيب الورقه وهاتمضي عليها بي الغصب ومحدش هيقدر يوقفني
ضحي بدموع. أنا بكرهك يا فهد بكرههههك
أحس فهد بنغزه في قلبه ولكن لم يظهر هذا
فهد. مش مهم تكرهي او تحبي المهم دلوقتى تطلعي تمضي علي الورقه فاهمه
ذهب فهد وظلت ضحي صامته في مكانها
فهد. يلا قدامي
ضحي..
فهد بغضب. قدامييييي
وتحركت ضحي وهيا تبكي
Back
ضحي بدموع. بس هوا ده ألي حصل
شيماء. طب ليه فهد عمل كده
ضحي. معرفش بس انا بكره بكره وبكره اسمه
كان فهد يقف خلف الباب يستمع لهم وحزن جدا من كلام ضحي
فهد بحزن. بكره تعرفي أنا ليه عملت كده يا طفلتي الشقيه
وذهب إلي عمر و حازم
نور. طب نامي دلوقتى يا ضحي وبكره نكلم
خرجت نور وشيماء وظلت ضحي تبكي حتي غفت إلي النوم
__________________♡

 

 

 

 

 

في غرفه حازم
عمر. أنا لحد دلوقتي مش فاهم انت عملت كده ليه
فهد بغضب. ولا هتقدر تفهم
حازم. طب فهمنا ليه عملت كده
فهد. عشان ضحي في خطر عليها
عمر. من مين
فهد. من…
فهد. مش هاقدر أقول حاجه دلوقتى
حازم. انتي ناوي تجننا يا جدع
فهد. حازم أنا مش قادر اتكلم انا رايح الجناح بتاعي
وخرج فهد واتجه إلي الجناح بتاعوا
عمر بخبث. أحم طب وانا هاروح أشوف جدي كان عايزني
حازم. جدك برضوا
عمر. أبو شكلك يا جدع أنا ماشي
وخرج عمر من الجناح وحازم اتجه إلي أخذ شور
___________________♡
في جناح فهد
ضل فهد يتدرب في غرفه الملاكمه بغضب
فهد وهوا يتزكر ضحي. ليه عملتي فيا كده ليه قولتي أنك بتكرهيني أه يا ضحي لو تعرفي انا بحبك قد أيه
وضل يتضرب حتي تعب وخرج من الغرفه وجلس علي الكرسي وشرب مياه
وبعدها أتجه إلي غرفه الملابس و بعدها اتجه إلي الحمام ليأخذ شور
_____________________♡

 

 

 

 

في جناح نور
كانت نور تسرح شعرها الذي يتجاوز خصرها وهيا تدندن بعض الاغاني حتي سمعت صوت رنين هاتفها
عمر. وحشتيني
نور بكسوف. عمر أتلم
عمر. يالهوي علي الجميل وهوا مكسوف
نور. بس بقا عشان انا مضايقه
عمر. من أيه
نور. من ألي عملوا فهد إزاي يروح يكتب كتابوا علي ضحي من غير ما حد يعرف
عمر. لا الكل كان عارف بس لا انتي ولا ضحي ولا شيماء كنتوا تعرفوا
نور. وانت كنت عارف ومقولتش ليا
عمر. معلش يا قلبي بس فهد نبه علي الكل إني محدش يقول حاجه خالص
نور. حتي لو كان إزاي يعمل كده في ضحي
عمر. ما تظلمهوش يا نور هوا عندوا أسبابه
نور. وأيه هيا أسبابوا
عمر. معرفش ولله وهوا مرضيش يقول حاجه ليا انا وحازم
نور. ربنا يستر
عمر. صحيح ليا عندك خبر حلو
نور. أيه هوا
عمر. لا قولي الاول بحبك يا عمر
نور. بس يا عمر بقي
عمر. لا قولي
نور. عمر بس بقا

 

 

 

 

عمر. ها
نور. بح بحبك
عمر. كملي
نور. بح بحبك يا عم عمر
عمر. يالهوي علي كلمه بحبك منك يا جميل
نور. بس بقي وقول الخبر
عمر. يا سيتي جدك كلمني وقال أنوا عايز بعد ما نتجوز نجي نقعد هنا معاه
نور. بجد هااااا
عمر. بس يا مجنونه
نور. انا مبسوطه خالص
عمر. ربنا يجعلك مبسوطه دايما
نور. أحم تصبح علي خير
عمر. اه أهربي انتي و انتي من اهلوا يا جميل
وقفل معها وأتجه إلي الفراش واستلقي عليه وذهب في سبات عميق
اما نور فا انتهت من تسريح شعرها واتجه إلي الفراش
__________________♡
في جناح ضحي
أستيقظت ضحي من النوم وذهب إلي غرفه الملابس اخذت ملابس لها واتجهت إلي الحمام اخذت شور
وبعد مده خرجت ضحي من الحمام وكانت ترتدي بيجامه ستان حمراء وقصيره وضيقه ومفتوحه من الظهر وفردت شعرها و خرجت إلي الشرفه
______________♡

 

 

 

 

 

أما عن فهد فقد خرج من الحمام وكان يرتدي بنطال قطني أسود وعاري البطن
سرح شعروا واتجه إلي الشرفه
ووجد ضحي تنظر إلي السماء
ملحوظة 👈(غرفه فهد وضحي جمب ببعض والشرفه متشاركه بينهم ولا يفصل عنها شيء )يلا نعود تاني للقصة ❤😊
خرج فهد ووجد ضحي تنظر إلي السماء وهيا تسرح في جمالها
سرح فهد في جمال ضحي
فهد. سرحانه في أيه
نظرت ضحي خلفها ووجدت فهد ينظر لها بي إعجاب وهوا عاري الصدر شهقت ولسه هاتجري علي جوا شدها فهد من خصرها وتراطمت أجسامهم
فهد برغبه. بتجري ليه
ضحي بكسوف. لو سمحت مينفعش كده
فهد وهوا بيقرب منها أكتر. هوا أيه ألي ماينفعش علي فكره أنا جوزك وانتي مراتي
ضحي. فهد مينفعش ك…
ولم تكمل الكلمه وقد ألتهم فهد شفتي.ها
كانت ضحي مصدومه و مكسوفه جدا
تباعد عنها فهد لي ضيق نفسها واقترب من ازنيها وهمس. ليه بتكرهيني يا ضحي
وبدأ يحرك يدوا بجرأه علي ظهرها وهيا كانت متجمده
فهد برغبه. أنتي لو تعرفي انا بحبك قد أيه ولو تعرفي أنا عملت كده ليه
ضحي وكاد سوطها يسمع. فهد ابعد
فهد. ليه يا ضحي ليه عملتي فيا كده انا بحبك وبعمل كده عشان احميكي
ضحي. تحميني من أيه يا فهد

 

 

 

 

فهد وهوا يقبل عنقها. من ألي عايزين يأذوكي
ضحي بكسوف. فهد أبعد لحد يشوفنا
فهد. محدش يقدر يعملك حاجه وانتي معيا
وبدأ في تقبيل عنقها وتحريك يداه علي ظهرها
فهد برغبه وهوا بهمس. ضحي روحي جناحك البسي حاجه و انزلي تحت عشان أنا مش ضامن نفسي
ضحي بكسوف. هانروح فين
فهد. هاتعرفي يلا ادخلي البسي
ودخلت ضحي جري علي الاوضه بتاعتها وهيا هتموت من الكسوف و فهد حان يضحك عليها
__________________♡
بعد وقت كان فهد ينتظر ضحي تحت حتي نزلت ضحي وكانت ترتدي دريس أخضر وطرحه بيضه كانت فاتنه جدا
فهد. أيه القمر ده
ضحي بكسوف. هانروح فين
ضحك فهد علي كسوفها وقال هاتعرفي دلوقتى
أنكجت ضحي يد فهد وخرجوا من القصر
واتجهوا إلي مكان ودخلت ضحي وانصدمت من الذي رأته

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشقت فهد الصعيد)

اترك رد

error: Content is protected !!