روايات

رواية احببت معذبي الفصل الثامن 8 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي الفصل الثامن 8 بقلم إيمان خالد

رواية احببت معذبي البارت الثامن

رواية احببت معذبي الجزء الثامن

احببت معذبي
احببت معذبي

رواية احببت معذبي الحلقة الثامنة

بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكم في خير
يدوبك الماذون قال من منها وعمر خدها في حضنه ولف بيها
ايمان بحرج/يالهوي اي اللي انت عملته ده
عمر بغمزه/الله يا مونتي مش بقيتي مراتي
ايمان/يا عمر بيه بس احنا متجوزين فتره وكل واحد هيروح لحاله
عمر/ما لازم نمثل أننا كويسين مع بعض عشان محدش يشك
ايمان/بس متعملش كده تاني يا عمر بيه
عمر/طب المفروض تقولي عمر عموري بيه دي مسمعهاش تاني
ايمان/مش هعرف مقولش كلمه بيه
عمر/طب لو قولتي بيه تاني هعمل احم احم حاجه مش كويسه خالص بالنسبالك بس حلوه بالنسبالي
ايمان بعدم فهم/يعني اي
عمر/خدها في حضنه

 

 

 

 

 

ايمان/خلاص خلاص انت اسمك عمر عمر عمر
عمر بضحك/ايوه كده ولا اقولك قولي بيه تاني كده
ايمان/لا لا مش هقولها تاني والله وعد
قطع كلامهم اتصال رحيم
رحيم/كل حاجه بقت معايا لو حابب نتحرك دلوقتي زي ما تحب
عمر/لا مش بالسهولة دي يا رحيمو كل شئ بالهداوه
طب استأذن بقا يا شيخ احنا تعبناكم معانا
الشيخ /والله يا ابني هتوحشونا كنتم مالين علينا البيت هنرجع تاني لوحدها
عمر/اوعدك هنيجي تاني
ومراته راحت حضنت أيمان وانس وفضلت تعيط
ايمان/بالله عليكي خلاص يا ماما والله هجيلك تاني وعد مني انت امي ولازم اجيلك
ودعوهم وخدوا بعضهم ومشيوا
ايمان/عمر ممكن اعرف حاجه
عمر/ قولي
هي طنط هتعمل اي انا مش عايزها تزعل منك وتكرهني
عمر/هي هتتفهم كل حاجه

 

 

 

 

 

 

 

ايمان/طب علي الاقل قولها إنها فتره موقته بس عشان متزعلش
عمر /ايمان اوعي حد يعرف بالقصه دي انا وانت بس اللي نعرفها خلي الأمور تمشي زي ما أنا مخططلها
ايمان /تعرف تقول إن شاء الله
عمر/ أن شاء الله
…………..
انور بحزن/انا قت*لت صديق عمري
جيلان/ بس هو اللي غبي وخانك
انور/ليه يعمل معايا كده كل حاجه كان بيطلبها بيتخدها والله لانتقم من عزيز الكل*ب ده كمان
جيلان/طبعا يا حبيبي لازم تخلص عليه هو السبب في ده كله
لسه بيكمل الجمله لقي الشرطه دخلت عليه
انور بفزع/فيه اي
الظابط/مقبوض عليك بتهمه جريمه قت*ل
انور/بس انا مقتلتش حد
الظابط /الكلام ده تقوله في القسم يا بشمهندس خدوه
…..

 

 

 

 

 

عمر/تم القبض علي انور رجل الأعمال الكبير بتهمه قت*له لشريكه ايمن
ايمان/اي الناس دي ازاي يقتلوا بعض كده
عمر/دول ناس بتوع فلوس يا ايمان اهم حاجه عندهم الفلوس
ايمان/بس المفروض هو غني
عمر/هو غني بس عايز يبقي الملك بيبقوا طمعين جدا
قال تعالي يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ كَثِيرًا مِنَ الْأَحْبَارِ وَالرُّهْبَانِ لَيَأْكُلُونَ أَمْوَالَ النَّاسِ بِالْبَاطِلِ وَيَصُدُّونَ عَنْ سَبِيلِ اللَّهِ ۗ وَالَّذِينَ يَكْنِزُونَ الذَّهَبَ وَالْفِضَّةَ وَلَا يُنْفِقُونَهَا فِي سَبِيلِ اللَّهِ فَبَشِّرْهُمْ بِعَذَابٍ أَلِيمٍ) سوره التوبه
عمر/صوتك جميل اوي
ايمان/ده جمال القران
عمر/بحرج فعلا
ايمان /تحب تحفظه
عمر/يعني بعد العمر ده كله هاجي احفظه
ايمان/والله لو بقي عندك ميت سنه

 

 

 

 

 

عمر/،احم أن شاء الله
انس /عمو عمر
عمر/اي يا انس
انس/انا حافظ جزء عم احفظهولك
عمر/يا سلام خلاص اتفقنا مين بقا اللي حفظك
انس/ايمان
عمر/بغمزه طب ما تعلميني يا ايمان
ايمان /اه لا
عمر/متتوتريش يا موني خلاص انس هيحفظني
انس/لو حفظت يا عمو هجبلك شيكولاته كبيره اوي
فضلوا يضحكوا علي طريقه انس
فجاءه العربيه عملت حادثه والناس كلها اتلمت حواليهم 💔

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت معذبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *