روايات

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني الفصل الحادي عشر 11 بقلم صابرينا

رواية العذراء والرجل الاربعيني البارت الحادي عشر

رواية العذراء والرجل الاربعيني الجزء الحادي عشر

العذراء والرجل الاربعيني
العذراء والرجل الاربعيني

رواية العذراء والرجل الاربعيني الحلقة الحادية عشر

وانت كنت فين ساعه حدوث الجريمه
شاهين…. كنت في البيت نايم
الظابط…. عندك شهود انك كنت في البيت
شاهين…. بواب العماره شافني وانا طالع
الظابط…..اممم
نادى الظابط العسكرى واخد شاهين الحجز لحين استكمال الاستجواب
*//////////////////////////////////////////////////*
في الحجز
كان حسام قاعد بيضرب باايده في الحيطه من الغضب علي الي هو فيه
دخل شاهين الحجز وهو شايف المساجين وحسام
الاتنين قعدوا يبصوا لبعض كتير وبعدين شاهين عطي ضهره لحسام وهو بيبص علي باب الحجز
حسام قام وراح لشاهين
انت تعرف زينب منين
شاهين …… دى كانت معرفه سودا اترمت عليا وصعبت عليا واجرتلها شقه تقعد فيها
حسام مسك شاهين من رقبته ….انت تعرفها من امته
شاهين…. بعد طلاقكم اتعرفت عليها
ابعد شاهين يد حسام عنه وتحدث

 

 

شاهين….اسمعني لو كنت انت الي قتلتها اعترف وخلصني لاني مش حمل وجع دماغ انا دكتور محترم
حسام بدا يضرب في شاهين
وشاهين يرد الضربه لحسام
******//////*//////******************
في شقه شاهين
دينا قدرت تفك نفسها وتخرج من الشقه لقت واحد غريب بيخطف موج
صرخت وجرت ورا العربيه وهي بتستنجد
وركبت عربيتها تلحقه لكن مقدرتش
حفظت رقم العربيه وجريت علي القسم تبلغ عن الي حصل
********///////////////////////////**********
في القسم
دخل الظابط بالتقرير الي فيه بصمات حسام وشاهين والي بصماتهم مش شبه بصمات الجاني
امر الظابط بااحضار شاهين وحسام من الحجز
في المكتب
دخل شاهين الي هدومه كانت مقطعه وحسام الي وشه مزرق
الظابط….. تقدروا تمشوا التقرير اثبت ان البصمات متخصكمش
لسه حسام وشاهين خارجين
انفتح الباب ودخلت دينا بتعيط وتصرخ وتستنجد بالظابط
حسام وشاهين راحوا لدينا الي اتجننوا اول ماسمعوا اسم موج
حسام….. حصل اي فين موج انطقي
دينا بصت لشاهين ….انت السبب انت السبب
شاهين ….موج حصلها اي
في ااي
دينا …..موج اتخطفت
الظابط اخد دينا قعدها ع الكرسي عشان يفهم منها

 

 

وحكت دينا كل حاجه واتفاقها مع شاهين وانها اتخطفت اول ماطلعت من البيت
حسام مسك في رقبه شاهين …انطق يامجرم ياابن ال*لب. اختي فين
عملت فيها اااي
انطق
شاهين…. انا عارف مين الي خطفها
راح شاهين بقوه هو وحسام مع الشرطه لبيت ندى
_________________
في شقه ندى
##########
كانت ندى في المطبخ بتنادى علي وائل
وائل
وائل
جه وائل وحضن ندى من ضهرها
وائل ….ششش وطي صوتك انا مصدقت البنات ناموا
ندى ….بحبك
وائل فضل يبوسها بوسه طويله وهو حاضنها فجأه سمعوا صوت هبد علي الباب
وائل…. خليكي هناا هااشوف مين الي بيهبد دا
خرج وائل يفتح الباب لقي شاهين وحسام والشرطه
وائل لسه هايتكلم
شاهين ضربه وفضل يضربه
صرخت ندى وطلعت لقت شاهين بيضرب وائل والكل بيحوشه
يااابن الكلب
بتعمل اي هناا
خطفتوها ليه يا لاد الكلب

 

 

صرخت ندى بااسم وائل
ندى بصراخ ضربت شاهين ….ابعد عن جوزى
شاهين بصدمه ….جوزك
ندى…ايوا جوزى ودخلت جابت القسيمه وعطيتها للظابط
الظابط….. احنا اسفين يامدام حصل سؤ تفاهم
اخدوا شاهين المصدوم من ندى ووائل بعد مااحضنها وائل قدامهم وكانه بيقوله اخدتها هي وبناتك منك
&____$$$$$$$$$$$$$$$$$””””$$$$$$$$
في مكان مجهول
علا….عايزاك تصورهالي وهي في حضنك
عزيهالي في شرفها
الرجل….انتي تؤمرى

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على 🙁رواية العذراء والرجل الاربعيني)

اترك رد